sorpresa per Matteo
+3
Antonio Pechiar
matteo
Monica G
7 partecipanti
sorpresa per Matteo
Finalmente ghe son rivada con l'aiuto de Antonio pero'.......Bene eccoci qua, giovani e aitanti alcuni con ancora i cavei altri con meno chili ......"pero' come jerimo bei".Matteo all'epoca te gavevi ancora el fifty comperado al mercatone rosa e bianco te se ricordi?
i jeans neri pero' te stava molto mejo........
Se qualche dun se riconossi in sta foto me contatti per favor cussi' magari fazemo anche una bela zena.....
Matteo se ti te ga altre foto nostre mandile pur ok?Un saluto a tutti e un abbraccio a Teo
Monica G
Se qualche dun se riconossi in sta foto me contatti per favor cussi' magari fazemo anche una bela zena.....
Matteo se ti te ga altre foto nostre mandile pur ok?Un saluto a tutti e un abbraccio a Teo
Monica G
Monica G- Sottocapo di 1° Classe Scelto
- Numero di messaggi : 37
Luogo di residenza : Crogole13 San Dorligo
Re: sorpresa per Matteo
Ehm...non so come dirtelo ma ...in effetti...non xè che se vedi assai. Che ierimo bei son sicuro ma forse gli altri gà el coraggio de dubitarne.
E disemo la verità : i levis 501 neri me stava ben allora come che i me sta ben adesso, quei li gò ciolti che gavevo 15 anni ( o 14? Boh ) e credo de averli tignudi fin che no i se gà materialmente disfado; altro che braghe sbregade, iera sbreghi con tochi de braga intorno.
...oltre a quel mi iero poveretto, no gavevo el Fifty ma l' Oxford come Gianluca" Tiro de impe" Rojaz. Bianco con le scritte rosa e el scarigo sbusado ad arte da Maxi B.
Quei sì che iera motorini: i te costringeva a impararte qualcossa de meccanica se te volevi che i superassi i 50 Km/h e dopo, futizzo dopo futizzo, te ieri costretto a metterghe el paracadute per fermarte. Altro che scuterini!
Dai Monica, non mollar! Speto de veder la foto e intanti cerco le mie.
Basi.
E disemo la verità : i levis 501 neri me stava ben allora come che i me sta ben adesso, quei li gò ciolti che gavevo 15 anni ( o 14? Boh ) e credo de averli tignudi fin che no i se gà materialmente disfado; altro che braghe sbregade, iera sbreghi con tochi de braga intorno.
...oltre a quel mi iero poveretto, no gavevo el Fifty ma l' Oxford come Gianluca" Tiro de impe" Rojaz. Bianco con le scritte rosa e el scarigo sbusado ad arte da Maxi B.
Quei sì che iera motorini: i te costringeva a impararte qualcossa de meccanica se te volevi che i superassi i 50 Km/h e dopo, futizzo dopo futizzo, te ieri costretto a metterghe el paracadute per fermarte. Altro che scuterini!
Dai Monica, non mollar! Speto de veder la foto e intanti cerco le mie.
Basi.
matteo- Capo di 3° Classe
- Numero di messaggi : 133
Luogo di residenza : Trieste
Go corretto mi el bug... Non bisognava metter le virgolette sul link .
Ciao! e Buone Feste a TUTTI!
Ciao! e Buone Feste a TUTTI!
Mamma mia! Monica, avvisime prima...me stavo per inghiottir el mouse dal spavento co me son visto.
Va ben Antonio, te gà fatto una roba bella...ma adesso torna a metter el " bug" che xè meio.
Scherzo!!!
Monica, ma te sa che mi el mulo in prima fila con la maia gialla non me lo ricordo proprio. Ma iera con noi o iera un clandestin?Boh?!
