T/n Raffaello - CRDA
4 partecipanti
T/n Raffaello - CRDA
Ciau Muli!
Go bisogno de un aiuto grande come una casa (anzi... grande come un transatlantico)!! Voi savè dirme quando ga comincià i lavori de costruziòn dela Raffaello? Go zercà dapertuto in internet, ma no go trovà un zoca: i parla sai del varo, del viagio de inauguraziòn, de chi che ghe ga piturà i interni, manca poco che i disi chi che ghe ga inverigolà le zime... ma de cò i ga comincià i lavori no se sa niente!
Se pò volè farme diventàr una dona felice, conteme dove che posso trovàr qualche anedoto su come che andàva i lavori al interno del cantièr o se xè qualche archivio storico che tegni i veci documenti de 'ste robe.
Ve ringrazio veramente ssai!
Go bisogno de un aiuto grande come una casa (anzi... grande come un transatlantico)!! Voi savè dirme quando ga comincià i lavori de costruziòn dela Raffaello? Go zercà dapertuto in internet, ma no go trovà un zoca: i parla sai del varo, del viagio de inauguraziòn, de chi che ghe ga piturà i interni, manca poco che i disi chi che ghe ga inverigolà le zime... ma de cò i ga comincià i lavori no se sa niente!
Se pò volè farme diventàr una dona felice, conteme dove che posso trovàr qualche anedoto su come che andàva i lavori al interno del cantièr o se xè qualche archivio storico che tegni i veci documenti de 'ste robe.
Ve ringrazio veramente ssai!
LaFè- Sottocapo
- Numero di messaggi : 9
Re: T/n Raffaello - CRDA
Ciao LaFè, te ga za controllado questo sito? http://www.michelangelo-raffaello.com/, lo gavevo letto a suo tempo ma non me ricordo se i parlava del varo, comunque posso dirte che mio nono ga lavorà in cantier sulla Raffaello e sul viaggio inaugurale, ma purtroppo non el xè più tra de noi quindi non posso aiutarte da questa parte.
Ciao!!!
Ciao!!!
Grazie Stela,
gavèvo visto si! Ma go fato qualche ricerca e con l'aiuto de un poca de mularia che go trovà sui forum, xè vegnù fora che la date of keel laid (ara ti, nianca no me ricordavo che se disèva cussì!) dovessi esser l'8 setembre del '60, in concomitanza con la Michelangelo a Sestri.
Ciau!
gavèvo visto si! Ma go fato qualche ricerca e con l'aiuto de un poca de mularia che go trovà sui forum, xè vegnù fora che la date of keel laid (ara ti, nianca no me ricordavo che se disèva cussì!) dovessi esser l'8 setembre del '60, in concomitanza con la Michelangelo a Sestri.
Ciau!
LaFè- Sottocapo
Salve ragazzi,
scuseme per la mia lunga assenza sul forum, se sa niente riguardo la storia della T/N Raffaello?
Su su feve avanti
Ciao!
scuseme per la mia lunga assenza sul forum, se sa niente riguardo la storia della T/N Raffaello?
Su su feve avanti
Ciao!
Servi ancora sta info? Me son appena iscritta e dovessi un attimo zercar, ma penso de poder trovar qualcossa...
Ciau
Ciau
AleGaro- Comune di 1° Classe
- Numero di messaggi : 2
Benvenuta , e la risposta è si, fà sempre piacere trovare informazioni su questa mitica nave frà le ultime bellezze dei mari costruite a trieste.
Sergio- 1° Maresciallo
- Numero di messaggi : 420
Luogo di residenza : TRIESTE
Eccomi di ritorno!
Secondo i dati del Cantiere San Marco le date della Raffaello sono le seguenti:
Impostazione: 10/5/61
Varo: 24/3/63
Consegna: 7/7/65
Il numero di costruzione era 1864.
Spero di esser stata utile!
Ciao,
Ale
Secondo i dati del Cantiere San Marco le date della Raffaello sono le seguenti:
Impostazione: 10/5/61
Varo: 24/3/63
Consegna: 7/7/65
Il numero di costruzione era 1864.
Spero di esser stata utile!
Ciao,
Ale
AleGaro- Comune di 1° Classe
- Numero di messaggi : 2
Grande Sandra!!!
Grazie de cuòr, te me son stada più che utile!
Basètti!
Grazie de cuòr, te me son stada più che utile!
Basètti!
LaFè- Sottocapo