Istituto Tecnico Nautico Tomaso di Savoia Duca di Genova di Trieste
Vuoi reagire a questo messaggio? Crea un account in pochi click o accedi per continuare.

Va capitani 73 - 74 and friends

+16
LaFè
fabio de grandis
mauriP
Ciacio
Monica G
Sergio
mario morelli
UDETE
Sissio
lucio55
Bruno Fragiacomo
Antonio Pechiar
matteo
Ale75
Peter
Sandro
20 partecipanti

Pagina 15 di 21 Precedente  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 21  Successivo

Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 15 Empty Anche in Africa...

Messaggio Da fabio de grandis Sab Set 20, 2008 9:33 am

quando che el leopardo ghe corri drio a una simia per magnarsela... el xe veloce... determinà... e pien de adrenalina...
e anca la simia... co la scampa... la xe veloce... detrminada... e piena de adrenalina... e pur... un atimo prima... iera tuti due "civili".. secondo el bon ton de la jungla... una sul'albero... l'altro in ombra drio un scoio...

Chissà come che saremo noi (mi e ti) quando... e no manca tanto...ghe goreremo drio a la galina del VICIN... (la nostra la tignimo comunque de conto... e che cazzo... un mal de note..)

civili?? veloci?? determinai??.... vederemo... ma sicuramente gnanche la galina no sarà "civile" e men che meno el nostro vicin!!!


Cicio
fabio de grandis
fabio de grandis
1° Maresciallo Luogotenente
1° Maresciallo Luogotenente

Numero di messaggi : 588
Età : 67
Luogo di residenza : bacau romania
Data d'iscrizione : 08.04.08

http://www.cameradecomertbacau.ro

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 15 Empty Amicizia

Messaggio Da Sergio Sab Set 20, 2008 10:36 am

La libertà dell'amicizia è sapersi raccontare, è saper mostrare il proprio cuore che batte in modo diverso, ad un'altra persona. La libertà dell'amicizia è comunicare tutte le gioie che si stanno vivendo senza possederle.

ss
Sergio
Sergio
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 420
Luogo di residenza : TRIESTE
Data d'iscrizione : 18.01.08

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 15 Empty attenti al lupo...

Messaggio Da fabio de grandis Sab Set 20, 2008 11:07 am

Sergio.... Sergio... attento ai tranelli... spesso hnno forme inaspettate... ad esempio il motto dei gesuiti è: "entrate con la loro... uscite con la nostra"

Cicio
fabio de grandis
fabio de grandis
1° Maresciallo Luogotenente
1° Maresciallo Luogotenente

Numero di messaggi : 588
Età : 67
Luogo di residenza : bacau romania
Data d'iscrizione : 08.04.08

