Istituto Tecnico Nautico Tomaso di Savoia Duca di Genova di Trieste
Vuoi reagire a questo messaggio? Crea un account in pochi click o accedi per continuare.

HO LETTO, HO ASCOLTATO...

+3
Ciacio
Sergio
Sandro
7 partecipanti

Pagina 6 di 12 Precedente  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Successivo

Andare in basso

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 6 Empty Brutti momenti ,

Messaggio Da Ciacio Lun Dic 29, 2008 2:13 am

no.. no, non parlo per noi quattro mone che dovemo smaltir le abuffade de stì giorni de festa, parlo de quanto pol esser strana e brutta la storia dei omini !

Se un paese fà qualcossa de sbaglià , intervien l' onu , fà un rapporto e subito sè passa all'azion !
Se manda i caschi blu , i alpini , i carabinieri e tutto quel che servi . Se non basta , intervien la nato e tàca a bombardar case e ponti , se ancora no basta vien fatto l'embargo , in ultima sè impicca el colpevole !!
Adesso xè chi che stà assassinando la popolazion civile ( vol dir : omini ,fìoi, donne ,anziani e qualche puliotto ) con squadre aeree , F16, elicotteri e compagnia bella , visto che i carri armati xè zà sul posto!
L'onu gà dito de fermarse , con 400 morti e no sè sà quanti feriti , saria ora che stò paese scolti anche la coscienza e non solo la scarsela e quella specie de religion!
Niente ,nanche pel cul ! Come sempre del resto !
Bon visto che xè cussì , che la risoluzion dell'onu non servi , diventerò un cattolico fondamentalista !
Predicherò el pensiero del Cristo , vittima della religion dei assassini e dei poteri corrotti , andarò del papa e ghè consiglierò de buttar fora de Roma , anzi de tutta Italia ,tutti quei che non gà el :
Certificato di Battesimo!!!!

Ma , tutti tutti !
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Numero di messaggi : 2321
Età : 68
Luogo di residenza : trieste
Data d'iscrizione : 01.03.08

Torna in alto Andare in basso

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 6 Empty sempre più brutti

Messaggio Da Ciacio Mer Gen 07, 2009 11:30 pm

Semo rivai al genocidio , fatto e approvato dal mondo civile contro non se sà che ..zzo de terribile avversario !
Bel saria parlar de questo riferendose al Polo Nord , purtroppo nel Polo no xè prevista la presenza de israeliani !! (almeno nel mio Polo Nord)

La storia , secondo mì , xè una rioda che gira sempre più veloce , per passar dalla candela al lume a petrolio , xè passai secoli , per parlar col cugin in Australia ,solo dieci anni fà , iera un'impresa , adesso basta 25 secondi e un pc.

Mosè iera schiavo dei egiziani , lui e tutti quei come lui .
Adesso tutti i egiziani xè schiavi de quei che discendi da Mosè !

Se tanto , me dà tanto , un per de anni e tutto torna come prima , magari i ghetti dei palestinesi sè trasforma in ghetti per discendenti e cussì la rioda torna al suo posto ! (come un tempo !)

Discorso senza senso ?? Chissà .. mì , da buonissimo cattolico credo nella giustizia divina , e non posso creder che una intiera genìa de criminali de guerra , possi salvarse el cul o la chippa nel giorno della resa dei conti.
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Numero di messaggi : 2321
Età : 68
Luogo di residenza : trieste
Data d'iscrizione : 01.03.08

Torna in alto Andare in basso

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 6 Empty Basta far come Duca...

Messaggio Da fabio de grandis Gio Gen 08, 2009 9:45 am

... e proteger un teritorio molto più piccolo... senza minimamente porse el problema de cossa che sucedi de là de la collina!!! E in efetti... a pensarghe ben... miliardi de persone gà vissù cussì per migliaia de anni... chi mejo... chi pezo... ma i gà vissù cussì!!! poi... un bruto giorno... xè rivada la tv... e de la... gà comincià tuti i casini...

Vojo dir... xè ovvio che se vado a visitar el padiglion dei maladi terminali dopo stago mal... ma se posso evitar de farlo... no me sento una merda per questo!!!

Come che forsi gaverè notà... da un po' de tempo no leggè più i miei post più o meno furibondi verso el sistema italia; no xè che go' smesso de leger e de "registrar"... xè solo che go' deciso che una maniga de farabutti del genere... no merita ne el mio tempo ne la mia adrenalina... go' magnà? go' bevù? stago ben? ok... dunque se no son disposto a sparar in prima persona... BASTA!!! fe che cazzo che volè!!!! ma attenzione... su la MIA finestra... go' messo i sacchetti de sabbia... e forsi da quela xè mejo tignirse alla larga... capido el concetto??

