Fatta la xe

Pagina 21 di 25 Precedente  1 ... 12 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25  Seguente

Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 21 Empty a proposito dei giapponesi

Messaggio Da Sergio il Mer Dic 21, 2011 10:14 pm

SIMOSUKI SINAMIKO ma no so se i lo ga fatto santo per poderia anche esser.

s
Sergio
Sergio
1 Maresciallo
1 Maresciallo

Numero di messaggi : 420
Luogo di residenza : TRIESTE

Torna in alto Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 21 Empty Re: Fatta la xe

Messaggio Da Sandro il Gio Dic 22, 2011 1:14 am

Sergio ha scritto:SIMOSUKI SINAMIKO ma no so se i lo ga fatto santo per poderia anche esser.

s
credo sia SIMOSUKI SINAMIKA e xe una santa donna
Sandro
Sandro
1 Maresciallo
1 Maresciallo

Numero di messaggi : 415
Et : 65

Fatta la xe - Pagina 21 Empty Shooting Star

Messaggio Da Ciacio il Sab Dic 24, 2011 1:12 am

Domani sera ricorrer la nascita del Redentore.
A quel tempo , giusto 2011 anni f , i quattro Re Magi seguiva la scia de un bolide nel cielo della Terra Santa che li guidava verso l'erede de ns Signore ma el neonato , per render el gioghetto pi difficile , s scondeva in una grotta dro un ms e una mucca.

I popoli anglosassoni definissi el suddetto bolide come "Shooting Star" che nel paese de Pulcinella significa :
Stella Cometa.

Per chi non la g mai vista e credo sa tanti , metto una foto dell'epoca:

Fatta la xe - Pagina 21 Shooti10

Per capir quanto sa cambiai i tempi da quel momento , basta andar a Betlemme e guardar in alto .

Ogni giorno su quella Terra sempre Santa passa decine de bolidi ma invezze de Cinque ...questi g Sei punte e... no i servi a guidr nissn verso nissuna grotta ma solo a buttar per terra.. Santa , una montagna de doni esplosivi.

Per chi non l g mai visti e credo sa tanti , metto una foto de st giorni :

Fatta la xe - Pagina 21 Shooti11

Per curiosa coincidenza " shooting " ' significa Assassinio e anche Stella Cometa ... che combinazin !

Shopping
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Numero di messaggi : 2321
Et : 64
Luogo di residenza : trieste

Fatta la xe - Pagina 21 Empty Martirio

Messaggio Da Ciacio il Lun Dic 26, 2011 1:50 am

El martirio , come tutto quel che x soggetto a emolumenti , g una tabella de classificazin.

Esisti :

El martirio Bianco che podessi esser lesempio de S.Francesco quando labbandona tutti i beni ,i soldini e gira nudo dando scandalo e compromettendo quel disgrazi de lupo .

El martirio Verde che implica pratiche sadomaso con eccessi de digiuni e cilici e che pl arrivar allanoressia .

El martirio Rosso che ricorda oltre al Merlot anche el Sangue con fine ultimo el trapassoe che naturalmente x el pi getton !

Nei anni 20- 30 dopo Cristo , in Terra Santa s verificava un busode potere .
Ponzio Pilato iera casc in disgrazia per aver liber Barabba che dopo romper i cojoni in maniera esponenziale per anni , rubando e taccheggiando a destra e a manca.

El Potere , dopo aver mand a fanc Ponzio , x pass in mn del Sinedrio , una comitiva de giudei che doveva applicar le leggi ,zercando de metterse daccordo tra 71 ebrei ,..chi rabbino e chi no.

Quel che disturba pi de tutto i 71 gerarchi.. x la proliferazin dei marrani !

Marrano x el giudeo che abiura la sua fede diventando cristian , mussulman , figlio de Manuel o de Genova , battista , mormon , valdese ecc. ecc.

Infatti a quel tempo iera in piena attivit i Apostoli , dodici seguaci ed ex amici del Redentore , iperattivi nel reclutamento de novi adepti alla nova setta cristiana.

Un casn de giudei s fazzva batezzar diventando cristiani e quindi marrani , con el sogno nascosto de combinar qualche bon affar con limportazion de leoni o fiere da circo, confidando de cambir religion allultimo momento prima de scender nellarena.

A Gerusalemme nei anni 20 regnava un clima molto simile a quel che trovemo oggigiorno nella Citt Eterna ,.manca solo i leoni .

Fatta la xe - Pagina 21 Lean10
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Fatta la xe - Pagina 21 Empty X pass nadl

Messaggio Da Ciacio il Lun Dic 26, 2011 2:18 am

Lalbero x divent unorpello inutile ,.. lunico riferimento alla festivit resta... el presepio.

Smo tutti sazi , gonfi e anche un poco stronzi , .. oggi x luned e no ndarmo a lavorar !

Perch non s lavora el giorno dopo nadl ?

1 perch non s g via.

2 perch bisogna fr mente locale e smaltr tutto lingurgitato.

3 perch x ....Santo Stefano , molto simile a Luned de Pasqua ma molto pi utile in Dicembr !

Considerando che su 170 (centosettanta) iscritti al Forum , gavemo 165 che non s scriver e una cinquantina che guarda solo le figure perch g difficolt con la lettura , credo sa logico spiegarve chi x Santo Stefano ..grazie al quale oggi non lavor!
Per quei pi in difficolt .aggiungeremo qualche immagine in grande .

Trecani per Strada + amico

Fatta la xe - Pagina 21 3dogs10
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Fatta la xe - Pagina 21 Empty Stefano

Messaggio Da Ciacio il Lun Dic 26, 2011 1:51 pm

Santo Stefano

Fatta la xe - Pagina 21 Santos10

Stefano x anche el nome de n mio fiozzo , forsi quel p stronzo (nel giusto senso della parola).
Ma questo non centra niente con la storia del protomartire.
Un protomartire x el primo esemplare de una serie de martiri ,. come un prototipo .
Per questo Stefano casca el 26 Dicembr , subito dopo nadl , perch el g la fortuna de esser el Primo Martire , che per.. non centra un .zzo con S.Primo .

Nissun s de dove rivva st Stefano , probabilmente iera un giudeo grego che s g stuf de ingrumar olive in patria e s g trasfer a Gerusalemme , a quel tempo capitale de tutte le religioni e centro commerciale bn pi grande delle Torri dEuropa .

Nei anni 20 in Terra Santa iera tutto. un fermento !

I romani gaveva problemi gestionali a causa de quel mona de Ponzio , i cristiani stava lavorando sotto acqua , i ebrei iera i paroni de casa ma tanti dei confratelli cambiava religion con la speranza de una vita migliore , un stipendio pi alto , una pensin sicura e con un sindacalista come Cristo ..chi podeva darghe torto !?!

Stefano s iscrivi al partito cristian , el rinnega la fede giudea e comincia a predicar in giro per le piazze , parlando nella sua linguamadre che x el grego .

