Va capitani 73 - 74 and friends
+16
LaFè
fabio de grandis
mauriP
Ciacio
Monica G
Sergio
mario morelli
UDETE
Sissio
lucio55
Bruno Fragiacomo
Antonio Pechiar
matteo
Ale75
Peter
Sandro
20 partecipanti
Istituto Tecnico Nautico Tomaso di Savoia Duca di Genova di Trieste :: Ex Studenti :: 5a Capitani 73 - 74 and friends :: 5a Capitani 73 - 74 and friends
Pagina 12 di 21
Pagina 12 di 21 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 16 ... 21
Re: Va capitani 73 - 74 and friends
si lo go passà con sufficiente!
I proff xe tutti stronzi, me meritavo de più[/quote]
L'importante xe star a galla.
Br1
I proff xe tutti stronzi, me meritavo de più[/quote]
L'importante xe star a galla.
Br1
Ciacio- Moderatore
- Numero di messaggi : 2321
Luogo di residenza : trieste
un bicer in Adriabar
Gò dito a casa, vado a bever un bicer coi muloni e torno per zena.
Bugiardo ! Son tornà a mezzanotte e anche half tondo.
Gò ritrovà Ferdy, nauticense de razza, comandante che ancora batti onde ,nol se gà imparà a scriver , nol gà la patente e col và in barca el cala otto ancore enormi.
Però el sà legger, el xe dei nostri e me fà sai ma propio sai piazer de averlo incontrà!
Savendo che el leggi anche lui quà drento , scriverò le mie monade più volentieri.
Br1
Bugiardo ! Son tornà a mezzanotte e anche half tondo.
Gò ritrovà Ferdy, nauticense de razza, comandante che ancora batti onde ,nol se gà imparà a scriver , nol gà la patente e col và in barca el cala otto ancore enormi.
Però el sà legger, el xe dei nostri e me fà sai ma propio sai piazer de averlo incontrà!
Savendo che el leggi anche lui quà drento , scriverò le mie monade più volentieri.
Br1
Ciacio- Moderatore
stop de beef!!!!
Ciacio... cosa fa la mia foto sui tui post???
te son diventà anca ti come i cinesi che i clonaa tuto??
Cicio
te son diventà anca ti come i cinesi che i clonaa tuto??
Cicio
... a proposito...
Se per caso qualchidun no va in ferie... e vol decider se rider o se pianzer...
www.voglioscendere.it
Cicio
www.voglioscendere.it
Cicio
per Cicio
Sui mii post , xe al mio ararat!
Lo gò da tempo, forsi xe la tua lanterna magica che perdi colpi!
Passa l'antivirus, perchè quà tutto funziona ben.
Ciao Br1
Lo gò da tempo, forsi xe la tua lanterna magica che perdi colpi!
Passa l'antivirus, perchè quà tutto funziona ben.
Ciao Br1
Ciacio- Moderatore
Grazie per el pensier
mauriP ha scritto:Salve nauticensi,
visto che son qua, anderò a render omaggio a un grande figlio de queste patrie terre....parlo dell'Ammiraglio Straulino che qua ga volù tornar per riposar in pase.
Oltre che eserghe nato, ovviamete, el ga fato qua anche el Nautico che come ben savè xe piutosto conosudo per gaver sfornà grandi comandanti e Capohornier.
Stavolta lo saluderò anche a nome del Nautico de Trieste che comunque no xe niente mal !!!
Ciao Mauri e a tuti i Lussiniani
Nel comemorar l'esistenza e le gesta dele nostre genti legadi ai teritori ma sopra tuto al nostro mar penso che sarìa bellissimo 'rivar a condivider maggiormente in concreto con le altre realtà legade ale attività maritime dele bele coste che ne circonda.
Per questo se qualchedun gha qualche proposta, e oppur un'idea de svilupar, semo qua disponibili a valutar qualsiasi forma de colaborazion che ne porti a stringer sempre de più i legami 'nautici'.
ciao e a a presto
Ospite- Ospite
idee...
éccome se gavevo qualche bela idea...
Renzo de Visintini, nostro ex compagno... xe un boss de la sorisa (rimurciadori) quindi zà l'altro ano dopo la zena rievocativa de agosto... ghe gavevo dito che saria bel organizar una "grigliata nautica" a bordo de un rimurciador... come previsto... più che una risposta go otenù un amichevole consiglio... "PARLARNE COL MIO ANALISTA".
Ora... siccome anche el mio analista xe daccordo sul fatto che saria sai figo... cose dixè?? provemo a tampinarlo ancora?
Cicio
P.S. Graziano Vascotto (meglio conosciuto come SUPERSCHENA) xe comandante a la So.Ri.Sa.
Renzo de Visintini, nostro ex compagno... xe un boss de la sorisa (rimurciadori) quindi zà l'altro ano dopo la zena rievocativa de agosto... ghe gavevo dito che saria bel organizar una "grigliata nautica" a bordo de un rimurciador... come previsto... più che una risposta go otenù un amichevole consiglio... "PARLARNE COL MIO ANALISTA".