Ora, podessimo sicuramente perderse in discussioni accademiche usando termini ormai fora moda come: QUALUNQUISTA,SFASCISTA e quant'altro... ma ve digo subito che li go' già previsti e compresi nel riassunto: "fè che cazzo che volè"
Onestamente... l'unica curiosità che me xè rimasta inappagata... xè:

ma visto che COMUNQUE, chi che comanda se fà comunque,sempre e solo i cazzi suoi... perchè i ne tormenta con giornali e telegiornali alla disperata quanto falsa ricerca del nostro consenso?

Gà ragion Duca... fin che el gà un osso, una cagnetta e un albero dove alzar la gambetta... de la TV... no ghe frega un gran chè!!!

Adesso ve dago un esercizio spirituale per casa.... e ve prego... dopo el soriseto... provè a farlo...

" SCEGLI UN POSTO COMODO A CASA TUA... SIEDITI, RILASSATI E CHIUDI GLI OCCHI... ORA... PROVA AD IMMAGINARE... COME POTEVA ESSERE IL LUOGO IN CUI TU SEI, MILLE ANNI FA.... FFFFATTO?... BENE... ORA PROVA AD IMMAGINARLO FRA 500 ANNI...."

ok... se lo hai fatto davvero... e per bene... non serve che ti dica come ti senti adesso!!!

cicio
fabio de grandis
fabio de grandis
1° Maresciallo Luogotenente
1° Maresciallo Luogotenente

Numero di messaggi : 588
Età : 67
Luogo di residenza : bacau romania
Data d'iscrizione : 08.04.08

http://www.cameradecomertbacau.ro

Torna in alto Andare in basso

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 6 Empty la testa e la sabbia

Messaggio Da Sergio Gio Gen 08, 2009 9:40 pm

Cicio, capiso el tuo stato d'animo capiso anche la tua poca fiducia nella razza umana e chi no pol darte ragion guardandose un poco intorno, magari distogliendo un momento i oci dalla scatola magica che quasi sempre xe al servizio del potere anche quando par che la parli de robe giuste.
Ma girarse dall'altra parte go paura che no ne porterà troppo lontan come no credo che basterà meter i sacheti de sabbia alle finestre se i vegnerà con el caterpillar a cercarte.
Certo no te digo de cior el fucil e andar in bosco anche se te devo confessar che nei ultimi tempi quando me sentavo in quel posto della casa che te disi ti, su questo scenario ghe go fato qualche pensierin.
Metemo per ipotesi che inveze de essere a Bacau te sia de un altra parte per esempio in un deserto in una tenda, magari da 3 generazioni e in una terra che no xe tua e magari che della tua i te gaveria cazado fora, e che magari quando te pensi al presente te vedi solo miseria,fame oppression e morte e che el futuro per un strano caso de cecità mentale no te rivi neanche a vederlo. In questo caso forsi quel scenario de fucil comincia ad aver più senso.
La mia paura xe che a furia de girarse dall'altra parte per no veder,magari oggi i meti i maladi terminali in case de cura ei li incadena nudi sui leti senza materasso cusì noi sporca, domani i meti i extracomunitari in CPT, dopodomani el vecio saremo noi e forsi fra qualche ano saremo anche extracomunitari per come va le robe.
Mi cercherò sempre de combatter con tutti i mezzi le varie ingiustizie e oltre che votar per el meno schifoso (questa xe purtroppo la nostra realtà) continuerò a protestar e a non arrenderme mai.
Te digo ancora un ultima roba, fra i nostri amici xe esempi de persone che gà un cuor grande come una casa, gente onesta che vivi secondo una legge che no ga bisogno de regole scritte ma che segui la sua coscienza giorno per giorno, gente che assiti infermi, aiuta persone in difficoltà,ga sempre una parola de conforto per tuti e questo me fa creder che in fondo xe ancora una grande speranza per el genere umano.

s
Sergio
Sergio
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 420
Luogo di residenza : TRIESTE
Data d'iscrizione : 18.01.08

