FOTOGALLERY
+2
Ciacio
Sergio
6 partecipanti
Istituto Tecnico Nautico Tomaso di Savoia Duca di Genova di Trieste :: Ex Studenti :: 5a Capitani 73 - 74 and friends :: Off Topic Friends
Pagina 1 di 2
Pagina 1 di 2 • 1, 2
Re: FOTOGALLERY
CHE FIGO CHE IERA EL LUI .......
Mi iero ancor a picio, ma gavevo le bave.
CHE FIGO CHE IERA EL LUI ........
Mi iero ancor a picio, ma gavevo le bave.
CHE FIGO CHE IERA EL LUI ........
Longhi- Capo di 3° Classe
- Numero di messaggi : 118
Luogo di residenza : Ultimo lembo d'Istria italiana
Bei tempi caro Ciacio. Mi per ciorme el Ciao, son andà a portar le guide telefoniche. Quindici giorni de lavor e via col motorin.
Deso se fa i lising e dopo no se riva pagar.
Deso se fa i lising e dopo no se riva pagar.
gianchetti- Sottocapo
- Numero di messaggi : 8
Luogo di residenza : TRIESTE
el Ciao
Adesso el fà un poco de rider , ma questo xè stà el mito de tutti noi ex undicenni ... el Ciao !(nella foto un model recentissimo e super lusso !)
Passar dalla bicicletta al motor , nel rion del Re , iera quasi obbligatorio.
Per chi che vien de fora , el rion del Re xè San Luigi e Chiadino ,quindi via Marchesetti o via dell'Eremo , comunque salite !!!
El Ciao xè anche stà el primo motorin che sè podeva guidar a 14 anni , se non consideremo el Motom !!
Portar guide del telefono o zuccar caretti de bastoni iera giusto e appagante !
Per saver cos'che sè vol , no servi esser maggiorenni !
Magari .., visto che son de poco maggiorenne , ve manderò la foto del passo successivo ... la 125 !! (altro traguardo !)
Ciacio- Moderatore
- Numero di messaggi : 2321
Luogo di residenza : trieste
il 'Trotter' della Moto Guzzi
[img]https://nauticots.forumattivo.com/[/img]
Anche mi go dovesto far un per de lavoretti estivi per ciorme el motorin e siccome el Trotter costava q'che mille lire de meno rispetto al Ciao e che el me piaseva troppo lo go ciolto 'R O S S O' (che el Ciao noi lo fazeva in quel color)
Moto Guzzi Trotter 40 CC detto anche "Biciup" con portapacchi anteriore e posteriore (una ficheria!!! per quela volta)
Dati tecnici: Motore a due tempi, Cilindrata 40.85 C.C., Carburatore: dell'orto 14:9, Potenza CV 1.23 a 5000 giri al 1'.
Bei ricordi de gite fora porta in clapa coi motorini fino ...oltre Monfalcon e a forza de 1 litro de miscela alla volta in distributor per no sprecar i soldini tutti in una volta.......
Altri che ga de dir q'ssa sui cinquantini??? che dopo giustamente passemo alla categoria superiore.
ciao
Anche mi go dovesto far un per de lavoretti estivi per ciorme el motorin e siccome el Trotter costava q'che mille lire de meno rispetto al Ciao e che el me piaseva troppo lo go ciolto 'R O S S O' (che el Ciao noi lo fazeva in quel color)
Moto Guzzi Trotter 40 CC detto anche "Biciup" con portapacchi anteriore e posteriore (una ficheria!!! per quela volta)
Dati tecnici: Motore a due tempi, Cilindrata 40.85 C.C., Carburatore: dell'orto 14:9, Potenza CV 1.23 a 5000 giri al 1'.
Bei ricordi de gite fora porta in clapa coi motorini fino ...oltre Monfalcon e a forza de 1 litro de miscela alla volta in distributor per no sprecar i soldini tutti in una volta.......
Altri che ga de dir q'ssa sui cinquantini??? che dopo giustamente passemo alla categoria superiore.
ciao
Ospite- Ospite
Ciacio- Moderatore
E Raffa per Angelo
Angelo xè quel che , dopo, xè diventà marì de Marina che a sua volta xè diventada collega de Genio e così via....
In tutti due i casi no batti i colori , el mio 'Lui' iera verde , la 'dl' de Angelo iera bianca .
Ciacio- Moderatore
Un passo avanti
16 anni , patente , targa e ormoni sottosora !
El sogno iera questa
el 90 SS bella come el sol , svelta e grintosa . Unico neo , con due lire de più se podeva aver la 125 , più potente, più veloce ma anche più banale.
