Istituto Tecnico Nautico Tomaso di Savoia Duca di Genova di Trieste
Vuoi reagire a questo messaggio? Crea un account in pochi click o accedi per continuare.

Va capitani 73 - 74 and friends

+16
LaFè
fabio de grandis
mauriP
Ciacio
Monica G
Sergio
mario morelli
UDETE
Sissio
lucio55
Bruno Fragiacomo
Antonio Pechiar
matteo
Ale75
Peter
Sandro
20 partecipanti

Pagina 3 di 21 Precedente  1, 2, 3, 4 ... 12 ... 21  Successivo

Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 3 Empty Lipe

Messaggio Da Ospite Mar Mar 04, 2008 10:01 pm

Sandro

' par che te lavori solo ti, tuti lavora, basta saver
gestirse, ogi presempio go fato lipe.
Certo che xe cambià, una volta guardavo Atilio guardavo la scola
el ciel, ciolevo la vespa e andavo a Grignan, el giorno dopo con comodo
portavo la giustificazion, ogi devo far la giustificazion el giorno prima.
L'obiettivo xe lo steso, star un giorno in pase senza render conto dove te son,
o cosa te fa, dove iero ogi no ghe iera nesuna ripetente inquieta del Carli,
però son sta be lo steso.
Lasemo perder i romanticismi..... Peter buta una foto de quando ierimo in montura
a Spezia per far una ridada.
....Renè venerdi no pol..

Ospite
Ospite


Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 3 Empty Relaxing your body and mind.

Messaggio Da Ospite Mer Mar 05, 2008 1:18 am

Relaxing your body and mind: how to relieve stress and feel better ....approaching the local Nautical's Forum.

OK, scopiazzado q'ssa anche da Internet, comunque me piazi.....perchè xe vero!!!!

Si, legger, e/o scriver del +/- a cuor leggero, ritagliandose un poco de tempo sul Forum per se stessi lo ciameria un momento di 'rilassamento personale' ; un modo per sentirse leggeri e in contatto con quei che no gha mai molà, nonostante tuto e i vari problemi ai quali 'noi' podemo esser sottoposti 'day by day'.

In Carso a un che ghe domandava come che xe, el ghe ze stà risposto 'ogni 15 minuti meio'. Hahahaha
Bon femo la ridada OK ma nello stesso tempo femo anche 'el punto nave' e savemo che xe una batuda e che la vita ze bela perchè la xe varia e che noi se la godemo fino in fondo. Questo xe terren fertile per Genio....

Bon no voio tediarve, vedo che tuti gha robe ssai interessanti de esprimer: me riferisso apunto a Genio, Sissio, Berto, Mario 'er romano' (a proposito, quando pensi di tornare a Trieste? , si perchè me par che nol se gha mai voludo imparar el triestin.....), Jampa che vedo compari anche in altre sezioni del Forum...complimentoni, come che se dizi in bisiacheria, Renè che sta poco ben ma che el vegnerà la prossima settimana de VENERDI sera...se sentimo al cell. con chi che gha intenzion de venir, mentre stranamente no gho ancora sentido le 'raffiche' de Sergio Story che con la sua spontaneità el portassi altra genuina alegria. Forza Story. Probabilmente me sarò dimenticado de q'd1 ma...ecc.ecc
A proposito, Genio gha 'vudo un ideona:
"trovemose in osmiza" e mi agiungo
CON LE BABE OPPUR SENZA??????. This is the question?

che dilemmi ahh??

ciao bravi ragazzi

Ospite
Ospite


Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 3 Empty Relaxing your body and mind- 2da

Messaggio Da Ospite Mer Mar 05, 2008 1:24 am

Come gho fato a no ricordarme de Lucio 'Uccio'; scusime sincermanete FRA'
ciao
Pet

Ospite
Ospite


Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 3 Empty Relaxing your liver

Messaggio Da lucio55 Mer Mar 05, 2008 11:23 pm

Ciao Pet! me sembra che quà a tuti ghe servi la sponta de richiamo de la zena del 22 (a proposito gò le foto e ve digo subito che non sè sai bei de veder...) .................mi son quà a disposizion. Ve informo che la mia Debegnac la me cuca ogni giorno i c........ mii sul Forum (no sò come!!!!), no la xe cativa, solo un poco fastidiosa e curiosa come tute le babe.
Preferiso lasarla casa col can!
Mi vado dove me porta el cuor..................K ZZZ..... la xe quà! Ve saludo. Saveme dir......

