Istituto Tecnico Nautico Tomaso di Savoia Duca di Genova di Trieste
Vuoi reagire a questo messaggio? Crea un account in pochi click o accedi per continuare.

Va capitani 73 - 74 and friends

+16
LaFè
fabio de grandis
mauriP
Ciacio
Monica G
Sergio
mario morelli
UDETE
Sissio
lucio55
Bruno Fragiacomo
Antonio Pechiar
matteo
Ale75
Peter
Sandro
20 partecipanti

Pagina 2 di 21 Precedente  1, 2, 3 ... 11 ... 21  Successivo

Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 2 Empty Va Capitani 73-74 & friends

Messaggio Da Sandro Lun Feb 25, 2008 10:06 pm

mi scrivo, scrivo, scrivo messaggi ma resto sempre sottocapo; come xe 'sta storia?
Sandro
Sandro
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 415
Età : 70
Data d'iscrizione : 24.12.07

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 2 Empty son mi

Messaggio Da Ospite Ven Feb 29, 2008 11:36 pm

[quote="razzaale"]Ciò ma dove xe finido Jampa?
se ga presentà con quel cappelin alla zena e dopo no se ga fato più sentir. Che el sia finido de novo in turkia? Boh, va a saver ti le cose della vita.
Cio Peter bele le foto vero? Tropa roba! Te son stado grande. Te poderà raccontar ai tuoi nipotini de cosa te ga rivado a combinar in questa storia.
Un saluto a tutti
sandro[/quote]

Ola
go trova dove gavevo scrito la password, vedo che ve se ben divertidi alle mie spalle quando iero a jettar sangue in Turkia, no go pratica con ste robe provo a spedir vedemo se parti

Ospite
Ospite


Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 2 Empty anche mi son sottocapo.....

Messaggio Da Ospite Ven Feb 29, 2008 11:43 pm

Ciao 'bravi ragazzi'
Per chi che ga fato el militar specialmente in marina, e nei ani che savemo noi, el sotocapo iera un che se gaveva fato el cul e che comunque no iera più.... un semplice marinaio, anche se in seguito el saria diventado sergente etc. etc. etc.
Iera una magra sodisfazion ma el fato de aver le mostrine coi baffi rossi, sepur de plastica - e non più de stofa come se usava 'na volta - perche a metà dei anni '70 oramai se vedi che iera za "tempi moderni" e che tutto se stava oramai zà plastificando..... significava comunque che ierimo zà quasi 'anziani' degni de esser un poco più rispettadi da quei 'ppena 'rrivadi (reclute).

Tornando ai tempi nostri volevo solo dirve che domenica questa, 2 de mazo 2008, dovessimo esser su 'Il Picoolo'........ speremo no per rapina.

La foto ze de Sissio come che za savè, ma le didascalia xe de Lucio-Ursusblack.

scrivè pur.... se ve tien.

un caro saluto
Pet.

Ospite
Ospite


Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 2 Empty Re: Va capitani 73 - 74 and friends

Messaggio Da Ospite Ven Feb 29, 2008 11:45 pm

razzaale ha scritto:mi scrivo, scrivo, scrivo messaggi ma resto sempre sottocapo; come xe 'sta storia?

bon meio de prima xe , dito tra de noi cosa xe BBCode ? sti moni che ridi quà vizin
go capì , non son tanto indrio,

Piero lo go visto a Ronchi con ti come xe ?

Ospite
Ospite


Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 2 Empty Re: Va capitani 73 - 74 and friends

Messaggio Da Ospite Ven Feb 29, 2008 11:51 pm

Peter ciao

Scrivo per impratichirme, lasa star el sottocapo che te ga meso i gradi solo per far veder che non te son recluta, ma ti te ga pagà de bever co te son passa sergente a
La Spezia?