http://www.cameradecomertbacau.ro

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 15 Empty Grafomane

Messaggio Da Ciacio Sab Set 20, 2008 1:40 pm

Non centra el fatto de recuperar novi adepti o de esser cocolo , come gò zà spiega in diversi post precedenti , mi scrivo per mi stesso , chi che non ghe piasi quel che digo pol benissimo far de meno de verzer el post o de passar avanti o anche andar a cagar !
Quel che forsi non gò chiarì ieri , xè la perdita de divertimento nel scriver !
Esprimerme in maniera diretta e usando el mio solito vocabolario , riduci de tanto la possibilità de giogar con la situazion.
Esempio : Sulle due ministre del PoloNord , gò finì in poche battute. Specialmente sulla prima , indifendibile anche da sua mamma , son stà troppo sintetico , podevo menarla in tante maniere e invezze con qualche aggettivo ricorrente nel parlato , me son chiuso el discorso quasi subito !
Questo a cossa porta ? Porta che me son divertì ssai de meno !
L' enfasi usada nella mia risposta a Zorro-Lopez xè la prova che non esser troppo diretti funziona !
Cicio xè partì con le repliche , xè entrà Ser per dir la sua (de notar un post de Ser fatto de mattina!)finora sè stadi lori a commentar e credo che nissun possi metter in dubbio la civiltà e l'educazion dei nostri due amici .
Quà me ricordo de una sera a Monfalcon , pochi mesi fà. In tavola Fab , Ser e mi ,naturalmente sè parlava de tutto , compresa la politica e balle varie, mi no vedevo Cicio da circa trenta anni e quel che me gaveva colpì iera la sua pacatezza nei discorsi, sempre arguto , pungente ma calmo e preciso . Sicuro la mia impression iera condizionada dalla presenza de quel vulcano de Ser , comunque un gran bel discorrer e in una serata sè gavemo contà una montagna de robe . Sul tardi gavevimo recuperà Jam e penso che anche lui possi confermar le mie impressioni. (no gò capì chi iera Luisa ma no fà niente)
Tutto stò preambolo per dir che sè scrivo come che parlo in un minuto gò finì , visto che in un per de ore gavemo coverto trenta anni , su argomenti certamente più interessanti de quel che metti in bocca i nostri ministri!
Non cambio rotta , cerco solo de slongarla per far più bordi e divertirme de più !

Ovvio questa xè la mia intenzion , che dopo me riesci .....

Br1
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Numero di messaggi : 2321
Età : 68
Luogo di residenza : trieste
Data d'iscrizione : 01.03.08

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 15 Empty r

Messaggio Da Ospite Sab Set 20, 2008 6:11 pm

?


Ultima modifica di zorro il Ven Set 26, 2008 12:15 pm - modificato 1 volta.

Ospite
Ospite


Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 15 Empty Rilassemose ....con un lento

Messaggio Da Ospite Sab Set 20, 2008 8:20 pm

Deve una resentada e cioleve prima la dama (no quela, quellaltra....)

https://www.youtube.com/watch?v=10McFArC7KM&feature=related

Hola
Pet

Ospite
Ospite


Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 15 Empty a proposito di Zorro

