"Italia" - 1965 - Crociere d'Oltremare
3 partecipanti
Pagina 1 di 1
"Italia" - 1965 - Crociere d'Oltremare
1965 -
1967 - - - -
1967 - -
1969 - - -
1973 - - -
1977 - -
1983 - 'Ocean Princess' - -
1987 -
1993 -
1993 - - 'Sea Prince'
1995 -
1995 - 'Sapphire' - -
1995 - -
1997 ? - 'Sapphire' - -
2010 -
2011 -
Questa xè nata a Muia nel 1965.
L’ordine per la costruzion rivava dalla “Sunsarda” società de cui non gò trovà traccia né in rete né tra i ricordi dei miei amici istriani , unica notizia xè che (probabilmente) in stà società gaveva le man in pasta quel Giacomelli che gestiva sìa el Felszegi che la N.A.A.
Stà de fatto che :
Se nel progetto originario 'Italia’ doveva aver una gemella , verso la fine della costruzion , non solo xè saltà el parto monozigote ma xè n’dà anche a remengo el Felszegi con tutta Sunsarda.
Nel fallimento xè intervenuda come sempre una banca che con el solito sistema gà “salvà” el cantier e la nave , lassando sparir nel nulla Sunsarda e creando una apposita società col nome de”Crociere d’Oltremare”.
A parte el pessimo inizio , Italia xè stada una delle pioniere nelle costruzioni destinade alle crociere.
Niente emigranti , visto che ormai iera zà tutti via , solo viaggi di piacere , ferie , duty free e casinò. .
149 metri longa per quasi 21 metri de larghezza , 6 metri de pescaggio, la barca gaveva i stabilizzatori del tipo montà sul ‘Da Vinci’ , ospitava 460 gaudenti passeggeri e la viaggiava a quasi 19 nodi portando a spasso più de 12000 ton.
Per colpa del SOLAS 2010 la và a finir a Elefsina in Grecia pronta per esser trasformada in vasi per pelati o tondini de armo, però bisogna dir che in quarantacinque anni de servizio , la signora ‘Italia’ gà fatto de tutto e sempre alla grande !
Per la cronaca , quando la sè ciamava 'Sapphire' nel 2001 la gà fatto la prima crociera gay del Mediterraneo con a bordo anche Samantha Fox !!
La gà cambia un casin de bandiere , altrettanti paroni o noleggiatori , la gà rivà andar a fondo per dopo tornar a galla e anche ciapàr fogo!
Sicuramente chi la gà costruida ..saveva dove metter le man !
1967 - - - -
1967 - -
1969 - - -
1973 - - -
1977 - -
1983 - 'Ocean Princess' - -
1987 -
1993 -
1993 - - 'Sea Prince'
1995 -
1995 - 'Sapphire' - -
1995 - -
1997 ? - 'Sapphire' - -
2010 -
2011 -
Questa xè nata a Muia nel 1965.
L’ordine per la costruzion rivava dalla “Sunsarda” società de cui non gò trovà traccia né in rete né tra i ricordi dei miei amici istriani , unica notizia xè che (probabilmente) in stà società gaveva le man in pasta quel Giacomelli che gestiva sìa el Felszegi che la N.A.A.
Stà de fatto che :
Se nel progetto originario 'Italia’ doveva aver una gemella , verso la fine della costruzion , non solo xè saltà el parto monozigote ma xè n’dà anche a remengo el Felszegi con tutta Sunsarda.
Nel fallimento xè intervenuda come sempre una banca che con el solito sistema gà “salvà” el cantier e la nave , lassando sparir nel nulla Sunsarda e creando una apposita società col nome de”Crociere d’Oltremare”.
A parte el pessimo inizio , Italia xè stada una delle pioniere nelle costruzioni destinade alle crociere.
Niente emigranti , visto che ormai iera zà tutti via , solo viaggi di piacere , ferie , duty free e casinò. .
149 metri longa per quasi 21 metri de larghezza , 6 metri de pescaggio, la barca gaveva i stabilizzatori del tipo montà sul ‘Da Vinci’ , ospitava 460 gaudenti passeggeri e la viaggiava a quasi 19 nodi portando a spasso più de 12000 ton.