Torna in alto Andare in basso

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 6 Empty via Ginnastica

Messaggio Da Sandro Ven Gen 09, 2009 12:06 pm

La vita xe come via Ginnastica: tutta in salita e piena de stronzi.
Xe vero xe cussì!
A seconda della strada che te percorri questa pol esser più o meno in salita e più o meno spiattellada de stronzi. Poi un giorno te giri l'angolo e te se trovi in discesa in un viale circondado da glicini in fior poi te va sul drito oppur te ricominci a salir. Cosa te vol far se non ndar avanti?
Gli stronzi per esempio te li pol pestar ma al terzo te gaverà le scarpe tutte piene de merda ed un odor che te lo consiglio. Te poderà anca evitarli girandoghe intorno fasendo finta de non veder oppure te poderà, con la tua minuscola palettina cercar de raccoglier qualcuno e buttarlo in scovaze consapeole però de non te riuscirà racoglierli tutti ....... a meno che.....ognidun non raccogli il suo... ma questa xe un'altra storia.
Me piasi pensar che la vita xe anca come un compiuter. quando me son sentà, 23 anni fa per la prima volta davanti a un Olivetti, capendo le enormi possibilità che me dava, me son ripromesso de imparar ad usarlo al 100%. Me son fermà come tutti noi al 5%. Non podemo pensar de risolver tutto nella vita ma podemo cercar de non vergognarse de noi stessi, de esser onesti sia socialmente che intellettualmente, de cercar de educar i nostri figli al rispetto, all'onestà, al sentimento e all'amore verso se stessi e verso gli altri; praticando questi principi e dando l'esempio. Questo xe el nostro 5% e xe inutile scervellarse o arrotarse i cojoni perchè più de la non rivemo ad andar. Demo un'ociada ai nostri scritti, sembra de scivolar dentro un vortice dal quale non ghe vegnimo più fora. Cerchemo invece de far tutto con un sorriso perchè se sa che un sorriso val più de una sberla o de un muso de ciapin. Cerchemo de far qualcosa de concreto, de utile per chi ghe servi e no riva o per chi ga bisogno, però femolo ADESSO e non domani forsi! Tiremo fora qualche buona idea e usemo questo forum per divulgarla e impegnemose a portarla avanti tutti insieme come dei veri amici. Chi xe già impegnà in questo senso trascini anche gli altri; chissa quante cose bele pol nasser.
Xe iniziado un nuovo anno cerchemo de farlo ben e vederemo che, anche se non gaveremo cambià il mondo, son certo che anderemo a dormir sereni, in pace con noi stessi e con la vita (il sonno xe come una piccola morte e prima de morir se fa sempre un rendiconto).
E con questo allegro pensiero ve lasso.
Sandro
Sandro
Sandro
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 415
Età : 70
Data d'iscrizione : 24.12.07

Torna in alto Andare in basso

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 6 Empty Re: HO LETTO, HO ASCOLTATO...

Messaggio Da Ciacio Sab Gen 10, 2009 4:02 am

Sandro ha scritto:La vita xe come via Ginnastica: tutta in salita e piena de stronzi.
Xe vero xe cussì!
A seconda della strada che te percorri questa pol esser più o meno in salita e più o meno spiattellada de stronzi. Poi un giorno te giri l'angolo e te se trovi in discesa in un viale circondado da glicini in fior poi te va sul drito oppur te ricominci a salir. Cosa te vol far se non ndar avanti?
Gli stronzi per esempio te li pol pestar ma al terzo te gaverà le scarpe tutte piene de merda ed un odor che te lo consiglio. Te poderà anca evitarli girandoghe intorno fasendo finta de non veder oppure te poderà, con la tua minuscola palettina cercar de raccoglier qualcuno e buttarlo in scovaze consapeole però de non te riuscirà racoglierli tutti ....... a meno che.....ognidun non raccogli il suo... ma questa xe un'altra storia.
Me piasi pensar che la vita xe anca come un compiuter. quando me son sentà, 23 anni fa per la prima volta davanti a un Olivetti, capendo le enormi possibilità che me dava, me son ripromesso de imparar ad usarlo al 100%. Me son fermà come tutti noi al 5%. Non podemo pensar de risolver tutto nella vita ma podemo cercar de non vergognarse de noi stessi, de esser onesti sia socialmente che intellettualmente, de cercar de educar i nostri figli al rispetto, all'onestà, al sentimento e all'amore verso se stessi e verso gli altri; praticando questi principi e dando l'esempio. Questo xe el nostro 5% e xe inutile scervellarse o arrotarse i cojoni perchè più de la non rivemo ad andar. Demo un'ociada ai nostri scritti, sembra de scivolar dentro un vortice dal quale non ghe vegnimo più fora. Cerchemo invece de far tutto con un sorriso perchè se sa che un sorriso val più de una sberla o de un muso de ciapin. Cerchemo de far qualcosa de concreto, de utile per chi ghe servi e no riva o per chi ga bisogno, però femolo ADESSO e non domani forsi! Tiremo fora qualche buona idea e usemo questo forum per divulgarla e impegnemose a portarla avanti tutti insieme come dei veri amici. Chi xe già impegnà in questo senso trascini anche gli altri; chissa quante cose bele pol nasser.
Xe iniziado un nuovo anno cerchemo de farlo ben e vederemo che, anche se non gaveremo cambià il mondo, son certo che anderemo a dormir sereni, in pace con noi stessi e con la vita (il sonno xe come una piccola morte e prima de morir se fa sempre un rendiconto).
E con questo allegro pensiero ve lasso.
Sandro