Lucio55
lucio55
lucio55
Sottocapo
Sottocapo

Numero di messaggi : 6
Data d'iscrizione : 27.02.08

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 3 Empty ragazziiii

Messaggio Da Ospite Gio Mar 06, 2008 2:30 am

Ola lucio

Come xe. te son tornà finalmente, quà parlavo solo con peter
me pareva de esser do veci gay, speremo che renè se refi presto,
ga fato fredo de novo, propio deso che nol ga el riscaldamento,
(me ga dito peter).
Ad ogni modo no stemo a perder el significato del forum, questo xe
un forum serio de una scola seria, dovè pensar che la muleria(studenti e non)
varda a noi come un punto de riferimento, anzi a lori me rivogo stasera, sempre se
ghe capita de leger ste righe.
Se non gave capì qualcosa a scola, qualche concetto che pol eser determinante
per el vostro futuro, navigazion .. macchina...... o che altro domandè pur senza
riguardo, anzi meio de tuto se ghe domandè diretamente a peter che lui iera
più braveto. mi al masimo poso consigliar qualche bon local dopocena a
long beach (L.A.)

Ospite
Ospite


Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 3 Empty Re: Va capitani 73 - 74 and friends

Messaggio Da Ale75 Gio Mar 06, 2008 12:39 pm

giampaolo malalan ha scritto:Ola lucio

Come xe. te son tornà finalmente, quà parlavo solo con peter
me pareva de esser do veci gay, speremo che renè se refi presto,
ga fato fredo de novo, propio deso che nol ga el riscaldamento,
(me ga dito peter).
Ad ogni modo no stemo a perder el significato del forum, questo xe
un forum serio de una scola seria, dovè pensar che la muleria(studenti e non)
varda a noi come un punto de riferimento, anzi a lori me rivogo stasera, sempre se
ghe capita de leger ste righe.
Se non gave capì qualcosa a scola, qualche concetto che pol eser determinante
per el vostro futuro, navigazion .. macchina...... o che altro domandè pur senza
riguardo, anzi meio de tuto se ghe domandè diretamente a peter che lui iera
più braveto. mi al masimo poso consigliar qualche bon local dopocena a
long beach (L.A.)

Caro Sior Diretor Malalan,
a mi la me pol dar ripetizioni su qualche gostilna domacia????
Con imutata stima e afeto cordialmente la saluto
Ale75
Ale75
2° Capo Scelto
2° Capo Scelto

Numero di messaggi : 79
Età : 48
Luogo di residenza : Trieste
Data d'iscrizione : 23.10.07

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 3 Empty Domanda: COME TE STA? Risposta: OGNI 15 MINUTI SEMPRE MEIO

Messaggio Da Ospite Ven Mar 07, 2008 12:52 am

Continuazion del 'relaxing ..qualcossa - Lucio dizi 'your liver (fegato)', ....a mi me vien "relaxing ourselves".
Se ghe xe altre interpretazioni personalizzade per definir queste sensazioni, sentimole....
Difati vedo che ghe ze 'parecchia gente che incuriosida vien a trovarne legendo le nostre ciacole, e che + de q'che volta se inserissi attivamente. La prima volta timidamente (a parte Jampa....hehehe) e poi via via sempre de più fino a sentirse a proprio agio tra amici, come che ghe ze sucesso al sotoscrito.
Stemo 'spetando che se zonti (in italiano 'che si aggiungano') ancora qualchedun de quei bravi ragazzi che sappiamo noi....tanto per allargar el giro e trovar sempre più morbin.