Per colpa del SOLAS 2010 la và a finir a Elefsina in Grecia pronta per esser trasformada in vasi per pelati o tondini de armo, però bisogna dir che in quarantacinque anni de servizio , la signora ‘Italia’ gà fatto de tutto e sempre alla grande !
Per la cronaca , quando la sè ciamava 'Sapphire' nel 2001 la gà fatto la prima crociera gay del Mediterraneo con a bordo anche Samantha Fox !!
La gà cambia un casin de bandiere , altrettanti paroni o noleggiatori , la gà rivà andar a fondo per dopo tornar a galla e anche ciapàr fogo!
Sicuramente chi la gà costruida ..saveva dove metter le man !
Ultima modifica di Ciacio il Mar Set 06, 2011 9:57 pm - modificato 1 volta.
Ciacio- Moderatore
- Numero di messaggi : 2321
Età : 69
Luogo di residenza : trieste
Data d'iscrizione : 01.03.08
Re: "Italia" - 1965 - Crociere d'Oltremare
Chi la ga costruida la ciamava: La nave in bikin, perchè i la ga fata in due tochi, con due vari, (e penso anche due feste, conossendo i muisani) e i la ga tacada in bacino del Arsenal.
E anche quele iera foto, ma no savessi dove trovarle
Mi go sentì tante storie su quela barca:
Xe vero che la princess cruises ga comincià a farse i soldi con ela?
Xe vero che i primi viagi no la gaveva paron, e che l'armator iera l'equipaggio?
E anche quele iera foto, ma no savessi dove trovarle
Mi go sentì tante storie su quela barca:
Xe vero che la princess cruises ga comincià a farse i soldi con ela?
Xe vero che i primi viagi no la gaveva paron, e che l'armator iera l'equipaggio?
Longhi- Capo di 3° Classe
- Numero di messaggi : 118
Età : 62
Luogo di residenza : Ultimo lembo d'Istria italiana
Data d'iscrizione : 12.12.07
Allora...
... prima de postar 'Italia' gò zercà de ricostruir tutta la storia della barca , come del resto per tutte le altre.
Confrontando dati trovài sul web e conoscenze muiesane , credo che la raccolta delle foto sìa abbastaza coccola.
Altro discorso per la storia parlata o scritta nei vari lasciti storici delle Compagnie o anche dalle agenzie de viaggi.
Per esempio, non vièn provada in nissùn documento pubblico l'esistenza della 'Sunsarda spa' che nel 1963 gà ordinà la costruzion , vaneggiando anche su un'unità gemella.
Probabilmente , bisognassi andàr a spulciàr tra le carte del 'Giacomelli group' per trovar qualche traccia della società sardegnola , ..pecà che a quei tempi el stesso group gà fatto fallìr el Felszegi e solo un bravo topo de biblioteca pòl risalìr ai pastrocci che xè stài combinai prima dell'avvento Navalgiuliano.
Non xè compito nostro ..e credo che te sìa daccordo con mì.
Adesso provo a risponder alle tue domande.
'Italia' xè stada varada intiera , come te pòl vedèr nella prima foto .
El riferimento a nave bikin , credo sìa per la ' Morven' , un carico misto per oio e dopo trasformada in rinfuse secche, messa in acqua in due volte e tacàda insieme in Arsenal .
Penso sìa la nave più grande nata a Muia , con 10 metri de immersiòn , 212 metri fuori tutta , larga 27 metri e con una s.l. de 24.600 ton , ..quasi come Italia e la sorella abortida messe insieme !
Per la cronaca , 'Morven' xè nata nel 1959 , gran pavese nel 1961 e trasformada in tappi de coca-cola nel 1984 a Kaoshsiung in quel di Taiwan , da non confonder con Kaholin sempre in Oriente, ma famoso per i Direttori de macchina molto ghiotti de cioccolatini .. in tutte le forme e applicazioni.
Sul fatto che el Crew sìa diventà anche armator ...gò qualche dubbio.
Certamente la cittadina gà delle tradizioni storiche molto sinistrorse , almeno fino a quel periodo .
Però che un cantier , anche se prossimo al fallimento , costruissi una nave e ghè là consegni in autogestion a 252 marittimi .....mè pàr esagerato anche per el più sfegatà sognatòr leninista.