Ora... siccome anche el mio analista xe daccordo sul fatto che saria sai figo... cose dixè?? provemo a tampinarlo ancora?
Cicio
P.S. Graziano Vascotto (meglio conosciuto come SUPERSCHENA) xe comandante a la So.Ri.Sa.
WOWOWOWOWOW!!!
Go avu' un lampo de genio... (l'ultima volta go inghiotì el criceto co la aspirapolvere)...
Me son ricordà che gavevo el numero de Graziano... e lo go pena ciamà...
SUPER!!!!
Rimurciador... gnanca a pensarghe... ma sembra che con base a sistiana... ghe sia un catamaran con capacità de 40 persone.. che pol esser noleggià per feste de varia natura....
Saveremo nei prossimi giorni el relativo numero de telefono...
Sarà ovviamente mia cura informarve tempestivamente in modo che qualchidun possi cior i primi contatti...
Cicio
Me son ricordà che gavevo el numero de Graziano... e lo go pena ciamà...
SUPER!!!!
Rimurciador... gnanca a pensarghe... ma sembra che con base a sistiana... ghe sia un catamaran con capacità de 40 persone.. che pol esser noleggià per feste de varia natura....
Saveremo nei prossimi giorni el relativo numero de telefono...
Sarà ovviamente mia cura informarve tempestivamente in modo che qualchidun possi cior i primi contatti...
Cicio
meio solo che..
fabio de grandis ha scritto:.... mi sento come la particella di sodio in acqua lete.....
siete spariti tutti??
Cicio
Meio solo in acqua lete che in compagnia nell'acqua dei rubinetti de Piran !
Là i gà trovà un mucio de coliformi fecali !
Br1
Ciacio- Moderatore
non el posto
fabio de grandis ha scritto:che posto de merda!!!
No , non el posto , solo l'acqua, te son diventà matto??
Piran fà parte delle terre perdute, se te disi cussì , te fà diventar feroce più de qualchidun quà drento.
Oculatezza , me raccomando!
Br1
Ciacio- Moderatore
Piran: it's beautiful
Buona giornata
Pet
Peter- Capo di 2° Classe
- Numero di messaggi : 240
piran
beh, se l'acqua ga la cacca un po de merda lazzò devi girar.
Per quanto riguarda l'acqua lete uno se pol sentir la particella de sodio (castrada) anche se xe pien de gente.
Per el catamarano o come cacchio se ciama dovemo ciamar Barovina per aiutarne a menarlo per il golfo.... o ne noleggia anke lo skipper?
Per quanto riguarda l'acqua lete uno se pol sentir la particella de sodio (castrada) anche se xe pien de gente.
Per el catamarano o come cacchio se ciama dovemo ciamar Barovina per aiutarne a menarlo per il golfo.... o ne noleggia anke lo skipper?
Sandro- 1° Maresciallo
- Numero di messaggi : 415
Catapiran !
Mi gavevo capì che el barcon lo guidava Cicio !
Br1
Br1
Ciacio- Moderatore
Catapiran
I noleggia anche el skipper... fermo restando che al limite poso tirar fora la patente
Cicio
Cicio
ROBERTO AGRINI DISPERSO IN MARE
Cari Amici,
spesso e volentieri ho aperto questo forum, ma non ho mai avuto il coraggio di rispondere e/o aprire una discussione, forse perchè la ritenevo troppo goliardica e frivola, dove Nautici amici che non si vevevano da decenni ora davano sfogo a tutto il loro spirito di corpo.
Ora capisco che tutto questo è molto positivo pechè mi da la possibilità di rivolgermi a tutti Voi su un fatto che mi ha scosso molto in quanto toccatomi da vicino.
Roberto Agrini non si trova più, sparito dalla nave su cui navigava, sarebbe potuto capitare alla gran parte di noi.
Vorrei sdramatizzare, ma la famiglia e la fidanzata vivono davvero un icubo nell'incertezza della situazione.
Non so che dire ma se qualcuno ha un parere ................ se lo conosceva......... o se ha navigato con lui, mi farebbe piacere condividere per dare alla famiglia conforto.
Umberto Detela
spesso e volentieri ho aperto questo forum, ma non ho mai avuto il coraggio di rispondere e/o aprire una discussione, forse perchè la ritenevo troppo goliardica e frivola, dove Nautici amici che non si vevevano da decenni ora davano sfogo a tutto il loro spirito di corpo.
Ora capisco che tutto questo è molto positivo pechè mi da la possibilità di rivolgermi a tutti Voi su un fatto che mi ha scosso molto in quanto toccatomi da vicino.
Roberto Agrini non si trova più, sparito dalla nave su cui navigava, sarebbe potuto capitare alla gran parte di noi.
Vorrei sdramatizzare, ma la famiglia e la fidanzata vivono davvero un icubo nell'incertezza della situazione.
Non so che dire ma se qualcuno ha un parere ................ se lo conosceva......... o se ha navigato con lui, mi farebbe piacere condividere per dare alla famiglia conforto.