Una sera de agosto , mi e mio fradel semo andai in stazion marittima a cior el vecio che rivava con una bianca, no me ricordo se iera l'Europa o l'Africa.
La nave doveva far bacin cussì el genitor gaveva un pochi de giorni liberi e quindi de ottimo umor!!
Contento vederne rivar in gambusa el vecio caminava a una spanna de terra, una stecca de sigarette per mio fradel (lui gaveva 10 anni de più) e carcioffini e cipolline per mì !
Con la 600 tutti e tre gavemo fatto un giro per città , due angurie in canal , una birra al Dreher e dopo a casa .
Una delle rare zene con tutta la famiglia in tavola , atmosfera ottima e mì la gò buttada :
"Scolta papà , gò ancora un mese e mezzo de vacanza da scola , te me trovi un posto de facchin con Ligabue per poder far sù un pochi de soldi ?"
-" E per cossa te servi stì soldi ?"
"Perchè stago per far 16 anni , volessi far la patente e ciorme una vespa con la targa !"
Una ventina de secondi de silenzio , mia mamma che comincia a rider , mio fradel Gianni che dopo la birra e tre biceri iera tutto rosso , mì coi aghi nel cul e allora... mio pàre gà ditto:
-" Bon và ben , visto che te vol far el facchin , te farà el facchin , per la vespa parleremo !"
E cussì gò lavorà un mese per Ligabue , me ricordo quei ..zzo de sacchi de farina Manitoba sù per le scalette del 'Colombo' , credo che i pesava più de 50 chili !
Alla fine gavevo giusto i soldi per un acconto della vespa , fortuna che xè rivà un telegramma per mia mamma da Capetown che diseva :
-" Bravo - facchino - adesso - scuola - compra - vespa "
Cussì a circa metà de ottobre giravo con la vespa, no la 90 SS , ma el 125 'Primavera'
Grazie sior Rico !!!
GiordanoBr1
El sogno iera questa
el 90 SS bella come el sol , svelta e grintosa . Unico neo , con due lire de più se podeva aver la 125 , più potente, più veloce ma anche più banale.
Una sera de agosto , mi e mio fradel semo andai in stazion marittima a cior el vecio che rivava con una bianca, no me ricordo se iera l'Europa o l'Africa.
La nave doveva far bacin cussì el genitor gaveva un pochi de giorni liberi e quindi de ottimo umor!!
Contento vederne rivar in gambusa el vecio caminava a una spanna de terra, una stecca de sigarette per mio fradel (lui gaveva 10 anni de più) e carcioffini e cipolline per mì !
Con la 600 tutti e tre gavemo fatto un giro per città , due angurie in canal , una birra al Dreher e dopo a casa .
Una delle rare zene con tutta la famiglia in tavola , atmosfera ottima e mì la gò buttada :
"Scolta papà , gò ancora un mese e mezzo de vacanza da scola , te me trovi un posto de facchin con Ligabue per poder far sù un pochi de soldi ?"
-" E per cossa te servi stì soldi ?"
"Perchè stago per far 16 anni , volessi far la patente e ciorme una vespa con la targa !"
Una ventina de secondi de silenzio , mia mamma che comincia a rider , mio fradel Gianni che dopo la birra e tre biceri iera tutto rosso , mì coi aghi nel cul e allora... mio pàre gà ditto:
-" Bon và ben , visto che te vol far el facchin , te farà el facchin , per la vespa parleremo !"
E cussì gò lavorà un mese per Ligabue , me ricordo quei ..zzo de sacchi de farina Manitoba sù per le scalette del 'Colombo' , credo che i pesava più de 50 chili !
Alla fine gavevo giusto i soldi per un acconto della vespa , fortuna che xè rivà un telegramma per mia mamma da Capetown che diseva :
-" Bravo - facchino - adesso - scuola - compra - vespa "
Cussì a circa metà de ottobre giravo con la vespa, no la 90 SS , ma el 125 'Primavera'
Grazie sior Rico !!!
GiordanoBr1
Ciacio- Moderatore
Ma..
..el 90SS me piasi ancora adesso !!!
Ciacio- Moderatore
Ma ve ricordè quando la 30 e la 24 passava per Cavana?Peter ha scritto:
Ciao a tutti/e
Stà foto me gha fato andar 'ssai indrio nel tempo. Penso che semo nei primi anni '60.
ciao
Piero
Gavè mai provado adesso a passar per la e cerccar de capir come funzionava el traffico in doppio senso da quele parti?
Sandro- 1° Maresciallo
- Numero di messaggi : 415
go trovà la 24
][/url]
lo stesso me riessi difficile creder che passava per Cavana
lo stesso me riessi difficile creder che passava per Cavana
Sandro- 1° Maresciallo
- Numero di messaggi : 415
e dopo i motorini e i 125 cc. comincia le robe serie ......