Da quèl che sò mì , la banca Nazionale del Lavoro gà impugnà la situaziòn , mandando a fanc.. tutti i cialtroni pieni de debiti che girava intorno al progetto , impossessandose della nave nella stessa maniera che fà oggi 'Esatto' coi appartamenti e creando una società ad hoc solamente per 'Italia' , nominandola "Crociere d'Oltremare"
Solo per caso... la suddetta società gaveva sede in Sardegna e una partecipaziòn del Giacomelli group .......cucù !
Ma questo non nè riguarda .
Giusto ??
Giusto !
Crociere d'Oltremare , succo succo , iera una banca e cossa ..zzo sà una banca per portar in giro una nave ?
Niente !
Ecco allora apparir Cosulich che noleggia Italia per un poche de crociere .
Subito dopo arriva l'astro nascente Princess Cruises che trova la nave giusta al momento giusto .
Princess noleggia Italia , la manda nel Pacifico, San Francisco , Alaska e comincia l'avventura de una delle più grandi compagnie de crociera.
Esser tra le prime costruzioni per portar a spasso i crocieristi xè stada la fortuna de Italia, de Princess Cruises e sè ghè domandemo al topo de biblioteca ..forsi anche de Giacomelli !
Giusto l'altro ieri parlavimo de 'Italia' con Sergio Costruttor, vero muiesàn doc.
Brutta storia per la nostra Simia , pensè che Sergio gà dovù imigrar a Trieste perchè Gilda xè diabetica e l'unico che podeva curarla xè stà eletto sindaco.
Cmnq , el profugo gà promesso de fornir qualche documentaziòn sulla nave e qualche gossip sul cantier .
Ringrazio Longhi per l'attenzion ,.... credevo che Plimsoll lo guardavimo solo mì e Ferdy!
Ringrazio Sergio per le promesse e ghè auguro a Gilda una pronta guarigione o quantomeno de trovàr un medico come diocomanda senza dover ricorrer all'E.N.P.A.
Confrontando dati trovài sul web e conoscenze muiesane , credo che la raccolta delle foto sìa abbastaza coccola.
Altro discorso per la storia parlata o scritta nei vari lasciti storici delle Compagnie o anche dalle agenzie de viaggi.
Per esempio, non vièn provada in nissùn documento pubblico l'esistenza della 'Sunsarda spa' che nel 1963 gà ordinà la costruzion , vaneggiando anche su un'unità gemella.
Probabilmente , bisognassi andàr a spulciàr tra le carte del 'Giacomelli group' per trovar qualche traccia della società sardegnola , ..pecà che a quei tempi el stesso group gà fatto fallìr el Felszegi e solo un bravo topo de biblioteca pòl risalìr ai pastrocci che xè stài combinai prima dell'avvento Navalgiuliano.
Non xè compito nostro ..e credo che te sìa daccordo con mì.
Adesso provo a risponder alle tue domande.
'Italia' xè stada varada intiera , come te pòl vedèr nella prima foto .
El riferimento a nave bikin , credo sìa per la ' Morven' , un carico misto per oio e dopo trasformada in rinfuse secche, messa in acqua in due volte e tacàda insieme in Arsenal .
Penso sìa la nave più grande nata a Muia , con 10 metri de immersiòn , 212 metri fuori tutta , larga 27 metri e con una s.l. de 24.600 ton , ..quasi come Italia e la sorella abortida messe insieme !
Per la cronaca , 'Morven' xè nata nel 1959 , gran pavese nel 1961 e trasformada in tappi de coca-cola nel 1984 a Kaoshsiung in quel di Taiwan , da non confonder con Kaholin sempre in Oriente, ma famoso per i Direttori de macchina molto ghiotti de cioccolatini .. in tutte le forme e applicazioni.
Sul fatto che el Crew sìa diventà anche armator ...gò qualche dubbio.
Certamente la cittadina gà delle tradizioni storiche molto sinistrorse , almeno fino a quel periodo .
Però che un cantier , anche se prossimo al fallimento , costruissi una nave e ghè là consegni in autogestion a 252 marittimi .....mè pàr esagerato anche per el più sfegatà sognatòr leninista.
Da quèl che sò mì , la banca Nazionale del Lavoro gà impugnà la situaziòn , mandando a fanc.. tutti i cialtroni pieni de debiti che girava intorno al progetto , impossessandose della nave nella stessa maniera che fà oggi 'Esatto' coi appartamenti e creando una società ad hoc solamente per 'Italia' , nominandola "Crociere d'Oltremare"
Solo per caso... la suddetta società gaveva sede in Sardegna e una partecipaziòn del Giacomelli group .......cucù !