Messaggio Da Sandro Sab Set 20, 2008 11:52 pm

Ciao a tutti.
non passo molto speso da queste parti e quando lo faccio c'è talmente tanto da leggere ed è talmente disperso che mi perdo sempre qualche cosa e devo dire la verità alle volte anche il cominciare a leggere non mi aiuta a proseguire o ancor meglio a partecipare.
Ho letto però cio che ci scrive Zorro, emulo dell'eroe che nell'anonimato difendeva i poveretti. In questo caso i poveretti (che saremmo noi) li attacca ma poco cambia.
Non è aprezzabile restare anonimo sopratuto con noi che siamo persone mature, quasi anziane; l'anonimato diminuisce il peso e la forza delle proprie parole però devo dire che condivido quasi in tutto ciò che dice.
Non posso dimenticare che all'inizio di questa avventura abbiamo discusso e cercato il modo per coinvolgere il popolino (nel senso di poco numeroso) dei nauticensi, non posso dimenticare i propositi di mantenere i toni su un livello di correttezza verbale e senza volgarità fini a se stesse. La parolaccia ha il forte potere di marcare un'idea o un pensiero o un'emozione ma se usata in modo incontrollato trascina il valore del discorso al suo stesso livello. Non posso neanche dimenticare la proposta di fare, per esempio, una giornale di satira nel quale tutti noi ci saremmo impegnati a produrre qualcosa con regolarità e arguzia dando la possibilità, a chi voleva, di leggerlo ed eventualmente di commentarlo in maniera anonima tramite un admin (stile segnalazioni per intenderci).
Le risposte che avevo ricevuto allora erano decisamente contrarie così si è continuato sulla stessa falsa riga di ora, alle volte anche degenerando. Posso fare solo una considerazione: allora, parecchi mesi fa, dicevamo che in poco tempo c'erano stati quasi 5000 contati sui nostri topics, segno questo di una presenza sommersa di persone che ci leggevano senza partecipare. Da allora, appunto, forse ci saranno stati 1000 contatti in più che, considerando il numero di volte che alcuni di noi si collegano, danno il segno di una disaffezione nei nostri confronti che rasenta il fallimento.
Non possiamo infine dimenticarci che qui sopra siamo ospiti e che all'inizio forese potevamo essere visti come un elemento i rilancio e sviluppo del sito mentre ora penso che ci considerino un peso. Mi sbaglierò ma penso che l'errore sia sempre lo stesso e cioè pensare che l'universo giri intorno alle nostre idee e che chiunque le abbia contrarie non sia da tenere troppo in considerazione. Ci sono due modi di fare critica/satira quello giusto per me dovrebbe essere leggero e divertente in modo da insinuare un piccolo tarlo-pensiero che possa riuscire a mettere in discussione in noi stessi le nostre idee ed i nostri credo. Qui penso che cattolici e centrodestristi si siano sentiti a disagio e talvolta offesi per come certe cose sono state dette. Non lo so, forse non riesco a farmi capire, forse non ne sono capace ma sono certo che ho provato un grosso disagio nel leggere alla volte quello che veniva scritto su questo forum e se fossi stato in voi mi sarei fermato anche perchè spesso le discussioni erano un dialogo a due max tre persone. Diementicavo di dire, per chi non lo sapesse, che sono cristiano ma non centrodestrista e penso di berlusca e fantozzi e colaninno esattamente quello che pensate voi ma cerco di trovare il sistema per toglierli dalle mie palle. Poi mi viene da piangere al pensiero che abbiamo le nuove veline e che fino a lunedì nessun italiano, soprattutto maschio, penserà ad altro. forse dobbiamo incominciare a pensare di fare qualcosa di meglio e di più visibile per cercare di convincere il maggior numero di persone che quelo che pensiamo sia giusto e non fare di tutto per far scappare tutti.
Viva Zorro!
Sandro
Sandro
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 415
Età : 70
Data d'iscrizione : 24.12.07

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 15 Empty a proposito di lenti

Messaggio Da Sandro Dom Set 21, 2008 12:05 am

beccheve questo


http://it.youtube.com/watch?v=GGlKJDEI1Nk

good night
Sandro
Sandro
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 415
Età : 70
Data d'iscrizione : 24.12.07

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 15 Empty Fallimenti e fastidi.

Messaggio Da Ciacio Dom Set 21, 2008 2:51 am

Un poco de movimento ! ---TUTTO QUEL CHE SEGUI LO SCRIVI CIACIO , SOLO CIACIO

Dopo le repliche de Cicio , l'intervento mattutino de Ser, la paternale de Lopez-Zorro,le rivalse de Piero, adesso riva anche el secondo moderator !
Gò dovù legger due volte el scritto de Genio per capir quala che podeva esser la nova critica.
Forsi sarò più mona de quel che penso ma non gò capì !!
Due mesi de vuoto assoluto , nel senso de postar qualcossa , xè la fine de qualsiasi forum !
Mi e qualche altro mona come mì , gavemo messo dei messaggi quà dentro, un poco per passar el tempo , un poco per star insieme a sentir chè cagade che vigniva fora e alla fine riva Lopez e Genio a dir che semo fallimentari e che semo de peso al forum che ne ospita .
No gò fatto 'ragioneria' al Da Vinci e non gò calcolà le varie entrate e uscite , anche perchè non me iteressa gran'chè , sicuramente con l'apporto de altri ,el forum saria decollà in maniera esponenziale, ma questo xè!!!

Mi e i miei interlocutori ( che stimo in maniera assoluta ! )gavemo portà avanti un discorso che forsi pol esser criticabile ,ma iera i unici scritti sui vari topic, de altro non gò visto niente!

Quando spunta Pedro comincio a pensar che forsi, giogando con le parole , me diverto de più!

Grande sbaglio !!