In definitiva go avudo veramente un cazin de piazer che prima de incontrarse se ghavemo scrito, telefonado e che ala fin fine se gavemo rivisto magari in qualche caso no riconossendose subito, ma ala fine tuti se gha saludado al quadrivio de Opicina, esclamando in lepa maniera "ma va in m..a, ti te son???" xe stadi dei momenti intensi e indimenticabili, e qua el mestier de Sissio se gha visto.Grazie Sissio per i sforzi che te ga fato con el redator superior e per le bele parole che te ga usado, credime a nome dei presenti e non.
Realmente me vien de pensar qualche volta che 'ogni 15 minuti stago sempre meio'.....e sottolineo QUALCHE VOLTA.....ma spero, perchè no, che me possi capitar più spesso.

Ola a tutti.
Stay alive.

Pet

Ospite
Ospite


Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 3 Empty Voi in relax e io al lavoro

Messaggio Da Sissio Sab Mar 08, 2008 4:31 pm

Nessun problema, ho lavorato volentieri per i "muli" del Nautico, (scusè, so scriver anche in triestin ma xe una fadiga dela madona quindi taco de novo che l'idioma dela De Toma), dicevo che ho lavorato volentieri ma cosa è che ho fatto? Spero una cosa che vi farà piacere, ho messo tutte le foto della cena su Web dove potrete vederle e scaricarle per la stampa, le ho un po' rimpicciolite per questioni di spazio, sono 7x5 inch con 300 dpi, buone per stampe ottime fino al 13x18 cm. Per vederle dovete andare all'indirizzo http://fotoalbum.alice.it/nautico/ e aprire cena nautico, la password è il cognome del preside Toni tutto minuscolo, per scaricarle dovete scegliere la visione formato originale e poi copiarle sul vosto hard disk.
Mi piacerebbe, da chi copia qualche foto, ricevere una mail di avviso, così per soddisfazione personale, mi potete trovare su sissio54@alice.it.
Peter, grazie per le belle parole riguardo alla didascalia, non voleva essere "I promessi Manzi" però quando ho scritto "gente sana che nella vita non ha tradito..." mi sono commosso perché ci credo davvero.
Sissio
Sissio
Sottocapo di 1° Classe Scelto
Sottocapo di 1° Classe Scelto

Numero di messaggi : 37
Data d'iscrizione : 24.02.08

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 3 Empty Re: Va capitani 73 - 74 and friends

Messaggio Da Antonio Pechiar Sab Mar 08, 2008 5:17 pm

Ciao Sissio, te podevi mandarmele a mi che le carigavo sul sito del Nautico e creavo un photoalbum da vardar online, ovviamente se ti te son favorevole. Very Happy
Fame saver.
Ciao! Very Happy Very Happy Very Happy lol!
Antonio Pechiar
Antonio Pechiar
Ammiraglio
Ammiraglio

Numero di messaggi : 109
Età : 35
Luogo di residenza : Muggia TS
Data d'iscrizione : 30.09.07

http://antoniopechiar.wordpress.com

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 3 Empty Admin ha scritto

Messaggio Da Sissio Sab Mar 08, 2008 6:13 pm

Admin ha scritto:Ciao Sissio, te podevi mandarmele a mi che le carigavo sul sito del Nautico e creavo un photoalbum da vardar online, ovviamente se ti te son favorevole. Very Happy
Fame saver.
Ciao! Very Happy Very Happy Very Happy lol!


Ciao Admin alias Antonio, sono lusingato, sono anni che tratto con amministratori delegati e direttori di produzione ma mai e dico mai ho avuto contatti con un ammiraglio. Non ho pensato di mandarti le foto per tre motivi, un po' perché nonostante sia parecchio "sbisighin" con i computer non ho mai partecipato a un forum e quindi mi muovo come un elefante in un negozio di cristalleria, l'altro motivo è che con la mia pubblicazione in Web le foto sono in alta risoluzione e quindi se uno le scarica ha praticamente il "vecchio" negativo e ne fa quello che vuole, mentre quelle sul forum sono a bassa risoluzione. Terzo e ultimo motivo, non posso sapere se tutte le persone ritratte hanno piacere di finire in mostra.
In ogni caso ti ringrazio tantissimo, se non ricordi il cognome del preside te lo mando in privato.


alla prossima
Sissio
Sissio
Sissio
Sottocapo di 1° Classe Scelto
Sottocapo di 1° Classe Scelto

Numero di messaggi : 37
Data d'iscrizione : 24.02.08

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 3 Empty Adesso te son contento?

