Istituto Tecnico Nautico Tomaso di Savoia Duca di Genova di Trieste
Vuoi reagire a questo messaggio? Crea un account in pochi click o accedi per continuare.

Va capitani 73 - 74 and friends

+16
LaFè
fabio de grandis
mauriP
Ciacio
Monica G
Sergio
mario morelli
UDETE
Sissio
lucio55
Bruno Fragiacomo
Antonio Pechiar
matteo
Ale75
Peter
Sandro
20 partecipanti

Pagina 7 di 21 Precedente  1 ... 6, 7, 8 ... 14 ... 21  Successivo

Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 7 Empty Re: Va capitani 73 - 74 and friends

Messaggio Da Sandro Dom Apr 06, 2008 11:49 pm

Ciacio '76 ha scritto:Allora : me xe passà el mal de testa e anche se a voi no ve intaresa a mi me fà sai piazer!
Mi son rivà qua dentro solo de pochi giorni ma me par che sia un momento de sotosora. Prima se te caschi fora de una discussion i te ciama indrio. Dopo cò go finalmente capì qual boton strucar, i me disi che bisogna serarne tuti in un canton
e mi ghe casco e approvo. Dopo el mulo Admin spiega che ogni messaggio gà un significato per cui và messo in un posto del sito che ghe competi . Razza senior vol parlar de television e nol pol farlo quà ma de un'altra parte .
Mi che son l'ultimo arrivà zerco de metterme nei panni de quei amici NAUTICENSI (Nautici me dà per le bale) che magari dopo tanti anni, i gà sentì parlar de stò sito e che per spiegarghe dove andar me sentiria in difficoltà.
Xe ciaro che per trovarse ,usando el tam tam, gavemo combinà i dieci e i venti de matura. Là però gò visto che xe rivà amici che no gà maturà con mi, ma che comunque xe sta insieme a mi per cinque e per fortuna sei anni.
Vedemo de far in maniera de ingrumar un pochi de quei amici e dopo ragioneremo in modo veramente planetario.
Quindi O una regola O nessuna regola e chi ci vuol fermare è perduto.
Sempre pronto alle bandiere Br1

allora Ciacio, me sembra de averte scovado mi piantado in un topic da settimane dove nissun te gaveva visto. Questo xe il bel e il bruto de internet. D'altro canto se disi che se "naviga" in internet e cosa xe de più bel e de più bruto de navigar? Certo la cosa xe un poco incasinada ma prima de tuto usando il quote in alto a destra te ricopi il messaggio al quale te vol replicar mantegnindo anche dopo giorni un certo filo logico.
2° quando te rispondi te passi in testa e tuti pol rileggerte e pol reinteressarse dell'argomento.
The least but not the last qui dentro se un posto piacevole, no xe cattiveria, semo tutti amici e anche se femo un poco de casin ma chi se ne frega. Mi pianzo rido e me incasso davanti a sto schermo leggendo ogni parola che voi disè sperando de trovar el tempo de vederve un altra volta (stasera me se caria sicuramente tutti i denti davanti)
Genio

Ultima modifica di Genio il Dom Apr 06, 2008 11:57 pm - modificato 3 volte.
Sandro
Sandro
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 415

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 7 Empty Re: Va capitani 73 - 74 and friends

Messaggio Da Antonio Pechiar Dom Apr 06, 2008 11:51 pm

Hai indovinato è un Comet 910 , visto che anche tu hai una barca della stessa classe vai anche in ferie in Dalmazia? se si possiamo parlare di baie ed ormeggi che io vado da quelle parti ormai da 22 anni
Anche mi me son fatto un 10 anni avanti e indrio con i miei e il mio mitico show 29 per la Croazia, se te vol aprimo un'altro topic dedicado alle Ferie in Dalmazia nella sezion "Off-Topic" perchè se continuemo qua vien fora per bon un casin.
Ciao!
Antonio Pechiar
Antonio Pechiar
Ammiraglio
Ammiraglio