Gà ragion Cicio , tignimose la nostra gallina!

Succo ?

Nissun succo , me stago rompendo i coioni e basta, tanto comincia l'inverno , tutti resta a casa e i pol trovar qualche minuto per mandar qualcossa , magari più fresca e meno pesante de quel che posso dir mì .

Br1
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Numero di messaggi : 2321
Età : 68
Luogo di residenza : trieste
Data d'iscrizione : 01.03.08

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 15 Empty GO L'IMPRESSION..

Messaggio Da fabio de grandis Lun Set 22, 2008 9:28 pm

... che ghe sia un poco de casin nella cronologia dei post...

Me sbaglio?

cicio
fabio de grandis
fabio de grandis
1° Maresciallo Luogotenente
1° Maresciallo Luogotenente

Numero di messaggi : 588
Età : 67
Luogo di residenza : bacau romania
Data d'iscrizione : 08.04.08

http://www.cameradecomertbacau.ro

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 15 Empty xe stada taiada roba o me sbaglio?

Messaggio Da Sandro Lun Set 22, 2008 10:26 pm

qualchedun sa darme qualche informazione in merito?
Sandro
Sandro
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 415
Età : 70
Data d'iscrizione : 24.12.07

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 15 Empty Cioleve la dama...

Messaggio Da Ospite Mar Set 23, 2008 1:12 am

Hullo
C'è stato un blackout; semo in standby-
In the meantime:

https://www.youtube.com/watch?v=wzrXc68gNjQ&feature=related

Hola
Peter

Ospite
Ospite


Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 15 Empty Z

Messaggio Da Ospite Gio Set 25, 2008 10:57 am

?


Ultima modifica di zorro il Ven Set 26, 2008 12:14 pm - modificato 1 volta.

Ospite
Ospite


Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 15 Empty per Zorro

Messaggio Da Sandro Gio Set 25, 2008 1:26 pm

zorro ha scritto:Hola amigos, è bastata una "stoccatina" e un segnetto sulla mutanda e vi siete ritirati ?
Ho cominciato a rileggere tutto il forum, un lavoraccio, e ho già trovato suggerimenti di qualcuno, purtroppo inascoltati, per nuove idee e già si intravvedevano i primi moniti al cambiamento.
Certe cose sono divertenti, altre sono bellissimi ricordi e altre ancora (vedi Ciacio) estremamente commoventi.
La linfa c'è, forse si è solo assopita.

hasta luego hermanos


MA VEDI DI ANDARE A FANCULO
Sandro
Sandro
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 415
Età : 70
Data d'iscrizione : 24.12.07

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 15 Empty Ultimi sassolini

Messaggio Da Sandro Gio Set 25, 2008 7:56 pm

Bene, è stata una bella esperienza, soprattutto nei risvolti serali, beverecci e mangerecci e fumerecci che dir si voglia.
Ci sono tanti ritrovati amici nella mia vita da quella sera in cui è cominciato tutto; c'è anche qualche fantasma. Per ognuno di voi (se ci siete) provo un grande affetto ma è a voi 4 + 1 (emigrato) che mi sento di dire: "VE VOIO BEN!".
A zorro voglio dire invece che ho approvato le sue critiche ma quel tono strafottentello dell'ultimo messaggio mi sta leggermente sul cazzo (se non si era capito) anche perchè alla mia veneranda età non ci sarà nessuno che con qualche tentativo di presa per il culo riuscirà a farmi fare ciò che non ho voglia più di fare.
L'occasione è propizia, come si suol dire, per rassegnare ufficialmente le mie dimissioni da moderatore anche se mi dispiace un po' per i gradi (sono molto vanitoso) e giustifico questa mia scelta con il fatto che, ultimamente, ho realizzato che non ho niente da moderare ne censire ne controllare in persone che ammiro e stimo e difronte alle quali mi tolgo il cappello e mi inchino con devozione. (escludo gli anonimi naturalmente anhe se scherosi)

Alessandro
Sandro
Sandro
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 415
Età : 70
Data d'iscrizione : 24.12.07

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 15 Empty Bon dai...