Ospite
Ospite


Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 2 Empty Jampa's interferenze

Messaggio Da Ospite Sab Mar 01, 2008 12:07 am

Ciao Jampeta

te ricevo forte e chiaro.
Per chi che no ghe iera presente dime le tue impressioni in merito ala clapa che se ga riunido venerdi scorso de Bernarda.
ola
Pet

Ospite
Ospite


Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 2 Empty Re: Va capitani 73 - 74 and friends

Messaggio Da Ospite Sab Mar 01, 2008 12:24 am

Ciao peter

le lagrime me scori xo pel viso ... e me manda in corto la tastiera...
scolta xe venerdi diese de sera inveze de scriver no saria meio andar
a bever un per de birete.

ciao

Ospite
Ospite


Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 2 Empty sto Forum me intriga ....

Messaggio Da Ospite Sab Mar 01, 2008 12:53 am

Jampeta,
'desso che te se ga impratichido .. e che te ga visto 'che gliela fai'.....tornemo a noi, per star un poco nel filon
el tema iera stasera

IN CUI DIZEVO:
===========

Tornando ai tempi nostri volevo solo dirve che domenica questa, 2 de mazo 2008, dovessimo esser su 'Il Picoolo'........ speremo no per rapina.

La foto ze de Sissio come che za savè, ma le didascalia xe de Lucio-Ursusblack.

scrivè pur.... se ve tien.

E PO' GO FINIDO
============

Bele le foto de Sissio NoOOO???

Good Night

Pet

Ospite
Ospite


Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 2 Empty VACAF

Messaggio Da Sandro Dom Mar 02, 2008 7:35 pm

Alora muli, go un per de sassetti de cavarme dalle scarpe.
Intanto l'oggetto de 'sto messaggio no xe una parolazza ma le iniziali de "Va capitani and Friends".
Che Jampa, che ga fato con mi el concorso per entrar in accademia, me disi che mejo sottocapo che niente non me va tanto ben.
Gavè visto quante striche e greghe de oro ga quel Admin. Ma chi xe quel? Ciò mi jero in accademia e i sottocapi li mettevo sull'attenti e anca i sergenti. E po' perchè Piero xe diventà sottocapo in 2? Devi esser raccomandà.
Volè che parlemo dela foto dell'incontro sul "Piccolo"? A mi non me se vedi! MI zigavo de star sentadi la davanti ma nissun me ascoltava cusì mi, che son il più alto de tuti, no me se vedi.
Insoma se devo tirar le some de questo ambaradan credo che qualchedun me remi contro.
Scoltè, ma semo solo noi tre disperadi a scriver qui sora?
E gli altri dove xe?
Adeso son un po nei casini po la prossima settimana porto mia moglie a Parigi po dopo se vedaremo per una bireta vero Jampa e Piero? (go fato la rima)
..... siamo solo in tre, tre somari e tre briganti....


saluti a tutti
Sandro
Sandro
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 415
Età : 70
Data d'iscrizione : 24.12.07

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 2 Empty VACAF

Messaggio Da Sandro Dom Mar 02, 2008 7:36 pm

cò son diventado anca mi sottoapo in seconda!!!
allora protestar convien!
Sandro
Sandro
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 415
Età : 70
Data d'iscrizione : 24.12.07

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 2 Empty VACAF

Messaggio Da Sandro Dom Mar 02, 2008 7:38 pm

volevo dir sottocapo de terza
Sandro
Sandro
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 415
Età : 70
Data d'iscrizione : 24.12.07

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 2 Empty ZENA DEL 22-2

Messaggio Da lucio55 Dom Mar 02, 2008 11:34 pm

Aviso a tuti i naviganti !!!
La didascalia sul giornal no xe opera mia....mi ghe gò mandà a Peter tuta un'altra roba + generica
visto ke ierimo tuti misiai.
Purtropo in foto no ghe semo tuti
La prosima volta ki ke no se vedi starà davanti.
COMUNQUE VOLEVO DIRVE KE XE STA' SSAI BEL E DE RIPETER SSSSAI PRESTO !!!!
lucio55
lucio55
Sottocapo
Sottocapo