Ma questo non nè riguarda .
Giusto ??
Giusto !
Crociere d'Oltremare , succo succo , iera una banca e cossa ..zzo sà una banca per portar in giro una nave ?
Niente !
Ecco allora apparir Cosulich che noleggia Italia per un poche de crociere .
Subito dopo arriva l'astro nascente Princess Cruises che trova la nave giusta al momento giusto .
Princess noleggia Italia , la manda nel Pacifico, San Francisco , Alaska e comincia l'avventura de una delle più grandi compagnie de crociera.
Esser tra le prime costruzioni per portar a spasso i crocieristi xè stada la fortuna de Italia, de Princess Cruises e sè ghè domandemo al topo de biblioteca ..forsi anche de Giacomelli !
Giusto l'altro ieri parlavimo de 'Italia' con Sergio Costruttor, vero muiesàn doc.
Brutta storia per la nostra Simia , pensè che Sergio gà dovù imigrar a Trieste perchè Gilda xè diabetica e l'unico che podeva curarla xè stà eletto sindaco.
Cmnq , el profugo gà promesso de fornir qualche documentaziòn sulla nave e qualche gossip sul cantier .
Ringrazio Longhi per l'attenzion ,.... credevo che Plimsoll lo guardavimo solo mì e Ferdy!
Ringrazio Sergio per le promesse e ghè auguro a Gilda una pronta guarigione o quantomeno de trovàr un medico come diocomanda senza dover ricorrer all'E.N.P.A.
Ciacio- Moderatore
- Numero di messaggi : 2321
Età : 69
Luogo di residenza : trieste
Data d'iscrizione : 01.03.08
Dimenticaziòn
Per chiàrir la proprietà de 'Italia', che forse nelle foto pòl sfuggir , la soc. 'Crociere d'Oltremare' xè rimasta parona della nave fino al 1977 , quindi dieci anni!
Solo in quell'anno 'Italia' xè diventada proprietà de 'Costa Crociere'.
Infatti la barca iera iscritta a Cagliari fino al '77.
Mì gavessi pronte per ripostàr con un casìn de aggiunte sìa el "Cristoforo Colombo" sìa el "Leonardo da Vinci".
Gavè preferenze o tiro la moneda ?
O forsi riesumo e slongo el "Galilei" ....che fazzo contento el Comandante ?
Solo in quell'anno 'Italia' xè diventada proprietà de 'Costa Crociere'.
Infatti la barca iera iscritta a Cagliari fino al '77.
Mì gavessi pronte per ripostàr con un casìn de aggiunte sìa el "Cristoforo Colombo" sìa el "Leonardo da Vinci".
Gavè preferenze o tiro la moneda ?
O forsi riesumo e slongo el "Galilei" ....che fazzo contento el Comandante ?
Ciacio- Moderatore
- Numero di messaggi : 2321
Età : 69
Luogo di residenza : trieste
Data d'iscrizione : 01.03.08
Re: "Italia" - 1965 - Crociere d'Oltremare
Vardando le foto go visto la Morven e go capì che l'Italia no c'entrava.
La storia dela magnadora torno dela barca no la go capida, ma, essendo un comune mortale, xe normale: tra noli, affitti, paroni che no esisti e cazzi vari, qualchedun se ga impignì de soldi che però no iera, metendoli in un logo che no xe, a nome de un che no xe nato, che lavorava per una società che non esisti, con sede in nessun logo.
Tanto, però, la barca camina ancora.
Thanks.
P.S.
CERTO CHE VARDO LE FOTO, CHE TI CREDI, XE UNA FIGADA.
CONTINUA.
La storia dela magnadora torno dela barca no la go capida, ma, essendo un comune mortale, xe normale: tra noli, affitti, paroni che no esisti e cazzi vari, qualchedun se ga impignì de soldi che però no iera, metendoli in un logo che no xe, a nome de un che no xe nato, che lavorava per una società che non esisti, con sede in nessun logo.
Tanto, però, la barca camina ancora.
Thanks.
P.S.
CERTO CHE VARDO LE FOTO, CHE TI CREDI, XE UNA FIGADA.