Numero di messaggi : 109
Luogo di residenza : Muggia TS

http://antoniopechiar.wordpress.com

Messaggio Da Sandro Dom Apr 06, 2008 11:54 pm

Admin ha scritto:
Hai indovinato è un Comet 910 , visto che anche tu hai una barca della stessa classe vai anche in ferie in Dalmazia? se si possiamo parlare di baie ed ormeggi che io vado da quelle parti ormai da 22 anni
Anche mi me son fatto un 10 anni avanti e indrio con i miei e il mio mitico show 29 per la Croazia, se te vol aprimo un'altro topic dedicado alle Ferie in Dalmazia nella sezion "Off-Topic" perchè se continuemo qua vien fora per bon un casin.
Ciao!
se voi verzè un topic sulle ferie in dalmazi mi verzo un su quele a Lignano.
Uomini avvisati mezi savati
Sandro
Sandro
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 7 Empty don't worry, be happy....'WORK IS ON PROGRESS'

Messaggio Da Ospite Lun Apr 07, 2008 12:11 am

Ciacio, è stato un piacere incontrarti e non mancheranno altre occasioni.

Ciao a tutti intanto,
Dunque, è chiaro che al momento il nostro obiettivo è quello di crearci uno spazio adatto alle nostre esigenze entro il quale muoverci senza invadere il campo altrui.

Per questo motivo come anticipato provvederò a trasmettere la lista -OK Sergio con la tua proposta- a Admin, alias il nostro caro amico Antonio, entro giovedi 10 aprile c.a., affinchè ci venga data questa possibilità di continuare a colloquiare democraticamente tra di noi, fermo restando che poi chiunque sarà libero di navigare dentro/fuori del Forum come sempre.

Semplicemente avremo una cosa in più, uno spazio tutto nostro, che ci siamo guadagnati sul campo in 3 mesi di "Va Capitani '73-'74 & Friends" -10 pagine non sono noccioline....., Grazie Genio per il titolo azzeccatissimo, a proposito ho visto che siamo pari grado, complimenti te li sei ri-meritati tutti quei baffi dorati.....
Mi riservo di allacciarmi quanto prima al sessantotto, ideali, libertà etc etc, che xe discorsi che 'ssai ne appartien ancora adesso ovviamente senza far politica in cui non ghe credemo più (altro Topic....de verzer), ligado me par ovvio al periodo e alla squola che ghavemo frequentado.

'Desso me sbrissa 'ssai volentieri el triestin.

Per el nostro caro Sissio gaveremo sempre una bona parola e questo lu' lo sà perfettamente. Per el nostro progetto un correttor de bozze in sti periodi pol far solo che comodo....

A parte i skerzi Sissio, gavemo bisogno de gente mestierante, e questo lo ghavemo appurato tutti nel Forum, come ti che te stuzzighi e sopra tutto che gabbi una bella macchina fotografica automatica per imortalar i nostri meetings.

Sissio te podevi fermarte per un 'pit stop' de 5 minuti al 'Bar Adria' l'altra sera, visto ...che te ne ghavevi visto, prima de andar a lavorar.
Questa, non me l'aspettavo da ti, e Story e mi te chiedemo come pegno de dirne quando sarà quel Venerdì che te poderà esser libero in modo che se podemo sluccar una biretta in paze.
Mi e Sergio semo dell'opinion che xe meio incontrarse qualche volta de persona piuttosto che parlarse adosso, come che dizeva un nostro vecio direttor in ditta.
Mi organizzo trasporti de tuti i tipi e el mio mestier de spedizionier xe stado definido da qualchedun 'architetto del trasporto', ....qualche volta 'rivo anche a architettare alcune cose anche tra le persone.....ma te assicuro, come forse già saverè tutti quantovoi, che qualche volta el destino premia i coraggiosi e ....comunque un poco de cul non fa mai mal.

Bon, a parte le battude, Jampa parti domani per la Turchia: ghe femo i migliori auguri de buon viaggio e di buon lavoro. Torna presto, non correre ..pensa anche a noi....ciao G'Paolo
Lucio no so perchè, is the big absent. Spetemo suggerimenti -

PS: le sezioni gha anche sottosezioni per cui la foto della1a la go giustamente inserida nella sezione Nautico - ex allievi - Entro questo fine settimana gaveremo el nostro GRUPPO e là poderemo far el cazin più ordinato che volemo... e so che ghe la faremo come sempre.

PS 2a; gho incontrado Franco in ozmmica prima della biretta dell'altra sera; come che zà podè imaginar nol scriverà mai sul Forum in quanto Bar007, xe vero Franco? che domanda inutile che gho fatto...... comunque el mio compagno de banco lo saludo affettuosamente come sempre. Ciao Bar00

Goodnight
relax your bodies.
Pet

Ospite
Ospite

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 7 Empty Ferie in dalmazia

Messaggio Da Sergio Lun Apr 07, 2008 9:46 pm

Admin ha scritto:
Ciao!

