Istituto Tecnico Nautico Tomaso di Savoia Duca di Genova di Trieste
Vuoi reagire a questo messaggio? Crea un account in pochi click o accedi per continuare.

Va capitani 73 - 74 and friends

+16
LaFè
fabio de grandis
mauriP
Ciacio
Monica G
Sergio
mario morelli
UDETE
Sissio
lucio55
Bruno Fragiacomo
Antonio Pechiar
matteo
Ale75
Peter
Sandro
20 partecipanti

Pagina 9 di 21 Precedente  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15 ... 21  Successivo

Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 9 Empty Per Ciacio

Messaggio Da Sissio Ven Apr 18, 2008 3:40 am

Ciacio per favor, ogni volta che vardo el tuo avatar resto sconvolto, el se taca nol se taca?
Un elettochoc pol anche far ben ma no xe sicuro, a mi me par che te vadi ben cussi come che
te son, podessi anche esser che te migliori infilando la spina, ma te frega sai? No rischiar, resta
con noi, anche se no te fa ciaro de note noi semo contenti lo stesso.
Sissio
Sissio
Sottocapo di 1° Classe Scelto

Numero di messaggi : 37

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 9 Empty Xe tecnologia

Messaggio Da Ciacio Ven Apr 18, 2008 2:34 pm

Sissio ha scritto:Ciacio per favor, ogni volta che vardo el tuo avatar resto sconvolto, el se taca nol se taca?
Un elettochoc pol anche far ben ma no xe sicuro, a mi me par che te vadi ben cussi come che
te son, podessi anche esser che te migliori infilando la spina, ma te frega sai? No rischiar, resta
con noi, anche se no te fa ciaro de note noi semo contenti lo stesso.

La machineta la gò comprada dei cinesi e la servi per no perder i cavei. Anzi i gaveva una ancora più grossa,
con la spina differente e per metter tre dedi. Però el cinese me ga dito che con quela bisogna doprar la presa dell'asensor e mi no gò l'asensor. Comunque anche questa funziona , basta ricordarse de stacar el salvavita che xe vizin el contator.
Me dispiasi che te fà impression , vol dir che pena che trovo un avatar ,tipo i vermi de rimini de Sergio o el piceto stremì de Lucio , lo cambio.
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Numero di messaggi : 2321
Luogo di residenza : trieste

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 9 Empty Tecnologia? Forte!

Messaggio Da Sissio Ven Apr 18, 2008 5:48 pm

Ciacio, evidentemente me par de esser aggiornado ma no xe cussì. No savevo che i gaveva inventà
sta roba, ma alora de quel che go capì mi che go l'ascensor posso comprar el model più figo
e in quattro e quattro otto divento de novo capellon come nel '68?

E mi che a sti cinesi no ghe davo una flica, vara là!
Sissio
Sissio

Numero di messaggi : 37

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 9 Empty Speta, andemo pian

Messaggio Da Ciacio Sab Apr 19, 2008 12:48 am

Sissio ha scritto:Ciacio, evidentemente me par de esser aggiornado ma no xe cussì. No savevo che i gaveva inventà
sta roba, ma alora de quel che go capì mi che go l'ascensor posso comprar el model più figo
e in quattro e quattro otto divento de novo capellon come nel '68?

E mi che a sti cinesi no ghe davo una flica, vara là!

