Istituto Tecnico Nautico Tomaso di Savoia Duca di Genova di Trieste
Vuoi reagire a questo messaggio? Crea un account in pochi click o accedi per continuare.

HO LETTO, HO ASCOLTATO...

+3
Ciacio
Sergio
Sandro
7 partecipanti

Pagina 9 di 12 Precedente  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Successivo

Andare in basso

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 9 Empty iero bon de tropo tempo...

Messaggio Da fabio de grandis Dom Set 20, 2009 9:17 pm

... devo sentirme una merda???
magari me impegno... e prima o dopo rivo...

da almeno diese ani... se no de piu'... in talia mori OGNI GIORNO una media de tre,5 persone sul lavor... muradori , elettricisti e operai de ogni genere... spesso per stipendi de gnanca 1000 euri al mese... solito trafiletto in 400ntesima pagina e via... soto un'altro...

inveze se dopo 7 ani de una guera de merda e inutile dove me sembra che i volontari ciapa non meno de 4mila euri al mese (ma i va la SICURAMENTE per fini umanitari) mori 6 SOLDAI... i devi romperme i cojoni una settimana a reti unificate!!!

Bastaaaaaa!!!! sveiemose!!! i soldai in guerra mori!!! da sempre!!!! e sei in sette anni... o 21 se volemo meterghe anca quei de nassiria... no xe' un cazzo!!!

Ma ve immagine' se i americani dovessi far la stessa banda e baloni per i sui??? me par che solo in iraq i ghe ga' lassa' 3.500!!!

quindi... ripeto la domanda... devo sentirme una merda se no me sento per gnente affranto e no vado a metterme in fila insieme alle MIGLIAIA davanti alla camera ardente?

cicio
fabio de grandis
fabio de grandis
1° Maresciallo Luogotenente

Numero di messaggi : 588
Luogo di residenza : bacau romania

http://www.cameradecomertbacau.ro

Torna in alto Andare in basso

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 9 Empty Re: HO LETTO, HO ASCOLTATO...

Messaggio Da Ciacio Dom Set 20, 2009 9:22 pm

Gavessi scommesso le balle !
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Numero di messaggi : 2321
Luogo di residenza : trieste

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 9 Empty pregiudizi e tormentoni

Messaggio Da Sergio Dom Set 20, 2009 9:24 pm

Xe ora de finirla con sti tedeschi che xe ormai 30 anni che i ne rompi le bale con la storia de Italiani spaghetti e mafia xe un luogo comune che no gà più senso perchè i taliani magna anche maccheroni,penette,tagliatelle ......

s.
Sergio
Sergio
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 420
Luogo di residenza : TRIESTE

Messaggio Da Sergio Dom Set 20, 2009 9:37 pm

certo che me dispiasi deimuli che xe morti ma bisogna dir che pur costretti dalla fame e dalla miseria che i gaveva a casa i xe andadi consapevoli del pericolo e son sicuro che nissun de quei militari de tutti i paesi che xe in Afganistan credi de esser la per la democrazia e la pace. I xe la per guadagnarse dei bei bori nell'unico modo che i ga trovado. Ieri scoltavo per radio un intervento de un tizio italian che ultimamente xe stado mesi in afganistan ma no nei alberghi a 5 stelle per giornalisti dove sti cazzoni i vivi blindadi e ogni mattina riva l'ufficial de collegamento con qualche filmato e qualche foto dei ultimi morti.
E i militari no xe da meno i sta serai nei fortini e co i vien fora i ghe spara a tutto quel che respira e tutti i morti xe Taliban, come te vol che la gente ghe voli ben.
Adesso ve digo un mio sospetto sul fantomatico conflitto a fuoco dopo l'esplosion dell'autobomba, mi credo che qualche superstite ghe xe saltadi i nervi el gà taca a spararghe a tutti quei che iera intorno( tutti Taliba naturalmente). Difatti dei 40 morti Afgani e vari feriti nissun xe stado portado all'ospedal de Gino Strada ( Emergency) che iera el piu vicin e uno dei meio, forsi perchè i iera pieni de piombo amico!!
Sergio
Sergio
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Messaggio Da Sergio Dom Set 20, 2009 9:41 pm

e domani voleria parlar de Sanaa tanto per la par condicio.
Sergio
Sergio
1° Maresciallo
1° Maresciallo

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 9 Empty Sanaa

Messaggio Da Ciacio Lun Set 21, 2009 1:22 am

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 9 Sana2710

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 9 Sana10

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 9 Sanaaa10

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 9 Sanaa10
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 9 Empty cambiando discorso

Messaggio Da Sergio Lun Set 21, 2009 12:14 pm

Allora caro Dio, ripeto,

la prima volta ti ho pregato di eliminare quello brutto, rifatto e che va con le ragazzine: mi fai fuori Michael Jackson.