[img][/img]][/img]
BMW R45 - Un do riode che gho ciolto nel '79 e che me gha da' 'ssai soddisfazioni girando per mezza Europa + Scotland, isole e penisole varie del Mediterraneo and so on.
Dato tecnici BMW R45:
Modello o restyling prodotto dal: 1978 al 1988
Categoria: Moto stradali e naked
Tempi: 4
Cilindrata: 475 cc
Numero cilindri: 2
BMW R45 - Un do riode che gho ciolto nel '79 e che me gha da' 'ssai soddisfazioni girando per mezza Europa + Scotland, isole e penisole varie del Mediterraneo and so on.
Dato tecnici BMW R45:
Modello o restyling prodotto dal: 1978 al 1988
Categoria: Moto stradali e naked
Tempi: 4
Cilindrata: 475 cc
Numero cilindri: 2
Potenza: 35 CV (25,76 kW) Velocità dichiarata: 160 km/h Coppia massima: 37,5 Nm a 5500 giri/min Peso a secco: 205 kg Trasmissione: a cardano Raffreddamento: Aria Freni: Ant disco - Post tambu Classificazione antinquinamento: euro 0 E pensar che la gho vista - PROPRIO ELA - ancora perfetta l'anno scoso posteggiada in Via Rossetti e sembrava........ che la me saludassi. Una commozion. |
Ospite- Ospite
son soto una tormenta de neve.....
quel che vedè.... xè cascà in un per de ore... se continua... stasera 'ndaro' casa co la slitta!!
Beati voi... al calduccio a festegiar CRAXI!!!
cicio
Festeggiamenti
Betty , xè ndà
diese anni fà
Ben Ali gà ingrumà
i bori che el gà portà
Chi oramai nel cul lo gà
la sorella ringrazierà
Ano Nimo
Ciacio- Moderatore
Bei tempi ..
..quando sè podeva romperse i ossi pel Carso !
Lo doperavo solo de sabato mattina con altri tre scantinài come mì .
Un Ktm , un Hercules e un altro Puch , cinque litri e mezzo al 4% da S. Luigi - Botazzo - Slivia , con la targa in scarsela , tutto per i grembani e solo attraversando le strade , per capirse.... iera in costruzion l'autoporto de Fernetti con due discriminanti* de panico!
Ritorno per strada.
Diverse volte ..mezzo ritorno !!!
110 km/h zò per via dell'Eremo e 110 km/h sù per via dell'Eremo .
Lo gò sacrificà per una Giulia Super 1.6 !!!
Son stà proprio mona !!
Bruno Giordano
* "discriminante" xè una salita o una discesa , dipendi da che parte sè la guarda !
Lo doperavo solo de sabato mattina con altri tre scantinài come mì .
Un Ktm , un Hercules e un altro Puch , cinque litri e mezzo al 4% da S. Luigi - Botazzo - Slivia , con la targa in scarsela , tutto per i grembani e solo attraversando le strade , per capirse.... iera in costruzion l'autoporto de Fernetti con due discriminanti* de panico!
Ritorno per strada.
Diverse volte ..mezzo ritorno !!!
110 km/h zò per via dell'Eremo e 110 km/h sù per via dell'Eremo .
Lo gò sacrificà per una Giulia Super 1.6 !!!
Son stà proprio mona !!
Bruno Giordano
* "discriminante" xè una salita o una discesa , dipendi da che parte sè la guarda !
Ciacio- Moderatore
ferie 2012
Sto anno per la crisi i disi che xe anda' in ferie un italian ogni quattro, me sai dispiasi per quei che xe restadi a casa ma mi fedele alla mia grande passion anche sto anno son partido con la mia barca a vela per la Dalmazia e ve allego alcune foto. Se per caso qualche altro ex nauticense ga anche lui la mia stessa passion me faria sai piazer condivider le nostre esperienze.
P.s: per le foto dove' spetar che torno a casa perche' non so ancora come inserir le foto nel forum con android, graditi suggerimenti o guida a p.d.m.
P.s: per le foto dove' spetar che torno a casa perche' non so ancora come inserir le foto nel forum con android, graditi suggerimenti o guida a p.d.m.
Sergio- 1° Maresciallo
- Numero di messaggi : 420
Luogo di residenza : TRIESTE
Pagina 1 di 2 • 1, 2
Istituto Tecnico Nautico Tomaso di Savoia Duca di Genova di Trieste :: Ex Studenti :: 5a Capitani 73 - 74 and friends :: Off Topic Friends
Pagina 1 di 2