No, no stà tanto correr.
No xe che tuttin'tun te ricresi i cavei. La cura, te riferiso quel che me gà dito el cinese, la xe longa, el mato parla de tre o quattro mesi . E ,no te ricresi i cavei persi , ma te mantien quei che te gà, almeno in parte.
Dopo, xe el discorso delle controindicazioni. Inanzi tutto la bolletta dell'Acegas ,che và sù in maniera impresionante, pò xe anche el fisico che ne risenti.
Mi dopro stò sistema zà da due settimane , me son acorto che xe cambià qualcosa nella vista.
Essendo stà sempre miope ,quindi portando sempre i ociai, adesso per legger devo cavarli ,sinò vedo tutto fosco, questo me par assai positivo.
De negativo, podessi esser el fatto che ,se me scampa una scorezzeta , de drio vedo un lampo, e che se me grato de qualche parte ,fazzo falische.
Però ,xe pena dò settimane , el cinese disi de ndar vanti tre ,quattro mesi per veder risultati.
Dito fra de noi ,penso che stà machineta sia un poco un bidon. Se pol far benissimo senza, basta spelar dò fili de rame , metter i pie (discalzi) intun cadin de aqua, tignir i fili ben strenti in man , cazzarli nella presa del televisor e xe la stessa roba .
Per quela più potente , visto che te gà l'asensor , se meio se te parli direttamente col cinese , el gà el negozio in via della Zonta , prima de Marchi Gomma.
Sappime dir

BR1
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 9 Empty Re: Va capitani 73 - 74 and friends

Messaggio Da Ospite Lun Apr 21, 2008 1:21 am

Sergio ha scritto:Bye! Lucio

PS: gavè visto che figo avatar che me son trovà. me imedesimo sai nel piceto.

lucio, el piceto xe sicuramente bel , ma dall'espression mi credo che el se stia cagando indosso .... o no????

Very Happy Very Happy Very Happy[/quote]

Intanto ciao a tutti/e

Lucio no sta badarghe, mi el tuo picio me piazi ssai perchè esorcizza le apparenze; no cambiarlo!!!!!! xe troppa roba.
con affetto
by Pet

Ospite
Ospite

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 9 Empty grazie

Messaggio Da Sandro Mer Apr 23, 2008 9:20 pm

GRAZIE PER LE STRICHEEEEE!
Sandro
Sandro
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 415

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 9 Empty vedemo se funziona...

Messaggio Da fabio de grandis Sab Apr 26, 2008 8:08 pm

ciao banda... credo che no go ancora capi' una mazza de come che funziona sto blog... deso vedo che scrivi... tuto sta a veder se dopo anca... qualchidun rispondi...
vedaremo... intanto ve digo che el tempo xe bel anca qua e che tuti in giro se prepara per la pasqua... quela ortodossa!!!

spero de sentir dele voci....

Cicio
fabio de grandis
fabio de grandis
1° Maresciallo Luogotenente

Numero di messaggi : 588
Luogo di residenza : bacau romania

http://www.cameradecomertbacau.ro

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 9 Empty OK, te sentimo forte e chiaro.

Messaggio Da Ospite Sab Apr 26, 2008 8:13 pm

Ciao Fabio,

te son in onda.
Benvenuto a bordo; la navigazion xe tranquilla e tutti noi semo sereni.

ciao a presto.

Pet

Ospite
Ospite

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 9 Empty Re: Va capitani 73 - 74 and friends

Messaggio Da fabio de grandis Sab Apr 26, 2008 8:33 pm

peter-aussie-aussie ha scritto:Ciao Fabio,

te son in onda.
Benvenuto a bordo; la navigazion xe tranquilla e tutti noi semo sereni.

ciao a presto.

Pet

e deso?
provo a botonar a vista...qualcosa sucedera'
fabio de grandis
fabio de grandis

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 9 Empty credo nela ricerca...

Messaggio Da fabio de grandis Sab Apr 26, 2008 8:36 pm

... e quindi prima... go fraca' anca NEW TOPIC... son sempre mi co le mie considerazioni... gnente paura... tra un po passa l'infermiera... dopo staro' mejo!!! Very Happy

Cicio
fabio de grandis
fabio de grandis

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 9 Empty Ciao Cicio

Messaggio Da Ospite Dom Apr 27, 2008 1:37 pm

OK, OK vai avanti così su questo Topic che vai bene, poi a seconda dei vari argomenti (Topic) ti puoi tranquillamente inserire a piacere con il postreply oppure Edit ecc.

Ciao Buona domenica a tutti.