Fogo alla sinagoga o boicottaggio ai pompelmi Jaffa ?

El vortice xè esterno e fin che quel poco de zervel che resta funziona , niente e nissun pol far niente per offuscarlo, forsi solo el sonno , ma guardemolo come un giusto riposo e non come un preambolo al buio assoluto !

P.S. Me gà piasso ssai el tuo scritto e se magari un giorno te fà lippe de basket sè trovemo per una birra !

Br1
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Numero di messaggi : 2321
Età : 68
Luogo di residenza : trieste
Data d'iscrizione : 01.03.08

Torna in alto Andare in basso

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 6 Empty and.....

Messaggio Da Ciacio Dom Gen 11, 2009 7:31 pm

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 6 U_n_10


...now they are coming by tanks !!!
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Numero di messaggi : 2321
Età : 68
Luogo di residenza : trieste
Data d'iscrizione : 01.03.08

Torna in alto Andare in basso

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 6 Empty per chi non sà..

Messaggio Da Ciacio Mar Gen 13, 2009 1:50 am

..tutto o non ghè interessa, saria bel perder un pochi de minuti a guardar cossa stà succedendo a due ore de aroplan da noi e per man de gente che non rispetta le risoluzioni dell'O.N.U. (cioè de tutto el mondo )
Mì me vergogno ! ( ma ssai !!)


http://www.slide.com:80/r/qHNbN0c7tj-ON6bYyQjZAoVOpTqEHSDZ?previous_view=TICKER&previous_action=TICKER_ITEM_CLICK&ciid=72057594261409065
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Numero di messaggi : 2321
Età : 68
Luogo di residenza : trieste
Data d'iscrizione : 01.03.08

Torna in alto Andare in basso

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 6 Empty Basta...

Messaggio Da fabio de grandis Mer Gen 14, 2009 5:46 pm

... xè passà do giorni!!! chi che gà leto gà leto... adesso digo la mia!!!


INSISTO!!! GA' RAGION DUCA!!! anche lui fa via ginastica... e pena che el trova un canton libero... el zonta un altro stronzo!!! proprio come che fazeva su pare... e su nono prima de lui!!! sarà anca semplicistico... ma mi lo vedo contento ogni matina.... forsi le bestie gà capì prima de noi come che và (da sempre) el mondo... e, libere da dotti condizionamenti via etere e non, le se gà adattà prima e mejo.

Anca perchè... per eser cinici fino in fondo... chissà perchè... no go' mai senti de un filosofo o de un grande pensatore che fazesi el murador o el minator... vojo dir... far el tuttologo (oggi tanto de moda) o perfino l'opinionista... cazzo... xè un bel andar!!! i te paga per sparar cazzade a raffica e magari te trovi anca chi che te domanda l'autografo!!!

Ma prova a pensarghe un momento: zà la parola me fa girar le mie ghiandole preferite... l'opinionista...
cioè quel che me da le sue opinioni?? perchè?? no me basta le mie?? checcenefotteannoi de le sue?? sarà miga un profeta??

provè per una setimana el DUCA'S SYSTEM... e dopo se ritrovemo qua ok??

cicio
fabio de grandis
fabio de grandis
1° Maresciallo Luogotenente
1° Maresciallo Luogotenente