CONTINUA.
Longhi- Capo di 3° Classe
- Numero di messaggi : 118
Età : 62
Luogo di residenza : Ultimo lembo d'Istria italiana
Data d'iscrizione : 12.12.07
Re: "Italia" - 1965 - Crociere d'Oltremare
ma in quinta gavemo fato la crociera sul Colombo?
Sandro- 1° Maresciallo
- Numero di messaggi : 415
Età : 70
Data d'iscrizione : 24.12.07
Due in una.
Comincemo con Genio che xè più anziàn e nò sè ricorda un .zzo.
Sì... mio provetto pek , gavè fatto una crociera con el 'Cristoforo Colombo' , tì e tutti i veci come tì.. sè montai a bordo della gemella dell'Andrea Doria per una crociera che penso sìa finida a Napoli o a Genova.
El tutto organizzà da Eugenio Cherubini , ns preside e figura leggendaria dell'I.T.N.
Con l'avvento del mèzzo-dedo Cassia , preside straniero con l'arduo compito de sostituìr Tony , in quinta noi semo andài in Egitto , gita premio con 70.000 £ procapite.... che gà segnà la mia esistenza.
Gò recepì el messaggio , ....rifaremo el C. Colombo.
Longhi non gà capì el giogo delle scatole cinesi che gà dà vita a 'Italia' .
Nanche mì !
Gò chiesto aiuto a Sergio Costruttor , ma el strozòn non sè fà vivo , ...sò per certo che in città gira un parente prossimo del Com. de 'Italia' nei dieci anni sotto bandiera B.N.L. e stago zercando de farmelo amico (xè un medico e forsi mè fazzo operàr ! )
Bèl sarìa che , vivendo in Muja, ...Longhi indàghi sulla storia de stà ..zzo de barca.
Inutile affidarse a quei che lavora pei cinesi , anche se i fà finta de esser lloydiani !
Cmnq gò altre tre o quattro foto de 'Morven' , ssài grandi e forsi troppo impegnative da spedir per mail.
Se te vòl , le metto su un zd e te le làsso de Ricky.
Sòn contento che el mio tempo sottratto alla TV sìa in qualche modo apprezzà e mè dispiàsi che Genio non sè ricorda più niente !
Giordano
Sì... mio provetto pek , gavè fatto una crociera con el 'Cristoforo Colombo' , tì e tutti i veci come tì.. sè montai a bordo della gemella dell'Andrea Doria per una crociera che penso sìa finida a Napoli o a Genova.
El tutto organizzà da Eugenio Cherubini , ns preside e figura leggendaria dell'I.T.N.
Con l'avvento del mèzzo-dedo Cassia , preside straniero con l'arduo compito de sostituìr Tony , in quinta noi semo andài in Egitto , gita premio con 70.000 £ procapite.... che gà segnà la mia esistenza.
Gò recepì el messaggio , ....rifaremo el C. Colombo.
Longhi non gà capì el giogo delle scatole cinesi che gà dà vita a 'Italia' .
Nanche mì !
Gò chiesto aiuto a Sergio Costruttor , ma el strozòn non sè fà vivo , ...sò per certo che in città gira un parente prossimo del Com. de 'Italia' nei dieci anni sotto bandiera B.N.L. e stago zercando de farmelo amico (xè un medico e forsi mè fazzo operàr ! )
Bèl sarìa che , vivendo in Muja, ...Longhi indàghi sulla storia de stà ..zzo de barca.
Inutile affidarse a quei che lavora pei cinesi , anche se i fà finta de esser lloydiani !
Cmnq gò altre tre o quattro foto de 'Morven' , ssài grandi e forsi troppo impegnative da spedir per mail.
Se te vòl , le metto su un zd e te le làsso de Ricky.
Sòn contento che el mio tempo sottratto alla TV sìa in qualche modo apprezzà e mè dispiàsi che Genio non sè ricorda più niente !