Trovando sul mercato una grande richiesta de giudei che voleva cambiar canal , i dodici Apostoli decidi de ingaggiar 7 diaconi per aiutarli nella campagna de assunzioni e tra questi trovemo Stefano

Z el fatto che el mulo iera grego gh fazzeva girar le balle al Sinedrio , in pi el iera anche marrano e questa x stada la goccia che g rotto el vaso ! ( in Terra Santa non esisti el verbo Traboccare )

La religion giudea x z difficile de capir , x la cabala , biceri rotti , i golem , zucchetti e cappei de pelliccia , trecce al posto de basette , pochissimo savn , muri pi alti de quel de Berlino con lobbligo de darghe testade ..und so weiter .

Grego , marrano e anche appena assunto , el ns Stefano s tira indosso tutto lodio dei superstiti alle onde del Mar Rosso che , con una manovra simile alla condanna del Cristo metti malumori tra i marrani de lingua ebrea e quei de lingua grega , appoggiando i primi in modo sfacciato per non dir di peggio.
Considerando che comunque iera marrani , stemo parlando de persone geneticamente false , bugiarde , traditore , anche fighintrcchia.
Cuss , senza sporcarse le mn come a suo tempo gaveva fatto Caifa con quel mona de Pilato, ..el Sinedrio gh molla Stefano ai marrani ebrei che lo condanna alla lapidazion !

Lapidazin non centra niente con lapide o lappone ,.. vl dir tirarghe piere in tela testa ,. a tutta forza !

Cristian , dopo aver trad la sudditanza ebrea , predicando in grego in mezzo a gente che non lo capiva , unico diacono su sette in grado de distiguer le olive de marca e alla fine anche marrano , Stefano dopo una scariga de piere x finalmente divent Santo .
Non solo Santo ma Protosanto !

Questo x ..e grazie al grego oggi stmo a casa !

Fatta la xe - Pagina 21 Martir10
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Fatta la xe - Pagina 21 Empty 309 NO.... 298 SI

Messaggio Da fabio de grandis il Gio Gen 12, 2012 6:04 pm

. e se sti numeri no ve disi gnente... me dispiasi per voi....

tranquilli... no comincero' a sparar inutili improperi... ma no per tignir fede ai miei boni propositi per l'ano novo, e gnanche per no crearghe casini al novo aministrator...noo... xe' che son talmente incazado e deluso, che se ga' crea' una specie de corto circuito... un corto continuo tra i due stati d'animo che ghe impedissi al zervel de seguir un unico ragionamento vagamente logico.

Xe' za' passade due ore... e nella colonia dei FANTOZZI, ancora una volta no xe' successo gnente!!! nissun che spara, nissun che ziga, nissun che da fora de testa... che bel posto la colonia dei FANTOZZI, piovi merda... torrenti de merda... fiumi de merda... de quela viscida e spuzzolente... e i FANTOZZI xe' tutti felici alla ricerca dei saldi negli outlet... disciplinati e in fila nel traffico con la benzina a 1,8 (che cazzo me frega ... vado in yugo: tipico del FANTOZZI modello astuto), me ricorda tanto el video gioco dei lemmings... ve lo ricorde'? tuti quei ometti in fila tuti uguali... che doveva coi pochi ordegni a disposizion scavar le galerie e costruir ponti per rivar de l'altra parte del schermo... mi me piaseva tanto quel che se meteva la bomba in testa... el rideva fino a la fine... e un istante prima del boom el fazeva: O-OH...

Gave' mai avu' modo de guardar con attenzion una carogna lassada al sol un per de giorni?

Ve garantisso che vista da qua... la colonia dei FANTOZZI ghe somiglia un casin... un gran agitarse de schifosi vermetti che sburta per magnar el piu' possibile prima che rivi la piova a negarli e lavarli via tutti.
Nessuna idea, nissun ideale, nissuna colaborazion... magnar e basta... ogni d'un per se... in fondo che colpa go' mi se son nato vermetto?!

e alla fine... che la piova rivi o meno, no xe' cussi' importante... prima o dopo anche la carogna finira'!!! ma questo i vermetti no lo sa... i xe' cussi' inutili ed insignificanti... cussi' convinti che a star nel branco i diventa invulnerabili... che la sola idea che la carogna sia una risorsa lineare e quindi finita no li sfiora gnanche, l'unico loro problema xe' magnar el piu' possibile... magari a spese del vicino che da' ssai piu' soddisfazion.

Forsi per questo nissun spara... nissun ziga... nisun da foara de testa... sulla carogna xe' ancora qualche brandel de polpa... ormai marza e spuzzolente... ma in sti ultimi 30 ani i vermetti se ga' abitua' a tutto e quindi bisogna continuar a magnar senza distrarse... o el nostro vicin podessi approfittar!!

Gran Bel posto la colonia dei FANTOZZI!!... gaveria voia de spiegarghe a PAPINI ... che anca mi son contro la violenza!!!

cicio

fabio de grandis
fabio de grandis
1 Maresciallo Luogotenente

Numero di messaggi : 588
Et : 63
Luogo di residenza : bacau romania

http://www.cameradecomertbacau.ro

Messaggio Da Sandro il Dom Gen 15, 2012 6:44 pm

Bon, mi che nela merda nudo soto la superficie da quando che son nato (salvo qualche esperienza in Inghilterra, Francia e Germania in cui go fato el morto de fame), de bravo Ale Fantozzi me sento de dir alcune cose.
Pensar che tuto quel che gavemo non sia frutto del nostro modo de esser, de concepir la societ e del nostro ruolo dentro la stesa, xe una cagada (tanto per mantegnir vivo l'odor). Chi ne governa e gestisi xe la espression pi vivida e fedele del nostro modo de esser e non ghe sar mai cambiamento se non cambieremo noi dal pi profondo del nostro intimo. Le tue parole me ga fato girar un poco i cojoni perch se xe vero che noi andemo a far benzina in jugo molto speso lo femo per sopravviver un poco meio.
Ti inveze in jugo te se ga trasfer baraca e burattini e non me sembra che te vadi a far benzina con una fiat Duna o ford Fiesta per cui saria al caso che te incominci a pensar de trasferirte qua e incominciar a sparar inveze de buttar merda la dove ghe ne se za a tonnellate.

Sandrin
Sandro
Sandro
1 Maresciallo
1 Maresciallo

Messaggio Da Sandro il Dom Gen 15, 2012 7:08 pm

Quando te ieri a Zanzibar a nudar tra i delfini te ga pens mai a quale saria el giusto modello de societ, quali i doveri e quali i privilegi che ognidun de noi dovesi gaver? Quale saria la filosofia pi giusta per noi e/o per il genere umano? Quela marxista o quela capitalista? Te intravedi sula facia dela tera un model de societ al quale dovesimo tuti ispirarse? e se si in quel model te ga intravisto la possibilita de mantegnir tuti i privilegi (se te li ga)? Quante, tra i migliardi de persone che adeso sta nella merda come mi, te pensi che di fronte a un fusil saria disposte a imbracciarlo per rivendicar i propri diriti?.
Credo che, oggi come non mai, ciascun de noi dovessi far quotidiano e costante esercizio de confronto con la propria coscienza soprattutto davanti a ogni scelta de vita, dalla pi mona alla pi importante, in maniera etica, equa, solidale e coerente. Vaghelo a spiegar ti a 54 milioni de Italiani o 300 milioni de europei o un miliardo e mezo de cinesi o 250 milioni de americani che imbugnidi de modelli estetici anela solo ad aver el suv, la villeta vista mar, la moglie figa e l'amante troja e el taquin pien per far le ferie a Cortina o Sharm el sheik (o come cazzo se scrivi) e dopo sappime dir.

