V^ A Capitani " Coraggiosi" '92-'93
+6
Antonio Pechiar
Giovi
Ruby
cercio
Ale75
matteo
10 partecipanti
Pagina 2 di 3 • 1, 2, 3
Re: V^ A Capitani " Coraggiosi" '92-'93
Passato il Golden Gate e prima del Bay Bridge che collega San Francisco ad Oakland abbiamo l'isola di Alcatraz, con le strutture del ex-carcere più famoso del mondo. Come si vede i muri riportano i segni del tempo...come pure l'ufficiale ritratto al posto di manovra , specialmente se si confronta la foto con quelle di inizio topic!
Vediamo cosa scavo ancora fuori dal mio archivio!
Baobao.
Vediamo cosa scavo ancora fuori dal mio archivio!
Baobao.
matteo- Capo di 3° Classe
- Numero di messaggi : 133
Luogo di residenza : Trieste
Questa per ricordare a tutti di portarsi sempre le mutande di lana quando si imbarca ! Qua siamo in mezzo tra le isole Aleutine e la Kamchatka. Grazie all'aria siberiana la temperatura era -23 C°, come si vede anche dal colore del mio naso!!!
Questa...beh, perchè ogni tanto un pò di riposo ci vuole dai!
...non si vede ma avevo un occhio aperto cmq!
Baobao.
...non si vede ma avevo un occhio aperto cmq!
Baobao.
Grazie Antonio. Altra settimana di sangue e fatica terminata. Spero nel w.e. di recuperare ancora qualcosa di bello da mettere in rete. Sto anche cercando di contattare gli altri della mia classe per vedere se riusciamo a rimpolpare la lista degli iscritti
Ciao a tutti per adesso.
Ciao a tutti per adesso.
matteo ha scritto:Grazie Antonio. Altra settimana di sangue e fatica terminata. Spero nel w.e. di recuperare ancora qualcosa di bello da mettere in rete. Sto anche cercando di contattare gli altri della mia classe per vedere se riusciamo a rimpolpare la lista degli iscritti
Ciao a tutti per adesso.
ahahahahahah.....altra settimana de sangue e fadiga....ihihihihhihiih
In effetti ve vedo abbastanza macilenti voi del MAR-MAR....sai stressssssssssssss.......soprattutto el vostro capo.......
Ale75- 2° Capo Scelto
- Numero di messaggi : 79
No tocar el nostro capo che xè un sant'omo! Nol sporca, nol spuza, el sta quieto e bon tutto el giorno a smistar notizie inutili in giro per la sezion e "ogni tanto" el fuma un cichin. Piccolo particolare: "ogni tanto" va letto come "ogni 20 minuti" e el bel xè che el va fin l'ariston per no farse veder. E dopo femo sai meeting tra de noi e se la contemo per mezzeore fazendo a turno su chi da ragion a chi e chi fa quel che gà torto tipo: mi e giampy contro giovy e cercio, tutti contro cercio e robe de sto tipo.
E non semo macilenti! Xè giovi che ne rovina la media.
Ciao.
Ciao.
matteo ha scritto:No tocar el nostro capo che xè un sant'omo! Nol sporca, nol spuza, el sta quieto e bon tutto el giorno a smistar notizie inutili in giro per la sezion e "ogni tanto" el fuma un cichin. Piccolo particolare: "ogni tanto" va letto come "ogni 20 minuti" e el bel xè che el va fin l'ariston per no farse veder. E dopo femo sai meeting tra de noi e se la contemo per mezzeore fazendo a turno su chi da ragion a chi e chi fa quel che gà torto tipo: mi e giampy contro giovy e cercio, tutti contro cercio e robe de sto tipo.
Ciao.
Bon che'l suo e nostro capo gaveva dito che'l vigniva a risolverne i problemi!!!
Come me piasi tanto dir da un 7 anni a sta parte....Dio li fa e li manda qua!!!
Ale75- 2° Capo Scelto
Credo che i rispettivi capi gavessi visto Pulp Fiction la sera prima, magari con una bottiglia de rosso in corpo e i se sognava de : " Mi chiamo Wolf, risolvo problemi! ".