Numero di messaggi : 588
Età : 67
Luogo di residenza : bacau romania
Data d'iscrizione : 08.04.08

http://www.cameradecomertbacau.ro

Torna in alto Andare in basso

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 6 Empty Via Ginnastica

Messaggio Da Sandro Ven Gen 16, 2009 6:44 pm

Ammetto de non aver letto con attenzion tutto il pregresso ma limitandome agli ultimi scritti me vien de dir che i più fiorenti opinionisti che conosso semo proprio noi con un'unica differenza dai "soliti noti": noi non ciapemo un un casso per sparar quelle quattro monade.
Comunque passemo all'azione; l'insuccesso della precedente proposta nella quale stimolavo la produzione de un giornaletto non me ferma neanca sto giro infatti vojo proporve de fondar un'associazione, club, circolo culturale o coperativa che dir si voglia che podessimo ciamar con un nome tipo: "Via Ginnastica" (tanto per usar un termine pomposo).
Me rivolgo alle 8, 9, 10 ...... (ma quante semo?) Simmie.
Trovemo un tugurio in un posto qualsiasi. Anche se xe fora man non sarà un problema per chi xe disposto a finir in stramonazza per un piatto de scampi. Mi me preoccupo de trovar le modalità burocratiche meno onerose e più pratiche per istituir questo gruppo; son bravo con la malta e il cemento e il legno per metter a posto il local. Credo che se partimo dalle simmie, con meno de 50 euri al mese se tiremo fora da tutte le spese. Ne basta che ghe sia un tavolo, sedie, un frigo per le birete, un lavandin e se semo fortunadi anca un vecio PC e un cesso per non finir in strada a pissar. Se podessi stabilir un incontro ogni 15 giorni calcolando quando Cicio se ga calà zo dei grembani durante il quale decider quale iniziativa portar avanti partendo dal presupposto che doverà esser de grande valore sociale, educativo e carittevole. Doveremo decide anche iniziative per aumentar la visibilità e per eliminarla del tutto. faremo anche un torneo de briscola e tre sette con vecetti che poderà iscriverse gratuitmnte e poi podessimo ........
Insomma qualcosa del genere basta che ghe sia il brindisi finale
Sandro
Sandro
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 415
Età : 70
Data d'iscrizione : 24.12.07

Torna in alto Andare in basso

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 6 Empty SOLO UN PENSIERO

Messaggio Da Sergio Mer Gen 28, 2009 1:19 pm

IL CONTRARIO DELL'AMORE NON E' L'ODIO MA L'INDIFFERENZA


s
Sergio
Sergio
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 420
Luogo di residenza : TRIESTE
Data d'iscrizione : 18.01.08

Torna in alto Andare in basso

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 6 Empty NO COMMENT

Messaggio Da fabio de grandis Gio Gen 29, 2009 8:25 pm

http://it.youtube.com/watch?v=mSpYlk47AkE


cicio
fabio de grandis
fabio de grandis
1° Maresciallo Luogotenente
1° Maresciallo Luogotenente

Numero di messaggi : 588
Età : 67
Luogo di residenza : bacau romania
Data d'iscrizione : 08.04.08

http://www.cameradecomertbacau.ro

Torna in alto Andare in basso

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 6 Empty Siamo un popolo di ......PIANISTI

Messaggio Da Ospite Ven Gen 30, 2009 1:38 am

http://it.youtube.com/watch?v=G4L6xvOBsZE

per chi vuole approfondire l'argomento vedere:
http://www.repubblica.it/2009/01/sezioni/politica/parlamento/parlamento/parlamento.html?ref=search

ma per arginare il problema si proverà ora con le impronte per moralizzare il voto con un'operazione che comporta una spesa di circa .....Eur 550.000,00......ma chi paga ??? indovina indovinello???? sior Pantalon???

Vi è piaciuto il video???

Ospite
Ospite


Torna in alto Andare in basso

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 6 Empty Piero...

Messaggio Da fabio de grandis Ven Gen 30, 2009 8:51 am

... son contento de veder de no esser el solo che se incazza con sta maniga de farabutti che ne governa... MA...

credime...

con quel che sta sucendo in italia nei ultimi mesi, ed in particolare l'esclation dei ultimi tre giorni... parlar dei pianisti... saria come, in un maxitamponamento in autostrada, con morti e feriti... far un servizio sul portacenere de una 126 che se gà ribaltà!!!!!

Se volè renderve conto de cosa che stago disendo... andè a vederve come... TUTTI i telegiornali gà riportà la notizia del VILE ATTACCO di Di Pietro a napolitano... e dopo magari andè anche a veder cossa che EFFETTIVAMENTE xè successo!!! (youtube xè un'ottima fonte)

La stampa (el mastino della democrazia) se la gavemo giogada da tempo... adesso manca solo la Magistratura... ma xè solo question de qualche giorno ancora!!!