Antonio, xe una bela idea ma prima me piaseria conoserte e spero che almeno stavolta i soliti maligni no scomoderà i sardoni, magari una sera al nostro ritrovo in campo marzio perchè credo che anche ti te gà una certa curiosità de tutti sti ex compagni cusì attivi su tuti i fronti.

a risentirci presto

sergio.
Sergio
Sergio
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 420
Luogo di residenza : TRIESTE

Messaggio Da Antonio Pechiar Lun Apr 07, 2008 9:50 pm

Son perfettamente d'accordo Sergio, el fatto xè che sta università me occupa la maggior parte del mio tempo libero Sad
Vien nella chatbox cussì parlemo in istantanea desso.
Ciao!
Antonio Pechiar
Antonio Pechiar
Ammiraglio
Ammiraglio

Numero di messaggi : 109
Luogo di residenza : Muggia TS

http://antoniopechiar.wordpress.com

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 7 Empty SESSANTOTTO

Messaggio Da Sergio Lun Apr 07, 2008 10:02 pm

Mi riservo di allacciarmi quanto prima al sessantotto, ideali, libertà etc etc, che xe discorsi che 'ssai ne appartien ancora adesso ovviamente senza far politica in cui non ghe credemo più (altro Topic....de verzer), ligado me par ovvio al periodo e alla squola che ghavemo frequentado.

Muli, credo che sto argomento xe veramente importante, come penso ricorderè tuti o almeno quei che ierimo quela volta mi son stado coinvolto pesantemente in quei anni nel movimento studentesco e credo che la cosa ga lassado un segno dentro de mi che no se cancelleà mai fin che vivrò. Credo che nissun de noi saria diventà quel che xe oggi senza quei anni incredibili de cui mi no rinnego neanche una virgola anche se cresendo go podù veder meio e con una prospettiva più equilibrata alcuni estremismi che oggi reputo un poco esagerati. Ma sta roba no xe argomento pubblico e me riservo de spiegarme meio dal vivo perchè ve assicuro che nissun dai miei genitori ,ai miei professori ,ai miei compagni ,nonchè qualche morosa de turno, gà podù farse un quadro completo de quel che me xe capitado in quei anni che sono stati giustamente definiti anni di piombo.

sergio
Sergio
Sergio
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 7 Empty Tempo

Messaggio Da Sergio Lun Apr 07, 2008 10:10 pm

Admin ha scritto:Son perfettamente d'accordo Sergio, el fatto xè che sta università me occupa la maggior parte del mio tempo libero Sad
Ciao!
Antonio ma se te l'università te occupa el tempo libero vol dire che nel tempo occupado te lavori ?
ara che te farà mal cio.

drunken
sergio
Sergio
Sergio
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Messaggio Da Sergio Lun Apr 07, 2008 10:12 pm

Admin ha scritto:Son perfettamente d'accordo Sergio, el fatto xè che sta università me occupa la maggior parte del mio tempo libero Sad
Ciao!

scusa ma non son rivado a becarte in Chat box che iro impegnà col discorso del 68 che per noi no xe propio un scherzetto.

se ribechemo comunque
ciao

sergio
Sergio
Sergio
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 7 Empty turchia

Messaggio Da Sergio Lun Apr 07, 2008 10:17 pm

e a proposito de jampa chissa se col torna dalla Turchia el saverà dove xe stà famosa Izmirne che dovemo andar ad aggiornar la mappa che el gà disegnado sulla lavagna dell'osteria in cavana l'altra sera.

chi se ricorda quella frase che iera scritta in basso a destra sulla lavagna ? no val tornar a legger però!!

sergio
Sergio
Sergio
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 7 Empty GAVE' FATO BARUFA CO LE BABE?

Messaggio Da Sissio Lun Apr 07, 2008 10:21 pm

Xe successo qualcossa? Gavè fato barufa co' le babe? L'italia sta andando ben? A Napoli no xe più i napoletani? La De Filippi xe andada in pension?
Insomma ogi go pensà, speta che cuco se qualche vecio tupamaros del Nautico gha scrito sul forum, UNO TSUNAMI, UNA MAREA, cossa xe, ve spiza i diti dele man?
Insoma per cercar de seguir una logica go dovù copiarme stralci de quel che gavè scrito in modo de no annegar in sto mar de parole.