By
Peter

Ospite
Ospite

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 9 Empty ciao

Messaggio Da Ospite Mer Apr 30, 2008 10:51 pm

ciao fabio
finalmente te son riva anche ti spero te conterà qualcosa de meio de sti altri moni

Ospite
Ospite

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 9 Empty saluti

Messaggio Da Ospite Mer Apr 30, 2008 11:27 pm

de novo saluti a tutti

Bon iero via un poco de tempo, dopo me jera scadù l'antivirus, dopo gavevo altro de far, per cui go stentà a tornar sul forum... ad ogni modo no capiso gnente.. va ben che son de macchina..
ma dove scrivè.. dove xe fini quel del '68... volevo giusto dir sè patetici !! fiabe e fumo tra l'altro non del migliore...
el 25 no go podù el prossimo incontro xe per el 9 , ci sarò, deme un do drite su dove scriver..
ahh me ga piaso quela dei locai va implementada..

a presto

Ospite
Ospite

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 9 Empty Ri Ocio !!!

Messaggio Da mauriP Sab Mag 03, 2008 10:14 pm

Primo: me ricordo sai ben de quel che ne contava el Prof. Leva e me ricordo anca dei suoi ++++++++++ e delle Muratti da 10 che el ne mandava a comprarghe.
Secondo: El Morse forsi che me lo ricordo ancora tuto o quasi anche perchè el mio vecio prima de la guera, ma già in Marina, el iera segnalator sul faro de Pola e co son andà al Nautico el me alenava.

TERZO: Trovo che a volte sia difficile, e usando sto mezzo ancora de più, capir se quel che uno scrivi sia ironico, scherzoso, offensivo, provocatorio o se xe el suo vero pensiero o se el ne ciol pel fioco!!! o se el xe un poco lole !!! Quindi condivido con Pet che xe meio ciacolar, se proprio volè farlo, de visus inveze che co 'sta trapola, ma la mia opinion resta quela che xe meio parlar de altro. Go paura che, nonostante la nostra età matura, forsi no semo maturi per farlo senza sbarufarse o rinverdir veci rancori.
Scoltandove, anzi legendove, go 'vudo 'sta impresion ! Spero tanto che qualchedun de voi rivi convinzerme che stago sbagliando !
E po'......per favor no stemo parlar de "bisi", che ognidun ga el biso che se merita e fa de lu quel che el vol !!!
E ancora....
Una volta, a scola, nei riposi, iera chi che preferiva andar a fumar nei "bagni" a destra, e chi che preferiva fumar in quei de sinistra ma se iera de far barufa per el Nautico el color diventava relativo(anche ogi se gavemo ritrovà senza pensar ai colori).
Concludo....
Me sai piasi sta rimpatriada dopo una vita che no se vedevimo ma..OCIO !!!!! xe sta dificile ritrovarse ma podesi eser facilissimo tornar ognidun a fumar nei propri "cessi".

Mi per sicureza...go smesso !!
mauriP
mauriP
2° Capo
2° Capo

Numero di messaggi : 54
Luogo di residenza : TRIESTE

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 9 Empty Grazie Professor DINO DAL MASO.

Messaggio Da Ospite Dom Mag 04, 2008 2:18 pm

Leggiamo oggi su “Il Piccolo” che il nostro Professor Dal Maso ci ha lasciato.

Egli rimarrà per sempre vivo nei nostri pensieri, come i suoi insegnamenti.

Anche a distanza di tanti anni sentiamo di rivolgere un grazie di cuore a colui che ci ha insegnato il significato delle parole rettitudine morale e serietà nel rispetto dei valori fondamentali della vita.

Siamo vicini alla sua famiglia con affetto, in questo triste momento.

Con stima

Gli ex studenti dell'Istituto Nautico che hanno avuto l'onore di conscerLa.

Ospite
Ospite

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 9 Empty Riunione Bar Adria 28.05.08 sera

Messaggio Da Ospite Sab Mag 10, 2008 1:49 pm

go un'idea!

