Istituto Tecnico Nautico Tomaso di Savoia Duca di Genova di Trieste
Vuoi reagire a questo messaggio? Crea un account in pochi click o accedi per continuare.

Fatta la xe

+4
Sergio
Peter
Sandro
Ciacio
8 partecipanti

Pagina 11 di 25 Precedente  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 18 ... 25  Successivo

Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 11 Empty Re: Fatta la xe

Messaggio Da Sandro Dom Apr 18, 2010 1:41 am

Sandro ha scritto:Spieghime un po' de sto Kaczynski!
perchè -1?

S. Dro

forsi xe per questo?



Nel 2002 Lech Kaczyński fu eletto sindaco di Varsavia con una grande maggioranza. Iniziò il mandato dichiarando guerra alla corruzione; sostenne poi la costruzione del Museo della Rivolta di Varsavia, e nel 2004 nominò un gruppo di storici che stimasse le perdite materiali inflitte alla città dalla Germania durante la seconda guerra mondiale (circa l'85% della città fu distrutta durante la Rivolta di Varsavia), come risposta diretta alle rimostranze provenienti dai tedeschi espulsi dalla Polonia. Il gruppo di esperti stimò le perdie in circa 45,3 miliardi di euro, al valore attuale. Kaczyński promosse anche il Museo Ebraico a Varsavia, attualmente in costruzione, donando una parte del terreno cittadino per il progetto.
Kaczyński impedì per due volte la parata del gay pride a Varsavia nel 2004 e nel 2005, localmente nota come Parada Równości, affermando che la richiesta di autorizzazione da parte degli organizzatori non era stata correttamente inoltrata[3], e dicendo anche che non rispettava il diritto degli omosessuali a manifestare, affermando che "Rispetto il vostro diritto a dimostrare come cittadini. Ma non come omosessuali".[4] Inoltre, egli temeva che la parata potesse promuovere uno "stile di vita omosessuale" e si lamentò con la polizia, che non usò forze sufficienti per interromperla, dicendo: "Perchè non è stata usata la forza per sopprimere una manifestazione illegale?".[5] [6] Nel 2004 i suoi oppositori definirono incostituzionali le sue azioni, e fu ripetutamente criticato dall'amministrazione del Voivodato di Masovia, che supervisiona ufficialmente l'operato del Sindaco di Varsavia. Nel 2005 autorizzò una contro-manifestazione, la "Parata della Normalità".[7]
Nel 2007 la Polonia, rappresentata da Lech Kaczyński, fu giudicata colpevole dalla Corte europea dei diritti dell'uomo per violazione della libertà di associazione, secondo quanto stabilito dall'Articolo 11 della Convensione europea per i diritti dell'uomo
Sandro
Sandro
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 415
Età : 70
Data d'iscrizione : 24.12.07

Torna in alto Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 11 Empty Re: Fatta la xe

Messaggio Da Sandro Dom Apr 18, 2010 1:45 am

Sandro ha scritto:Spieghime un po' de sto Kaczynski!
perchè -1?

S. Dro

o per questo?