Per GENIO

1) Grazie per el tuo conforto riguardo al mio metodo "come disincastrar due pignate senza far saltar la casa". Evidentemente, e no me iero mai accorto, Sergio seguiva con grande attenzion le lezioni della Biffis visto el sistema che el ga ideà per risolver el problema.

2) Varda che el tuo argomento dela television iera ottimo, no te go risposto solo perché altri me ga precedù disendo le stesse robe che gavessi dito mi, in definitiva coi mii orari guardo solo quel che registro e oviamente registro quel che voio, quindi se registrassi monade xe solo colpa mia, inutile che vegno a lamentarme. A proposito, beati voi, mi go la lavatrice con la carica dall'alto cussì no vedo mai un programma.

3) La foto dela prima (che me ga mandà el bon Peter) te la trovi come al solito in alta risoluzion su http://fotoalbum.alice.it/nautico/ la password xe el cognome del sig. prof Tullio tutto minuscolo.

4) Grazie per gaver tranquilizà Antonio Admin. Te devi proprio volerme ben, anche mi co porto fora el can e incontro sior Ucio che gha paura dele bestie ghe digo sempre "no la se stia preocupar el fa cussì, ma nol morsiga" e mi ghe voio ben al mio can.

Per CIACIO

Intanto benvenuto fra noi. No se conossemo ma vedo che se trovemo d'accordo sul fatto che i muloni se gha un poco sparpaglià co sti topic.
Saria come se mi te telefonassi per domandarte come che te sta e ti te me rispondessi de ciamar sull'altra linea perchè el numero che go fato xe solo per cior apuntamenti.

Per GENIO de novo

No son insempià vado drio ordine cronologico.

Ciò la storia dela mula xe incredibile, meno mal che no te gha avù ocasion de saver che a mia moglie ghe piasevo, senò a sta ora iero zitello. E ti no so.

Se lori verzi un topic sule ferie in Dalmazia e ti te verzi uno su quele a Lignan mi ve massacro con uno sui motoraduni, e za che son verzo anche uno sula machina del pan. Ostrega ma volè guera?

Scolta, in sti anni come tutti voi go fatto la mia vita, ma resto convinto che se scoprivo come stuzigar Bar007 a sta ora Luca Cordero me verzeva la porta dela mia Ferrari. Adesso rivando all'egocentrismo, se no son rivado mi perché te dovevi rivar ti?
No cruziarte, ancora adesso el mondo xe pien de misteri.
Un affettuoso saluto a Franco.

A proposito, nissun gha pizzigà Peter che se cava i anni, ma anche ti... no te ieri Razzaale? Come che te ga becà i gradi te me diventi Genio. Spero che no i me promovi mai se no col carattere che gò leggerè i mii messaggi sotto el nick Dio n°1.

Per PIERO

Però, devo dir la verità che su sto forum tuti me cocola.
I veci ga tuti una bona parola per mi disi Peter.
No sarà che te sta ciolendo un poco per el ... ara che come el condor dela publicità ciamo mio cugin che xe el dopio de ti... effettivamente 'desso che ghe penso el xe un poco obeso, bon 'ndemo avanti.

Peter forza e coraggio, creemo sto gruppo che dopo sarà fulmini e saette.
Gho za un'idea, voio verzer un topic dal titolo "Il Rompipalle" dove che poderemo postar de tuto meno che: roba de religion, perché xe offensivo; roba de politica che senò magari femo barufa; roba de famiglia, perché xe cavoli nostri; roba de lavor, perché no podemo divulgar quel che sucedi nelle nostre aziende; roba de balon, perché magari qualchedun de noi xe ultras e se ghe gira el ne brusa l'auto; roba de economia, perché me par che ormai ne toca farghene ogni giorno tropa; roba de Ambientalismo, perché con quel che fumo magari qualchedun de voi vol meterme l'antiparticolato, e no so dove.
Però ne resta el Nautico, i vecchi tempi e le birete!!!
Te sa una roba... non son miga tanto sicuro de voler dar vita a sto topic, me gha de zà visto. Bon 'ndemo avanti.