Messaggio Da Sissio Sab Mar 08, 2008 7:05 pm

giampaolo malalan ha scritto:Ola lucio

Come xe. te son tornà finalmente, quà parlavo solo con peter
me pareva de esser do veci gay, speremo che renè se refi presto,
ga fato fredo de novo, propio deso che nol ga el riscaldamento,
(me ga dito peter).
Ad ogni modo no stemo a perder el significato del forum, questo xe
un forum serio de una scola seria, dovè pensar che la muleria(studenti e non)
varda a noi come un punto de riferimento, anzi a lori me rivogo stasera, sempre se
ghe capita de leger ste righe.
Se non gave capì qualcosa a scola, qualche concetto che pol eser determinante
per el vostro futuro, navigazion .. macchina...... o che altro domandè pur senza
riguardo, anzi meio de tuto se ghe domandè diretamente a peter che lui iera
più braveto. mi al masimo poso consigliar qualche bon local dopocena a
long beach (L.A.)


Eco, adesso gha scrito Lucio e go scrito anche mi, cussì semo come quattro gay. Oilà voi che legè ste atenti, no xe vero, mai e poi mai me meteria con jampa. Ma invece de ciacolar monade perché no me disè dove che xe finido Natalino, qualchedun lo gà sentido? E el Walter M. cossa el xe montà su un scalin più alto? E la Karbon, sì la Karbon del Nautico, quela dela ovovia, quela che ne ga tocà bever anche el suo vin perché ela sbrissava sula neve intanto che noi, disgraziai, se sacrificavimo per ela. E xe stada dura, perché a mia memoria la mula bevi ben. E po' Collinassi, lo gavé sentì, no sarà miga stà una meteora? Ostrega ghe go mandà anche le foto e nol gha neanche dito ciao. Insoma invece de darve appuntamenti sospetti, raccontene qualche novità, el tam tam del Nautico dovessi funzionar cussì
Sissio
Sissio
Sottocapo di 1° Classe Scelto
Sottocapo di 1° Classe Scelto

Numero di messaggi : 37
Data d'iscrizione : 24.02.08

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 3 Empty vacaf

Messaggio Da Sandro Dom Mar 09, 2008 4:16 pm

Ciao muli,
ogni tanto scrivo.
go visto che la cosa se sta estendendo, ga scritto tutti quei con le greghe (Jampa no xe babe!) e le striche de oro.
Bene bene.
Volevo far alcune precisazioni (go ciapà de Sissio che ghe piase far la punta....) intanto no go problemi de lavoro ma bensì personali; me xe morta la suocera e no go resa pubblica la cosa per evitar che qualcuno fasesi del facile umorismo. QuandoJampa me ga telefonado per farme le condoglianze me ga chiesto se almeno gaveva lassado quacosa.
Roba che ghe rido in muso a mia moglie mentre la pianzi.
Dopodomani vado a Paris. vedrò de scriverve un pensiero anca de là cussì saremo el primo forum internazionale de spanai; Peter sarà contento visto che tenta sempre de farne imparar l'inglese laddove neanche Margherita ga rivà.
Sissio ma chi xe la karbon? possibile che no me ricordo un casso?
Bon muli, se sentimo, quando torno lancerò l'OPA (Ostia Provemo Aincontrarse) cussì vedemo cosa nasi.
Genio
Sandro
Sandro
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 415
Età : 70
Data d'iscrizione : 24.12.07

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 3 Empty Chi è la Karbon!