Auguri a tutti!!!

cicio
fabio de grandis
fabio de grandis
1° Maresciallo Luogotenente
1° Maresciallo Luogotenente

Numero di messaggi : 588
Età : 67
Luogo di residenza : bacau romania
Data d'iscrizione : 08.04.08

http://www.cameradecomertbacau.ro

Torna in alto Andare in basso

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 6 Empty Una volta de più....

Messaggio Da fabio de grandis Ven Gen 30, 2009 3:58 pm

....me rendo conto che tignirse informai su quel che sta succedendo in italia... xè ESATTAMENTE come andar a visitar in ospedal i fioi malai de cancro allo stadio terminale... xè masochismo allo stato puro!!! visto che 60 milioni de persone... o no ghe ciava una banana... o pezzo ancora... i xè convinti de no poder farghe gnente.

Quindi a la fine... GA' RAGION DUCA!!!

Magno bevo e guo... fin che posso... possibilmente adesso... che domani no se sà.

cicio
fabio de grandis
fabio de grandis
1° Maresciallo Luogotenente
1° Maresciallo Luogotenente

Numero di messaggi : 588
Età : 67
Luogo di residenza : bacau romania
Data d'iscrizione : 08.04.08

http://www.cameradecomertbacau.ro

Torna in alto Andare in basso

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 6 Empty tre righe

Messaggio Da Sergio Mer Feb 04, 2009 10:31 pm

La vita non è fatta per guardare indietro la strada percorsa, ma per sognare la strada ancora da fare. Non chiederti chi sei davanti allo specchio, non avrai risposta alcuna, semmai guardati dentro e scoprirai di non essere cambiato mai. Il tempo non invecchia l'anima di chi sogna.
--Giovanni Di Battista

s
Sergio
Sergio
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 420
Luogo di residenza : TRIESTE
Data d'iscrizione : 18.01.08

Torna in alto Andare in basso

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 6 Empty Una chicca....

Messaggio Da fabio de grandis Gio Feb 05, 2009 7:36 pm

xe' uscida la sentenza CON LE MOTIVAZIONI... del tribunale del riesame de Salerno.

Qualsiasi altro paese del mondo... in questo istante saria:

1) senza governo
2) col ministro de grazia e giustizia dimissionario e sotto inchiesta
3) col CSM decapitato
4) con l'ANM senza segretario e presidente
5) con numerosi giudici sotto inchiesta
6) CON TUTTI I TELEGIORANALI E GIORNALI CHE NO PARLA DE ALTRO


... ma grazie a Dio... noi semo (voi se) in italia... e niente de tutto questo succedera' mai!!! e podemo continuar tranquilli e protetti ad occuparse delle nostre irrinunciabili abitudini quotidiane.

cicio
fabio de grandis
fabio de grandis
1° Maresciallo Luogotenente
1° Maresciallo Luogotenente

Numero di messaggi : 588
Età : 67
Luogo di residenza : bacau romania
Data d'iscrizione : 08.04.08

http://www.cameradecomertbacau.ro

Torna in alto Andare in basso

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 6 Empty Dimissioni!?!?

Messaggio Da Ciacio Mar Feb 17, 2009 10:19 pm


Vai In Africa, Celestino




Pezzi di stella, pezzi di costellazione
Pezzi d'amore eterno, pezzi di stagione
Pezzi di ceramica, pezzi di vetro
Pezzi di occhi che si guardano indietro
Pezzi di carne, pezzi di carbone
Pezzi di sorriso, pezzi di canzone
Pezzi di parola, pezzi di Parlamento
Pezzi di pioggia, pezzi di fuoco spento
Ognuno è fabbro della sua sconfitta
E ognuno merita il suo destino
Chiudi gli occhi e vai in Africa, Celestino!

Pezzi di strada, pezzi di bella città
Pezzi di marciapiedi, pezzi di pubblicità
Pezzi di cuori, pezzi di fedi
Pezzi di chilometri e pezzi di metri
Pezzi di come, pezzi di così
Pezzi di plastica, pezzi di mtv
Pezzi di scambio, pezzi sotto scacco
Pezzi di gente che si tiene il pacco
Ognuno è figlio del suo tempo
Ognuno è complice del suo destino
Chiudi la porta e vai in Africa, Celestino!

Pezzi di storia, pezzi di divisione
Pezzi di Resistenza, pezzi di Nazione
Pezzi di Casa Savoia, pezzi di Borbone
Pezzi di corda, pezzi di sapone
Pezzi di bastone, pezzi di carota
Pezzi di motore contro pezzi di ruota
Pezzi di fame, pezzi di immigrazione
Pezzi di lacrime e pezzi di persone
Ognuno è figlio della sua sconfitta
Ognuno è libero col suo destino
Butta la chiave e vai in Africa, Celestino!