Sempre lu (quel de sora)
Sandro
Sandro
1 Maresciallo
1 Maresciallo

Fatta la xe - Pagina 21 Empty FINALMENTE!!!!

Messaggio Da fabio de grandis il Dom Gen 15, 2012 9:53 pm

Finalmente!!! qualchidun che rispondi ... e per le rime anche!!! e magari se incazza anca un poco... Grazie Ale!!! grazie davvero!!! pensavo che su quel pianeta la vita fossi ormai estinta... a dir el vero me gaveria speta' de piu' una risposta da parte de qualchiun al de fora de le simmie per una serie de motivi... che magari spieghero' co se vedemo... ma adesso passemo alle risposte:

Cominceria col far benzina in Yugo... scelta sacrosanta... la go' sempre fatta anche mi finche' stavo la... ma personalmente fazo una grande distinzion (anche se el gesto de fatto xe' lo stesso) tra quel che va per i motivi tuoi (che iera anca i miei) e tra i tanti che se senti intimamente fighi de poder ciavar lo stato senza risciar niente ed in assoluto anonimato... credo che basteria meter un vigile urban co la machina fotografica sul confin pe veder calar de la meta' almeno el traffico nei ISTRABENZ. Penso che te sappi anca ti.. che in un contesto del genere saria ben pochi disposti a piantar la macchina sul posto e andarghe a dir: CHE CAZZO TE ME FOTOGRAFI A FAR??

Circa el fatto de trasferirme la e sparar... devo dirte che mi iero la... e sparavo anche... ma oltre all'impagabile soddisfazion de tirar el grilletto... alla fine go' sempre e solo ciapa' de mona... ma go' SEMPRE PAGA' IN PRIMA PERSONA E DE TASCA MIA... SEMPRE!!! e credime... el motivo vero e profondo per cui me son cava' dalle gonadi, no xe' perche' pagavo mi... bensi' per el fatto che no xe' mai cambia' el benche' minimo cazzo!!!

El model de societa' che me piaseria... e che secondo mi esisti in vari paesi (no sicuramente in Romania) xe' la societa' in cui TUTTI rispetta le regole... anche se non le condividi, ma le rispetta per un motivo semplice: XE' LE REGOLE!!

e se le regole no te vaben... o te se fa eleger in parlamento e te le cambi, o te chiudi la valigia e te va de un'altra parte... semplice no?

Anche nel paese dove son nato... una volta iera cussi'... o quantomeno questa iera l'impression... iera un posto dove quando qualchidun diseva "CHI E' STATO?" magari con un po' de rossore sulle guance... ma te se alzavi in piei e te disevi: IO.

Poi come per magia... pian pianin ... un poco al giorno... ga' comincia' ad apparir la razza dei furbetti... quei che preferiva sconderse... e da bravi furbetti... lassar che la giusta punizione venissi condivisa da tutti.. e magari fra quei tutti, ghe ne iera tanti che preferiva la non meritata punizione piuttosto che far la spia... perche' far la spia xe' brutto...

Oggi, continuo a pensar che far la spia sia brutto, ma son altresi' convinto che al furbetto de turno, dopo aver condiviso la punizion, bisogna spetarlo fora e farghe un culo come un simioto... ma siccome nel grigiore de quel paese ormai xe' impossibile saver quanti sia i furbetti e quanti quei che "far la spia xe' brutto", e comunque quel che spara xe' sempre un povero mona, continuo a pensar che l'unica risposta possibile sia appunto quela de viver in un altro posto.

Infine... personalmente, no trovo gnente de disdicevole nel "aver el suv, la villeta vista mar, la moglie figa e l'amante troja e el taquin pien per far le ferie a Cortina o Sharm el sheik (o come cazzo se scrivi)" l'importante xe' che te se lo gabbi guadagna' con le tue forze senza aver mai incula' nissun!!!

cicio
fabio de grandis
fabio de grandis

Numero di messaggi : 588
Et : 63
Luogo di residenza : bacau romania

http://www.cameradecomertbacau.ro

Messaggio Da Sandro il Lun Gen 16, 2012 1:22 am

be! devo dir che i pensieri xe nobili ma oramai troppo eterei. Se tra le righe devo legger la societ che te e me piasesi devo ribadir el mio scetticismo sul fato che esisti. Son altres scettico su alcuni altri punti quali per esempio che esisti una categoria de furbeti, in realt esisti solo i furbeti e il cambiamento non poi nasser dall'esterno grazie ad una macchina fotografica ma devi vegnir da dentro (credo se ciami morale). La rivoluzion non pol esser che totale e il fallimento de tutte quele che gavemo visto xe stado causado solo dalla volont de pochi, in nome de un vessillo, de volerla impor a tutti gli altri. Perch semo diventadi cuss, poco importa se non per ricordarse come non continuar a far gli stessi errori. Al giorno d'oggi dietro ogni suv xe sempre un furbeto che in qualche modo o maniera ga inchiapet, frag sfrut e/o derub qualchedun altro. El triste sa cosa xe? che dietro una ford fiest xe uguale solo che el furbeto xe un po pi mona.
Infine xe un aspeto che pi de ogni altro me toca e speso me fa trascender dalla ragion e purtropo trai origine dalla mia formazion religiosa (quela bona visto che non son divent pedofilo) e se ciama rispeto e amor per el prossimo. Anche se lavoro duro, possibilmente in onest, cercando de esser un buon marito e un buon pare e un decente citadino, anche se so che me meritasi de pi de quel che go, anche se ale volte me podesi conceder de andar a sbrisar una settimana a Sesto (posto de merda) un po pi speso che ogni cinque anni, cerco de accontentarme de quel che go pensando che go la salute, che xe uguale per la mia famiglia, che se se rompi el frigo riesso a comprar uno novo, che son vestido decorosamente, che go un suv che uso una volta per setimana e lo go pagado 10 mila euro e che xe miliardi de persone che me invidiasi per tuto questo. Te sveler un segreto: sa quale xe il segreto per una vita lunga e serena? 1 il perdono, 2 l'accettazione. Sembra quasi una ciolta per el cul deto de questi tempi ma purtropo xe cussi. Mi cerco de seguir questo pensiero (molto antico e dal profumo orietale) per non domandarme de cior el sciopo in man perch podesi sorprenderte.

Adeso te laso, devo dedicarme a Bruno che ne ga proposto una cosa intreressante. Cercar de tirar fora la categoria da quela figura de m.. che stemo fasendo con la Costa

Sandrin
Sandro
Sandro
1 Maresciallo
1 Maresciallo

Fatta la xe - Pagina 21 Empty Fiestasuv.