Messaggio Da Sissio Dom Mar 09, 2008 4:42 pm

Questa è per Razzaale. Tu mi chiedi chi è la Karbon? E' una campionessa di sci contemporanea, un po' come te
nel basket. Adesso pensa all'unica campionessa di sci della nostra classe, all'unica "baba" della
VA assente alla cena perché impegnata sulle piste innevate, ci sei arrivato? Mi seccava scrivere
il nome sul forum. Insomma "se te la trovi dighe che la se fazi viva e senza i moonboot.
Sissio
Sissio
Sottocapo di 1° Classe Scelto
Sottocapo di 1° Classe Scelto

Numero di messaggi : 37
Data d'iscrizione : 24.02.08

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 3 Empty missmass..........

Messaggio Da lucio55 Dom Mar 09, 2008 5:07 pm

Come xe muli? ogni tanto me taco anca mi a sta trapola de notebook (se ciama cusì.no?)
a Sandro ghe auguro bon viagio e speto che el torni (Parigi xe sai roba....da soli) per impiantar un revival domacio, a Sissio ghe digo che gò scarigà le foto dela zena (sai bele!!!! ma i musi xe quei che xe!) A proposito perchè no vedo quele vecie nostre? te gà forsi sostituido la password con "tonimona"? ...e scusa ma .... la "Karbon" no xe quela bissa schifosa granda e nera che te se inverigola sui piè e che vivi in umido.
Mi gò anca fato qualche foto con la mia trapoleta, apena che imparo come, ve le farò veder (no le xe bele come quele de Sissio).- ......Gavè visto Shrek???
Jampa fate vivo. Chi pol trovar Marino T. per la proxima........Ciao anche a Pet, ma noi se vedemo de Jez
Lucio
lucio55
lucio55
Sottocapo
Sottocapo

Numero di messaggi : 6
Data d'iscrizione : 27.02.08

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 3 Empty NEXT MEETING A "GRAVO"???

Messaggio Da Ospite Mar Mar 11, 2008 1:16 am

El prossimo discorso podessi esser: NEXT MEETING A "GRAVO"???

Per la prossima me par Sissio se gabbi candidado 'bbastanza apertamente de organizar.
Volessi tanto però che no manchi Joele el yankee che, come mi, probailmente el se senti un poco straniero in sto' popolo de briganti nostrani , Ferdy che con ti go passado un'estante a Opicina a casa tua davanti alla TV a vardar le Olimpiadi '70 per ripar più o meno ben a setembre 'Navigazion' (bei ricordi nonostante tuto con el compianto Sig. Prof. Stravisi), Mario 'er romano' che me par de aver capido da Luciana che 'desso gha messo radici a Domio...xe vero???, gente che tuti volessi tanto rivedere , magari esclamando de novo quela frase tanto a noi cara 'ma va in m..a, ti te son? ....+ ovviamente devi aggregarse tuto el resto della ganga.
"Acta no verba" me par de ricordar che iera scrito sul pianerottolo del primo pian; me par de capir che tuti gha le idee 'bbastanza ciare per cui spetemo che passi l'estate e se Natalino, al quale ghe demo comunque un fraterno abbraccio e un caloroso benvenuto nel Forum, el 'riva a organizar q'ssa a 'Gravo' OK, sennò organizemo noialtri da Trst e venimo comunque tuti a Grado in gita col pulmin. "Nema problema" (ogi gho l'ispirazion in sloven....).
Sandro, quando che te parli de la Margherita so che te ghe volevi ben anke ti e per quanto me riguarda continuo a tenirla presente come esempio de vita de donna con la "D" maiuscola e comunque emancipada e apprezzada nel suo stile per quei tempi. Bon 'ndemo avanti SIGH SIGH.
Ultima roba che me par importante:
In conclusion me venissi de dir altre robe bele e altre forsi meno bele, ma prevali quele nobili.
In definitiva me permeto de sostener che semo dei Gentlemen e che 'el peteguless' lo lasseria alle TV commerciali ....e logicamente no tra de noi neanke per ischerzo.