Ora ti chiedo, per essere sicuro, quello basso e con i capelli finti che ha inventato la tv commerciale e mi fai fuori Mike Bongiorno...

..la prossima volta ti porto una foto!"

s
Sergio
Sergio
1° Maresciallo
1° Maresciallo

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 9 Empty danni colaterali di una cena di fine estate...

Messaggio Da fabio de grandis Sab Set 26, 2009 10:10 am

...Ecco... oggi ve tediero' con alcune riflessioni su una sola parola:

giustizialista

una parola dal significato intrinseco abbastanza evidente... ma che ormai gavemo imparà ad accetar come un spregiativo, e che spesso vien usada come succedaneo de un insulto vero e proprio....

del resto i nostri educatori lessicali xè avezzi a questi funambolismi... un esempio per tutti: chi de voi no saria disposto a giurar che SVELARE xè sinonimo de RIVELARE?

... e inveze, guarda caso... xè l'esatto contrario!!!

... ma tornando a noi... giustizialista dovessi esser quel.. o quei... che pretendi giustizia... inveze oggi xè quei rompicojoni che voleria PERFINO veder in galera o magari almeno fora del parlamento le "entità" (persone me pareva una parola grossa) palesemente colpevoli de reati abbastanza gravi e comunque incompatibili con l'esercizio de una funzione pubblica.

Talvolta... trovemo anche dei giustizialisti incalliti... che rompi i cojoni a oltranza... e che proprio no vol capirla... e allora in quei casi... esageremo!!! li inquadremo tra i MANETTARI....

ecco... mi volaria introdur una nuova DIVISIONE... i giustizialisti manettari "ghigliottina departement"

Quindi.. giusto per no lassar la cosa sul teorico... faro' un esempio concreto.. forsi ve ricorderè de un servizio de LE IENE de do ani fa... dove fingendose de una troupe televisiva e con la scusa de truccarli per poderli intervistar... i ghe gà fatto el test antidroga coi tamponi a un centinaio de parlamentari che stava entrando a palazzo; test nel quale, se no ricordo mal, el 32% iera risultà positivo.

Alcuni mesi dopo... la trasmission veniva condannada per aver arrecato grave danno di immagine all'istituzione parlamentare e condannada al pagamento de una somma importante a titolo de ammenda.

Già questo... ne dovessi far capir che l'italia va al contrario... nel senso che no punimo più el colpevole de un reato... bensì la vittima che lo gà denuncià.... el giustizialista manettaro ghigliottina departement inveze... gaveria fato cussì... test obbligatorio per tutti da la mattina dopo e per tutte le mattine seguenti... con relativo "FORA DEI COJONI" adesso e per sempre in caso de positività... e zà che semo... timbra el cartelin... cussì vedemo quante ore al giorno che te "lavori"....

cicio
fabio de grandis
fabio de grandis

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 9 Empty Razzismo ? In Italia non esisti !!!

Messaggio Da Ciacio Lun Set 28, 2009 8:41 pm

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 9 Ascaro10

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 9 Calzat10
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 9 Empty Crisi ?!? ....Troveremo la soluzion !!

Messaggio Da Ciacio Lun Set 28, 2009 8:55 pm

Prima

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 9 Mote_p10

e anche dopo !

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 9 Autarc10

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 9 Autarc11

ma ...durante..

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 9 Vaseno10
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 9 Empty Happy Birthday (ADMIN) Anthony

Messaggio Da Ospite Sab Ott 03, 2009 2:09 pm

Dear Antonio

In alto i bìcchier e auguroni dalla comunità

perciò, clicca su:

http://www.dada.it/music/thebirthdaybunch/happy-birthday-anthony_1741644a.html

e poi 'ASCOLTA'

e.... avanti tutta

ciao e tanti auguri
dai muloni

Ospite
Ospite

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 9 Empty LORDO AL NANO

Messaggio Da Sergio Sab Ott 10, 2009 10:22 am

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 9 Re207x11

Certe soddisfazioni non hanno prezzo!! per il resto c'e Silvio.

s
Sergio
Sergio
1° Maresciallo
1° Maresciallo

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 9 Empty LORDO AL NANO SEGUE

Messaggio Da Sergio Sab Ott 10, 2009 10:24 am

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 9 Faccia11

E ADESSO??