Messaggio Da Ciacio il Ven Gen 20, 2012 9:53 pm

Non credo che la scelta della vettura possi in qualche modo rivelar quanta merda uno g nel cranio.( sempre che el gabbi la possibilit de sceglier!)

Per stemperar el clima cupo e fastidioso che st regnando sul Bel Paese e per rasserenar quelle Simie che x andade in depression per i ultimi brutti eventi , g pens de metter qu due righe lassandoghe a Plimsoll el compito de riportar le cronache sulle disavventure del comandante monon.

Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Fatta la xe - Pagina 21 Empty Ro Manzo a Punta Te - PuntatUna

Messaggio Da Ciacio il Ven Gen 20, 2012 10:08 pm

"Femo finta che el Monon sn M"

Prima Puntata
Son un Costruttor ma grazie a tanti appoggi e sacrifici a volte fisici m ritrovo a comandar una delle navi da crociera de maggior prestigio la Furibonda , 115.000 tonellate de metallo trasform nella citt del Bengodi , tutta la popolazion de Erpelie- Kozina vivi sotto el mio comando posso sposar omini e donne o anche donne con omini , o anche ..
Sn bellissimo e affascinante , g una splendida divisa e dopo un casn de corsi al Cepu , g el diritto de guidar st gigantesco carrozzon de circo.
El Staff in plancia lo g scelto personalmente in Buffet Vita , per discrezion metter solo le iniziali :
1 Ufficial S.P.
2 Ufficial S.R.
3 Ufficial S.C.
Allievo S.S.

In Macchina lavora el Direttor e altri amici si che non conosso, ma lui m g parl ssai bn !

Se sn riv sul Ponte de Comando lo devo a una serie de tessere de partito , alla disponibilit de mia moglie , alla mia professionalit , alla mia spregiudicatezza e al Comandante Colombo che dopo tanti dolorosi rapporti e bollettini .. m g messo qua.

Comincia la Crociera.

Partimo da Cittanova con tutti i Passeggeri euforici e lequipaggio terrorizz dal mio potere.
Tutti parla una lingua straniera ma coi motti s capimo bastanza bn .

Otto de sera , una moldava de 25 anni che m tira sardoni , un cogo che m porta la zena in plancia , 4000 polli in stiva che gozzoviglia immaginando avventure corsare e incontri erotici a base de salsedine e oio solare , si .. si anche in gennaio sulla Furibonda usemo loio !

Per rivr in Spagna , la Compagnia me g d una rotta 150 ma per farghe un omaggio al Comandante Colombo che st a Promontore , i m g d el permesso de fr linchino davanti el paese , cuss lui sar contento e altrettanto el mio deretano abitu ad inchini ben pi impegnativi.

Magno le due code de aragosta , bevo tre Ouzo e cinque Glenfiddich , scorezzetta , palpadina alla moldava , calcio in culo al timonier senegalese e metto a 56 per sfiorar Porer e passar davanti a Promontore illuminando el paese con le luci della Furibonda.
Grande omaggio al Com. Colombo che , forsi , la prossima volta che el m incontra tegner le man in scarsela e la mina serada .
Gran figada per m ..che g port st condominio DDR dove i autoctoni g paura de passar con una saccaleva !
Non sn solo bellissimo sn anche bravissimo !!

Gh telefono a Colombo:

M Scolta ..v in finestra che stemo per passar sotto casa tua con la Furibonda , forsi rivo tirarte una scatola de sigari in terrazza

Colombo No st fr el mona , tiente largo che qua x pien de ricci.

M Dont worry , so quel che faccio , tra dieci minuti illumino voi e anche Medulin !

Colombo Cossa ..zzo x st casn ?

M X la panza della nave i Croati g spost Porer verso Sud almeno de 800 metri , i g anche distud la lampadina ..senza dirme niente !!

Colombo Te gavevo ditto de no fr el mona ! T te sn bn solo per beccartelo in quel posto !!

Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Fatta la xe - Pagina 21 Empty Ro Manzo a Punta Te - PuntaDue

Messaggio Da Ciacio il Sab Gen 21, 2012 12:47 am

Seconda Puntata

Chiudo el telefono , col tro s g stud le luci , el cogo x salt sora la moldava , el timonier no rivo a vederlo nelle tenebre che regna in placia.
S spalanca la porta e vin dentro el Direttor zigando come un matto :

Dir - Cossa ..zzo t g combin brutto mona ??

Mi No so ! Iero al telefono !

Dir Ara qu insempi ..un per de braghe nove , una camisa nova e anche la cravattatutto bagn !! E per cossa ?? Per colpa de un Monon che non s che le piere x dure !

M Ma cossa x succes ?

No rivo a finr la frase , entra tutti i ufficiai de coverta con le lampade campig-gas e subito el Secondo comincia a bastonarme urlando offese terribili verso mia mamma e anche mio pap , S.P. smaca el cogo z dellaletta e s ingroppa la moldava , lAllievo S.S. me beca la fiasca de Ouzo dalle man e comicia a beverla z a gola , el Terzo ufficial S.C. zerca de spoiar el timonier senegalese ma el mulo aiut dal buio riva a filr zo per le scale .
A st punto tutti s la ciapa con m , a parte el Primo S.P. che non g ancora port a compimento lintrusion nella moldava , i me d un fracco de botte ,( e pensr che l de Vita i iera cuss cocoli) sento un tepore maleodorante dalla cintura in z e finalmente vado in svenimento.

Dopo non s quanto tempo m sveio sui sci de Fenoliga , unisola difronte a Promontore famosa per i nidi de cocai .
Non bastava tutta quella che gavevo in braghe , anche quella delle bestiazze sulla testa !
Pec , .una cuss bella divisa !
Sulla sinistra vedo la Furibonda , mezza affondada , pozada sul fianco e un sacco de gente che s butta in acqua .

El primo pensier x st :
Anche stavolta g salv el cul !

Dopo ripensandoghe , g immagin che non iera proprio cuss , anche perch poco restava de salvar.

Fatta la xe - Pagina 21 Fenoli10
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Fatta la xe - Pagina 21 Empty Ro Manzo a Punta Te - PuntaTre

Messaggio Da Ciacio il Sab Gen 21, 2012 2:54 am

Terza Puntata

Ma come son riv sullisola ?
Cosa x successo dopo che quei fanatici de Vita me g baston ?
Me ricordo solo la moldava che rideva , S.P. che bestemmiava , el senegalese che correva e un gatto scoresava.
X lalba e adesso vedo bn el relitto della mia Furibonda , l. distir come una mucca in malga.
Tutto intorno alla nave una moltitudine de gommoni , plasticoni , menalugheri e moto dacqua.
Sulla riva difronte distinguo una fila interminabile de istriani con tantissime taniche e sbrufadori de alluminio che v a recuperar la nafta dei bunker e vedo passarme davanti una pilotina cariga de tovaie , piatti e biceri col stemma della Compagnia .

Son distrutto , me sn rovin la carriera e anche la divisa , g perso el cappel e me fa mal tutti i ossi .chi gavessi immagin tanta violenza in soli quattro ufficiai .