Umberto Detela
UDETE- Comune di 1° Classe
- Numero di messaggi : 4
Ciao Umberto- PS:oggi gho sentì Lucio, el xe tornà- tuto OK
'Berto, ma te se ghavevi dimenticà de novo la pazuord? dove te ieri finido???
Sapime dir come che va con ti.
ciao
pet
Sapime dir come che va con ti.
ciao
pet
Ospite- Ospite
Benvenuto Giorgio Bolletti
Welcome George
Te meteremo quanto prima el nome 'in verde' come tuti noi dela banda dei muloni.
Spetemo tue notizie; se te vol scriver fracca 'postreply' qua soto e scrivi quel che te vol....
ciao e a presto
Pet
Te meteremo quanto prima el nome 'in verde' come tuti noi dela banda dei muloni.
Spetemo tue notizie; se te vol scriver fracca 'postreply' qua soto e scrivi quel che te vol....
ciao e a presto
Pet
Ospite- Ospite
CIAO PIERO, CIAO GENIO CIAO A TUTTI
GRAZZIE GENIO.
Non son mai anda' via, sempre casa lavoro e..... immaginate voi... ogni tanto almeno,
comunque te gavevo ciama' in ufficio ma gho senti che te ieri in ferie. spero che te se
gha divertì.
bhe dai se risentimo presto.....
umberto
Non son mai anda' via, sempre casa lavoro e..... immaginate voi... ogni tanto almeno,
comunque te gavevo ciama' in ufficio ma gho senti che te ieri in ferie. spero che te se
gha divertì.
bhe dai se risentimo presto.....
umberto
UDETE- Comune di 1° Classe
- Numero di messaggi : 4
a proposito de ferie....porteve drio el PC, no sessamai...
Ciao a tutti/e
Intanto volevo augurar a tutti quei che 'rriva a andar in ferie de passar un bellissimo periodo de riposo
Se possibile porteve drio el PC .....& keep in touch with us
forsi saria meio el portatile...
Hola
Peter
Intanto volevo augurar a tutti quei che 'rriva a andar in ferie de passar un bellissimo periodo de riposo
Se possibile porteve drio el PC .....& keep in touch with us
forsi saria meio el portatile...
Hola
Peter
Ospite- Ospite
Giorgio Bol
Ciao Giorgio, ben arrivato!
Penso che noi non se vedemo dai tempi de scola, però me ricordo la sequenza sul registro , de chissà che classe , Bol - Bon , me vien ancora la pelle d'oca!
Fatte sentir , no solo coi tamburi !
Br1
Penso che noi non se vedemo dai tempi de scola, però me ricordo la sequenza sul registro , de chissà che classe , Bol - Bon , me vien ancora la pelle d'oca!
Fatte sentir , no solo coi tamburi !
Br1
Ciacio- Moderatore
Ghavemo una biretta serale estiva per el 25.07.08
Ciao a tutti/e
Ghavemo una biretta serale estiva per el 25.07.08 verso le 19.30. Semo xà un bel grupetto.
El posto de ritrovo xe sempre quel a Campo Marzio.
Se gavè altre news de zontar srivele quà sul "wall".
Hola
Peter
Ghavemo una biretta serale estiva per el 25.07.08 verso le 19.30. Semo xà un bel grupetto.
El posto de ritrovo xe sempre quel a Campo Marzio.
Se gavè altre news de zontar srivele quà sul "wall".
Hola
Peter
Ospite- Ospite
Intrigante !
Finalmente vegno censurà !
Magica parola la 'censura'.
Imbecille , non xe un aggettivo molto spinto, anzi podessi adoperar parole molto più potenti.
Anche deficente me par una parola molto usada nel comune discorrer.
Forsi el problema podessi esser ' Papa' ?
Certo xe una bella soddisfazion , xe come ai tempi de scola !
Br1
Magica parola la 'censura'.
Imbecille , non xe un aggettivo molto spinto, anzi podessi adoperar parole molto più potenti.
Anche deficente me par una parola molto usada nel comune discorrer.
Forsi el problema podessi esser ' Papa' ?
Certo xe una bella soddisfazion , xe come ai tempi de scola !
Br1
Ciacio- Moderatore
precisare
... volemo i dettagli... chi te ga censura'??? e sopratutto dove te ga scitto imbecille... che vado a leger subito...
Pagina 12 di 21 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 16 ... 21
Argomenti simili
» Ia Capitani '69-'70 & Friends
» HAPPY BIRTHDAY "Va Capitani 73-74 & Friends"
» V^ A Capitani '94-'95 PRESENTE
» cerco testimonianze classi capitani,meta' anni 60
» Celebrazioni per il quarantennale classi V°-Nautico 1973-74.
» HAPPY BIRTHDAY "Va Capitani 73-74 & Friends"
» V^ A Capitani '94-'95 PRESENTE
» cerco testimonianze classi capitani,meta' anni 60
» Celebrazioni per il quarantennale classi V°-Nautico 1973-74.
Istituto Tecnico Nautico Tomaso di Savoia Duca di Genova di Trieste :: Ex Studenti :: 5a Capitani 73 - 74 and friends :: 5a Capitani 73 - 74 and friends
Pagina 12 di 21