S
Sergio
Sergio
1° Maresciallo
1° Maresciallo

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 9 Empty e me par giusto !!!!!

Messaggio Da Sergio Mer Ott 14, 2009 7:11 pm

http://www.berlusconibeato.com/

per chi fosse interessato ad un sostegno concreto (€€€€€) posso fornire le coordinate bancarie del comitato.

s
Sergio
Sergio
1° Maresciallo
1° Maresciallo

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 9 Empty AMADORI FOR PRESIDENT!!!!

Messaggio Da fabio de grandis Gio Ott 15, 2009 11:22 am

now!!!

cicio
fabio de grandis
fabio de grandis

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 9 Empty INDOVINA DOVE ???

Messaggio Da Sergio Ven Ott 16, 2009 6:56 pm

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 9 Trova_10

S
Sergio
Sergio
1° Maresciallo
1° Maresciallo

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 9 Empty Forsi...quà ???

Messaggio Da Ciacio Ven Ott 16, 2009 10:53 pm

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 9 Berlu10
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 9 Empty Facebooketti anche tu?

Messaggio Da Peter Mar Ott 27, 2009 1:16 am

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 9 Facebo10
Peter
Peter
Capo di 2° Classe
Capo di 2° Classe

Numero di messaggi : 240

Messaggio Da Sergio Gio Ott 29, 2009 10:53 pm

anche questi no scherza

https://www.youtube.com/watch?v=FHIcXG4AXRU

s
Sergio
Sergio
1° Maresciallo
1° Maresciallo

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 9 Empty prove tecniche di dittatura

Messaggio Da Sergio Mar Nov 10, 2009 9:23 pm

Stefano Cucchi è morto colpa della droga!!!

Continuiamo pure a girarci dall'altra parte,a non andare a votare,a farci i cazzi nostri ma quando arriveranno fino a noi non chiamiamo aiuto.

s
Sergio
Sergio
1° Maresciallo
1° Maresciallo

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 9 Empty The song remain the same

Messaggio Da Ciacio Mar Nov 10, 2009 9:59 pm

Tutti sà che la droga fà mal !

Te spacca el naso , te rompi el fil della schena e te porta alla morte !

Non sempre però !

Per evitar la più misera delle condizioni e usar comunque le sostanze per stornarte la testa ,... bisogna selezionar le persone che te incontri , schìvar le divise e non fidarse degli sconosciuti o infiltrati , che dir si voglia .

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 9 Italo_10

Se non vien seguide queste semplici regole o .......se te gà la sfiga in scarsela , pol succeder el disastro e magari te mori in Libia !!!!!!!!!!
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 9 Empty SIAMO TUTTI CASALESI

Messaggio Da fabio de grandis Sab Nov 14, 2009 8:39 am

...ma NO nel senso de camorristi!!! semo tuti come i abitanti de casal del principe... che disi che tuto va ben in paese... la camorra no esisti, l'esercito per le strade no servi un cazzo, e che lori xè tuti onesti e tranquilli!!! Un perfetto spaccato della Mauritalia intera.

Son veramente contento che nisun gabi notà, che da un bel po' de tempo no scivo più... xè la miglior dimostrasion del fatto che COMUNQUE NO SERVI A UN CAZZO!!!

Del resto, ben prima de mi... Mao Tze Tung diseva la stessa cosa no?? " se al mattino guardandoti allo specchio scopri di avere 4 coglioni...ecc. ecc.."

Quindi, proprio per evitar " de far el suo gioco"... me son messo comodo, go' comprà le patatine, go' stappà la cocacola... e son pronto a goderme la fine!!!!

Ma in una improvvisa e inaspettata ventata de ottimismo digo: chissà... magari rivemo a viver ancora un Natale all'insegna della corsa al pacchetto più bel e dei regali più inutili e costosi.

Grande festa el Nadal... veramente l'apoteosi dell'amore per il prossimo... chiunque esso sia!!!

cicio
fabio de grandis
fabio de grandis

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 9 Empty Yemen e negri terroristi

Messaggio Da Ciacio Mer Gen 06, 2010 3:58 am

Stà creandose una nova guerra.