Pezzi di pericolo, pezzi di coraggio
Pezzi di vita che diventano viaggio
Pezzi di Pasqua, pezzi di Natale
Pezzi di bene dentro a pezzi di male
Pezzi di mascalzone, pezzi che non sei altro
Pezzi di velocità lungo pezzi d'asfalto
Pezzi di briciole, pezzi di vetrina
Pezzi di colla da annusare pezzi di diossina
Ognuno porta la sua croce
Ognuno inciampa sul suo cammino
Apri gli occhi e vai in Africa, Celestino!


Pezzi di emozione che non si interrompe
Pezzi di Musica sotto le bombe
Pezzi di maggioranza, pezzi di opposizione
Pezzi di speranza e pezzi di informazione
Pezzi di ferro, pezzi di cemento
Pezzi di deserto, pezzi di frumento
Pezzi di incenso, pezzi di petrolio
Pezzi di kerosene, pezzi di gasolio
Ognuno brucia come vuole
Ognuno è vittima ed assassino
Gira i tacchi e vai in Africa, Celestino!





HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 6 Veltro11
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Numero di messaggi : 2321
Età : 68
Luogo di residenza : trieste
Data d'iscrizione : 01.03.08

Torna in alto Andare in basso

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 6 Empty Re: HO LETTO, HO ASCOLTATO...

Messaggio Da Sergio Mar Feb 17, 2009 10:43 pm

Me posso solo augurar che con celestino vadi in africa o a fan c..o tutta sta generazion de politici corrotti e icolladi alla carega e che ghe sia un rinnovamento che porti a crear un opposizion vera con delle proposte alternative e credibili in modo de poder tornar a votar senza schifarse troppo.

s
Sergio
Sergio
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 420
Luogo di residenza : TRIESTE
Data d'iscrizione : 18.01.08

Torna in alto Andare in basso

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 6 Empty Yes , you can .. go a fanculo !

Messaggio Da Ciacio Mar Feb 17, 2009 10:50 pm

https://www.youtube.com/watch?v=x26gBMchP04

Ecco appunto , se magari nol gà capì ghè la mettemo anche in musica !
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Numero di messaggi : 2321
Età : 68
Luogo di residenza : trieste
Data d'iscrizione : 01.03.08

Torna in alto Andare in basso

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 6 Empty Basta illusioni...

Messaggio Da fabio de grandis Mer Feb 18, 2009 1:37 pm

... el 58 per cento alle amministrative xè chiaro, eloquente ed incontrovertibile: ben più della maggioranza dei taliani, xè soddisfatti della situazion e del governo.

A questi italiani và tutto el mio rispetto!!!

... solo che vado via!!! (già fatto dieci anni fà)

trovo alquanto inutile ed irrispettoso continuar con le critiche e con le accuse, prendo atto che per lori va ben cussì e, visto che i xè a casa sua... credo che i gabi tutti i diritti de viver come che i vol.

Xè come in un condominio... se l'assemblea (la metà più uno) decide che se caga per le scale... SE CAGA PER LE SCALE... PUNTO!!! e quei che no xè d'accordo... o i se compra i trombini... o i cambia condominio... me par bastanza semplice no??

basta con ste stupide, disturbanti e inutili osservazioni tipo: in svezia i xè più civili o in america gnanche noi fuma dentro casa... la risposta... sarà sempre la stessa: VA' IN SVEZIA O IN AMERICA!!! qua la maggioranza gà deciso che se caga su le scale!!!

Si... ma xè anche casa mia... e mi no son de acordo...

e alora??

va dal giudice... xè proprio per quel che gavemo cambià la metà de le leggi... cussì te ciaperà pe la testa anca del giudice... e in più te pagherà anche le spese processuali...

e se ancora te insisterà a romper i cojoni... vederemo come che te se la cavi coi manganei dei celerini... Very Happy

MONA DE COMUNISTA DEL CAZZO!!!

cicio
fabio de grandis
fabio de grandis
1° Maresciallo Luogotenente
1° Maresciallo Luogotenente

Numero di messaggi : 588
Età : 67
Luogo di residenza : bacau romania
Data d'iscrizione : 08.04.08

http://www.cameradecomertbacau.ro

Torna in alto Andare in basso

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 6 Empty SUPERSCOOP ( NOTIZIONA NO COOPERATIVA)