Da Genio il Gio Mag 08, 2008 10:04 pm

Non so quanti, nel silenzio della rete, ocia dentro sti topics; tanto xe che el primo Va capitani & friends ga avudo fina adesso quasi 3000 contatti. Xe una cifra. Con gli altri topics forsi raggiungemo i 5000 in 4 mesi. Non semo in tanti quei che scrivi con regolarità ma semo tosti e semo variegati (come el gelato). Scrivemo de brutto e ognidun de noi ga anche peculiarità che saria un peccato non sfruttar inveze che ciamarle in causa per scornarse.
E ogi go pensado che se podessi far una raccolta de tutti questi scritti; poi vista la poca percorribilità dell'idea go pensà: "Podessimo far un giornale telematico" Non gavemo niente ma come podemo veder gli argomenti non manca, per scriver scrivemo, un po de tempo riussimo a dedicarlo e podessi oltretutto esser un'occasione per incontrarse e decider, almeno una volta al mese, la scaletta degli argomenti da trattare nel prossimo numero.
La strada xe lunga, gavemo poco tempo per pensar ma una cena molto vizina per dicuter. Spero che vegni anche Ciacio perchè senza de lui non se ne parla...
se vidimo

==========================

Ciao a tutti/e

A nome dei muloni sono stato delegato a lanciare questa sfida…..su questo Topic ‘….& Friends’ per evitare dispersioni.

In occasione della bella serata veramente frizzante, sotto ogni aspetto…., di ieri è stato proposto di fare un incontro a breve per sfruttare quanto emerso finora nel Forum grazie al contributo di ogni singolo partecipante e per capire assieme se siamo in grado di formare un team allargato per creare qualcosa di nuovo e nel caso proporre quali potrebbero essere i nostri prossimi obiettivi comuni.

Forza muloni…avanti con ste' proposte

Ciao

Peter

Ospite
Ospite

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 9 Empty tanto per riprender un vecio discorso

Messaggio Da Sergio Sab Mag 10, 2008 7:53 pm

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 9 24771310

Siccome tempo fà son stado accusado ingiustamente de tirar sardoni adesso ve allego un esempio de uno vero

sempre per butarla in rider naturalmente. Very Happy Very Happy

info@elisabettacanalis.it <info@elisabettacanalis.it>

oggetto : Una foto Bellissima

Ciao Elisabetta , ti ho visto ieri sera all'inaugurazione del nuovo Outelt di Palmanova
un mio amico fotografo ti ha fatto la foto che ti allego, secondo mè non ha molto da invidiare
a quelle che ho visto nella galleria del tuo sito

[size=9]Complimenti sei simpaticissima.

s
Sergio
Sergio
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 420

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 9 Empty mercoledì 28 maggio

Messaggio Da Sergio Sab Mag 10, 2008 8:06 pm

Amci cari, la proposta de organizzar questi nostri discorsi in forma de periodico online merità certamente una discussione e credo che sarò presente da ricki el 28 e la vederemo cosa che vien fora.
Certo che el progetto xe ambizioso assai e anche stimolante ma no ve nascondo che intravedo qualche problema/difficoltà ma del resto se no che sfida saria.

s
Sergio
Sergio
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 420

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 9 Empty Anch'io ho scritto a Elisabetta

Messaggio Da Sandro Sab Mag 10, 2008 10:30 pm

Il caro Sergio come avete visto ha scritto alla Elisabetta inviandogli, assieme alla foto, anche un sardone. Sergio ci ha fatto la gentilezza di indicarci anhe l'indirizo e mail della Elisabetta affinchè anche noi possiamo scrivergli qualche cosa di carino. Io esorto tutti a scrivere qualcosa di gentile alla bellissima Elisabetta, magari dicendogli di mangare un po' di più. Io l'ho gia fatto; ecco il messaggio:
Cara Elisabetta
faccio seguito alla mail che il mio amico Sergio ti ha mandato allegando la tua foto fatta a Palmanova. Io purtroppo non c'ero... sai la solita gastrite.
Concordo con lui: sei bellissima (forse un po troppo magrolina). Ai nostri tempi le donne erano un po più paffutelle.
Parliamo spesso di te quando andiamo ai giardinetti ad accompagnare i nostri pronipoti, Sergio ed io naturalmente. Nei limiti del possibile (la sera andiamo a corricarci prestino) ti seguiamo alla tv e il giorno dopo, sulla solita panchina, parliamo un po' di te.
Un abbracio affettuoso e se verrai a Trieste fammelo sapere così verrò a trovarti.
Alessandro
Sandro
Sandro
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 9 Empty Mi son timido e ......

