Squadra di voga!
+2
Antonio Pechiar
motumare
6 partecipanti
Istituto Tecnico Nautico Tomaso di Savoia Duca di Genova di Trieste :: L'Istituto Nautico :: Squadra di voga
Pagina 1 di 1
Squadra di voga!
Ciao ragazzi,
Manca proprio una sezione riservata alla squadra di voga! Qua c'è il mio contributo...
Se qualcuno ha altre foto (le mitiche trasferte di amburgo, ad esempio...) si faccia vivo!!
Io sono quello con il k-way giallo...manca il timoniere ma non è una grossa perdita...
Mandi!
El furlan
Manca proprio una sezione riservata alla squadra di voga! Qua c'è il mio contributo...
Se qualcuno ha altre foto (le mitiche trasferte di amburgo, ad esempio...) si faccia vivo!!
Io sono quello con il k-way giallo...manca il timoniere ma non è una grossa perdita...
Mandi!
El furlan
motumare- Sottocapo
- Numero di messaggi : 9
Re: Squadra di voga!
Ciao motumare,
innanzitutto volevo ringraziarti per esserti iscritto al forum.
Ora creo la sezione per la squadra di voga e sposto il messaggio li dentro.
Ciao.
innanzitutto volevo ringraziarti per esserti iscritto al forum.
Ora creo la sezione per la squadra di voga e sposto il messaggio li dentro.
Ciao.
Longhi- Capo di 3° Classe
- Numero di messaggi : 118
Luogo di residenza : Ultimo lembo d'Istria italiana
Per Antonio... vedi sopra e pensaci tu o potentissimo!
Sarà el solito problema de virgolette.
Ciao
Sarà el solito problema de virgolette.
Ciao
matteo- Capo di 3° Classe
- Numero di messaggi : 133
Luogo di residenza : Trieste
Errore mio ragazzi, ghe iera dei spazi nei nomi dei file e el Forum non me li leggeva... deso si!
Grazie Longhi per le splendide foto (anche perchè mi son de Muja ) non xè miga che te ne ga altre?
Ciao ciao a tutti!
Grazie Longhi per le splendide foto (anche perchè mi son de Muja ) non xè miga che te ne ga altre?
Ciao ciao a tutti!
No go altre de barche. Go qualcossa, ma no xe digitale. Spieghime perchè i muisani (ala vecia) ga de scriver Muja, Muia xe Muia.
Longhi ha scritto:No go altre de barche. Go qualcossa, ma no xe digitale. Spieghime perchè i muisani (ala vecia) ga de scriver Muja, Muia xe Muia.
va ben anche foto de babe....no se scandalizemo!!!
Mularia, vado casa dala parona ....bon fine setimana e fè i bravi...
Ale75- 2° Capo Scelto
- Numero di messaggi : 79
Acc... Longhi, veramente belle, complimenti!
Che manifestazion iera?
Ciao
Che manifestazion iera?
Ciao
Non go idea perchè se scrivii Muja e no Muia, go visto sempre scrito cussì e da bon muJesan go continuado la tradizion...
Ciao!
Ciao!
Iera el 1981, e per due ani i ga fato vignir a Muia la "Serenissima" barca storica de Venezia che el giovedì grasso fasseva rivar el re carnevale. Sto Re Carnevale iera un mato de Muia che bisognava portar a bordo. Sicome in Comu lavorava e lavora un nostro ex el ga pensà de ciamar el nautico. Semo andai per do ani dopo basta. Nel '84 i ga provà de novo. Per el carneval del '84 mi iro in VI.PE. fora Pantelleria a bordo de un vecio MSO e per telex (alto medioevo) xe rivà la notizia: "... : Alto Adriatico: imbarcazione stortica alla deriva ... ". se ga roto la zima e i ga perso la barca co i la portava a Muia, te se imagini che casin.
Un pescador de Umago, che la ga trovada, se ga sistamà lu e i fioi per la vita.
Imparite a scriver Muia, che xe ancora più tradizionale.
Longhi ha scritto:Iera el 1981, e per due ani i ga fato vignir a Muia la "Serenissima" barca storica de Venezia che el giovedì grasso fasseva rivar el re carnevale. Sto Re Carnevale iera un mato de Muia che bisognava portar a bordo. Sicome in Comu lavorava e lavora un nostro ex el ga pensà de ciamar el nautico. Semo andai per do ani dopo basta. Nel '84 i ga provà de novo. Per el carneval del '84 mi iro in VI.PE. fora Pantelleria a bordo de un vecio MSO e per telex (alto medioevo) xe rivà la notizia: "... : Alto Adriatico: imbarcazione stortica alla deriva ... ". se ga roto la zima e i ga perso la barca co i la portava a Muia, te se imagini che casin.
Se Ghilon ga dito che se scrivi Muia........e Muia sia!!!!!!!!!
Mi stago ancora spetando ancora do foto de babe!!!!!
Bongiorno Nautico
Ale75- 2° Capo Scelto
- Numero di messaggi : 79
Se ste atenti vedarè che a bordo xe anche Filippi.
Filippi a bordo de una barca? Strano perche' ghe xe' solo due momenti in cui el " terramaricolo " rivava a star a bordo: 1) prima de cascar in acqua e 2) dopo esser stado recuperado dall'acqua.
Con mi el me xe' filado in acqua durante le esercitazioni de vela sulla mitica Vega pero' el se gaveva districado ben: lo gavemo tirado suso e el vedeva che fazevimo fadiga a no riderghe in muso e lora el ne ga dito :" Ben, gave' 5 minuti, 5 minuti de numero, ride' quanto che vole', fe' i mone e dopo chiuso!" . Cio' ga' funzionado, el ga findo la lezion gocciolante come se niente fossi.
Ciao
Con mi el me xe' filado in acqua durante le esercitazioni de vela sulla mitica Vega pero' el se gaveva districado ben: lo gavemo tirado suso e el vedeva che fazevimo fadiga a no riderghe in muso e lora el ne ga dito :" Ben, gave' 5 minuti, 5 minuti de numero, ride' quanto che vole', fe' i mone e dopo chiuso!" . Cio' ga' funzionado, el ga findo la lezion gocciolante come se niente fossi.
Ciao
[img]https://nauticots.forumattivo.com/squadra-di-voga-f16/[/img]Ciao ragazzi!quanti anni hanno quelle barche e soprattutto quanti allievi vi hanno vogato...
io sono il capitano della squadra di quest'anno (a.s. 2008/2009) ma purtroppo a causa dell'andazzo che ha acquisito questa scuola siamo costretti noi a cercare le trasferte dove gareggiare e mantenere alto il nome del nostro istituto.Metto qui di seguito una foto di un allenamento in diga vecchia.
io sono il capitano della squadra di quest'anno (a.s. 2008/2009) ma purtroppo a causa dell'andazzo che ha acquisito questa scuola siamo costretti noi a cercare le trasferte dove gareggiare e mantenere alto il nome del nostro istituto.Metto qui di seguito una foto di un allenamento in diga vecchia.
enzo il macchinista- Comune di 1° Classe
- Numero di messaggi : 1
Luogo di residenza : trieste
Istituto Tecnico Nautico Tomaso di Savoia Duca di Genova di Trieste :: L'Istituto Nautico :: Squadra di voga
Pagina 1 di 1