Ciò, legevo meio, no sarà miga che ste manfrine xe ligade ala machina fotografica perché se xe cussì te la impresto, solo che se drio l'obiettivo no son mi no la va tanto ben, la xe un poco crodiga. Bon 'demo avanti,

Peter, come te vien in mente!
Mi co parlo in giro de ti, sì perché son ciacolon e ghe conto a tutti de tutto, parlo di un mio caro vecchio compagno di scuola professionista nel campo della spedizione con trentennale esperienza. E ti, parlando de mi, te me definissi un "mestierante". Sarìa come se mi parlassi de ti come de uno che fa pacchi de spedir. Te rivi coglier la sottile differenza? Ah benedetta De Toma. Bon 'demo avanti.

Peter, co' ve go visto in Bar Adria iero giusto in tempo per timbrar el cartellin, mi abito vicin e quindi posso permetterme de andar fora de casa all'ultimo momento, come che fazevo quando che andavimo tutti al Nautico, per quel no me son fermà, me dispiasi no voleva esser una trascuratezza nei vostri riguardi, però voio venir alla prossima ma star in pase a ciacolar e no a guardar l'orologio.
Pago volentieri pegno, el prossimo venerdì che go libero xe el 9 maggio, ma comunque se ve trovè una mezz'ora prima, ore 18, posso praticamente sempre. Bon 'ndemo avanti.

Peter, te prego, quando che te parli del nostro comune amico e compagno di classe Franco ricordite el numero 7, te prego no dimenticarte. Perché se te scrivi Bar007 ga un certo fascino?!? Ma se te scrivi Bar00 ricorda la toilette de un bar de Cavana.
E non me par sai bel. Non sembra anche a te?

ATTENZIONE!

Tutto questo messaggio è scritto in maniera volutamente canzonatoria e dissacrante se qualcuno si sentisse offeso o risentito da ciò sono pubblicamente disposto a dichiarare che non me ne frega niente.

Un abbraccio a tutti voi del forum '73-'74 & Friends

So I relax my mind
Sissio
Sissio
Sottocapo di 1° Classe Scelto

Numero di messaggi : 37

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 7 Empty Per Sissio

Messaggio Da Sergio Lun Apr 07, 2008 10:36 pm

Bravo Sissio conciso e stringato come sempre

Laughing Laughing Laughing

sergio
Sergio
Sergio
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 7 Empty Per Sergio

Messaggio Da Sissio Lun Apr 07, 2008 10:51 pm

Sergio ha scritto:Bravo Sissio conciso e stringato come sempre

Laughing Laughing Laughing

sergio

A ti invece te trovo un poco prolisso. Mah, caratteri diversi.

Sissio
Sissio
Sissio

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 7 Empty Sissioooooo......ma cossa te gha morsigà la tarantola?!?!?!?

Messaggio Da Ospite Lun Apr 07, 2008 10:54 pm

Sissio,
vien sulla chat che se femo un do ridade...ma senza el dizionario de italian, OK?

Ospite
Ospite

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 7 Empty Piero rivo subito

Messaggio Da Sissio Lun Apr 07, 2008 11:04 pm

dai passemo in chat che me se roba nova
Sissio
Sissio

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 7 Empty se come se el tuo Mac...no lavorassi 'ssai ben....

Messaggio Da Ospite Lun Apr 07, 2008 11:09 pm

Ti no te me leggi, mi te scrivo, te scrivo intelaChat e ti te continui a no vederme..
te gha de cambiar el PC?

Ospite
Ospite

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 7 Empty caro amato Sissio

Messaggio Da Sandro Mar Apr 08, 2008 12:29 am

Se no te esistessi biognassi inventarte... e poi metterte un straza in boca per farte star zito.
Quando te scrivi ti me piego sempre in do per le ridade. Troppo forte.
Te ga visto che con ordine te ga risposto a tutto e a tutti.
Un ltro consiglio:
scegliè una risposta e anche se gave una leggera sensazione de incompletezza non fa niente, prima o poi gaverè l'occasion de rifarve.
buona notte altrimenti la Signora se irrita.

PS. razzaale me sembrava bbastanza del c..zo cussì go cambià con il soprannome che me gavè dado voi. Chi se ricorda perchè?
Sandro
Sandro
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 7 Empty Grazie Genio, iero un poco depresso

Messaggio Da Sissio Mar Apr 08, 2008 12:54 am

Genio ha scritto:Se no te esistessi biognassi inventarte... e poi metterte un straza in boca per farte star zito.
Quando te scrivi ti me piego sempre in do per le ridade. Troppo forte.
Te ga visto che con ordine te ga risposto a tutto e a tutti.
Un ltro consiglio:
scegliè una risposta e anche se gave una leggera sensazione de incompletezza non fa niente, prima o poi gaverè l'occasion de rifarve.
buona notte altrimenti la Signora se irrita.