Disemo che non ghe ne crea e zà questo xè positivo ma me sembra che la sua aspirazion sia quella de farse cresser le ongie fora misura per dimostar che lui no gà bisogno de mover un dito...che saria anche un obiettivo importante da perseguir se oltre alle monade el ne inviassi un per de carte da 50 iuri.
Ciao a tutti.
Disemo che non ghe ne crea e zà questo xè positivo ma me sembra che la sua aspirazion sia quella de farse cresser le ongie fora misura per dimostar che lui no gà bisogno de mover un dito...che saria anche un obiettivo importante da perseguir se oltre alle monade el ne inviassi un per de carte da 50 iuri.
Ciao a tutti.
Bho, provo con voi che se giovini ma no tanto: Chi me sa dir quando, e perchè, che i ga cancelà la scrita "ACTA NON VERBA" che iera piturada sul pianerotolo del primo pian?
Longhi- Capo di 3° Classe
- Numero di messaggi : 118
Luogo di residenza : Ultimo lembo d'Istria italiana
Ola Longhi, in effetti el Master Verdichizzi, diplomato del '76 se ricorda della scritta de cui te parli. Mi invece me son diplomado nel '93 e zà non la gò presente. Gò visto gli ultimi due anni de Cassia e poderia escluder che una roba simile sia stada fatta sotto la sua presidenza...disemo dall'anno 89/90 in poi quindi.
Ciao
Ciao
matteo ha scritto:Ola Longhi, in effetti el Master Verdichizzi, diplomato del '76 se ricorda della scritta de cui te parli. Mi invece me son diplomado nel '93 e zà non la gò presente. Gò visto gli ultimi due anni de Cassia e poderia escluder che una roba simile sia stada fatta sotto la sua presidenza...disemo dall'anno 89/90 in poi quindi.
Ciao
Chissà de chi...
eagleone_- Sottocapo di 1° Classe
- Numero di messaggi : 24
Dai Eagleone...no te starà miga sospettando del nano malefico ? Lui personalmente non pol esser stado perchè , se la scritta iera più in alto de 1 metro e mezzo, nol ghe la fazeva fisicamente...magari col scangnetto.
Mi iero in IV quando el xè rivado e me ricordo che l'ultimo giorno prima delle vacanze de Nadal el ne gà blocca sulle scale perchè stavimo cantando l'Inno...ne xè balenado el dubbio che qualcossa no andava. Ma non gavevimo ancora visto niente.
Ciao
Mi iero in IV quando el xè rivado e me ricordo che l'ultimo giorno prima delle vacanze de Nadal el ne gà blocca sulle scale perchè stavimo cantando l'Inno...ne xè balenado el dubbio che qualcossa no andava. Ma non gavevimo ancora visto niente.
Ciao
Anche ti te ga ragion, solo che non so quanto in alto che la iera... Longhi iera più o meno de un metro e mezzo? Ma chissà, forsi con tre o quattro prof che ghe fazeva scaletta! Ormai manca la gerarchia la dentro, fossi per mi saria de tornar al vecio metodo dei piani...
I fa girar le classi su e zo durante la settimana, forsi i spera che se crei un vortice spazio temporale e che spunti nove aule, a meno che el matto, lo fazi per non crear situazioni de nonnismo.... Perchè se un giorno me vien fora con un'uscita del genere sta sicuro che no me stupiria...
I fa girar le classi su e zo durante la settimana, forsi i spera che se crei un vortice spazio temporale e che spunti nove aule, a meno che el matto, lo fazi per non crear situazioni de nonnismo.... Perchè se un giorno me vien fora con un'uscita del genere sta sicuro che no me stupiria...