Messaggio Da fabio de grandis Ven Set 26, 2008 2:46 pm

... comincio mi!!! del resto, gavemo parecchi giorni de recuperar... Very Happy percio' bisogna tirarse su le manighe, comprar la bomboleta, vardarse un attimo in giro che no sia el tubo.... e via!!! a scriver sul muro...

in mancanza de spunti pero', no xe facile... voio dir.. go' come l'impresion de scriver su un muro vergine... tuto bianco... quindi l'angoscia de sporcarlo con cazade xe presente... in effetti gavaria voia de zontar qualche riflesion sui recenti sviluppi alisilvio... ma no voleria anoiar nisun...

percio'... per no farghe torto a nisun ma con l'intenzion del romper el iazzo... (Jampa!!! Iazzo... co la I... no co la C) me limitero a dirghe qualcosa a Sandro:

moderator, admin o senza scarpe... te son sempre ti!!!!! Voio dir... no farte nisun problema... e continua a LEGERNE come sempre!!! visto che anca prima a SCRIVERNE... no te ieri sai presente!!! cheers

Cicio
fabio de grandis
fabio de grandis
1° Maresciallo Luogotenente
1° Maresciallo Luogotenente

Numero di messaggi : 588
Età : 67
Luogo di residenza : bacau romania
Data d'iscrizione : 08.04.08

http://www.cameradecomertbacau.ro

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 15 Empty il cavaliere mascarado

Messaggio Da Sergio Ven Set 26, 2008 3:11 pm

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 15 Immagi11

me par che Zorro ga seguì alla lettera l'ottimo consiglio de Sandro visto che de lui no xe più traccia sig!!!!

s
Sergio
Sergio
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 420
Luogo di residenza : TRIESTE
Data d'iscrizione : 18.01.08

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 15 Empty sergio...

Messaggio Da fabio de grandis Ven Set 26, 2008 3:26 pm

... dubito che te gà postà solo la foto del nano disonesto... fane saver anca cossa che iera scrito...

Cicio
fabio de grandis
fabio de grandis
1° Maresciallo Luogotenente
1° Maresciallo Luogotenente

Numero di messaggi : 588
Età : 67
Luogo di residenza : bacau romania
Data d'iscrizione : 08.04.08

http://www.cameradecomertbacau.ro

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 15 Empty Mah?!

Messaggio Da Sandro Sab Set 27, 2008 1:05 am

adesso che zorro xe tornà nell'ombra dovemo continuar a ciaparsela con il mondo?
Mi xe fossi stado in lui me gavessi comportà in maniera diversa ma se sa questi supereroi xe un poco strani anche perchè se fossi normali non podessi esser supereroi. Podesi andar avanti per ore con questa tiritera ma ve la risparmio.
Iera un tempo Cicio che scrivevo tanto poi pian pian me son fermado e go, come te ga dito incominciado ad ascoltar; anche perchè non go la fantasia, immaginazione e conoscenza dei fatti che gavè messo voi nelle vostre allegorie e metafore. Me manca il fatto che non te ieri tra noi "la sera dei lunghi coltelli" quando gavemo parlado de questo forum a volte anche con toni accesi; in fin dei conti gavemo parlado del futuro e spero che presto podemo riprodur le situazione con ti; riprodurremo anca la pasta aio oio e peperoncino che ne ga accompagnato drante la serata e anche durante la notte fino l mattino quando con un Alka Selzer la gavemo copada.
Penso che dovessimo mollar per un po questo forum e veder cosa nassi sul nero e confrontarse un po anche direttamente. presto te sarà qui cosi poderemo trovarse tutti insieme.
A presto
Sandro
Sandro
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 415
Età : 70
Data d'iscrizione : 24.12.07