i gemelli Kaczynski seppero far carriera, arrivarono nel circolo dei consiglieri del leader carismatico Lech Walesa. Il quale ancora oggi si rimprovera con autocritica di essersi fidato di loro.
Il loro progetto fu chiaro fin dall'inizio: guerra contro l'ala liberal e democratica di Solidarnosc, quella impersonata dai capi storici del dissenso Bronislaw Geremek, Jacek Kuron, Adam Michnik, Tadeusz Mazowiecki. E costruzione di un partito nazionalconservatore. Lo fecero: ruppero con Walesa, e fondarono Prawo i sprawodliewosc (Legge e giustizia) la compagine di destra che nel 2005 vinse le elezioni.
Vennero due anni bui, i peggiori per la democrazia polacca nata dalla rivoluzione del 1989. I Kaczynski (Lech presidente, e Jaroslaw, lo stratega più abile e aggressivo dei due, primo ministro) governarono alleati con l'estrema destra Lpr, Lega delle famiglie polacche di Roman Gyertich, e col discusso leader di Samoobrona (un partito populista). La Polonia moderna, tollerante, democratica, aperta al mondo nata nel 1989 dalla svolta delle elezioni vinte da Solidarnosc divenne un paese governato da una leadership intollerante, duramente ostile agli omosessuali e alle minoranze. Una leadership clericale e che alzava sempre la voce con l'Unione europea, dove mandò all'aria o fece rischiare di fallire fino all'ultimo molti importanti vertici. Fu anche un paese dove il potere cercò di prendere il controllo di istituzioni indipendenti, come la Banca centrale e la tv. I Kaczynski arrivarono a voler ritirare il mandato di parlamentare europeo al professor Geremek, eroe del dissenso, e con montature sui dossier del vecchio regime accusarono persino Walesa e altri leader di Solidarnosc di contatti con i disciolti servizi comunisti.
Avevano vinto le parlamentari e le presidenziali nel 2005 grazie al massiccio astensionismo elettorale delle città, quindi dei ceti colti e moderni, disincantati dalla politica. Isolarono Varsavia dalla Ue, il loro unico alleato era George W. Bush con la sua America della tolleranza zero.
Sandro
Sandro
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 415
Età : 70
Data d'iscrizione : 24.12.07

Torna in alto Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 11 Empty Re: Fatta la xe

Messaggio Da Sergio Dom Apr 18, 2010 7:33 pm

Ecco una spiegazione interessante e concisa de quella realtà Polacca abbastanza lontana da noi ma con più de qualche somiglianza con el belpaese. Una roba me lasa perplesso (ma sarà sicuro devianza culturale).Tanta avversion per gli omossesuali in un regime clericale nonostante, che per stessa ammission del vaticano, fra i suoi vicari se ritrova una buona percentuale de " ministri del culto" che se preoccupa più del cul -senza to che de tutto el resto.
s
Sergio
Sergio
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 420
Luogo di residenza : TRIESTE
Data d'iscrizione : 18.01.08

Torna in alto Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 11 Empty Re: Fatta la xe

Messaggio Da Ciacio Dom Apr 18, 2010 8:23 pm

[quote="Sandro"]
Sandro ha scritto:
La mia ignoranza politica xe nota!
S. Drino

Alla faccia dell'ignoranza !

Forsi nella narrazion dei eventi manca un personaggio importante per l'ascesa al potere dei monozigoti .
Troveremo el modo de rispolverarlo , magari in un altro topic.


Siamese
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Numero di messaggi : 2321
Età : 68
Luogo di residenza : trieste
Data d'iscrizione : 01.03.08

Torna in alto Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 11 Empty Re: Fatta la xe

Messaggio Da Sandro Dom Apr 18, 2010 10:38 pm

[quote="Ciacio"]
Sandro ha scritto:
Sandro ha scritto:
La mia ignoranza politica xe nota!
S. Drino

Alla faccia dell'ignoranza !

Forsi nella narrazion dei eventi manca un personaggio importante per l'ascesa al potere dei monozigoti .
Troveremo el modo de rispolverarlo , magari in un altro topic.


Siamese

La mia xe semplice ricerca nata dal sassolino che te ga buttado la con quel -1.
Adesso go capido e condivido.
speremo in un altro volo per far scopa.
Un'altra similitudine con il Galbani xe il coinvolgimento popolare in queste onoranze; quasi un plebiscito elettorale. Semo veramente tutti malamente. Mi non rivo a capir
Sandro
Sandro
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 415
Età : 70
Data d'iscrizione : 24.12.07

Torna in alto Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 11 Empty Vitrum in motor

Messaggio Da Ciacio Mar Apr 20, 2010 12:14 am

Nanche mì no rivo ben a capir .
Forsi perchè non semo polacchi.

Chiedo a tutte le simie un momento de preghiera per facilitar el rientro del Massaggià .