Mi gli unici de cui gò notizie ( oltre a Maxi e Fabry, ovvio!) xè Sandro che xè in Fincantieri e Kocj che penso bazzichi sempre con negozi e abbigliamento. Della Passante se favoleggiava che la fossi nel ramo gioielli ma forse iera leggende. La sorella de Michele sta con un mio collega, nonchè membro del forum ( nonchè membro e basta!), e la disi che el sta ben.
Dei altri xè nebbia fitta!
Mi son sempre pronto per una zena!
Basi!
Va ben Antonio, te gà fatto una roba bella...ma adesso torna a metter el " bug" che xè meio.
Scherzo!!!
Monica, ma te sa che mi el mulo in prima fila con la maia gialla non me lo ricordo proprio. Ma iera con noi o iera un clandestin?Boh?!
Mi gli unici de cui gò notizie ( oltre a Maxi e Fabry, ovvio!) xè Sandro che xè in Fincantieri e Kocj che penso bazzichi sempre con negozi e abbigliamento. Della Passante se favoleggiava che la fossi nel ramo gioielli ma forse iera leggende. La sorella de Michele sta con un mio collega, nonchè membro del forum ( nonchè membro e basta!), e la disi che el sta ben.
Dei altri xè nebbia fitta!
Mi son sempre pronto per una zena!
Basi!
Son mi el membro!
Miki xe padre di famiglia e ga una bella casetta al Villaggio del Pescatore ... l'altro all'ultima volta che lo go sentido iera ancora iscritto alle serali (no so se II o III captains) ... poi go savù che xe stadi dei casini e attualmente no go idea se el prosegui o no ...
Miki xe padre di famiglia e ga una bella casetta al Villaggio del Pescatore ... l'altro all'ultima volta che lo go sentido iera ancora iscritto alle serali (no so se II o III captains) ... poi go savù che xe stadi dei casini e attualmente no go idea se el prosegui o no ...
haidettosandro?- Sottocapo di 3° Classe
- Numero di messaggi : 13
Sia lode al membro...sempre sia lodato!
Immagino che el gabbi avudo gli stessi problemi che contava Monica G, tipo classi che xè iniziade senza saver se dopo i le gaveria portade avanti o robe del genere. Pecà perchè rappresenta una colossale presa in giro, specialmente per gente che lavora!
Dai Sandro, vien zò de noi che anche Giovi te speta!
Immagino che el gabbi avudo gli stessi problemi che contava Monica G, tipo classi che xè iniziade senza saver se dopo i le gaveria portade avanti o robe del genere. Pecà perchè rappresenta una colossale presa in giro, specialmente per gente che lavora!
Dai Sandro, vien zò de noi che anche Giovi te speta!
io mi sono riconosciuto
Monica G ha scritto:Finalmente ghe son rivada con l'aiuto de Antonio pero'.......Bene eccoci qua, giovani e aitanti alcuni con ancora i cavei altri con meno chili ......"pero' come jerimo bei".Matteo all'epoca te gavevi ancora el fifty comperado al mercatone rosa e bianco te se ricordi?
Monica G
mas- Comune di 1° Classe
- Numero di messaggi : 1
chi sei????
Allora son contenta che qualcuno si e' rivisto nella foto che ho mandato ,ma per cortesia vorrei anche sapere di chi si tratta .....o forse sono troppo curiosa .....beh vediamo "mas" puo' stare per Maxi B. e' il primo che mi viene in mente (chissa' perche') oppure Massimiliano Zerial o ancora Kocj , boh magari me lo fate sapere così facciamo prima ok?Mi raccomando se casomai vi sentite con qualcuno della classe ditegli di iscriversi.bene bacetti a tutti adesso devo andare a studiare
vorrei sapere se........