Guarda, parlando una volta tanto seriamente: per mi sta idea de far girar le classi xè una "fesseria" totale ( e me limito a questo perchè son pur sempre un Sior Ufficiale della Marineria Italiana). Crea solo confusion e deresponsabilizza ancora de più i muli. Prima roba el fatto de metter le classi in ordine de anzianità dava una certa importanza a quei più veci e te inzinganava ad emularli ( pol sembrar una monada ma funziona cussì ); secondo se ti te vivi fisso in un posto de solito te ghe tien a far in modo che non sia un porcile e te se comporti de conseguenza. Se te cambi continuamente te vien naturale fregartene.
L'unica roba che me vien in mente xè che sto sistema fa tanto Università o campus all'americana...forsi ghe par figo far cussì. Pecado perchè , se dopo uno decidi de imbarcarse ( passeggeri, mercantili o militare) l'ordine xè comunque fondamentale, la gerarchia stessa xè fondamentale e el "nonnismo" , in varie forme, esisti. Se te se gà imparà a conviverghe e a gestirlo ben per tì, altrimenti te se tacchi al ..zzo e te tiri forte!
Riguardo all'altezza della scritta ghe domando ai miei colleghi più anziani pardon, "esperti" , e ve fazo saver.
Ciao
L'unica roba che me vien in mente xè che sto sistema fa tanto Università o campus all'americana...forsi ghe par figo far cussì. Pecado perchè , se dopo uno decidi de imbarcarse ( passeggeri, mercantili o militare) l'ordine xè comunque fondamentale, la gerarchia stessa xè fondamentale e el "nonnismo" , in varie forme, esisti. Se te se gà imparà a conviverghe e a gestirlo ben per tì, altrimenti te se tacchi al ..zzo e te tiri forte!
Riguardo all'altezza della scritta ghe domando ai miei colleghi più anziani pardon, "esperti" , e ve fazo saver.
Ciao
Si, xe che se le resta fisse fa molto regime e visto che come che ga ditto l'onorevole el Nautico xe fatto al 70% de neri (forsi podemo iniziar a usar el verbo "iera"...) podessi esser che oltre a sperar nei varchi spazio temporali ghe sia la paura che una disposizione normale delle classi come in tutte le sacrosante scole (nordio escluso e chiudo qua la parentesi ancora prima de verzerla..) podessi crear un clima de invasione politica sull'ambiente scolastico fazendo persuasione sui più piccoli...
Moh? Onestamente non saveria cossa risponderte. Me riesci difficile capir cossa gabbi a che veder dove te se senti per studiar con la propria inclinazione politica. Confermo che la nostra ( lo sarà sempre!) scola xè sempre stada nera, almeno de nomea, ma te posso anche dir che co iero mi, per la maggior parte dei muli voleva dir metterse le maiette " grazie a Dio sono italiano" o con qualche celtica qua e là. Ma de politica no ghe fregava niente a nessun e se te ghe chiedevi un'idea su storia patria o futuro se finiva sempre de Libero a bever spritz. Ghe iera ovviamente quei più attivi sul fronte politico e alcuni i lo xè anche rimasti...ma dubito che gabbi a che veder con la disposizion delle classi. Me piaseria che intervenissi anche qualche professor sul forum cussì da darne anche la version ufficiale de sta "monada".
P.s. oggi no vado dormir a casa mia ma in quella dei miei vicini e lori va dalla baba del 3° pian che la trasloca in soffitta...xè le nove misure per impedir che el mio diventi un condominio " nero ".
Ciao
P.s. oggi no vado dormir a casa mia ma in quella dei miei vicini e lori va dalla baba del 3° pian che la trasloca in soffitta...xè le nove misure per impedir che el mio diventi un condominio " nero ".
Ciao
No ste imbarcarve in sta storia de rossi o neri, che xe tute cazzade. Quando nele scole se ga comicià a parlar de partiti xe nati i casini che continua ancora adesso. El Nautico ga sempre avudo sta nomea de "nero", ma come diseva Cecchelin: "per certe mentalità quei che ama l'Italia, tuti fassisti". Ai mii tempi iera fifty - fifty e i rossi zigava de più. Dopo me par che xe andà tuto in dolze.
E comunque ricordeve de una principio fondamentale: Xe due robe al mondo dove che no funziona la democazia, dove che comanda un e solo che un: un'orchestra e una barca.