Numero di messaggi : 6
Data d'iscrizione : 27.02.08

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 2 Empty VACAF

Messaggio Da Sandro Lun Mar 03, 2008 1:05 pm

Xe vero, dale scritte sembrava che iera solo la Va capitani inveze iera mezo Nautico. Una clase de 40 de lori no se la vedeva neanca nelle trasmissioni da Alberto Manzi.
Bisogna dar anche ato però che tuto xe partì da un dela Va per cui, chiunque gabi scrito la didascalia, sarà perdonà. La prossima volta faremo scriver mejo
Podessimo pensar a qualcosa nella bella stagion, in un posto all'aperto, magari una frasca e zo de la che sia però con piomba finale e navetta de trasporto a casa dei malcapitadi, altrimenti no se divertimo più.
un saluto
Sandro
Sandro
Sandro
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 415
Età : 70
Data d'iscrizione : 24.12.07

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 2 Empty VA CAPITANI 73-74 & FRIENDS POLEMICHE

Messaggio Da Sissio Lun Mar 03, 2008 6:15 pm

Ciao a tutti, scrivo in italiano per mestiere e in onore a Bianca De Toma la Prof di "Mission impossible".
Volevo avvicinarmi timidamente a questo forum per esternare la mia gioia per la nostra riunione di venerdì 22 febbraio 2008 invece entro prepotentemente per sedare quella che mi sembra una baruffa fra primedonne.

Insomma che diavolo di esempio diamo a quelli venuti dopo di noi, Nautico di qua, Nautico di là e alla fine ci piangiamo addosso perché nella foto non siamo venuti tanto bene, io personalmente sono rimasto immortalato con un "muso de ...." e probabilmente è proprio quello che ho; sono stato consolato bonariamente dalla mia signora con un "Ma va là che non è vero" ed è finita lì.

Ora analizziamo il problema come farebbe Dal Maso.
1) Non tutti nella foto sono riusciti bene.
- Ma nessuno di voi ha mai fatto il fotografo ufficiale a un matrimonio? E' difficile mettere in posa una sposa, vi immaginate far stare ferma una accozzaglia di ultracinquantenni senza catena?

2) Il povero Ale non si vede.
- Caro Ale, la foto è stata scelta insindacabilmente dal comitato organizzatore, io preferivo non comparire con quel famoso "muso..." e nell'altra tu, sebbene appena appena. comparivi. In ogni caso ti sia di lezione, alla tua età dovresti sapere che per quanto alto tu sia troverai sempre qualcuno più alto di te; potevi metterti davanti coi piccolini. In ogni caso per chetare la tua signora ti saranno spedite le foto di gruppo nelle quali tu appari.
Infine smettila di lamentarti per i gradi nel forum, non sono i gradi che danno il rispetto, sei sempre Ale qualsiasi disegno ti applichino sulla mostrina.

3) Bruno è con la "scafa" aperta.
- E allora, io ho pensato: ma guarda che tosto questo, se ne frega della foto e continua a cantare l'inno del Nautico, altro che quegli altri imbalsamati preoccupati solo di venire bene nella foto. Comunque anche a Bruno verrà spedita un'altra foto, questa volta con la bocca chiusa.

4) La didascalia della foto.
- E' vero non è quella di Lucio, quella per quanto bella non sarebbe mai passata sotto le forche caudine del redattore. Non è passata neanche la mia che, per quanto quasi uguale a quella pubblicata, faceva meglio capire che la riunione era estesa e non limitata alla Quinta A Capitani. Dovete saper e che anche un giornalista che scrive un pezzo mai e poi mai potrà anche redarre il titolo corrispondente, questo sarà sempre fatto da un collega, quindi senza il suo controllo; potete quindi immaginare la considerazione per una didascalia dei veterani del Nautico. In ogni caso, sempre in onore alla De Toma, se andiamo ad analizzare quanto pubblicato troveremo: "...anni giovanili trascorsi insieme: accanto ai capitani, macchinisti e costruttori di un'annata buona" Ossia, insieme ai capitani anche i macchinisti e i costruttori di quel magnifico anno.

Adesso basta, la prossima volta voglio scrivere le emozioni che ho provato nel vedervi nuovamente dopo tanto tempo.