Sento un rumor dro i sci e avvicinandome trovo la moldava che s lavora el timonier .
Se col scuro el iera quasi invisibile , col ciaro s lo vedi e anche troppo !
Interrompo el meeting e domando cossa x successo sulla nave.

I me manda a cagr e vado a lavarme le braghe in una spiaggetta ripromettendome de tornar fra unora e interrogarli fazzendo valr el mio titolo de Comandante !

Adesso son pi neto , me spuzza un poco le scarpe ma almeno g tir via dalla bella divisa la cacca dei cocai e anche la mia , devo concentrarme e andar de quei lussuriosi per interrogarli .
No rivo a ligarme le scarpe che davanti la spiaggetta s presenta una motovedetta della Kapetanija !
I vin fina sul bagnasciuga e coi mitra puntai i me urla :

Jeste li kapetan Furibonda ?

Avendo fatto la Brittis Kool g cap che i m chiedeva cossa gavevo de dichiarar e ghe rispondo:

'Nada de nada , Im naufrago isto Robison Crusoe and c anche Venerd und gnoccona moldavik but they are zumpa zumpa in st momento.'

El pi anzian me spara una ventina de colpi ma per fortuna el iera mezzo orbo , i due giovani salta in acqua e i me cariga de peso sulla motovedetta , buttandome via le scarpe disendo qualcossa in cirillico che no g cap.

Sn prigioniero su una nave de guerra straniera ,non g pod saver niente da quei due stronzoni che fazzeva numeri in bianco e nero , la mia unica colpa x st render omaggio a un vecio satrapo con el vizio dei busi neri per evitar almeno qualche seduta dolorosa nel suo ufficio.

Forsi g fatto el passo pi longo della gamba .

Fatta la xe - Pagina 21 Kapeta10
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Fatta la xe - Pagina 21 Empty Ro Manzo a Punta Te - PuntaQuattro

Messaggio Da Ciacio il Sab Gen 21, 2012 4:20 pm

Quarta Puntata

Arrivemo a Fasana e sul molo x le troupe televisive de tutto el Mondo che zerca de riprenderme e de intervistarme ma i marinai croati li manda via a sburtoni , tutti quei giornalisti parla in straniero e non capisso cossa che i st zigando.
Monto su una camionetta de militari e lautista m disi in perfetto inglese :

Iči na sudskog u Puli

Comprendo che i m st portando l della Furibonda.

S fermemo invezze davanti a un grande palazzo in centro de Pola , probabilmente i g cambi programma e quando smonto capisso che x el tribunal !

I m fa sentr in una stanza senza finestre , un cesso e un lavandin in un cantn , una tavola dellIkea , quattro sedie e un frigorifero con sora una television finta , de plastica come quelle nei negozi de mobili

Adesso sn proprio disper , g tutti contro e stavolta difficilmente me la caver , anzi in st Paese m pr che i g ancora la pena di morte e m no capisso quel che i parla !!

Con la mente in preda ai pensieri pi bui , comincio a pianzer e a ciamar mia mamma quando s verzi la porta e compari el Direttor !

El x elegantissimo , un vestito principe di galles , scarpe nere lucidissime, un borsalino in testa e un gran sorriso sulla faccia ; lo accompagna due ufficiai della marina croata e un cinese.

Dir. Comandante , finalmente i te g trov , ierimo ssai in pensier !

Mi Direttor , cossa x successo , perch la Furibonda x a fondo ? Chi g spost Porer e g distud la lampadina ? Dove x i mii ufficiai ? Cossa pensa de st storia la Compagnia ?

Dir. Calma calma , una roba alla volta , prima de tutto vatte a metter qualcossa de decente indosso che quelle braghe spuzza come se te s la gavessi fatta sotto , dopo comincer a spiegarte la situazion.

Vedendo el Direttor m sn sent un poco meio , se lui x cuss sereno vl dir che forsi non finiro impicc o fucil magari brus vivo !

O forsi el x cuss rilass proprio per questo ?

Fatta la xe - Pagina 21 Humphr10
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Fatta la xe - Pagina 21 Empty Ro Manzo a Punta Te - PuntaCinque

Messaggio Da Ciacio il Sab Gen 21, 2012 7:09 pm

Quinta Puntata

Vado a cambiarme nel cantn del lavandin , el cinese m g port una divisa de hostess della Lufthansa , con tanto de collant e un pr de doposci pelosi, iera tutto quel che el gaveva riv a procurarse , quando g fin la vestizion un ufficial croato m offri una scudela de Stock-Cola e quellaltro me d un pizzigotto sul cul.

El Direttor m presenta i due ufficiai , Stanko e Sdenko , i g el compito de sorvegliar le coste croate con un radar . Lori disi de esser gemei ma guardandoli non credo proprio
El cinese x el traduttor ufficiale del tribunal de Peroj , el parla tutte le lingue e quel che nol capissi ..el s inventa .

S sentemo intorno alla tavola , el cinese sul cesso ; el Direttor me spiega el ruolo dei due gemi e scopro che x sti lori a tignir sotto controllo la rotta della Furibonda dal momento che g vir portandome a 56 e i g visto sul radar la sagoma della nave che puntava su Porer .
Credendo sa una portaerei nemica che attaccava Medulin , i pseudo gemei g d lallarme e da quel momento la mia nave x stada messa sotto controllo da tutti i satelliti disponibili e non.

M Bn v bn ..ma perch i g spost lisola e distud el faro ?

El cinese traduci e Sdenko rispondi :

Sde. - tramite el cinese Nissun g spost isola con farl , guardiano del faro x in complotto .

Son stress , g paura e st .zzo de cinese traduci anche malamente , lo becco pel codin e lo butto contro el frigo rompendo el televisor finto.

Dir. No' no' .. lassa str el nanetto , lui g tradotto giusto , te sn t che non t g cap un .zzo !

Ma come ..vado a sbatter sui scoi con un mastodonte de oltra 100.000 tonellate , cipo un fraco de botte dai miei sottoposti , me trovo su unisola tutto cag a fr el guardn de una coppia interaccial ,la Furibona v in fondo , un mariner me spara col mitra adesso son vest de hostess tedesca con i doposci de Little Tony e. st stronzo de Direttor vin a dirme che no g cap un .zzo ???

Stanko s alza , lurla due frasi in vichingo e dopo el tira fora una siriga che el m ficca nel daur .
Diventa tutto viola , anche el cinese , stago de novo andando in svenimento.

Fatta la xe - Pagina 21 Porer_10
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Fatta la xe - Pagina 21 Empty Ro Manzo a Punta Te - PuntaSei

Messaggio Da Ciacio il Dom Gen 22, 2012 3:26 pm

Sesta Puntata

El s st sveiando , ch dago un altro tro sul teston?

No , basta cuss , lassemo che el torni in s

Sentndo st dialogo me sveio in un letto de ospedal , quei che parlava , adesso li vedo bn in viso , x el timonier senegalese e la moldava !

M - Cossa fazzo qua , i me gaveva port in tribunal , dove x el Direttor , i due gemi e anche el cinese ?