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 15 Empty 5 de matina

Messaggio Da fabio de grandis Sab Set 27, 2008 6:17 am

le 4 per voi... e bevendo el cafe'... OVVIAMENTE VEGNO SUL FORUM... legio l'ultimo post... e el cervel se impizza...

credo che la differenza... tra un omo de governo e un omo... sia alla fine.. la capacita' de cior grandi decisioni... anca dolorose... riusindo comunque a far i conti con la propria coscenza e rivando dormir la notte.

senza boria... senza protagonismi... savendo che comunque se ga fato la scelta migliore... non necessariamente quela giusta... sicuramente discutibile sul piano etico... ma comunque... nell'interesse generale... la scelta migliore...

un LADRO di governo inveze... xe quel che fa sempre la scelta giusta... ma nell'esclusivo interesse suo e dei sui amici... e siccome spesso quando qualchidun guadagna un altro perdi... el ladro... ga bisogno de giustificarse coi derubati... e naturalmente... essendo un ladro e anche bugiardo... e dovendo giustificarse con 50/60 milioni de derubati... el se circonda de numerosi complici autoammantati de una inesistente professionalita' ma con l'armadio PIEN de scheletri e de solito co le scarsele svode, pronti a tutto pur de sostener e giustificar el capo (anche perche' se no i torna in galera de balin).

La cosa piu' meschina... xe che sta allegra combricola... se senti FURBA... ORGOGLIOSA... SUPERBA... e ARROGANTE... come cazzo te pol esser fiero de esser diventa' ricco e potente ... rubandoghe le caramele ai fioi???

perche' de questo se tratta... ciavarghe la pension a la vecia che te sta preparando un te coi biscotti... sotto el suo naso... disendoghe:

" te vedi nona... se no fossi qua mi a portarte via i schei... te gaveria compra dolcetti e magari te morivi col diabete..."

e purtroppo... la vecia ormai xe talmente rincoionida... dopo aver pasa' la vita davanti a la tv... che la matina dopo... in botega co le sue amiche... cista e felice... la disi: " Dio che bon putel sto SILVIO... te savessi Ester... ieri el xe vegnu' de mi... e..."

e Ester... co la va a casa... se senti una merda...una merda preocupada... "come ... el se anda' de ela e de mi no??... e se me vien el diabete?"

In fin dei conti... el meccanismo xe molto stupido... (come la maggioranza dei giogheti de prestigio) : scondo in scarsela tuti i altri colori... te mostro solo el bianco e el nero ... e te invito (obbligo) a sceglier... ma presto!!! che devo andar via...

se sto giogheto... ne lo fazesi nostro nipote de 5 ani... al secondo giro... tuti noi ghe disessimo: " DAI SU... FAME VEDER LA SCARSELA..."

ma se sa... nostro nipote.. NO GA' 20 TELEVISIONI E 40 GIORNAI!!!!!

... go fini' el caffe'... magari domani vedo de farme un "ristretto"... Very Happy

Cicio
fabio de grandis
fabio de grandis
1° Maresciallo Luogotenente
1° Maresciallo Luogotenente

Numero di messaggi : 588
Età : 67
Luogo di residenza : bacau romania
Data d'iscrizione : 08.04.08

http://www.cameradecomertbacau.ro

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 15 Empty 8 e 1/4 de mattina