Sissio
Sissio
Sissio
Sottocapo di 1° Classe Scelto
Sottocapo di 1° Classe Scelto

Numero di messaggi : 37
Data d'iscrizione : 24.02.08

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 2 Empty CAPITANI MACCHINISTI E COSTRUTTORI '73/74

Messaggio Da UDETE Lun Mar 03, 2008 8:34 pm

Cari amici,

mi affido ad un vecchio detto:

La plancia è il cervello,
la macchina è il cuore,
pazzi pur si vive .... ma senza cuor si muore.

Senza voler essere di parte, approvo pienamente quanto sopra da parte di Sisso.
Grazie.
Umberto

UDETE
Comune di 1° Classe
Comune di 1° Classe

Numero di messaggi : 4
Data d'iscrizione : 26.02.08

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 2 Empty capitani macchinisti e costruttori

Messaggio Da Ospite Lun Mar 03, 2008 11:27 pm

Ieri gavevo troppi casini a casa, spiegarghe a mia moglie perche non iero nella foto,
come mai mi son macchinista i altri xe capitani, xe più un capitano o un macchinista ?
come mai la in foto pareva tuti boni muli inveze mi son torna a casa alle tre cantando la scoresa (instremindo la gata), me pareva de combater con la Debegnac.
Ogi la xe più calma cussi divido con voi questa gioia, par incredibile che per far la foto
presentabile alla stampa ghe ga volù un macchinista !!!
Tornando alla zena meio de cussi non podeva andar, nissun col muso, o che el vardava l'orologio no zonto altro che non sia za stado dito.
Peter go senti Rene per sto giovedi vedemo de combinar, stavolta ghe digo diretamente che vado a putane... cusi go meno de spiegar.
La xe tornada la xe drio de mi e no ghe va ben quel che scrivo ......
.....
Berto grazie per la foto me ga fato pensar che nelle foto de gruppo xe meio che non sio.

ridenovo saluti

Ospite
Ospite


Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 2 Empty zena

Messaggio Da Ospite Lun Mar 03, 2008 11:33 pm

Ciao Lucio

Te ga fato ben a spiegar che el necrologio no iera opera tua te gavevo za da del venduto, un che se prostituisi per 1/2 litro de bianco.

Dopo le polemiche go leto le spiegazione e ghe meto una piera sora

Ospite
Ospite


Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 2 Empty Giovedi NO

Messaggio Da Ospite Lun Mar 03, 2008 11:38 pm

Giovedi no perchè le put...ne xe ocupade con quei del Carli.
Go proposto Venerdi sera questa.
OK alle 19.30 sempre laaaa''' ????
Sissio xe sta' convincente comunque come le sue foto...ssai bele.

ciao bela muleria.

Ospite
Ospite


Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 2 Empty Re: Va capitani 73 - 74 and friends

Messaggio Da Ospite Mar Mar 04, 2008 12:13 am

peter53aussieaussie ha scritto:Giovedi no perchè le put...ne xe ocupade con quei del Carli.
Go proposto Venerdi sera questa.
OK alle 19.30 sempre laaaa''' ????
Sissio xe sta' convincente comunque come le sue foto...ssai bele.

ciao bela muleria.

Anche a mi me va meio venerdi

Ospite
Ospite


Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 2 Empty Nautico '73-'74-

Messaggio Da Ospite Mar Mar 04, 2008 12:38 am

Jampa te son stado grande ....come le Maldobrie.
Anka mi gho la mia Debegnac..anzi ghe ne gho 3 + la gata.

Comunque ala sera 2 ridade cussi fa solo che ben.