" Che sparissi la Nuvola Nera !
- che i corridoi celesti sia propizi!

-Che Jampa senza troppi artifizi
-torni tra noi ...a contar come la ièra."


Duiotto
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Numero di messaggi : 2321
Età : 68
Luogo di residenza : trieste
Data d'iscrizione : 01.03.08

Torna in alto Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 11 Empty Re: Fatta la xe

Messaggio Da Sandro Mar Apr 20, 2010 11:49 am

Ciacio ha scritto:Nanche mì no rivo ben a capir .
Forsi perchè non semo polacchi.

Chiedo a tutte le simie un momento de preghiera per facilitar el rientro del Massaggià .

" Che sparissi la Nuvola Nera !
- che i corridoi celesti sia propizi!

-Che Jampa senza troppi artifizi
-torni tra noi ...a contar come la ièra."


Duiotto

AMEN!
Sandro
Sandro
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 415
Età : 70
Data d'iscrizione : 24.12.07

Torna in alto Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 11 Empty Sti cazzi de Islandesi...

Messaggio Da fabio de grandis Mar Apr 20, 2010 2:24 pm

Ciao Silvio...
scusa se te importuno in questi momenti tesi e difficili, ma secondo mi, semo di fronte a una de quele emergenze che solo ti te pol risolver... e credo che stavolta, te tocherà anca meter de parte, ma solo per pochi giorni, la sconfitta del cancro.

Mi digo... te ga el culo de aver in casa un belissimo vulcano... (no come ti che te gà dovù spender un casin de soldi per farte uno finto a Villa Certosa) e zà te son mona a sconderlo soto el ghiacciaio... inveze che portar amici e turisti a vederlo.. ma no basta!!! te ghe meti anca el iazzo de sora... senza gnaca un tombin!!! me par ovvio che cotanta incuria prima o dopo generi un casin... anche perchè qualsiasi mona sa che prima o dopo el vulcano erutta... (contemo molto anche sul vesuvio), e quindi un minimo de protezion ghe voleva; magari una coverta... do sacheti de plastica... o almeno una discarica...

Comunque Sivlio, me par ciaro come el sol che sti cazzoni de Islandesi no xè per gnete in grado de gestirse sto vulcano e de conseguenza no i se lo merita, quindi, mi diria che saria urgente spostarlo in mani più sicure e meritevoli... CHI MEJO DE TI POL OCUPARSE PERSONALMENTE DE FARLO?

Scusa Silvio... ma lassime sognar... zà te vedo col caschetto rosso e el giubetto de la protezione civile nel minzogiornale de le otto quando con la traduzion simultanea ne le 27 lingue de la comunità te rassicuri l'europa che in due settimane te risolverà el problema... sarà bellissimo veder SuperBerto... con un misto de risolutezza ed ammirazion dichiararse pronto per la nuova sfida senza lesinarghe un commento a sti bimbini de islandesi colpevoli de tanto casin.

Da un punto de vista tecnico... credo che la soluzion de scavar un tunnel sotto el vulcano che rivi fin ne lo stretto de messina, sia sicuramente la migliore, finalmente le trivelle pronte da anni per la Val Susa poderia cominciar a lavorar... e la colata deviada ne lo stretto, una volta solidificada, innalzeria el fondal...rendendo più facile la costruzion del terzo pilon del ponte... (una unica arcata... me sembra esagerato anca per ti).

Silvio... so che te gà mille impegni... e che da parecchio no te gà più tempo (e bimbin) gnanche per trombarte Noemi, ma pensa a la grande ocasion che la STORIA, ancora una volta te gà riservà!!!

Un premier de un metro e un cazzo che da solo gà salvà el mondo da una gigantesca crisi dei trasporti... rimettendo in moto TUTTE le compagnie aeree agonizzanti... tutte tranne una... l'alitalia... quela, de fatto... se no svola... almeno risparmia un milion al giorno!!!

Ciao Silvio... e tanti tanti auguri di buon lavoro.