Ve domando: "iera qualchedun de voi a ocupar la scola quando che semo vignui a trovarve dopo la zena dei 10 ani?"
E comunque ricordeve de una principio fondamentale: Xe due robe al mondo dove che no funziona la democazia, dove che comanda un e solo che un: un'orchestra e una barca.
Ve domando: "iera qualchedun de voi a ocupar la scola quando che semo vignui a trovarve dopo la zena dei 10 ani?"
Longhi ha scritto:No ste imbarcarve in sta storia de rossi o neri, che xe tute cazzade. Quando nele scole se ga comicià a parlar de partiti xe nati i casini che continua ancora adesso. El Nautico ga sempre avudo sta nomea de "nero", ma come diseva Cecchelin: "per certe mentalità quei che ama l'Italia, tuti fassisti". Ai mii tempi iera fifty - fifty e i rossi zigava de più. Dopo me par che xe andà tuto in dolze.
Dime che anno che iera......forsi che ghe iero mi.......
Ale75- 2° Capo Scelto
Longhi ha scritto:92? 93?
mmmmmhhhhhh.....pol eser 93.....quela ocupazion gaveva svacado ala fine......quela del 94 co ierimo in V xe stada proprio ben orchestrada......
Ale75- 2° Capo Scelto
Orpo! Dicembre '93 son vignudo anche mi! Me iero zà diplomado, iero de ritorno da Livorno coi cavei taiai curti ( quela volta se capiva che i iera curti), ne gà ciamà Adriani per portarghe el vin e co son rivado sulla porta i muli me gà chiesto se iero della DIGOS ! Mi me son divertido, anzi se savè che se occupa de novo torno ancora !
Baobao
Baobao
Me sembrava inutile verzer un topic solo per far gli auguri de Nadal e cussì sfrutto el mio:
A tutti i "nautici", presenti e passati, a quei che xè drio tribolar per i 7 mari e che meio de tutti i riassumi lo spirito della nostra scola, a quei che gà messo radise in terra e che Barcola ghe sembra un oceano, a quei che gaveva sbaiado Istituto ma che comunque i se lo porta ancora dentro, a quei....insomma a tutti voi e alle vostre famiglie i miei auguri per un sereno Natale e un felice Anno Nuovo! Che sia salute, che sia bori e soprattutto ..zzo che lavori!
Ciao.
Per una volta, ma solo sotto le feste, ve taco anca la faccetta come che faria el bon Cercio!
A tutti i "nautici", presenti e passati, a quei che xè drio tribolar per i 7 mari e che meio de tutti i riassumi lo spirito della nostra scola, a quei che gà messo radise in terra e che Barcola ghe sembra un oceano, a quei che gaveva sbaiado Istituto ma che comunque i se lo porta ancora dentro, a quei....insomma a tutti voi e alle vostre famiglie i miei auguri per un sereno Natale e un felice Anno Nuovo! Che sia salute, che sia bori e soprattutto ..zzo che lavori!
Ciao.
Per una volta, ma solo sotto le feste, ve taco anca la faccetta come che faria el bon Cercio!
auguri
Dopo un brutto incidente credeme la vita xe assai bela, posso ringraziar qualche dun lassu' se oggi posso augurar un sereno Nadal a voi tutti .......AUGURI E NON LAMENTEVE ME RACCOMANDO!!!!!BASETTI Monica G
Monica G- Sottocapo di 1° Classe Scelto
- Numero di messaggi : 37
Luogo di residenza : Crogole13 San Dorligo
Pagina 2 di 3 • 1, 2, 3
Argomenti simili
» HAPPY BIRTHDAY "Va Capitani 73-74 & Friends"
» Va capitani 73 - 74 and friends
» Ia Capitani '69-'70 & Friends
» V^ A Capitani '94-'95 PRESENTE
» cerco testimonianze classi capitani,meta' anni 60
» Va capitani 73 - 74 and friends
» Ia Capitani '69-'70 & Friends