Sorry for any inconvenience caused
Peter

Ospite
Ospite


Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 3 Empty Solo due robe

Messaggio Da Sissio Mar Mar 11, 2008 5:34 am

Ciao, stavolta vado col dialeto perché xe un tardi del diavolo anche per mi che vivo, o forsi moro de note da un sacco de anni.
Intanto volevo dir che son contentissimo che Natalino se ga notà al forum, lo go ciamà ieri con la mail per dirghe che el podeva veder le foto, però con quel indirizo che el gà go avù riguardo a invitarlo a seguir le nostre ciacole che, (a parte el fatto che co' sto triestin scrito no se capissi proprio un klinz), no xe proprio una iniezion de cultura. Ben, el se gha iscritto lo stesso e questo me fa sai piazer.
Peter, ti te scrivi "Per la prossima me par Sissio se gabbi candidado 'bbastanza apertamente de organizar". Te go dito l'altra volta che xe dai tempi de "Live Aid" che no vedevo una organizazion del genere. E ti te volessi che dopo gaver scoperto un altro Bob Geldof, che in sto caso te saria ti, mi vado a missiarme de organizzar una qualsiasi roba. Come che disi Sandro me piasi far la punta...ecc. Me piasi anche rivar primo, ma co me rendo conto che un xe più bravo de mi xe giusto che lu' vadi avanti, me va ben esser secondo, terzo.... no 'desso basta no stemo esagerar, almeno sul podio voio esserghe, cussì... per carattere.
Ma sto cavolo de foto le gavè viste o no ve ricordè el cognome de Toni? Ciò, go lavorado ore per fracarle nel computer.
Notte, son fuso
Sissio
Sissio
Sottocapo di 1° Classe Scelto
Sottocapo di 1° Classe Scelto

Numero di messaggi : 37
Data d'iscrizione : 24.02.08

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 3 Empty un salutone a tutti

Messaggio Da Sergio Gio Mar 13, 2008 9:30 pm

salve Raga, ho letto oggi tutti i messaggi che ero fuori Ts per lavoro e son anche andado sul fotoalbum de Sisio a veder le foto , devo ancora veder quelle vecie per un problema de psw che spero de risolver presto.
Che dire, certo che ho notato tanta voglia di ritrovarsi, anche perchè non so neanche per quale alchimia dopo tutti questi anni invece di diventare estranei siamo diventati perfino più amici di 34 anni fà!!! Non sembra anche a voi?
No so de cosa dipendi questo fato, sarà stado un virus che gavemo ciapado a scola e che in tutti questi anni se gà diffuso in tuto el corpo e ne ga avvicinado de più.
Ma comunque visto che non siamo soli in questo forum credo sia giusto ricordare che non siamo stati 34 anni a girar per " Bettole" ( almeno no sempre!) e che go trovado gente con le idee assai ciare e tanto lontana dai falsi miti ( successo, potere,carriera e via con altre ricette dell'infelicità sicura).

Deso vado a zenar a risentirci a presto.

Ps. visto che se discuti se xe meio scrivere in Italimo o dialletto ho pensato di fare un po di risotto per non scontentare nessuno.

cheers
sergio.
Sergio
Sergio
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 420
Luogo di residenza : TRIESTE
Data d'iscrizione : 18.01.08

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 3 Empty Re: Va capitani 73 - 74 and friends

Messaggio Da Ospite Gio Mar 13, 2008 9:52 pm

Story te 'spetavo

come sempre te gha colto nel segn, ....ben c.zz.da

ciao
Peter

Ospite
Ospite


Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 3 Empty A macchia d'olio

Messaggio Da Sissio Ven Mar 14, 2008 5:40 am

Bentornato Sergio, contentissimo di sentirti, e anche Peter, che è stato stringato ma efficace.
Son d'accordo con ti sula prima parte del tuo scrito, quando che te disi che paremo
più amici adesso di 34 anni fa, pare anche a me, certo è che ora non viviamo insieme
ogni giorno come quando che 'ndavimo a scola, cussì no pol nasser stupide gelosie o
baruffe chiozzotte. Comunque non c'entra, a me sembra veramente che il Nautico più che
una scola xe una filosofia che te resta in testa, e che tuti noi che lo gavemo fatto gavemo nel Dna,
era questo che volevo trasmettere a tutti quando ho parlato di gente "sana", era quello che mi aspettavo
e che go trovado incontrandove de novo, tutti muli che gha lavorà e se gha impostà la vita senza grizoli
per la testa. Insomma quando ci siamo incontrati ho ritrovato gli stessi good boys di 34 anni fa.
Quel che inveze no go capido xe qual messaggio che te gha dà l'idea che noi demo l'impression
di aver trascorso tanti anni a tracannare nelle bettole? Forse ho letto male qualche intervento,
comunque confermo, no xe vero semo tuti astemi o quasi, ostia me xe cressù ancora el naso.