Timonier St calmo , adesso te spieghemo tutto

Mold Lui non x senegalese e nol fa el timonier de profession , el suo vero nome x Olaf , el x norvegese e lavora per la tua Compagnia de Crociere come agente segreto de sorveglianza col codice OS 117 .
Mi invezze sn proprio moldava , de solito fazzo marchette e son qu perch Olaf me g fatto imbarcar de sconto per tignirghe su el morale.

Olaf So che t fa ml la testa , ma iera necessario stordirte con leroina per farte uscir dal tribunal , quela iera una trappola per incastrarte ma per fortuna adesso x tutto fin !
S anche che te son ssai mona , mio caro Comandante ma zercher lo stesso de spiegarte in ch casin te s trovi per colpa della tua testa piena de mosche .

E allora el nordico nero m comincia a contar tutta la storia .
Da anni x in atto una guerra silenziosa tra la mia Compagnia e una concorrente grega.

Nel 2007 ,el Comandante Colombo s iera infiltr in una nave della concorrenza , la Diamante e con artifizi e sabotamenti , el iera riva a mandarla a fondo vizn Santorini , sbagliando qualcossa perch nellazion x andai dispersi due passeggeri e questo no iera previsto !

Per quel i lo g mand in pension a Promontore , cuss nissun capiva quel che el diseva !

Da quel momento non x st un attimo de pase una ciapava fogo , unaltra andava su per i moli ,
I dirigenti greghi e quei italo-americani s guardava in cagnesco e x st necessario istituir el corpo dei agenti segreti de sorveglianza su tutte le navi per prevenir disastri e altri casini.

Tutto andava bn fina quando non sn riv m !

Tutti i ufficiai che gavevo trov l de Vita iera greghi , el direttor e tutti i macchinisti iera greghi e anche el guardiano del faro a Porer gaveva la mre grega!

La compagnia concorrente usava la stessa arma che gaveva dopr el Com. Colombo per buttar z la Diamante :

El clientelismo.

Infatti nel 2007 el comandante della Diamante iera un ex studente della scola RadioElettra e anche lui sbassando le braghe e anche la testa de s moglie el iera riv sul Ponte de Comando come m!

Del resto semo vicinissimi alla Grecia , geograficamente, economicamente e anche politicamente , quindi le usanze x quasi le stesse ,.. pensandoghe bn anche el louzo gh somiglia allanice forte.

Fatta la xe - Pagina 21 Strafa10

Ultima modifica di Ciacio il Dom Gen 22, 2012 3:55 pm, modificato 1 volta
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Fatta la xe - Pagina 21 Empty Ro Manzo a Punta Te - PuntaSette

Messaggio Da Ciacio il Dom Gen 22, 2012 3:39 pm

Settima Puntata

Adesso g cap , la mia colpa x ....de esser mona !

Se proprio volemo esser precisi sn mona , senza scrupoli , un poco vanitoso , abbastanza incapace , sicuramente bellissimo e forsi troppo mediterraneo , non g el senso della responsabilit ma sn sempre pronto a leccar el cul de turno , quindi nissun pl dir che non sn umile .

Son convinto che chiunque al mio posto s gavessi comport come m per raggiunger el Ponte de Comando !

La moldava x andada via col primario , g cap che sn nellospedal de Rovigno e che devo restar in letto fina che no i riva a disintossicarme delleroina che quel mona de Stanko me g ficc nella natica.
Olaf , el nero norvegese e agente segreto x sempre vizn del letto.

M - Scolta Olaf ..adesso te pl dirme cossa x successo con st .zzo de Furibonda ?

Olaf - Savendo quanto te sn mona , i greghi iera sicuri che entro qualche ora dalla partenza t gavessi combin qualche gran cazzada .
Tutti conossi el tuo insano rapporto con el Com. Colombo e cuss x bast portarghe quattro fiasche de pelinkoveč al guardiano del faro per distudar la lampadina e in macchina i greghi gh g d pi giri allasse de dritta per portar la Furibonda sra Porer , come te vedi x semplice .
Considerando che t no te distingui la destra dalla sinistra x ancora pi semplice !

M - Bn , volevo fr el figon e quei stronzi me g rovin la festa ma perch x rivai tutti in plancia e i g tac a bastonarme , e dopo come sn capit su Fenoliga che iero sven ?

Olaf - A parte S.P. che voleva solo montar sora de Matta , tutti quei altri t g bastona perch te g el muso de mona e quindi te tri le sciaffe come una calamita , .tutto qua .

M - Chi x Matta ?

Olaf - Matta x la moldava , la s cima Matta Harry , te la trovi sul Mercatino e anche sul Piccolo de sabat e domenic .

M - E come sn riv sullisola ?

Olaf - I t g butt z dallaletta , come el cogo , solo che lui x casc su una cocia che passava l sotto e non savemo dove el x fin .invezze ti t son casc in acqua vizin de m che iero salt quando quel porco de Terzo ufficial voleva spoiarme , dopo el Primo g butt in acqua anche la moldava , forsi perch nol rivava a trovar el passaggio .

Te gavemo ciap per quei quattro pi che t g in testa e t gavemo strasin fina allIsola .
Dopo te gavemo lassa tra i sci perch te ieri tutto cag e t spuzzavi come un pozzo nero.

Certo che come Comandante sn proprio una merda , per fortuna el scurotto m g cip in simpatia.

Fatta la xe - Pagina 21 Guardi10
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Fatta la xe - Pagina 21 Empty Ro Manzo a Punta Te - Puntotto

Messaggio Da Ciacio il Dom Gen 22, 2012 6:16 pm

Ottava Puntata

Le otto de mattina , linfermiera dalmata me g d el metadone e un poco de caffelatte.
Adesso riva anche el primario , el me disi : Come x ?

M - Sior primario stago meio ma i mii amici dove x ?

Pri - Brava mula quella Matta piena de morbn , te sn fortun ad aver gente compagna che t aiuta.
Ieri sera la m g cont quel che x successo e visto quanto t sn mona , x un miracolo che t sa qu ! Comunque ancora qualche litro de metadone , tre clisteri de ammoniaca e fra quattro o cinque giorni t dimettemo , cuss lopinion pubblica poder sbranarte fina in fondo !

M - La ringrazio sior primario .

Alle 10 e mezza rva Olaf , el x tutto sorridente ; el m porta una borsa de peri .

Olaf - Ecco t g port un pochi de peri , cuss non te penser alle pere ! Ah. ah. ah . ..te g piasso la battuda ?

M - No e t pl anche andar . .

Olaf - Oh oh .. oltre che imbecilli semo anche permalosi !

M - Finissi de far el paiazzo , sntite e cntime quel che st succedendo , el primario m ga ditto che l fora i st zercando de sputtanarme.

Olaf - Oramai el tuo nome x sulla bocca de tutti come sinonimo de merdazza ; pensa che linfermiera qua fora.. la m diseva :
Una volta i Taliani iera famosi per Michelangelo e Leonardo ,adesso i Taliani famosi x Scillipoti e st merda qua dentro
quindi esser sputtan , per t ,...... x solo un eufemismo.

M - Questo lo immaginavo , ma 'desso contime della Furibonda .