El nero gà deciso che non basta martoriar la gente a est , bisogna romperghe le balle anche a sud-est .

Un mezzo mona gà fatto finta de far saltar un aroplan , in barba ai servizi de sicurezza più bravi al mondo(chissà come!!!!!) e subito bisogna bombardar qualchidun !

Chi sà dove xè el Yemen ?

Ve lo digo mì , el xè in un posto che non servi a un zoca , lontan dal golfo Persico e in effetti uno dei paesi più poveri al mondo.

Adesso el scurotto , sè vesti da crociato e per far veder che el gà le balle , el và a mazzar gente che zà mori de fame , con el solo scopo de far bella figura , dopo le musade in Iraq e in Afghanistan.

Stavolta el nero và da solo , senza l'appoggio dei soliti servi .

Bella roba ! Complimenti!!

Te pol esser bianco o nero ma la razza resta sempre quella !

K K K
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

HO LETTO, HO ASCOLTATO... - Pagina 9 Empty Quando l'argine cede...

Messaggio Da fabio de grandis Ven Gen 08, 2010 9:48 am

zà nella famosa "domenica del duomo"... dopo la incontenibile euforia nell'apprendere la notizia del vile attentato al premier...

finida la doverosa bottiglia stappata per l'occasione, gavevo comincià a sentir una sensazion sgradevole... un qualcosa che... no so' perchè... me ricordava quela provada l'11 settembre de qualche anno fa*.

De fatto... no go' dovu' spetar tanto per capir che iera ben più de una sensazion... l'incontestabile maestria e professionalità del consumato showman, fin dai primi istanti xè stada superba... el non abadonar la scena...e addirittura espor el suo sangue alle telecamere xè stà un atto de una genialità estrema... che gà inevitabilmente portà dei frutti... e che frutti!!!

Del resto... controllando el 100% de stampa e tv.. nonchè frotte de irriducubili leccalulo annidate in ogniddove... no podeva andar diversamente!!

Ne prendo atto ufficialmente: L'ARGINE HA CEDUTO!!! e no ne resta che trovarse un posto sul tetto e guardar l'onda de merda che sta arrivando e che porterà via tutto... l'odor xè quel... no se pol sbagliar... e credo che ormai no ghe sia più gnente da far... tranne la tessera del PDL... per quei che gà stomigo bon!!

Cerco un ultimo vano conforto nella storia; che ne insegna che comunque, ogni dittatura, gà un inizio e una fine... de solito tragica... quindi provo a concentrarme e creder nel nostro PIAZZALE LORETO sperando che el rivi presto (ma purtroppo no sarà per niente cussì), e me iuta pensar a tutti leccaculi de oggi... che quel giorno dirà in coro... "mi gavevo sempre dito"... i sparirà tuti in mezza giornada... come le oto milioni de baionette de 60 anni fa.

Devo dir anche... che son sai ma proprio sai contento... che in tempi non sospetti go' deciso de no far fioi... e no stago gnanca a spiegar el perchè.

El nostro cervel... xè abituà a capir le robe, tramite dei paragoni * , credo che una sensazion devastante, sia quela che prova i primi che riva ne la zona de un disastro aereo... o de un massacro o de una calamità naturale... ecco... mi 'desso me sento come uno che vedi l'arereo in fiamme che stà precipitando... savendo che no ghe xè più gnente de far... e che el se schianterà proprio davanti de mi!!

cicio

* due minuti dopo lo schianto del secondo aereo go' dito: TRANQUILLI... I GA' FATO TUTO SOLI

* Dicesi TOTE il processo cognitivo del cervello TEST OPERATING TEST EXIT: ogni volta che dago una martelada sul ciodo, el mio cervel analizza la scena e la confronta con quella che me speto de otignir... quando le due immagini concidi... pozo el martel!!!
fabio de grandis
fabio de grandis

Messaggio Da Sergio Ven Gen 08, 2010 7:03 pm

ULTIME NOTIZIE DALLA STAMPA ESTERA:

Arrestato nello Yemen il numero 1 di Al Quaeda ora tutta la responsabilità passa al numero 2 .....La CIA!!!!

s
Sergio
Sergio
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Messaggio Da Contenuto sponsorizzato

Contenuto sponsorizzato

Pagina 9 di 12 Precedente  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Successivo

- Argomenti simili