P.S. Sergio, ti te ga fatto risotto, e mi te go tornà tagliatelle, una riga in italiano e una in dialetto
ciàpite questa, scuseme ma mi me diverto a scriver, mi campo co' ste monade.
Sissio
Sissio
Sottocapo di 1° Classe Scelto
Sottocapo di 1° Classe Scelto

Numero di messaggi : 37
Data d'iscrizione : 24.02.08

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 3 Empty LA MAGNADA DE 'PESSE' DE IERI SERA.

Messaggio Da Ospite Dom Mar 16, 2008 3:50 am

CIAO BRAVI RAGAZZI

TEMPO VE FA GAVEVO ESTESO L'INVITO DISENDO ' ....se sentimo al cell. con chi che gha intenzion de venir...' BON, IERI SERA (ANZI VENERDI SERA ORAMAI) SE GAVEMO TROVADO IN 5 TOCHI BONI E ....DE LONTAN, ME GHA DITO UNA MIA AMICA, PAREVIMO 'DDIRITURA CINQUE BEI FUSTI.....A FAR UNA BELA MAGNADA DE PESSE A SAN GIACOMO.
A PROPOSITO XE STADO PARLADO DE CICIO COME DE UNA GRANDA PERSONA - GHA DITO UN -, MA CHI XE STO CICIO???? GAVE' UNA FOTO DE CICIO??? PER FAVOR MANDEMELA. GRAZIE, SON CURIOSO.


MAGARI LA PROSSIMA VOLTA CHE LANCEREM0 DE NOVO LA 'CHIAMATA' - E LOGICO, SEMPRE DE VENERDI - PODERIA DARSE CHE SALTI FORA QUALCHE ALTRA IDEA, MAGARI UNA GITA ANCHE 'OLTRA', A PORTOROSE ECC. ECC. ECC.

NOVITA':
LA NOSTRA CAPITANA DELLA V/A, 'TORSIOLONA' COME CHE LA DEFINISSI ELA STESSA, LA XE 'TORNADA DALLE PISTE E NON LA SE GHA DIMENTICADO DE NOI.
ANZI NO XE DITO CHE FRA UN POCO NON LA TROVEMO CON PIACERE A DIALOGAR CON NOI PROPRIO QUA. MI GHE GO RISPOSTO CHE GAVESSIMO TUTI PIAZER...XE SEMPRE UN TOCCO DE FEMINILITA' CHE NELLA VITA 'IUTA. A PROPOSITO PODESSIMO ANCHE VERZER 'STA QUESTION....


PS: SANDRO TE SON TORNADO??? SE TE SON ANDADO A PARIGI PER ROBE BELE, IN STO' CASO SE NO TE SECA RENDINE PARTECIPI....E CONTINE.

GOOD NIGHT TO EVERYBODY

PETER

Ospite
Ospite


Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 3 Empty ma chi xe sto Cicio ????