E Olaf , bevendo un poco del mio metadone el ripredi la spiegazion

Dopo che la Furibonda s g tai un fianco sui sci de Porer , m iero in placia che ciapavo lignade , el nero saltava in acqua , el Primo non rivava andar in trippa e la nave imbarcava acqua.
El Direttor , insieme a tutto el manipolo de ufficiai greghi e con la complicit de una mre grega ,iera riusc nel suo intento , affondar la Furibonda per vendicar la perdita della Diamante , proprio davanti la casa del Com. Colombo , artefice del precedente misfatto!
Lazion de sabotaggio sara restada segreta , scarigando la colpa sul Comandante ( m ) notoriamente deficiente e culorotto.

Per per.Matta riceveva spesso a casa sua .per lavor.. Stanko , uno dei gemi e tra una capriola e laltra lufficial croato s g innamor della bionda moldava , questo x torn utile quando i agenti segreti della compagnia g dov combatter contra la Gang dei Greghi !

Fatta la xe - Pagina 21 Metado10
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Fatta la xe - Pagina 21 Empty Ro Manzo a Punta Te - PuntaNove

Messaggio Da Ciacio il Dom Gen 22, 2012 8:38 pm

Nonna Puntata

Quel che el Direttor non saveva , x che a bordo iera presente anche un altro agente segreto della sorveglianza , sotto le mentite spoglie del Comissario s celava lagente os 118 , grande esperto nel soccorso sa in terra che in mare e sempre pronto a risolver qualunque situazion nel migliore de modi.

Mentre m iero preda dei scagnozzi del Direttor , lagente Comissario rendendose conto che ormai la nave iera persa , ordinava de calar le scialuppe mettendo in salvo tutti i passeggeri e tutto el crew , el portava personalmente in salvo el gatto scorezzn e in pi el seguiva con la coda dellocio le mosse del perfido Direttor visto che el sciagurato grego gaveva ormai pales le sue intenzioni.

Quando la nave iera finalmente deserta lagente 118 corri a svodr la cassaforte , in quanto Comissario el iera in possesso delle ciave .
Tornando allaperto el vedi la Gang dei Greghi in terra , i st correndo verso Promontore e ..con due borsoni pieni de soldi e gioielli el s metti allinseguimento del gruppo de malfattori .

Delleroico agente os118 nonch Comissario, non gavemo pi notizie .
Losto della trattoria Mammuth afferma de averlo visto montar su un taxi e dirigerse verso linterno dellIstria ma oltre a lui , nissun altro pl dir con certezza ch fine el gbbi fatto .

X triste che sa sempre i pi meritevoli a pagar sulla propria pelle .

Al momento x lunico dichiar ufficialmente disperso de tutta la nave , infatti el cogo x st localizz a Lussin che el zerca de ingrumr i soldi pel traghetto .
Quando el x casc sulla cocia el gaveva le braghe calade e a prima vista s capiva che el iera anche parecchio eccit cuss el Comandante-pescadr lo g messo in isolamento nel pozzetto delle cadene e lo g sbarc a Ossaro per salvaguardar lincolumit dellequipaggio .

X la mzza , Olaf g bev tutto el mio metadone e adesso el s g distir sul letto , vizin de m.
Speremo che quando la dalmata vin a farme el clistero ..la sbagli cul !

Fatta la xe - Pagina 21 Os11810
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Fatta la xe - Pagina 21 Empty Ro Manzo a Punta Te - PuntaDieci

Messaggio Da Ciacio il Mar Gen 24, 2012 12:34 am

Decima Puntata

Ormai x mezzogiorno .
Vedo de la finestra Olaf che st tornando, el iera and a parlar col Com. Colombo.

Sn parecchio scantin , ieri sera quando linfermiera x vignuda pl clistero la g visto el nero in letto e la s g ficc anche ela buttandome per terra.
G pass la notte sulla carega e anche senza metadone , un inferno.

Lagente segreto me g port Larena di Pola el Piccolo e Telesette , el s senta ma oggi el x serio e col muso duro..

Mi - Allora x qualche novit ?

Olaf - S ..g parl col Com. Colombo , ..iera presente anche lamministrator della Compagnia.

M - ..zzo e allora ?

Olaf - Allora.allora..Allora x meio che finisso de spiegarte tutto fina in fondo !

El nerissimo norvegese m conta che lui e Matta Harry x sposi.

Lui x sempre imbarc e la mula s g messo a fr marchette, un poco perch la x troppo sola e un poco per metter da parte qualche soldn , in pi quando che servi la gh d una mn al mar .
Niente de strano , anche James Bond iera circond da mignottone innamorade.

Matta passa sempre lestate a Pola ,pi precisamente in un albergo de Verudela e qu , in agosto gh s presenta sulla porta i due gemi per far quattro salti tutti insieme.
Anche per ela quei due non x gemi , ma trombando e bevendo vin fra el nome della Furibonda !

Avendo el mar scurotto imbarc proprio su quella nave , la gagliarda moldava comincia a indagar.
I due paneti non v oltra cl discorso ma la mula s impnta e gh fa capir a Stanko , el geml meno appariscente che la podessi esser disponibile per un incontro a due e magari a gratis .

El 'Breve' , cuss lo definissi Olaf , nei momenti de intimit gh cnta a Matta tutto el piano dei greghi per mandar a remengo la ns Compagnia , lobbiettivo x affondr lammiraglia e sputtanar la societ !

Con el mio arrivo , tutto diventava pi semplice , con le mie capacit ed essendo el mio curriculum pubblico e bastanza vergognoso , iera elementare raggirarme e buttar a fondo la nave !

El piano del Direttor prevedeva prima la distruzion della Furibonda e subito dopo la mia scomparsa , cuss tutte le responsabilit cascava sulla Compagnia e m diventavo el secondo disperso dopo el Comissario.

Per sfiga m g trov le motovedetta della Kapetanija e allora x interveni i due gemi che con lautorit del grado i me g cilto in consegna e i m g port in tribunal , dove con el Direttor i doveva farme una sponta overdose de eroina e dopo el cinese gavessi smalt el mio cadavere nel suo ristorante a Banjole .

Portarme in tribunal serviva a render ufficiale el mio fermo e come tutti s vignr fora de un tribunal x pi facile che scampr de presn , cuss alla fine i due gemi gavessi dichiar che sn fil e ..p pronti !

Fatta la xe - Pagina 21 Cogo_c10
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Fatta la xe - Pagina 21 Empty Ro Manzo a Punta Te - Puntundici

Messaggio Da Ciacio il Mer Gen 25, 2012 12:48 am

Undicesima Puntata

Per fortuna , durante le marchette con Stanko la moldava x vignuda a savr che i due gemi s iera vendi alla Gang dei Greghi per un soggiorno de due settimane a Mikonos e che Stanko gaveva sempre dro la siringa con la mia overdose , cuss su consiglio del mar Olaf la g svod la siriga de quella parte over e quando i m g fatto la sponta sn nd in orbita ma no sn morto.

Gh devo la vita a una escort !