Messaggio Da Peter Dom Mag 11, 2008 1:25 am

Ciao muli/e

Son stado diverso tempo per preparar sta' lettera e ancora no son convinto se mandarghela a Elisabetta oppure no.
Me par anzì che mi inveze no ghe la manderò; ghe la voio consegnar de persona quando che la vegnerà a Trieste. Avviseme però se la 'rriva, arè che mi la speto......

Ciao cara Elisabetta,

sono Peter, un amico di Alesssandro che oggi ti ha scritto facendo riferimento alla foto che ti ritrae a Palmanova che il nostro comune amico Sergio ti ha inviato in data odierna.

Io ti guardo sempre alla televisione da quando facevi la Velina – l’unica, quella con la V maiuscola - di “Striscia la Notizia”.

Sai, sono passati gli anni e quella volta anch’io ero un po’ più giovane, ma ti assicuro che tu sei rimasta la Elisabetta Canalis come la desideriamo da sempre, con il sorriso che trasmette simpatia e tanta bellezza.

Anch’io sarei felicissimo di incontrarti personalmente ma immagino che come al solito sarai presa da mille impegni mondani per cui probabilmente non avrai neanche il tempo di leggere questi nostri scritti, ma ti prego non cestinare almeno il mio. Conservalo assieme alle cose a te care e se per qualsiasi motivo un giorno dovesse capitarti di pensare che in questo mondo nessuno ti capisce, pensa che almeno una persona, io, ti vorrei capire.

Mi piace infine pensare che se verrai a Trieste avremo l’opportunità di vederci di persona e desidererei tanto immaginare di camminare vicini al mare della nostra bella città di Trieste, alla radice del Molo Bersaglieri, tutti assieme io, te, Sergio e Alessandro, ognuno con lo sguardo felice rivolto verso il Molo Audace, e con in mano il proprio gelato da passeggio.

Comunque sei e rimarrai per sempre la nostra ed unica Elisabetta.

Un bacio affettuoso

Peter
Peter
Peter
Capo di 2° Classe
Capo di 2° Classe

Numero di messaggi : 240

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 9 Empty Elisabetta...

Messaggio Da Ciacio Dom Mag 11, 2008 2:51 am

Mi nanche no savevo de chi che parlavi. pig

Stà canalis , se xe quela della foto, me par un poco andada de mal. Prima me disè che no bisogna guardar la television , dopo ve trovo a scriver lettere segrete a una diva , dopo vedo che stà diva ghe assomiglia a mio cognà, allora spieghemose; se volemo scriverghe a qualchidun, solo per manifestar l'apprezzamento della bellezza , mi ve posto in 'guardemo le figure' ,qualche ordegno molto più degno de attenzion,magari anche più fresco e più dispoià . Pò no rivo a legger quel che scrivi Pet , xe tutto in picio e cò vado colla lente sora el monitor me sento ancora più vecio .
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 9 Empty xe sempre quell'idea!