CHI SEIIIIIIIIII???????????Monica G ha scritto:Allora son contenta che qualcuno si e' rivisto nella foto che ho mandato ,ma per cortesia vorrei anche sapere di chi si tratta .....o forse sono troppo curiosa .....beh vediamo "mas" puo' stare per Maxi B. e' il primo che mi viene in mente (chissa' perche') oppure Massimiliano Zerial o ancora Kocj , boh magari me lo fate sapere così facciamo prima ok?Mi raccomando se casomai vi sentite con qualcuno della classe ditegli di iscriversi.bene bacetti a tutti adesso devo andare a studiare
info
si vorrei sapere se ti e' arrivata l'altra foto....e poi mi da fastidio nonn sapere chi si e' riconosciuto in questa...!!!!!
Purtroppo monica a me non è arrivata nessuna foto, a che indirizzo l'hai spedita? Inviamela al mio indirizzo antoniopechiar@nauticots.net come allegato file.
Ciao Ciao!
Ciao Ciao!
spero ti sia arrivata l'ho spedita ieri al tuo indirizzo messanger
Purtroppo non mi è arrivato niente Monica.
Prova a spedirla a questo indirizzo: nauticots@nauticots.net dovrebbe funzionare...
Ciao e grazie!
Prova a spedirla a questo indirizzo: nauticots@nauticots.net dovrebbe funzionare...
Ciao e grazie!
....E dove xe finì Visentin???...me ricordo che ghe tacavo cagole in schiena durante le lezioni(lui iera in banco davanti de mi...
okkupador- Sottocapo
- Numero di messaggi : 5
Luogo di residenza : al nautico iero de casa
chi te son????
Visintin el xe cambia' un casin........ma ti chi te son?????
Monica G ha scritto:Visintin el xe cambia' un casin........ma ti chi te son?????
domandighe a Visentin lui se ricorda sicuro!!!
okkupador- Sottocapo
- Numero di messaggi : 5
Luogo di residenza : al nautico iero de casa
Grande Visintin! Ma per piacer, ciamelo Dagobert, ricordo che iera questo el nome che el se gaveva dado da solo...praticamente come Prince, el cantante, che un giorno gà deciso che el saria stado un altro. Ecco Visintin iera cussì.
Cmq Monica, mi lo gò visto al massimo 10 giorni fa in città e nol me xè parso tanto diverso. Adesso no el porta più i cavei sulla faccia tipo cugino IT ma longhi alla schena ( e diria beato lui che pol!) . Vestitin de vita e camminada come se el gavessi le suste al posto dei ginocci. El iera cussì fora che in confronto un pergolo gioga indoor!
Non so se el gira ancora in Jaguar come in Va ma non me stupiria se cussì fossi.
Fatte sentir cussì te me conti come procedi col " regalo " del sior marì.
Ciao a tutti.
Cmq Monica, mi lo gò visto al massimo 10 giorni fa in città e nol me xè parso tanto diverso. Adesso no el porta più i cavei sulla faccia tipo cugino IT ma longhi alla schena ( e diria beato lui che pol!) . Vestitin de vita e camminada come se el gavessi le suste al posto dei ginocci. El iera cussì fora che in confronto un pergolo gioga indoor!
Non so se el gira ancora in Jaguar come in Va ma non me stupiria se cussì fossi.
Fatte sentir cussì te me conti come procedi col " regalo " del sior marì.
Ciao a tutti.
visintin
Ciao teo anche mi go visto Gabri el me ga chiesto se podessimo far una zena tra de noi........
Col mari' abbastanza ben el xe ancora in ospedal spero che i me lo mandi a casa questa settimana .
Con ti come va?
Col mari' abbastanza ben el xe ancora in ospedal spero che i me lo mandi a casa questa settimana .
Con ti come va?
Eccolo qua Miki, a do' ani de distanza, ma son rivà!
Miki- Comune di 1° Classe
- Numero di messaggi : 1
Argomenti simili
» V° A '99-'00
» SORPRESA...
» 1968 Nautico-Okkupazioni, contestazioni, emancipazioni.
» Va capitani 73 - 74 and friends
» SORPRESA...
» 1968 Nautico-Okkupazioni, contestazioni, emancipazioni.
» Va capitani 73 - 74 and friends