Un tuo devoto ammiratore
fabio de grandis
fabio de grandis
1° Maresciallo Luogotenente
1° Maresciallo Luogotenente

Numero di messaggi : 588
Età : 67
Luogo di residenza : bacau romania
Data d'iscrizione : 08.04.08

http://www.cameradecomertbacau.ro

Torna in alto Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 11 Empty Ciao Banda...

Messaggio Da fabio de grandis Dom Mag 02, 2010 9:10 pm

stavolta niente silvio ... giorgio... o leccaculi vari...
stavolta vojo solo renderve partecipi de una decison drastica che go' dovu' cior sabato...

praticamente... venerdi dopopranzo... in maniera del tutto improvvisa ed immotivata... quel mona de Duca me ga' rosiga'!!!

Ma no un morsigheto scherzoso... el me ga' tira' una meza magagnada sul polso sinistro... e diria anche con una bona dose de cativeria...

fermo restando el contestuale canon in testa che lo ga' messo subito cuccio... go' ritenudo opportuno portarghelo indrio all'allevamento dove che lo gavevo ciolto giusto 4 anni fa... anche perche'... e corregeme se sbaglio.. quando che un can impara che se pol morsigar el paron.. xe' solo question de tempo... ma el lo fara' ancora!!!

E siccome discuter con una bestiuzza de 55 chili no xe' molto piacevole... go' preferi' risolvere subito el problema... anca se in maniera drastica...

Inutile dirve che me son sentiti' comunque una merda... anca se gavevo i miei boni motivi... e no me ga' iuta' molto... pensar che comunque el andava in un posto bel... dove comunque el xe' nato... e con tante cagnette che el podera' trombarse in santa pase.

Credo comunque che el gabbi capi' anca lui de aver fatto qualcosa de irreparabile... infatti da venerdi dopopranzo.. e fino a sabato mattina... al ga' zerca' piu' volte de chieder scusa a modo suo... poi visto che mi no lo cagavo minimamente... a la fine el xe' anda' via col suo novo paron senza gnanche voltarse indrio.

Pur savendo de aver preso la decision giusta... no me sento per gnente ben... e no solo per via del brazo... che me fa parecchio mal...

Magari domani... se go' tempo... ve mando la foto dell'indelebile tatuaggio che el me ga' lassa' come ricordo.

cicio
fabio de grandis
fabio de grandis
1° Maresciallo Luogotenente
1° Maresciallo Luogotenente

Numero di messaggi : 588
Età : 67
Luogo di residenza : bacau romania
Data d'iscrizione : 08.04.08

http://www.cameradecomertbacau.ro

Torna in alto Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 11 Empty Re: Fatta la xe

Messaggio Da Sandro Dom Mag 02, 2010 9:48 pm

Me dispiasi tanto. Anca mi go un can che pesa 5,5 kg e anche se par fora de testa da parecchio, ben o mal non rischiemo gran che se tira un rosigon a qualchedun. El rugna spesso e pur riconosendo in mi el paron, lui vien immediatamente dopo ma non supinamente. L'unica cosa che posso dirte xe de veder ben e obiettivamente se xe successo qualcosa de particolar che ga fatto scaturir l'animale. Per il resto se ga tante cagnette de tromb...se probabilemente, come tutti i maschi non se ricorderà già più de ti.

Aga Can


Ultima modifica di Sandro il Lun Mag 03, 2010 12:00 am - modificato 1 volta.
Sandro
Sandro
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 415
Età : 70
Data d'iscrizione : 24.12.07

Torna in alto Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 11 Empty Kaczynski sempre lu

Messaggio Da Sandro Dom Mag 02, 2010 10:23 pm

Indovinè chi se ga offerto de far el nuovo presidente della Polonia?

Don Atore
Sandro
Sandro
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 415
Età : 70
Data d'iscrizione : 24.12.07

Torna in alto Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 11 Empty Risolver el problema.