Messaggio Da Sandro Dom Mag 11, 2008 7:47 pm

Divertente l'intermezzo della Canalis, penso che se la ne leggessi penseria che l'effetto Basaglia xe ancora molto vivo a Trieste. Spero che Sergio non se sia arrabià ma quando go pensà a buttarghe anca mi un sardon go pensà anca alla differenza de anni che gavemo e cussì go fatto el nonnetto.
Volevo agiunger qualcosa al disocrso de Pet sul giornal.
Se pensava che ogniudun de noi ga delle qualità e peculiarità ben precise che saria un peccato non sfruttar; i topics de sto forum ancorchè metterle in evidenza le disperdi in mezzo a mille discorsi spalmadi senza apparente logica nei vari argomenti e anche volendo far una raccolta diventa difficile realizzarla. Allora femo, senza grossi patemi e con il minor impegno possibile, un giornal. Due, tre pagine al massimo, quanto arrivemo insomma. Saria un giornalin in piena regola con titoli, articolo di fondo, editoriale ecc. Gaverà una periodicità magari mensile o bimensile (saria gia bel far 6 numeri in un anno). Dovemo decider se darghe una fisionomia (politica, satirica, dialettale, nauticense) o magari darghe uno spazio fisso a tutti gli argomenti che ritenemo interessanti. Servi qualchedun abile nell'impostazione grafica e nella pubblicazione elettronica del giornal im modo de renderlo fruibile e magari stampabile a chi ghe interessa. Altra cosa importante xe decider dove pubblicarlo e cioè se chieder ospitalità in questo sito assegnandoghe un posto specifico oppur crear un semplice blog dove piazzarlo. Podessi servir un corretor de bozze ma par una razza estinta in questi ultimi tempi. Xe un'idea e chiedo a chi ghe interessa de elaborarla per arrivar ad una proposta fattibile e raggiungibile considerando la nostra età, i nostri impegni e i nostri limiti. In questo senso esorto tutti a non guardar altre cose simili sicuramente presenti nella rete altrimenti ne smonta la maionese. Femo una cosa carina, divertente, diversa. Contemose e vedemo chi xe pronto a prenderse questo impegno per almeno un anno per chiuder un ciclo e poi dopo se ne piasi podemo andar avanti. Oppure scoprimo che non fa per noi e allora sarà stada una piacevole occasion per vederse denovo
mandi
Sandro
Sandro
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 9 Empty el 28 a che ora ?

Messaggio Da mauriP Dom Mag 11, 2008 11:17 pm

Sergio ha scritto:Amci cari, la proposta de organizzar questi nostri discorsi in forma de periodico online merità certamente una discussione e credo che sarò presente da ricki el 28 e la vederemo cosa che vien fora.
Certo che el progetto xe ambizioso assai e anche stimolante ma no ve nascondo che intravedo qualche problema/difficoltà ma del resto se no che sfida saria.

s
Ara che charlie/uniform/lima.....no lavoro me casca LIBERO !!
SE VEDEMO LA.

X Sergio...le prime due le go imbrocade...l'ultima ....son come tuti i altri !!!!!

ciaociao
mauriP
mauriP
2° Capo
2° Capo

Numero di messaggi : 54

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 9 Empty Me inaccorzo ora che stà qua va postada de sta' altra parte

Messaggio Da Ospite Lun Mag 12, 2008 6:04 pm

Sorry.

Bar Adria:28.05.08 sera.Andremo in Fuori Orario e "A Finire"

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 9 Icon_post_target Da Peter Oggi a 1:01 amCiao a tutti/e

No problem,

Intanto penso che ghavemo intenzion de trovarse e sopra tutto ghavemo piazer de ri-vederse; poi, logico che dopo parleremo anche dei nostri progetti futuri.
Sicuramente faremo un picio "giro" de birette tra "gentlemen" e dopo se podessi andar finalmente in una vera "ozmica" - A proposito anche sto' giro mi andassi con le/i morose/i.
Cossanepense'?

Speto cortese reply.

PS: Mauri vien col piceto, che se no te lo tien 'Uccio te lo tenimo noi volentieri.

'bona
Peter
A man is known by the company he keeps

ORARIO: OK per IL 28.05.08 alle ore 18.30 c/o Bar Adria ???

Ospite
Ospite

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 9 Empty come le galline

Messaggio Da Ciacio Mar Mag 13, 2008 1:01 am

Pet , alle 6 e mezza xe come andar a pescar de matina presto, mi gò un giovedì libero ogni venticinque settimane, vedemo de trovar un momento comodo a tutti.
Br1
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Messaggio Da Contenuto sponsorizzato

Contenuto sponsorizzato

Pagina 9 di 21 Precedente  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15 ... 21  Successivo

- Argomenti simili