Giordano
Ciacio- Moderatore
- Numero di messaggi : 2321
Età : 69
Luogo di residenza : trieste
Data d'iscrizione : 01.03.08
Re: "Italia" - 1965 - Crociere d'Oltremare
Non corrucciarte mio prode "me ricordo tuto mi" xe una questione gennetica e geriatrica per la quale non mantengo ricordi diffusi de niente, solo qualche picolo falsh back. Per esempio dela crocera dela Colombo, finida in quel di Genova dove se gavemo becado la famosa inculada dei Ray Ban (ndr. chiedere Morelli), me ricordo solo che circa nela zona steto de Messina o costa Ionica, dopo un per de giorni de navigazion, ierimo ala disperada ricerca de pasera, che in questo caso non xe el pesse, in una nave pressochè svoda dove una dele poche babe iera Minea e più de qualchedun, mi compreso voleva farsela.
Te vedi che me ricordo ancora qualcosa?
Te vedi che me ricordo ancora qualcosa?
Sandro- 1° Maresciallo
- Numero di messaggi : 415
Età : 70
Data d'iscrizione : 24.12.07
Re: "Italia" - 1965 - Crociere d'Oltremare
Comuque gran bel lavoro!! Stupefacente e incredibile, nel senso de non creder, quante cose te sa o te tiri fora de ste navi. Complimenti, te podessi scrive qualche bel libro
Sandro- 1° Maresciallo
- Numero di messaggi : 415
Età : 70
Data d'iscrizione : 24.12.07
Re: "Italia" - 1965 - Crociere d'Oltremare
Te ringrazio per l'apprezzamento e in cambio vòio rassicurarte sul tuo/ns status de anziani spiegandote alcune robe.
La tua mancanza de memoria non xè genetica ma esclusivamente geriatrica !
Meno de una settimana fà tua sorella Vale mè gà ricordà , davanti a tutta la Lobby che el biennio lo gò fatto in seziòn 'C' , quando mì iero convinto de aver passà i primi due anni in 'A'.
Quindi , vista la memoria della famigliare strettissima , per tì .. niente problemi de ereditarietà ma solo sinapsi fanculizzade a causa della senilità.
Mì invezze no mè ricordo un ..zzo da sempre !
Pensa che mia mamma brusava tutte le tece che la gaveva a disposiziòn , tutte le tavole per stirar e ghè pitturavimo el quartier alla signora de sotto quasi ogni anno per lavandini verti o in due o tre occasioni la vasca de bagno che sè impiniva e la genitrice andava in città a far la spesa.
Nel mio caso sè pòl parlar de malformazion genetica , con..... adesso.... l'aggravante geriatrica.
Tutto quel che posto sulle navi , lo go trascritto in un zibaldone che oramai gò difficoltà a mòver .
Per 'Italia' gò messo insieme nel tempo più de novanta pagine tra foto , disegni e varie interpretazioni storiche.
Pena che scopro dove gò imbusà la macchina fotografica , te mando una foto del gran tomo.
Te vedi , xè semplice , basta prender nota !
Sò che la ns comunità stà vivendo un momento de sconforto per l'estraziòn de due denti .
Ricordemose che i veri anziani i denti li perdi .....no i sè lì fà cavàr !
Giò
P.S. Povera Minea !
La tua mancanza de memoria non xè genetica ma esclusivamente geriatrica !
Meno de una settimana fà tua sorella Vale mè gà ricordà , davanti a tutta la Lobby che el biennio lo gò fatto in seziòn 'C' , quando mì iero convinto de aver passà i primi due anni in 'A'.
Quindi , vista la memoria della famigliare strettissima , per tì .. niente problemi de ereditarietà ma solo sinapsi fanculizzade a causa della senilità.
Mì invezze no mè ricordo un ..zzo da sempre !
Pensa che mia mamma brusava tutte le tece che la gaveva a disposiziòn , tutte le tavole per stirar e ghè pitturavimo el quartier alla signora de sotto quasi ogni anno per lavandini verti o in due o tre occasioni la vasca de bagno che sè impiniva e la genitrice andava in città a far la spesa.
Nel mio caso sè pòl parlar de malformazion genetica , con..... adesso.... l'aggravante geriatrica.
Tutto quel che posto sulle navi , lo go trascritto in un zibaldone che oramai gò difficoltà a mòver .
Per 'Italia' gò messo insieme nel tempo più de novanta pagine tra foto , disegni e varie interpretazioni storiche.
Pena che scopro dove gò imbusà la macchina fotografica , te mando una foto del gran tomo.
Te vedi , xè semplice , basta prender nota !
Sò che la ns comunità stà vivendo un momento de sconforto per l'estraziòn de due denti .