Messaggio Da Ciacio Sab Set 27, 2008 9:47 am

Anche mi son sveio dalle 4 ,gò accompagnà el fìozzo a Ronchi.
Stavimo fumando una sigaretta, quando xè rivà un furgon con un'equipaggio Alitalia , subito dopo uno con quei de AirOne e uno de Dolomite.
Tra le sei e quaranta e le sette e dieci da Rochi sè alza tre voli: Monaco, Roma e de novo Roma.
Ragionando tra noi due , anzi tre deficenti , xè vignù fora che i volessi far arrivar i staff viaggianti in aeroporto con mezzi propri ,perchè el fatto de menarli con un pulmin aziendale xè un spreco e anche un privilegio.
Come forsi zà savè , mi no gò mai avù una grande simpatia per la compagnia de bandiera, però alle sei de mattina, ancora insempià e sicuramente carrigo de sonno , me xè stà semplice capir che iera una stronzada !
Sei o sette de equipaggio = sei auti che gira in più , quindi , benzina e inquinamento.Sei volte la possibilità de un intoppo nel percorso, per cui ritardi sè non annullamenti. Sei rimborsi spese (questo xè quasi sicuro !!) con relativo movimento de documenti e lavor inutile.
Cussì cressi el PIL ma xè una cazzada !
Tocco l'argomento Alitalia solo de lontan , con una stupidaggine , prima de capir effettivamente come xè stì accordi.
Visto che xè in piè anche un provvedimento scola , credo che 120.000 esuberi sia zà più polposo.

Non xè necessario scriver de cronaca o de politica o de religioni ( quantunque ghè nè xè de carne al fuoco !)
Però me aspetto l'illuminazion da chi proponeva altre vie, tanto che , el mordi e fuggi xè passà de moda !


Da parte mia resterò in finestra per veder se effettivamente gaveva ragion i farisei ,quindi buon lavoro

Br1
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Numero di messaggi : 2321
Età : 68
Luogo di residenza : trieste
Data d'iscrizione : 01.03.08

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 15 Empty quel che so fin adesso...

Messaggio Da fabio de grandis Sab Set 27, 2008 10:45 am

... e che i giornai se dimentica de contarne xe:

1) oltre a la riduzion del 6-7% del stipendio
2) azzeramento dell'anzianità e quindi del TFR!!!
3) 11 giorni al mese de riposo per i piloti, ma gestiti dalla compagnia
4) obbligo de cambio sede con pravviso de 2 giorni
5) oltre due miliardi e mezzo de debiti per i taliani (1.6 alitalia + 1 airone)
6) gran festa in casa TOTO, visto che comunque la vadi el gà vinto: o cancellazion dei debiti o ESCLUSIVA su le rotte italiane.

In tutto questo... rilevo che: inanzi tuttovedo ancora una volta gente coi cojoni quadrati... in merda anche l'ultimo ultimatum de le 13.00 de ieri... visto che manca ancora la firma dei assistenti de volo... ma i li ga convocai per lunedi...
inoltre nisun ga ancora domandà... PERCHE' CAZZO dovemo accollarse anche i debiti de la air one?? forse perchè l'anagramma perfetto de airone xe eroina e quindi stranamente sento odor de massoneria?? (con le scuse per quei che no conosi el gioghetto dei nomi) del resto el nano col mal de schena tesera 1816 della loggia P2... no sarà miga la per caso no?

Cicio

P.S. un grande applauso alla new entry... quella poderosa testa de cazzo del ministro castelli... che alla PRECISA, INFORMATA, INCONFUTABILE analisi de Travaglio sulla cordata... ga savù dir... " te se gà dimenticà de la SPECTRA!!"
A uno che rispondi cussì... te pol solo che darghe la mazza de baseball sui denti... senza preavviso e senza discussioni!!! ... e al prossimo post... ghe spieghero' perchè... a quei che credi ancora nel dialogo!!!
fabio de grandis
fabio de grandis
1° Maresciallo Luogotenente
1° Maresciallo Luogotenente

Numero di messaggi : 588
Età : 67
Luogo di residenza : bacau romania
Data d'iscrizione : 08.04.08

http://www.cameradecomertbacau.ro

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 15 Empty el dialogo...

Messaggio Da fabio de grandis Sab Set 27, 2008 2:59 pm

in passato... prima del giro de vida coi punti su la patente... ve sarà capità un casin de volte..(qua de mi 50 volte al giorno)...