Messaggio Da Ciacio Dom Mag 02, 2010 11:33 pm

Mì gò 'Lina' , non sè proprio un can , la gà 65 chili e la rugna forte .
Cicio , cos'tè disi se ghè porto mia suocera in allevamento ??
La xè anche femmina e Duca sarìa contento.

Domani la fazzo vacinar , intanto tì informite !


Can Estrel


p.s. se Duca viveva in friul , a stà ora .....el iera zà morto !!
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Numero di messaggi : 2321
Età : 68
Luogo di residenza : trieste
Data d'iscrizione : 01.03.08

Torna in alto Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 11 Empty Re: Fatta la xe

Messaggio Da Sandro Lun Mag 03, 2010 9:27 pm

]Fatta la xe - Pagina 11 Cam_0811[/url]


questo xe el mio

Can Tonada
Sandro
Sandro
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 415
Età : 70
Data d'iscrizione : 24.12.07

Torna in alto Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 11 Empty Problem ?

Messaggio Da Ciacio Lun Mag 03, 2010 10:03 pm

Fatta la xe - Pagina 11 Suocer10


Questa xè la mia , appena rifatti i denti , nel giorno delle mìe (e quindi anche de sù fìa) nozze d'argento !!!


Can Adà
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Numero di messaggi : 2321
Età : 68
Luogo di residenza : trieste
Data d'iscrizione : 01.03.08

Torna in alto Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 11 Empty L'ETA' PORTA SAGGEZZA

Messaggio Da fabio de grandis Gio Mag 06, 2010 9:16 am

... Stronzada galattica!!!

prendemo ad esempio el mio caso... mona iero... e mona son resta'... nonostante i miei prossimi 54 anni e qualche raro sprazzo de lucidita'!!!

Dunque... come forse save'... son a Brussels...(molto istruttivo veder dal vivo el cuore dell' UE) su invito SPECIFICO de De Magistris... el quale dopo aver letto (credevo) una mia mail molto sintetica e specifica in cui offrivo collaborazion sulla Romania, me ga' ciama' non una... ma ben TRE volte per invitarme ed assicurarse che ieri saria sta' nel suo ufficio.

PRIMA CONSIDERAZION: qualsiasi persona vagamente intelligente, avendo avu' appunto tre occasioni, gaveria domanda': " CHE CAZZO VEGNO A FAR?"

ma mi noooo.... forte e fiducioso dell'immagine che me iero fatto dell'omo... mollo tutto e investo un bel po' de tempo e schei per vignir fin qua.....
e finalmente... dopo un'accademico ritardo de venti minuti passai a spetar fora dela porta... riva una segretaria che me fa' l'accredito per entrar al parlamento europeo....
Nove piani in ascensor... un labirinto de corridoi molto spartani.. e finalmente riva el momento...

Entro... se presentemo... e lui fa: "MI DICA...."

e mi... " MI DICA?????!!!!" ... veramente pensavo che fosse Lei a volermi dire\proporre qualcosa...

veramente fioi... son rimasto talmente spiazza' da quel mi dica... che no go' riva' a decider con la mia solita velocita' de dirghe quel che veramente pensavo in quel momento: " Allora..... GO BUTA" VIA 800 EURO E TRE GIORNI DE LAVOR PER VIGNIR FIN QUA A SENTIRME DIR MI DICA???"

Gavero' sicuramente bisogno de alcuni giorni per analizar a fondo tutti i dettagli dell'incontro e per poder "archiviar" la pratica... ma se dovessi concentrarme adesso su le prime impressioni\riflessioni a caldo... diria che intanto, za' la stretta de man iera preoccupante: fredda liscia e moscia... ma del resto un ex magistrato no xe' abitua' a darghe la man a quei che l'incontra...
Posizione sulla poltrona e respirazione tipica de una persona che no ga' gnanca pel cul el suo interlocutore ne tantomeno quel che el ghe sta disendo....

Una malcelata arroganza che lo ga' porta' a dirme... che le cose che comunque in parte ghe go' conta' iera sai interessanti e chiederme se podevo mandarghe una relazion via mail...