Se sentimo soon.

ola

Pet

Ospite
Ospite


Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 2 Empty vacaf

Messaggio Da Sandro Mar Mar 04, 2008 1:09 am

Come xe nottambuli?
Qua semo alla cappa! ga de passar la nottata e poi ve saverò dir.
Comunque in linea de massima una bireta ogni tanto, ribadiso, la beveria.
go problemi el giovedì e il venerdì perchè prima porto la moglie a scuola de ballo e poi, il venerdì, vado a zogar de basket con il fio e con gli amici del dopolavoro.
Quel che se podessi far, sempre che voi due no volè star soli, se lanciar in rete data, posto e ora, tipo festa "rave", per farse una bionda e poi chi vien vien.
Chissà se son passà sottocapo di prima?
Sandro
Sandro
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 415
Età : 70
Data d'iscrizione : 24.12.07

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 2 Empty La xe tornada la xe drio de mi e no ghe va ben quel che scri

Messaggio Da Ospite Mar Mar 04, 2008 1:27 am

La xe tornada la xe drio de mi e no ghe va ben quel che scrivo ......

embhe mi gha fato impazir- veramente un bel momento de vita vissuda ...che condivido in pien. Bravo: un poeta.

Certo che ogi ne ze sucesse de robe.

Tanta gente che se gha connesso, chi visibile chi no, comunque sempre partecipe e curiosi de entrar nel giogo.

Sandro, per quanto riguarda el rave, penso che te gha tuto el nostro appogio morale. Proponi una data, ma che sia de venerdi' dove che ti te sia franco (libero) de giogar a baletta.

sincerely your friend

Pet

Ospite
Ospite


Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 2 Empty vacaf

Messaggio Da Sandro Mar Mar 04, 2008 2:03 pm

Peter, adeso ghe penso un attimo per il raduno rave ma in sto periodo se dipendi de mi no sarà tanto presto.
In ogni caso volevo puntualizzar che mi il sabato lavoro (ogni tanto scominzio alle 6) per cui se devo imbriagarme, che sia de martedi o che sia de venerdi sempre rintronado son il giorno dopo. Mi qualche volta vado rinco a lavorar, ma lo fe anca voi qualche volta cussì posso continuar a controllar la panzeta con il basket de venerdi.

Per Jampa no xe sicuro problemi mai.
ciao
Sandro
Sandro
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 415
Età : 70
Data d'iscrizione : 24.12.07

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 2 Empty Ecco il testo originale

Messaggio Da Sissio Mar Mar 04, 2008 3:46 pm

Vi trasmetto il testo originale della didascalia.
Chiunque brontoli si farà 48 ore in coffa, anche se macchinista o costruttore. Per "par condicio".

DIPLOMATI V A CAPITANI ‘73-‘74 & FRIENDS

Ormai sembrava una chimera, invece dopo ben 34 anni ci siamo ritrovati tutti assieme
come l’ultimo giorno di scuola. Eravamo in tanti, qualche capello in meno e qualche chilo in
più ma lo stesso sorriso e la stessa complicità di quei meravigliosi anni passati insieme.
Capitani, macchinisti e costruttori di un’annata buona, gente “sana” che nella vita non ha tradito le aspettative.
Un grazie a Peter per questo splendido regalo. A tutti i “ragazzi” buona fortuna e … vento in poppa!
Sissio
Sissio
Sottocapo di 1° Classe Scelto
Sottocapo di 1° Classe Scelto

Numero di messaggi : 37
Data d'iscrizione : 24.02.08

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 2 Empty un salutone

Messaggio Da mario morelli Mar Mar 04, 2008 7:44 pm

Ciao a tutti i veterani del forum( D.O.P. 73/74). anche se non ho potuto partecipare alla rimpatriata del 22/2, sono virtualmente con voi....certo che con un buon calice davanti sarebbe meglio..
Un carissimo saluto a tutti
Mario Morelli

mario morelli
Comune di 1° Classe
Comune di 1° Classe

Numero di messaggi : 1
Data d'iscrizione : 04.03.08

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 2 Empty Re: Va capitani 73 - 74 and friends

Messaggio Da Contenuto sponsorizzato


Contenuto sponsorizzato


Torna in alto Andare in basso

Pagina 2 di 21 Precedente  1, 2, 3 ... 11 ... 21  Successivo

Torna in alto

- Argomenti simili

 
Permessi in questa sezione del forum:
Non puoi rispondere agli argomenti in questo forum.