Te son la in fila nel trafico... scazzà e nervoso perchè la fila va pian... ma all'orizonte... se vedi el semaforo... dai... 'ncora un poco e ghe semo... la fila comincia a moverse... te meti la marcia... te alzi pian el pie de la frizion... e in specio.. te vedi uno che se ga passà tuta la fila controman... e visto che desso ga fato verde e vien auti.. el te se buta dentro... PROPRIO DAVANTI DE TI!!! e naturalmente el se ferma... perchè la fila va pian...

CHE CAZZO DE DIALOGO TE VOL FAR CON UNO COSI'???

Te pensi forse de riuscir a farlo sentir una merda e financo a domandarte scusa???

Dimentica!!!!!!!!!! LUI XE FIGO!! el vivi cussì... pienamente coscente che anca doman matina... el troverà un mucio de teste su cui cagar!! Fiero de la sua assodata capacità de viver alla grande METTENDOGHELO IN CULO AI ALTRI!!

Con questi... no esisti dialogo... i capissi solo piconade su le gengive... quindi se no te ga el picon... continua a pensar che in fondo no val la pena discuter e incazzarse... ma prova a sognar anche ti...(mi lo fazo sempre) de vederlo 50 metri più vanti... involtizza su un platano... coverto de sangue ma ancora coscente... e guardandolo nei oci... tirar fora el cellulare... farghe una foto SENZA ciamar el 118 e dirghe: "CAZZO!!! BELA MANOVRA!!!... te rivi farme un autografo??"


Cicio

P.S. trovà qualche analogia coi nostri politici??
fabio de grandis
fabio de grandis
1° Maresciallo Luogotenente
1° Maresciallo Luogotenente

Numero di messaggi : 588
Età : 67
Luogo di residenza : bacau romania
Data d'iscrizione : 08.04.08

http://www.cameradecomertbacau.ro

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 15 Empty NCHE MI ME SON ALZA' ALLE 4

Messaggio Da Sandro Sab Set 27, 2008 6:30 pm

ma allora ierimo tutti svei! Mi dovevo alzarme alle cinque ma devo aver fato una manovra stile Alitalia sulla mia sveia prima de addormentame a mezzanotte e 1/2.
Stamattina, co la sveia ga sonado me son alzado, la solita scorezeta (mia moglie ga tirà un piccolo ronchizeto de fastidio) me son lavà, go bevù el caffè me son vestido e son salido in auto e go visto finlmente l'ora sul cruscotto (4 e 3/4 inveze che 5 e 3/4). Iera buio, fredo, suffiava bora e no iera un can per strada e me son senti sai mona.
Regalarghe un ora alle poste saria stà troppo cussì son tornà a casa e vestido me son ributtado sul leto, gli oci verti piantadi sul soffitto go aspettado che la sveia sonassi, questa volta al momento giusto, e son andado a lavorar. Quale podessi esser il senso de questa storia? Un ne passa avanti quando semo in fila? femose una ridada e il nostro fegato vivrà, a differenza del suo, molto ma molto più a lungo.
Vado a ciapar un'oretta altrimenti stasera pico.
Sandro
Sandro
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 415
Età : 70
Data d'iscrizione : 24.12.07

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 15 Empty go trovado stà perla.....

Messaggio Da Peter Dom Set 28, 2008 1:35 am

http://it.youtube.com/watch?v=JUMu3uB7VKQ&feature=related

Georgia me pareva tropo scontado.
G'night
Peter
Peter
Capo di 2° Classe
Capo di 2° Classe

Numero di messaggi : 240
Data d'iscrizione : 24.12.07

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 15 Empty Re: Va capitani 73 - 74 and friends

Messaggio Da Contenuto sponsorizzato


Contenuto sponsorizzato


Torna in alto Andare in basso

Pagina 15 di 21 Precedente  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 21  Successivo

Torna in alto

- Argomenti simili

 
Permessi in questa sezione del forum:
Non puoi rispondere agli argomenti in questo forum.