Quindi... se no go' capi' mal... no solo son vignu' fin qua a spese mie per sentirme dir MI DICA... ma devo anca lavorar per ti a gratis.. rischiando ovviamente ben piu' che el culo (visti i fatti e le persone de cui stemo parlando)???

che delusion fioi.... comincio a pensar che veramente gave' ragion voi... che el mondo devi andar cussi' e che la scelta giusta sia quela farse esclusivamente i cazzi propri.... magari con in scarsela la tessera del PDL.

cicio


Ultima modifica di fabio de grandis il Sab Mag 08, 2010 6:12 am - modificato 1 volta.
fabio de grandis
fabio de grandis
1° Maresciallo Luogotenente
1° Maresciallo Luogotenente

Numero di messaggi : 588
Età : 67
Luogo di residenza : bacau romania
Data d'iscrizione : 08.04.08

http://www.cameradecomertbacau.ro

Torna in alto Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 11 Empty ahimè..

Messaggio Da Ciacio Ven Mag 07, 2010 1:02 am

.. caro el mio zingano , la vita xè piena de voltafaccia o come disi Genio de... messe in culo.

Te son vicin in stò momento de sconforto e de giusta giradura de balle, ..sul serio .

Una sera a Mattonaia mì gò cercà de spiegarte ...

Cmnq xè sempre la speranza che el tipastro trovi sulla sua strada el gorilla de Fabrizio !!

Sarà più difficile dimenticar un can erotomane e fotografo ...che un can mezzo giudice e mezzo belga.


Fatta la xe - Pagina 11 Belgia10

El can belga non servi a un vero ..zzo , niente tartufi , niente caccia , .....solo magnar e cagar.


Br1
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Numero di messaggi : 2321
Età : 68
Luogo di residenza : trieste
Data d'iscrizione : 01.03.08

Torna in alto Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 11 Empty Re: Fatta la xe

Messaggio Da Sandro Ven Mag 07, 2010 7:41 pm

Cicio, ma te podevi dirme che la cosa iera cussi avanti. Te sa che mi go entradure dappertutto. Conosso un sacco de gente!!!
Il mio buon fradel se ga presentà con la lista Di Pietro al senato nelle ultime elezioni e me bastava una telefonadina per far cambiar atteggiamento al buon giudice. Che oltretutto, proprio per la storia de fars i c...zzi nostri, saria meio non sputtanar troppo in pubblico.

E poi devo dirte che Brussels fa veramente schifo. Credo che la gabbi scelta per evitar che tutti i parlamentari gabbi come unico passatempo le 7000 segretarie che bazzica da quelle parti e che, xe noto, per i 4000 euro al mese che le ciapa te batti le lettere, te prepara il caffe e te fa le pompe.

Mdm. Pompa Dur
Sandro
Sandro
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 415
Età : 70
Data d'iscrizione : 24.12.07

Torna in alto Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 11 Empty Salute a tutti...

Messaggio Da fabio de grandis Ven Mag 14, 2010 7:16 am

... banda de avvinazzati dediti alla coltura di lontani e marinareschi ricordi.

Go trova' (su consiglio de un amico) un novo zogheto... che me par ancora mejo de portorose...

l'unico problema xe' che te devi star bastanza tempo davanti al computer (drio no xe' la stessa roba), perche' se te se distrai per due tre minuti... te risci de perder una bona ocasion... o pezzo de ciaparlo in tel cul...

i piu' navigati tra voi... gavera' za' capi' che stago parlando del TRADING ON LINE... ed in particolare de quel su le valute... a pensarghe ben... xe' vergognoso che quatro mone davanti al computer possi condizionar l'economia mondiale... ma tant'e'...

ieri go' zoga' tuto el giorno "per finta"... visto che son in fiera e no go' cossa far... ma xe' molto probabile che oggi metto zo' un poca de polpa e provo sul serio... vojo dir... coi schei veri!!!

