Istituto Tecnico Nautico Tomaso di Savoia Duca di Genova di Trieste
Vuoi reagire a questo messaggio? Crea un account in pochi click o accedi per continuare.

IERI SERA

2 partecipanti

Andare in basso

IERI SERA Empty IERI SERA

Messaggio Da Ale75 Mar Dic 18, 2007 2:04 pm

Ieri sera (17.12.2007) iero a rapresentar la nostra amata azienda ala consegna dele targhe pei aluni del Nautico più meritevoli.
Me ga fato sai piazer riveder el nostro grande Prof Sergio "Sergieto" Nigido e anche el Prof Vito Mizzan...due gran bele persone anche se con lori, ai tempi de scola, svolava piconi come rondini a primavera.
Per dirla tuta el primo me ga anche bocià in terza....... Crying or Very sad

Ma voi ve ricordè co Nigido se meteva ala lavagna, puntava el geso in alto e in pien stile Giotto fazeva un cercio che mi son sicuro che'l iera perfeto????? Laughing
FANTASTICO!!!!!!!!
Ieri ghe lo go dito che in uficio se rideva giusto l'altra setimana, provè a dir che gesto che'l me ga fato???? Soriso e man sula facia......ahahahahahah....... jocolor
Ale75
Ale75
2° Capo Scelto
2° Capo Scelto

Numero di messaggi : 79
Età : 48
Luogo di residenza : Trieste
Data d'iscrizione : 23.10.07

Torna in alto Andare in basso

IERI SERA Empty Re: IERI SERA

Messaggio Da Longhi Mer Dic 19, 2007 12:53 am

E le provete a tradimento?
"Nome e cognome in alto a destra, 50 minuti, 10 domande, 5 minuti a domanda, no ripeto due volte, chi xe xe. Prima domanda: ..."
Coi Ray Ban a specio, sentà, imobile, el gaveva el sguardo laser te se acorzevi co el te vardava.
Ma prof ghe par giusto? "Le robe giuste i te le insegna in seminario."
Mi lo gavevo in terza, in quarta gavevo Stenner, ma i me ga bolà, e me go curà alti do ani de Nigido. De diventar mati.
In Academia iera bobane, altrochè.
Longhi
Longhi
Capo di 3° Classe
Capo di 3° Classe

Numero di messaggi : 118
Età : 61
Luogo di residenza : Ultimo lembo d'Istria italiana
Data d'iscrizione : 12.12.07

Torna in alto Andare in basso

IERI SERA Empty Re: IERI SERA

Messaggio Da Ale75 Gio Dic 20, 2007 10:57 am

Longhi ha scritto:E le provete a tradimento?
"Nome e cognome in alto a destra, 50 minuti, 10 domande, 5 minuti a domanda, no ripeto due volte, chi xe xe. Prima domanda: ..."
Coi Ray Ban a specio, sentà, imobile, el gaveva el sguardo laser te se acorzevi co el te vardava.
Ma prof ghe par giusto? "Le robe giuste i te le insegna in seminario."
Mi lo gavevo in terza, in quarta gavevo Stenner, ma i me ga bolà, e me go curà alti do ani de Nigido. De diventar mati.
In Academia iera bobane, altrochè.

In Academia anche mi son andà liso come l'oio...come go za scrito in un altro post...el prof de navigazion in Academia (tale Amm. Moretti....gran persona), no gavendo voia de far lezion, ga testualmente dito....ogi la losodromia e l'ortodromia ve la fazo spiegar da un alievo del miglior nautico d'Italia....."chi è del Nautico di Trieste????".......Dio che goduria......
Ale75
Ale75
2° Capo Scelto
2° Capo Scelto

Numero di messaggi : 79
Età : 48
Luogo di residenza : Trieste
Data d'iscrizione : 23.10.07

Torna in alto Andare in basso

IERI SERA Empty Re: IERI SERA

Messaggio Da Longhi Gio Dic 20, 2007 2:17 pm

AUCD SM MD Nome Cognome: "La scusi Comandante (C.C. Peveri) ma Lei che scola superiore le ga fato? El liceo? Bon La me scolti mi, se un no impara nevigazion prima dei 18 ani, de navigazion no capirà mai un cazo." Chi ga dito sta frase se ga curà due ani de raferma e adesso el el xe comandante.
Longhi
Longhi
Capo di 3° Classe
Capo di 3° Classe

Numero di messaggi : 118
Età : 61
Luogo di residenza : Ultimo lembo d'Istria italiana
Data d'iscrizione : 12.12.07

Torna in alto Andare in basso

IERI SERA Empty Re: IERI SERA

Messaggio Da Contenuto sponsorizzato


Contenuto sponsorizzato


Torna in alto Andare in basso

Torna in alto

- Argomenti simili

 
Permessi in questa sezione del forum:
Non puoi rispondere agli argomenti in questo forum.