Messaggio Da Sergio Mer Feb 18, 2009 8:41 pm

Il comitato centrale del Partito Democratico riunito in assemblea ha deciso di affidare ad interim la segreteria ad una persona di assoluta onestà e moralità, di matrice operaia e con una vocazione democratica indiscutibile.
Il Cavalier Silvio Berlusconi ,cosi si chiude il cerchio una volta per tutte anche su quei inesistenti conflitti di interesse di cui si è sussurrato in passato.

s
Sergio
Sergio
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 420
Luogo di residenza : TRIESTE
Data d'iscrizione : 18.01.08

Torna in alto Andare in basso

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 6 Empty SUPERSCOOP 2

Messaggio Da Sergio Mer Feb 18, 2009 10:12 pm

Processo Mills - OilIberians condannato l'avvocato a 4 anni e mezzo per aver ricevuto soldi da Fininvest per testimoniare il falso in tribunale. Nonostante il Lodo Alfango (sempre sia lodato) la notizia genera immediatamente le dimissioni del Presidente dell......Opposizione.

Succede anche questo nel Bel Paese perchè Galbani vuol dire fiducia !!! o no????

s
Sergio
Sergio
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 420
Luogo di residenza : TRIESTE
Data d'iscrizione : 18.01.08

Torna in alto Andare in basso

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 6 Empty una riflessione

Messaggio Da Sergio Mer Feb 18, 2009 10:19 pm

fabio de grandis ha scritto:... el 58 per cento alle amministrative xè chiaro, eloquente ed incontrovertibile: ben più della maggioranza dei taliani, xè soddisfatti della situazion e del governo.

A questi italiani và tutto el mio rispetto!!!

... solo che vado via!!! (già fatto dieci anni fà)

trovo alquanto inutile ed irrispettoso continuar con le critiche e con le accuse, prendo atto che per lori va ben cussì e, visto che i xè a casa sua... credo che i gabi tutti i diritti de viver come che i vol.

Xè come in un condominio... se l'assemblea (la metà più uno) decide che se caga per le scale... SE CAGA PER LE SCALE... PUNTO!!! e quei che no xè d'accordo... o i se compra i trombini... o i cambia condominio... me par bastanza semplice no??

basta con ste stupide, disturbanti e inutili osservazioni tipo: in svezia i xè più civili o in america gnanche noi fuma dentro casa... la risposta... sarà sempre la stessa: VA' IN SVEZIA O IN AMERICA!!! qua la maggioranza gà deciso che se caga su le scale!!!

Si... ma xè anche casa mia... e mi no son de acordo...

e alora??

va dal giudice... xè proprio per quel che gavemo cambià la metà de le leggi... cussì te ciaperà pe la testa anca del giudice... e in più te pagherà anche le spese processuali...

e se ancora te insisterà a romper i cojoni... vederemo come che te se la cavi coi manganei dei celerini... Very Happy

MONA DE COMUNISTA DEL CAZZO!!!

cicio


Mangiate merda: miliardi di mosche non possono essersi tutte sbagliate!


s
Sergio
Sergio
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 420
Luogo di residenza : TRIESTE
Data d'iscrizione : 18.01.08

Torna in alto Andare in basso

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 6 Empty I PILASTRI DELL'AMORE DI BRUNO GIORDANO

Messaggio Da Sergio Dom Mar 15, 2009 11:07 pm

In un recente dibattito postetilico un grande filosofo ha enunciato una grande verità che credo doveroso condividere con più umani possibile.

L'AMORE SI DIVIDE IN QUATTRO CATEGORIE.

  • AMORE VERO quello che di solito si prova per la compagna della vita, fatto di complicità ,condivisione e rispetto reciproco
  • AMORE DI PELLE quando si è attratti da un altra persona in modo irresistibile e con lei si raggiunge l'estasi
  • AMORE OCCASIONALE qualche volta succede che la vita ci propone delle esperienze con persone diverse e la curiosità ci porta magari a sperimentare.
  • AMORE SOLITARIO... beh penso che a questo punto non occorrono troppe spiegazioni e chi non lo ha mai provato scagli la prima pietra.


s
Sergio
Sergio
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 420
Luogo di residenza : TRIESTE
Data d'iscrizione : 18.01.08

Torna in alto Andare in basso

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 6 Empty Re: HO LETTO, HO ASCOLTATO...

Messaggio Da Contenuto sponsorizzato


Contenuto sponsorizzato


Torna in alto Andare in basso

Pagina 6 di 12 Precedente  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Successivo

Torna in alto

- Argomenti simili

 
Permessi in questa sezione del forum:
Non puoi rispondere agli argomenti in questo forum.