La cosa xe' interessante perche', se te imposti ad esempio el fattore de rischio su X100... de fatto con 1000 euri... te ghe ne movi 100.000!!!

Se qualchidun vol el link... devi solo dirme.

cicio

P.S. XE' TUTO ESENTASSE!!!
fabio de grandis
fabio de grandis
1° Maresciallo Luogotenente
1° Maresciallo Luogotenente

Numero di messaggi : 588
Età : 67
Luogo di residenza : bacau romania
Data d'iscrizione : 08.04.08

http://www.cameradecomertbacau.ro

Torna in alto Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 11 Empty quesito

Messaggio Da Sergio Dom Mag 16, 2010 12:33 pm

Fatta la xe - Pagina 11 Massim10
Cicio, go letto con attenzion della tua nova proposta per diventar ricco come Silvio con sto famoso "trading online" e gaveria due domande e una proposta:
prima ipotesi : come te fa a trovar sempre tutte ste robe cusì convenienti per far bori ? te ga comprado forsi una macchinetta apposita, me par che se ciama cercastronzade , xe come el cercapersone solo che la sona quando xe in giro qualchedun che te lo vol metter in quel posto ... dopo sta a ti cuciarte e al quel punto xe un attimo.....
seconda ipotesi : sti giorni de turbolenze sui mercati azionari sento sai parlar de difender l'Europa dagli attacchi dei speculatori, ma nissun disi chi cazzo xe sti speculatori no te sarà miga ti con sto moltiplicator de Euri on line ?
proposta : mettemo che mi te dago 1000 euri e te accredito per esempio un fattor X500 ti te le investi con fattor X1000 e dei 100.000 che te guadagni femo 50.000 per omo con la sola clausola che comunque vada i miei 1000 euri alla fine te me li torni comunque. Cosa te segna la macchinetta della prima ipotesi?


per-plesso...
Sergio
Sergio
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 420
Luogo di residenza : TRIESTE
Data d'iscrizione : 18.01.08

Torna in alto Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 11 Empty Provar xè assolutamente gratis...

Messaggio Da fabio de grandis Mar Mag 18, 2010 2:59 pm

basta andar sul sito www.etoro.it e scarigarse la piattaforma... registrarse (va benissimo anche un nome de fantasia) e provar coi soldi virtuali...

cicio

P.S. el fatto che me dà abbastanza tranquillità, xè che el gestor de questo servizio... guadagna come una vacca come tale (60 dollari de commisioni per ogni doppio click), quindi, visto che solo mi, ghe ne fazzo circa cento al giorno... perchè mai el dovessi perder questo provento inculandome i 10.000 che go' investi?
fabio de grandis
fabio de grandis
1° Maresciallo Luogotenente
1° Maresciallo Luogotenente

Numero di messaggi : 588
Età : 67
Luogo di residenza : bacau romania
Data d'iscrizione : 08.04.08

http://www.cameradecomertbacau.ro

Torna in alto Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 11 Empty bon...

Messaggio Da fabio de grandis Mar Mag 18, 2010 3:29 pm

... visto che go' un poco de tempo... provero' a spiegarghe ai meno abbienti e ai chissenefreghisti cosa che xè la leva finanziaria.

Faremo un esempio:

se ti te gà 1.000 euri e te li cambi in dollari in questo momento, te se ritrovi con 1248 dollari - ovviamente le commisioni del cambia valute.

se fra dieci minuti el cambio..... cambia... magari andando a 1.2470... rivendendo i tui dollari te se ritrovi con 1.000,80 quindi, anche senza considerar le commissioni del cambia valuta... rischio idiota e guadagno ridicolo.

Nel trading on line invece... i tui 1.000 euri val... a tua scelta... fino a 100 volte tanto, quindi fino a 100.000 euri... evidente quindi che rimanendo sull'esempio de poco fa...te guiadagneria 80 dollari... e in due tre minuti... no par mal!!!