Dopo che sn casc per terra , el Direttor e i due gemi me g lassa in man del cinese che doveva trasformarme in qualche piatto forte del suo ristorante ma quando el nanetto m stava carigando sul risci x riv lagente segreto nero che essendo alto el triplo e largo el doppio lo g ridotto a esca per parangai e m g port in ospedal a Rovigno per disintossicarme da quella quasi overdose .

Nei ultimi rapporti , vin rifer che el Direttor fa el contrabbandier de gianduiotti in Cina , i pseudo ufficiai S.P. , S.R. , S.S. e S.C. fa i ballerini de sirtaki a Mikonos , i due gemi x anche a Mikonos a guardar i quattro greghi che balla .
Col cinese no i g pesc niente , solo un pochi de suri.

Rivolgendome a Olaf :

M - Mamma mia , se non iera per t e t moglie adesso sara morto , voi s i mii angeli custodi !

Lagente segreto fa una smorfia de disgusto e guardandome dritto nei oci el m tira una sberla !

Olaf - Se sara per m i podeva farte fritto o anche in sugo ma la Compagnia me g ordin te tignirte in bone condizioni , .a lori te gh servi vivo !

M Perch gh servo ?

Olaf - Te vedi che t sn proprio mona !
Non t g cap che te son un caprn espiatorio da manuale ?
Incapace , pronto a qualunque bassezza per fr carriera , leccaculi fino al punto de affondar una nave , tanto vigliacco da abbandonr la Furibonda con tutti ancora a bordo, adesso anche tossicomane non t basta ??

M - Ma come no x colpa dei greghi ?

Olaf - Che greghi ?! Non esisti greghi , non esisti la Grecia , esisti solo la tua testa de ..vedl !

M - Ma se t m g pna spieg tutto el complotto , el ruolo de Matta Harry , i gemi ..el Direttor .anche el cinese ..la sponta ..

Olaf - Tutto invenzioni de un tossicodipendente, strapin de metadone e scamp a unoverdose perch nol x bn de farse nanche una pera .
O te vl che la Compagnia s metti in mezzo a difenderte. col pericolo che salti fora laffondamento della Diamante ??

M - Ma allora cossa sar de m ?

Olaf - Domani i t porter a Pola , de novo in tribunal ma stavolta per processarte !

Lagente segreto Os 117 , nero e norvegese v vi sbattendo la porta e portandose dro Telesette e anche el Piccolo.

Fatta la xe - Pagina 21 Sirtak10
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Fatta la xe - Pagina 21 Empty Ro Manzo a Punta Te - PuntaDodici

Messaggio Da Ciacio il Mer Gen 25, 2012 2:10 am

Dodicesima Puntata

X lalba , stanotte g letto tutta Arena di Pola , i disi che mezza Istria st inverno s scalder con la nafta recuperada nei bunker della Furibonda , dopo i parla mal de m e de un Mario Monti che non so chi .zzo sa .
Entra linfermiera dalmata col metadone
Inf. Allora Comandante ..oggi la n lassa !

M - G proprio paura de s .

Inf. S col morale , con quel che la g combin , qualunque pena .sar sempre poco !!

M - ........grazie de tutto .......

In quela vin dentro quattro sbirri croati , i me lga le man dro la schena .

M - Cossa f !? Lasseme almeno che me metto la divisa vol portarme in tribunl col pigiama ?

Un sbirro S

I me fa montar su unauto e dopo meno de un'ora m trovo nellaula del tribunl , sul banco dei imputati ..in pigiama.

Entra el giudice , dopo saver che el x fo de un furlan e una macedone ma essendo lui croato , lodia i triestini , i furlani e anche i macedoni .. come avvocato dufficio el m g assegn un sordomuto de Orsera.

Tra el pubblico vedo el Com. Colombo , lamministrator della Compagnia , Olaf in alta uniforme de agente segreto , Matta Harry in minigonna e push-up , el primario e anche quella stronza de infermiera che me f gestacci .

Tutto el processo vien fatto parlando croato , solo alla fine i cima un traduttor sloven quando el giudice devi emetter la sentenza .

El sanguemisto comincia a parlar e in quel momento el mio istinto de sopravvivenza me fa urlr :

Perdoneme , v prego perdoneme non far pi !
Star sempre bn , no monter mi pi su una nave , andar a lavorar in miniera , pagher tutti i danni ..ma non st farme morr !!

El giudice s metti a rider , e subito el replica :

Ma brutto mona ,.... non te sa che nella nostra citt no x pi in vigr la pena de morte ?
X pi de unanno che quel stupidn de inserviente g butt el DDT sul formicaio !
Niente formighe rosse .niente pi pena de morte ..semplice no ?

Adesso st zitto che devo legger la sentenza .

Fatta la xe - Pagina 21 Red_we10
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Fatta la xe - Pagina 21 Empty Ro Manzo a Punta Te - HappyLogo

Messaggio Da Ciacio il Mer Gen 25, 2012 10:22 pm

Epilogo

Tutti s alza in piedi , el giudice parla ma el traduttor sloven iera distratto e m traduci solo la parte finale :
e quindi considerando la straordinaria imbecillit e sicura che non esisti alcuna possibilit de recuperar una persona cuss mona , la corte condanna el Comandante della nave Furibonda a trentadue anni e un mese de lavori forzati , che vegner raddoppiai se alla scadenza della pena el Comandante non gaver fin el spostamento dellisolotto de Porer de almeno ottocento metri verso la terraferma , mettendolo al sicuro da altri eventuali comandanti coioni che passa de l fazzendo finta de esser bravi.
La seduta tolta andate in pace

Sn annichil !
Finir la condanna a 89 anni , ammesso che rivo spostar lisola e anche el farl !

Le orece m ronza ,. una vose ciama el mio nome in lontananza ..
De colpo vegno invest da una luce fortissima e la vose diventa pi distinta
L a riconosso , x mia moglie che vien a saludarme prima che i m metti in man el piccon e la pala visto che el mio pigiama v benissimo come divisa de forzato .

Ale alzite che x ora de ndar a lavorar

M - Come !? Ma e..e la Furibonda ?

Moglie - S , te g ragin , dovessi esser proprio furibonda g dov dormir sul divano de tanto che te s misiavi per el letto ,....... per no parlar dei rumori che te fazzevi......
Ieri sera t gavevo ditto che dopo la porzina e i capuzzi quel mezzochilo de mussoli te sara resti sul stomigo !
E come se non bastassi ......anche la fiasca de vin bianco !.. Te s che'l te f ml !
Avanti movite ..alzite che x z tardi !

.......zzo .....me sn insogn tutto !

La Furibonda , el posto de Comandante , Olaf e Matta Harry e anche i greghi x frutto della pessima digestion .un banale sogno , forsi mio dr unincubo .

Metto le scarpe e vedo el siamese andar in cassetta..

X strano......nel sogno qualche particolar corrispondi alla realt .., el gatto scorezzn , el fatto che forsi finir de lavorar a 89 anni e anche .......che sn parecchio mona .

Per vol metter la soddisfazin che nel mio incubo e sotto el mio comando non x st altre vittime , a parte quel stronzn de cinese che s la meritava !?!

Ok..monto in auto e ..fanc i mussoli !

Fatta la xe - Pagina 21 Vinars10

Fine
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore