Va capitani 73 - 74 and friends
+16
LaFè
fabio de grandis
mauriP
Ciacio
Monica G
Sergio
mario morelli
UDETE
Sissio
lucio55
Bruno Fragiacomo
Antonio Pechiar
matteo
Ale75
Peter
Sandro
20 partecipanti
Istituto Tecnico Nautico Tomaso di Savoia Duca di Genova di Trieste :: Ex Studenti :: 5a Capitani 73 - 74 and friends :: 5a Capitani 73 - 74 and friends
Pagina 14 di 21
Pagina 14 di 21 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 17 ... 21
xè vero !
Quà se capissi quanto rivo esser mona !
Me fazzeva strano che Ferdy no sè lo sentiva nanche in scuro , el mulo no pol spedir !!!
Ciao Ferdy , me par che te ne leggi col telefono , zercherò de postar foto grandi !
A presto Br1
Me fazzeva strano che Ferdy no sè lo sentiva nanche in scuro , el mulo no pol spedir !!!
Ciao Ferdy , me par che te ne leggi col telefono , zercherò de postar foto grandi !
A presto Br1
Ciacio- Moderatore
- Numero di messaggi : 2321
Luogo di residenza : trieste
Proposta
Visto che tra quattro simie xè quasi impossibile trovarse nanche davanti una biretta, mi diria de darse un appuntamento tutti sul forum ! Disemo una data , magari tra una settimana , spetemo le conferme e sè trovemo tutti quà a discuter!
Podemo trovar un'ora che ghe và ben a tutti , con la birra vizin , sè buttemo in chat e vedemo cos'che nassi !!
In scuro o in ciaro comunque vedemo de combinar per far le riforme , cussì me par democratico e casinista !
Magari podemo prima mandar quà sul muro le proposte e dopo discuterle in diretta .
(Sempre che rivè a cavarve la camisa de forza)
Br1
Podemo trovar un'ora che ghe và ben a tutti , con la birra vizin , sè buttemo in chat e vedemo cos'che nassi !!
In scuro o in ciaro comunque vedemo de combinar per far le riforme , cussì me par democratico e casinista !
Magari podemo prima mandar quà sul muro le proposte e dopo discuterle in diretta .
(Sempre che rivè a cavarve la camisa de forza)
Br1
Ciacio- Moderatore
la camisa...
... la tegno!!! ma go impara' a scriver coi gomiti!!!
percio'... avanti tuta!!! fazo la mia proposta... doman matina (domanica 31 agosto) a le 6 ora vostra?
Cicio
PS ... sempre che funzioni la chat!!!
percio'... avanti tuta!!! fazo la mia proposta... doman matina (domanica 31 agosto) a le 6 ora vostra?
Cicio
PS ... sempre che funzioni la chat!!!
funziona
La chat funziona , basta saverla legger, anche questo fà parte del divertimento!
Certo che anche stè simie , che sè fà dò mesi de ferie ....
Br1
Ciacio- Moderatore
l'usurpatore di avatar
Br1 a nome della Comunity te chiedo per favor de rientrar in ti.
Quesito: Semo omini o picarini?
Con le donette almeno gientelmien.
un abbraccio
Pet
Ospite- Ospite
Disturbi
Xè più forte de mi !
Gò continui sdoppiamenti de personalità , el signor che me segui al consultorio ,me disi de dar sfogo alle mie fantasie per poder far fronte alle lacune provocade dall'uso esagerato de sostanze in passato !
No xè che cussì me refo ma almeno me calmo.
Zà la domanda Omini o Picarini , me metti in crisi, comunque zercherò de controllarme !
Però dovè ammetter che l'ararat de Monica xè sai bel !
E cossa disi Piero moderator sul mio post "Proposta" ?
Br1
Gò continui sdoppiamenti de personalità , el signor che me segui al consultorio ,me disi de dar sfogo alle mie fantasie per poder far fronte alle lacune provocade dall'uso esagerato de sostanze in passato !
No xè che cussì me refo ma almeno me calmo.
Zà la domanda Omini o Picarini , me metti in crisi, comunque zercherò de controllarme !
Però dovè ammetter che l'ararat de Monica xè sai bel !
E cossa disi Piero moderator sul mio post "Proposta" ?
Br1
Ciacio- Moderatore
CHAT: Meeting on line Wednesday Sept 03, 2008 hrs 07.15 p.m.
OK Br1
fazemo quel casin in maniera composta come che savemo noi....con birette a portata de man vicin alla tastiera senza maciar sennò le babe brontola.....
L'idea xe bona, vedemo cossa che vien fora.
PS: In chat se pol allegar anche q'ssa??? Se si, preparemose de sparar qualche 'bomba'....
Hugs
Pet
fazemo quel casin in maniera composta come che savemo noi....con birette a portata de man vicin alla tastiera senza maciar sennò le babe brontola.....
L'idea xe bona, vedemo cossa che vien fora.
PS: In chat se pol allegar anche q'ssa??? Se si, preparemose de sparar qualche 'bomba'....
Hugs
Pet
Ospite- Ospite
BENSVEIADI MULONI
Par che el letargo estivo xe finido.
Welcome back, it's a beautiful day.
https://www.youtube.com/watch?v=omFdpnSu57U
Hugs
Pet
Ospite- Ospite
Domani biretta: se trovemo sempre là, ale 19.30.
Hola,
per combater l'arsura, anche mi passerò.
ciao. a doman.
Pet
per combater l'arsura, anche mi passerò.
ciao. a doman.
Pet
Ospite- Ospite
qualchidun...
sa consigliarme un rimedio efficace e duraturo che me consenti de no leger più e no comentar più le vicende de "alisilvio?"
xe sai strano... anche perchè:
1) no fazzo ne el pilota ne l'assistente de volo
2) no me piasi svolar
3) no son precario
4) me ne strasbatto de quel che sucedi in itaglia
epur veder sta gran faccia de culo (con le scuse al culo) che ridi e che ghe da la colpa ai altri in mezo a le due fighette de turno...
me fa vignir l'ulcera!!! specialmente co vedo la crescita del consenso dei taliani... ma che cazzo i ga in testa??? sicuramente merda no... in ambiente organico comunque se sviluperia almeno un per de sinapsi... più che sufficenti per capir l'immane ciolta pel cul e agir de conseguenza!!!
Me resta tre speranze...
1) el fallimento de le trattative...
2) i casini che comunque seguirà a seguito de un improbabile acordo...
3) una bruta e fulminante malattia che ne cavi sto cancro dalla giugulare... (andassi ben anche un serial killer)... e dopo si che saria de rider... per la succesion... ve ricordè co xe morto TITO???
cicio
2) no me piasi svolar
3) no son precario
epur veder sta gran faccia de culo (con le scuse al culo) che ridi e che ghe da la colpa ai altri in mezo a le due fighette de turno...
me fa vignir l'ulcera!!! specialmente co vedo la crescita del consenso dei taliani... ma che cazzo i ga in testa??? sicuramente merda no... in ambiente organico comunque se sviluperia almeno un per de sinapsi... più che sufficenti per capir l'immane ciolta pel cul e agir de conseguenza!!!
Me resta tre speranze...
3) una bruta e fulminante malattia che ne cavi sto cancro dalla giugulare... (andassi ben anche un serial killer)... e dopo si che saria de rider... per la succesion... ve ricordè co xe morto TITO???
cicio
Alita
L'accordo credo che sè farà, i bori per la benzina i li troverà , i strassinerà tutto come da copione Swissair , solo in tempi molto ma molto più lunghi.
A differenza dei svizzeri che sè stai comprai da Lufthansa direttamente dal governo, Alitalia sarà comprada da AirFrance o chi altro dalla cordata de costruttori edili che adesso vien proposti come ultima spiaggia !
Considerando che i sedici alpinisti noi tira fora niente e alla vendita i ricaverà qualcossa i conti sè fà presto.
Non servirà esorcismi , probabilmente , el vegnerà nettà dai sui amici isolani ,quando sarà pronto un capofamiglia presentabile anche all'estero !
Br1
A differenza dei svizzeri che sè stai comprai da Lufthansa direttamente dal governo, Alitalia sarà comprada da AirFrance o chi altro dalla cordata de costruttori edili che adesso vien proposti come ultima spiaggia !
Considerando che i sedici alpinisti noi tira fora niente e alla vendita i ricaverà qualcossa i conti sè fà presto.
Non servirà esorcismi , probabilmente , el vegnerà nettà dai sui amici isolani ,quando sarà pronto un capofamiglia presentabile anche all'estero !
Br1
Ciacio- Moderatore
Rimedio
El rimedio ghe xe: no leger più niente e no comentar più niente....facile no ?fabio de grandis ha scritto:sa consigliarme un rimedio efficace e duraturo che me consenti de no leger più e no comentar più le vicende de "alisilvio?"
2) no me piasi svolar
3) no son precario
Me resta tre speranze...
cicio
Sembra polemica ma no xe....
Domanda: 1)tra i governi de la prima Repubblica, qual te ga piaso de più ?
2) e tra quei de la seconda ?
3) Te preferisi el governo pena pasà, questo o quel che ga de vignir ?
4) e quel che ga de vignir come te lo volesi ?
5) e chi te faria ministro ? fa un pochi de nomi.
6) opur, chi non te faria sicuramente ministro ?
.....sul serio, par ma no fazo polemica.......
mi inveze me fa vignir l'ulcera la ricrescita che el se ga meso in testa lui.....però anche la faccia del Prode !!!!!!!!!
Comunque, e continuo a no far polemica, i due Colaninno che deso gioga coi aeroplanini, ribadiso, i xe del PD !!!!!!!
Me sorgi un dubbio...???????? Che i sia forse tuti dacordo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ricomunque: se pol votar de una parte o de l'altra, se pol no votar...ma xe pol anche candidarse, far un partito o che cavolo so mi.....riricomunque, se un vol, pol far.
ma....no voio far polemiche........!!!!!!!
mauriP- 2° Capo
- Numero di messaggi : 54
Luogo di residenza : TRIESTE
polemiche
Stemo vivendo adesso , in anno domini 2008 !
P.D. vedemo de lassarse i fantasmi alle spalle , de scheletri nel armeron , li podemo trovar de tutte le parti !
Se xè l'intenzion de dir qualcossa , dirlo e no far finta !!!
"no voio far polemica " no vol dir niente , o sè la fà , o no !!!
La polemica xè solo becere chiacchere , la contrapposizion de un'idea a un'altra devi esser sostenuda con convinzion !! Naturalmente supportada da argomenti logici e convincenti !
Con tutto el rispetto .
Br1
P.S. l'acronimo P.D. non sè riferisi a un partito .
P.D. vedemo de lassarse i fantasmi alle spalle , de scheletri nel armeron , li podemo trovar de tutte le parti !
La polemica xè solo becere chiacchere , la contrapposizion de un'idea a un'altra devi esser sostenuda con convinzion !! Naturalmente supportada da argomenti logici e convincenti !
Con tutto el rispetto .
Br1
Ciacio- Moderatore
YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYEEESSS!!!!!!
Finalmente una bona notizia!!! la CAI xe 'ndà a fanculo....!!!
e desso si he comincio a rider... Vai Fantozzi....vai... facci sognre!!!!!
Cicio
e desso si he comincio a rider... Vai Fantozzi....vai... facci sognre!!!!!
Cicio
MauriP...
se credessi solo al 20% che in Italia esisti ancora qualche possibilità... forsi no saria andà via diese ani fa... no te credi??
xe da quando che gavevo 18 ani... che go capì.. che votar... specialmente in Italia... xe solo una ciolta pel cul...
e dopo 34 ani... credo che la solo soluzion de oggi... sia una bela ghigliottina in piazza san giovanni... messa in automatico in modo che el boia no se stanchi... e... zin...zin...zin...zin... e co xe finidi i clienti... lasar andar.... in mdo che el zin...zin... servir de monito ai prossimi...
Basta ciacole e novi partiti... zè ora de papini!!!
Se te vol farte una idea ancora più precisa... prova a leggerte i post dei meet up de grillo!!! gnanche partidi... e za casin!!!
Cicio
xe da quando che gavevo 18 ani... che go capì.. che votar... specialmente in Italia... xe solo una ciolta pel cul...
e dopo 34 ani... credo che la solo soluzion de oggi... sia una bela ghigliottina in piazza san giovanni... messa in automatico in modo che el boia no se stanchi... e... zin...zin...zin...zin... e co xe finidi i clienti... lasar andar.... in mdo che el zin...zin... servir de monito ai prossimi...
Se te vol farte una idea ancora più precisa... prova a leggerte i post dei meet up de grillo!!! gnanche partidi... e za casin!!!
Cicio
Sergio- 1° Maresciallo
- Numero di messaggi : 420
MA CHE BEL......ma che bel veramente!!!
finalmente gente che tira fora i cojoni!!! i capitani coraggiosi che ritira l'offerta... e i dipendenti che esulta al grido MEGLIO FALLITI CHE IN MANO A STI BANDITI!!!
... forse anche se per caso... gavemo imbocca' la strada giusta!!!
Cicio
... forse anche se per caso... gavemo imbocca' la strada giusta!!!
Cicio
????????
Ciacio ha scritto:Stemo vivendo adesso , in anno domini 2008 !
Con tutto el rispetto .
Br1
Bruno...ehi Bruno.....ma perchè te se incazzi ?
Te ga contà quante volte che go scritto " no polemica" ?
No te xe vignù gnanche per un momentin el dubbio che disevo per finta ?
Forsi son mi che scrivo mal e no xe capisi el tono ironico ma, nel dubbio.......no rabiarte !!!
"La polemica xè solo becere chiacchere , la contrapposizion de un'idea a un'altra devi esser sostenuda con convinzion !! Naturalmente supportada da argomenti logici e convincenti !"
...e qua te ieri furibondo....
Te sa, mi del tuo P puntato D puntato no me frega niente ma magari qualchidun si........xe pecà rabiarse tanto ...per niente !
Come diseva la prof.Mez...a: "Ciacio ridimensionati"
Mi a ti no te boccio ma ela a mi si !!!!!!
.....con altrettanto rispetto
Mauri
mauriP- 2° Capo
Va ben....
fabio de grandis ha scritto:se credessi solo al 20% che in Italia esisti ancora qualche possibilità... forsi no saria andà via diese ani fa... no te credi??
Cicio
.........anche mi go smesso, dopo de ti, ma go smesso....però, un dubbio ????? chi la gua la lama de la ghigliottina ????? Xe un lavoron !
altro dubbio, chi decidi la testa de chi meter sotto? Un giudice o un magistrato italian ?
E se questo ghe ciapa gusto e decidi de taiarne la testa anche a noi ???
ciaociao
Vado a leger la de Grillo dopo te digo quel che penso.
mauriP- 2° Capo
Ma te son matto?
Propio el ripeter 'polemica' dovessi esser el segnal !
Te me conossi , non sò sè xè una fortuna o una sciagura , però te sà come che la vedo e quindi penso sia impossibile che te gabbi solo pensà che iero furibondo o incazzà , la replica iera just for romper coions !!
Chi che diventerà invezze furibondo xè Piero col scopri che me son messo el suo avatar.
Vai così che và benon !
Br1
Te me conossi , non sò sè xè una fortuna o una sciagura , però te sà come che la vedo e quindi penso sia impossibile che te gabbi solo pensà che iero furibondo o incazzà , la replica iera just for romper coions !!
Chi che diventerà invezze furibondo xè Piero col scopri che me son messo el suo avatar.
Vai così che và benon !
Br1
Ciacio- Moderatore
Ben stò Lopez !!!
Zà el nome me ricorda Zorro , el mio eroe con Tex e tempo indrio Robin Hood ,anonimo , pacato e critico!
No!.. no credo che sia Jampa, comunque benvenuto !
Non semo sempre cussì , xè un momento de agitazion per cambio di stagione !
Spero a presto Br1
(tutta colpa de Cicio che ghè tocca tornar in auto dalla Carpazia )
No!.. no credo che sia Jampa, comunque benvenuto !
Non semo sempre cussì , xè un momento de agitazion per cambio di stagione !
Spero a presto Br1
(tutta colpa de Cicio che ghè tocca tornar in auto dalla Carpazia )
Ciacio- Moderatore
Un per de ciunfoli!!!
... l'ultima volta che go svola' alitalia... iera el 91... quindi nell'intera vicenda... son sta' solo un osservatore tutt'altro che imparziale..
ripeto che saro' la al 2 ottobre... ma solo fino al 6 compreso; mi svolo CARPAT AIR... spesso in cockpit...
Cicio
ripeto che saro' la al 2 ottobre... ma solo fino al 6 compreso; mi svolo CARPAT AIR... spesso in cockpit...
Cicio
L'autostrada
Quando torno a Trieste , dopo esserme fatto qualche ora in autostrada , me vien normale far la costiera oltra i cento all'ora . Abituà ai 130 non me rendo conto che la strada xè cambiada e solo mia moglie , quando la xè con mi , la me ricorda de alzar el pìe.
Effettivamente succedi una roba del genere anche nel modo de esprimerme, esagerar no paga e forsi gò perso el bon ton . Parlo solo per mi !!!
El straparlar in pochi , me gà portà a non pensar che anche altri leggi e forsi stì altri xe più educati de mì !
Senza rinnegar niente de quel ditto fino ad oggi , me propongo de esser più civile , almeno spero !
Son sicuro che l'esempio dell' autostrada non xè el più intivà per risponderghe a Lopez , ma no me vigniva altro !
Br1
Effettivamente succedi una roba del genere anche nel modo de esprimerme, esagerar no paga e forsi gò perso el bon ton . Parlo solo per mi !!!
El straparlar in pochi , me gà portà a non pensar che anche altri leggi e forsi stì altri xe più educati de mì !
Senza rinnegar niente de quel ditto fino ad oggi , me propongo de esser più civile , almeno spero !
Son sicuro che l'esempio dell' autostrada non xè el più intivà per risponderghe a Lopez , ma no me vigniva altro !
Br1
Ciacio- Moderatore
No me paga nisun...
... per risponder... ma oggi son bon e lavoro gratis!!!
1) sai quanto me pol fregar de "atirar altri adepti"
2)de dialogar "civilmente" con persone "civili" me frega ancora meno...
3) le persone "civili" ... sarà miga quele che ga ridotto el mio EX paese e relativi abitanti a una merda fumante??
4) de la serie: mi per anni te ciapo a piade in bocca e sui cojoni e ti devi far un esposto a Bruxell perchè se no no te son "civile"
5) proprio perchè no son... no voio esser... e no saro' mai "civile" ... son andà via...
6) proprio perche son fiero de esser incivile e maleducato... go preferì no inquinar la "culla de civiltà" dove son nato...
ma nel renderme conto che la mia lontana presenza possi esser spesso fastidiosa, ingombrante e sopra le righe... invito l'Admin ad oscurame... e quei che se senti offesi de evitar de legerme... inquanto ve garantisso che posso solo che peggiorar !!!
con sincera compresione per cui che strenuamente continua a disentire "civilmente"... e senza alcuna scusa per nissun.....
Cicio
1) sai quanto me pol fregar de "atirar altri adepti"
2)de dialogar "civilmente" con persone "civili" me frega ancora meno...
3) le persone "civili" ... sarà miga quele che ga ridotto el mio EX paese e relativi abitanti a una merda fumante??
4) de la serie: mi per anni te ciapo a piade in bocca e sui cojoni e ti devi far un esposto a Bruxell perchè se no no te son "civile"
5) proprio perchè no son... no voio esser... e no saro' mai "civile" ... son andà via...
6) proprio perche son fiero de esser incivile e maleducato... go preferì no inquinar la "culla de civiltà" dove son nato...
ma nel renderme conto che la mia lontana presenza possi esser spesso fastidiosa, ingombrante e sopra le righe... invito l'Admin ad oscurame... e quei che se senti offesi de evitar de legerme... inquanto ve garantisso che posso solo che peggiorar !!!
con sincera compresione per cui che strenuamente continua a disentire "civilmente"... e senza alcuna scusa per nissun.....
Cicio
Pagina 14 di 21 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 17 ... 21
Argomenti simili
» Ia Capitani '69-'70 & Friends
» HAPPY BIRTHDAY "Va Capitani 73-74 & Friends"
» V^ A Capitani '94-'95 PRESENTE
» cerco testimonianze classi capitani,meta' anni 60
» Celebrazioni per il quarantennale classi V°-Nautico 1973-74.
» HAPPY BIRTHDAY "Va Capitani 73-74 & Friends"
» V^ A Capitani '94-'95 PRESENTE
» cerco testimonianze classi capitani,meta' anni 60
» Celebrazioni per il quarantennale classi V°-Nautico 1973-74.
Istituto Tecnico Nautico Tomaso di Savoia Duca di Genova di Trieste :: Ex Studenti :: 5a Capitani 73 - 74 and friends :: 5a Capitani 73 - 74 and friends
Pagina 14 di 21