Chiaro che se sbaglio la prevision, nei stessi tre minuti... inveze che guadagnar li perdo... e comunque in entrambi i casi... devo considerar che la commision che pago al gestore xè de 60 dollari... indipendentemente del guadagno/perdita realizzata.

In pratica, l'idea de base xè molto semplice... visto che le valute se movi nel tempo sull'ordine dei centesimi... e che comunque per definizion no le poderà mai andar a zero...,ti in pratica col tuo capital iniziale, te coverzi solo la perdita che eventualmente te podessi aver, e se questo succedi... o te metti altri soldini... o te ga finì de zogar.

cicio
fabio de grandis
fabio de grandis
1° Maresciallo Luogotenente
1° Maresciallo Luogotenente

Numero di messaggi : 588
Età : 67
Luogo di residenza : bacau romania
Data d'iscrizione : 08.04.08

http://www.cameradecomertbacau.ro

Torna in alto Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 11 Empty famme capir te prego

Messaggio Da Sergio Mar Mag 18, 2010 7:39 pm

Cicio , perdonime ma mi non essendo troppo addentro ai misteri della finanza creativa o inculativa che sia no rivo a capirte. Se la vacca come ti te lo definisi el procurator de godurie anali telematiche guadagna 60 neuri ogni doppio click e ti te ghe ne fa 100 al giorno 100 X 60 = 6.000 e 10.000 - 6.000 = 4000 dopo do giorni el te ga zà brusà el paion visto che le valute come ti te me insegni se movi sull'ordine dei centesimi .Ma sta cadena come funziona? no sarà miga la solita tecnica del padulo piramidale che fin che el gira el gira e quando che qualchedun mola da bravo padulo el se rintana nel c....o.
E scusa se insisto ma se ti te ga usado el famoso 1x100 adesso con i tuoi 10.000 neuri te riverà a 1.000.000 de neuri e allora perchè no te noleggi un jet privato te passi a ciorne a ronchi e andemo tutti a Tahiti con l'uculele ?
me par una grande idea ,no te volerà miga tignirteli tutti in scuro nei balcani no?

adesso vado nel sito che te me ga indicado e divento anche mi miliardario virtuale e dopo vado a tahiti con google maps.

s
Sergio
Sergio
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 420
Luogo di residenza : TRIESTE
Data d'iscrizione : 18.01.08

Torna in alto Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 11 Empty Diario

Messaggio Da Ciacio Gio Mag 27, 2010 9:41 pm

Legger un diario , se non xè tuo , xè una roba brutta.

Leggerlo e non capir un ..zzo xè forsi anche pèzzo.

Dopo averlo letto , non capindo un ..zzo , e prender dei spunti per la tua carriera , pol esser fatale !


Fatta la xe - Pagina 11 Silvio10


Xè sicuramente mèio partir dalla fine dell'intima scrittura e ...dopo ...far due conti .



Fatta la xe - Pagina 11 Hanged10




L'esperienza insegna...............


Br1
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Numero di messaggi : 2321
Età : 68
Luogo di residenza : trieste
Data d'iscrizione : 01.03.08

Torna in alto Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 11 Empty Re: Fatta la xe

Messaggio Da Sandro Ven Mag 28, 2010 8:39 pm

e chi fa la Claretta?
Sandro
Sandro
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 415
Età : 70
Data d'iscrizione : 24.12.07

Torna in alto Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 11 Empty Forse...

Messaggio Da Ciacio Ven Mag 28, 2010 10:13 pm

Fatta la xe - Pagina 11 Sandro10


.... questa ?!?



Can Caron
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Numero di messaggi : 2321
Età : 68
Luogo di residenza : trieste
Data d'iscrizione : 01.03.08

Torna in alto Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 11 Empty Re: Fatta la xe

Messaggio Da Contenuto sponsorizzato


Contenuto sponsorizzato


Torna in alto Andare in basso

Pagina 11 di 25 Precedente  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 18 ... 25  Successivo

Torna in alto

- Argomenti simili

 
Permessi in questa sezione del forum:
Non puoi rispondere agli argomenti in questo forum.