Messaggio Da Sergio Dom Mar 16, 2008 12:15 pm

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 3 Immagi12

Cicio xe el primo a destra della foto in baso , da un recente raduno -
Deso xe un premio per chi che riconosi tutti i compagni ( naturalmente sono esclusi quelli che hanno partecipato) vedemo chi che intiva.
P.s. se qualchedun ( Sisio??) ga bisogno de saver come inserir foto nel forum diseme che ve scrivo una brevissima guida passo-passo a PDM ( per la sigla ve rimando ad un altra guida)-

Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

sergio
Sergio
Sergio
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 420
Luogo di residenza : TRIESTE
Data d'iscrizione : 18.01.08

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 3 Empty foto cicio

Messaggio Da Sergio Dom Mar 16, 2008 12:19 pm

p.s. per primo a destra intendo nella foto non per chi che guarda!!!
no voleria che qualchedun fazi confusion col neurone.

ciao
ciao

sergio
Sergio
Sergio
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 420
Luogo di residenza : TRIESTE
Data d'iscrizione : 18.01.08

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 3 Empty Ecco le foto vecchie

Messaggio Da Sissio Dom Mar 16, 2008 5:40 pm

Ho finito, ci ho messo una decina d'ore ma ce l'ho fatta, la qualità non è un granché perché
i materiali e i gusti sono di 34 anni fa, e poi ho scannerizzato i negativi e non delle stampe,
comunque sono sempre dei bei ricordi. Come sempre le foto sono scaricabili in alta risoluzione
e stampabili. Le trovate sempre all'indirizzo http://fotoalbum.alice.it/nautico/ e la password
per accedervi è il cognome del preside fotografo sempre tutto minuscolo, a proposito, si possono
anche lasciare dei commenti, preferirei non anonimi, che tutti potranno leggere.
HELP! Ho scoperto di avere solo una foto della classe, se qualcuno ne possiede altre e sa
lavorare bene con lo scanner potrebbe farmele pervenire sulla mia mail. Non si discute, solo
high-resolution.

P.S. guardate anche le didascalie, assolutamente impulsive


Ultima modifica di Sissio il Dom Mar 23, 2008 4:43 pm - modificato 1 volta.
Sissio
Sissio
Sottocapo di 1° Classe Scelto
Sottocapo di 1° Classe Scelto

Numero di messaggi : 37
Data d'iscrizione : 24.02.08

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 3 Empty Foto

Messaggio Da Monica G Dom Mar 16, 2008 10:04 pm

Scusa tanto se te disturbo Sergio ma siccome mi non capisso sai de computer me interessava la guida pratica per metter foto in sto "coso" affraid ...te me pol, aiutar???? Mille Grazie in anticipo
Monica G Like a Star @ heaven
Monica G
Monica G
Sottocapo di 1° Classe Scelto
Sottocapo di 1° Classe Scelto

Numero di messaggi : 37
Età : 52
Luogo di residenza : Crogole13 San Dorligo
Data d'iscrizione : 26.10.07

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 3 Empty Riempiamo le X

Messaggio Da Sissio Mar Mar 18, 2008 5:31 am

Ciao Mario, sono contentissimo, tutti avevo speranza di risentire ma a te ti davo per disperso.
Sostituiamo le X con dei nomi, la prima X diventa Corso, ragazzo un po' timido e chiuso, credo
di ricordare fosse sardo, non so quanto è rimasto con noi, la seconda diventa Collinassi, con lui
in corridoio e in palestra giocavamo a pallavolo usandolo come palla tanto era magrolino "all'epoca",
la terza X corrisponde a Spitoni, gentile e cortese ma sempre molto riservato.
Come vedi dall'orario è un po' tardi vado a riposare, spero vivamente di risentirti.

Sissio

SCUSATE, QUESTO ERA MEGLIO SO LO SPEDIVO IN PRIVATO, MI SCUSO CON I PARTECIPANTI AL FORUM PER IL DISTURBO


Ultima modifica di Sissio il Mer Mar 19, 2008 4:30 am - modificato 1 volta.
Sissio
Sissio
Sottocapo di 1° Classe Scelto
Sottocapo di 1° Classe Scelto

Numero di messaggi : 37
Data d'iscrizione : 24.02.08

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 3 Empty Re: Va capitani 73 - 74 and friends

Messaggio Da Contenuto sponsorizzato


Contenuto sponsorizzato


Torna in alto Andare in basso

Pagina 3 di 21 Precedente  1, 2, 3, 4 ... 12 ... 21  Successivo

Torna in alto

- Argomenti simili

 
Permessi in questa sezione del forum:
Non puoi rispondere agli argomenti in questo forum.