PS. razzaale me sembrava bbastanza del c..zo cussì go cambià con il soprannome che me gavè dado voi. Chi se ricorda perchè?

Grazie Genio, quel che go scrito iera per puro divertimento, tanto per movimentar el forum, ovvio che esisti anche le robe cosiddette serie, le ne mastruza ogni giorno, ma credo che se non xe proprio necessario ogni tanto se possi butarle drio le spalle. Son tuto altro de come che scrivo, me cruzio, me rabio per come che va le robe, el mondo, l'economia, la giustizia, l'Italia e tutto el resto, ma se devo portar 'sto mio carattere nel forum xe meio che me disnoto che se no ve butto in depression.
Grazie, perché co gò mandà el toco in forum ghe xe stada qualche incomprension, e me ga parso che el podessi venir interpretado ala roversa, se te me giuri che no te guardi el monitor riflesso in un specio el tuo messaggio me rincuora.
Ciò, cocolo, per farme star zito no basta una straza, provar con una Magnum, forsi anche una Glock, sa qualcossa la mia azienda.

Un cinque
Sissio
Sissio
Sissio

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 7 Empty Contro tutte le depressioni

Messaggio Da Sergio Mar Apr 08, 2008 8:34 pm

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 7 Image010
Vi mando questa perchè so che ogni tanto è necessario evadere...

Very Happy Very Happy Very Happy

sergio
Sergio
Sergio
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 7 Empty nuovo utente

Messaggio Da Sergio Mar Apr 08, 2008 9:26 pm

Muli, go convinto anche Fabio el Rom ad unirse a noi adeso vedere che falische!!

sergio
Sergio
Sergio
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 7 Empty Thanks Story - ghavemo proprio bisogno de evader...

Messaggio Da Ospite Mar Apr 08, 2008 10:00 pm

Ciao muloni

Dopo una dura giornada de lavor per portare a casa la biga ghe vol proprio farse un 2 ridade de gusto.

Gift:

Gho pensado cossa che podessi rilassarne, una roba che ne coinvolgi tutti indistintamente e gho trovado penso la soluzion; se gavè voia andè a veder.........
https://www.youtube.com/watch?v=RD42gaumE3M
Se ghavè voia inoltre scriveme che ve replico con quel che me ricordo mi.

Per el resto me stago divertendo....de matti.

ciao
a presto.

Ospite
Ospite

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 7 Empty GRAZIE PIERO

Messaggio Da Sandro Mer Apr 09, 2008 12:38 am

Questo xe stà il mio 68!
Sandro
Sandro
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 7 Empty GRAZIE STORI

Messaggio Da Sandro Mer Apr 09, 2008 12:41 am

Che ridade che me son fato
Sandro
Sandro
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 7 Empty barzellettina

Messaggio Da Sandro Mer Apr 09, 2008 12:51 am

Un piccolo orso bianco chiede al grande papà orso bianco:
"Papà, papà cosa sono io?"
"figliolo sei un orso bianco, re dei ghiacci, imperatore del Polo Nord"
"grazie papà"
dopo un po il piccolo orso bianco:
"Papà cosa sono io"
e l'orso bianco:
"Tu sei un orso bianco, re dei ghiacci, imperatore del polo nord, sovrano delle nevi"
"grazie papà"
dopo un po l'orsetto bianco richiede:
"Papà, papà cosa sono io"
"ma caro tu sei un orso bianco, sovrano delle nevi, re dei ghiacci, imperatore delle nevi"
"Papà, papà saro anche l'imperatore dei ghiacci e il sovrano delle nevi ma ho un cazzo di freddo!!!"
Sandro
Sandro
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 7 Empty MULI SON SULLA CHAT CHE VE SPETO DA MEZZAORA

Messaggio Da Ospite Mer Apr 09, 2008 10:07 pm

Lucio e Sissio gho de proporve una robetta coccola.

Ospite
Ospite

Messaggio Da Contenuto sponsorizzato

Contenuto sponsorizzato

Pagina 7 di 21 Precedente  1 ... 6, 7, 8 ... 14 ... 21  Successivo

- Argomenti simili