Ricordemose che i veri anziani i denti li perdi .....no i sè lì fà cavàr !
Giò
P.S. Povera Minea !
Ciacio- Moderatore
- Numero di messaggi : 2321
Età : 69
Luogo di residenza : trieste
Data d'iscrizione : 01.03.08
Re: "Italia" - 1965 - Crociere d'Oltremare
forse go sbaià de dir; efetivamente i strettisimi parenti ga avudo exploits ben più alti dei mii (Anna compresa) segno questo de un maggior taso de materia grigia dentro la cabeza. Forse dovevo apelar la mia smemoria come "cronica" più che genetica in quanto sempre esistida. Forsi perchè la mia infanzia non xe stada un gran che go cancelado tuto (ma questa xe un'altra storia) sta de fato che non me ricordo praticamente un cazzo .... ops devo tirar via la c ... zzo! Savè cos che ve digo? Mejo! vivo più intensamente el presente.
Sandro- 1° Maresciallo
- Numero di messaggi : 415
Età : 70
Data d'iscrizione : 24.12.07
Re: "Italia" - 1965 - Crociere d'Oltremare
Bon alora la prossima xe la COLOMBO. Chissà che a veder un due foto non me sovvien qualche bel ricordo .... magari el bareto dove zogavimo a poker tuta la note aspetando che passassi Minea.
Sandro
Sandro
Sandro- 1° Maresciallo
- Numero di messaggi : 415
Età : 70
Data d'iscrizione : 24.12.07
Buone notizie.
Con 'Italia' gàvemo coinvolto in Plimsoll anche Sergio Costr. e Paolin presto american.
Adesso bisogna spetàr che Sergio Story, el più dotto nèi casini internettiani , ghè spieghi i movimenti nel forum e anche sul pc ..sìa a Lui che a Paolin.
L'importanza della partecipaziòn delle due Simie sarà decisiva per la credibilità dei ns post.
Se ..pò ...mettemo anche la consulenza ,oggi confermada , del Direttor Jampa , penso che podemo vantàr
una equipe de gran classe, con raccolte de foto e de informazioni tecniche insuperabile ,inabbordabile e incredibile.
Aspettando el ritorno de Ferdy, nostro consulente sul campo , la 'Nine Monkeys Lobby' rivitalizza un topic per passàr el tempo guardando le immagini delle ' Belle Signore' ,con l'inserimento de informazioni , senza affermàr cazzade o inventarse dati fasulli.
Questo xè l'intento e dopo sarà .....quel che sarà !
Considerando che gavemo due Sergi nella Lobby , per praticità Sergio Costruttor lo ciamerò Sergio C. senza nissùn riferimento ai fiammiferi della Costa .
Sèmo in possesso de tutti i plan decks de 'Italia' , solo che Sergio C. non gà capì che un scanner non ghè la fà a copiar un metro de disegno , forsi perchè ........el xè de Muggia , magari de rimbalzo !! (o forsi perchè gò un scanner lofio)
Cmnq questo xè un assaggio:
Adesso bisogna spetàr che Sergio Story, el più dotto nèi casini internettiani , ghè spieghi i movimenti nel forum e anche sul pc ..sìa a Lui che a Paolin.
L'importanza della partecipaziòn delle due Simie sarà decisiva per la credibilità dei ns post.
Se ..pò ...mettemo anche la consulenza ,oggi confermada , del Direttor Jampa , penso che podemo vantàr
una equipe de gran classe, con raccolte de foto e de informazioni tecniche insuperabile ,inabbordabile e incredibile.
Aspettando el ritorno de Ferdy, nostro consulente sul campo , la 'Nine Monkeys Lobby' rivitalizza un topic per passàr el tempo guardando le immagini delle ' Belle Signore' ,con l'inserimento de informazioni , senza affermàr cazzade o inventarse dati fasulli.
Questo xè l'intento e dopo sarà .....quel che sarà !
Considerando che gavemo due Sergi nella Lobby , per praticità Sergio Costruttor lo ciamerò Sergio C. senza nissùn riferimento ai fiammiferi della Costa .
Sèmo in possesso de tutti i plan decks de 'Italia' , solo che Sergio C. non gà capì che un scanner non ghè la fà a copiar un metro de disegno , forsi perchè ........el xè de Muggia , magari de rimbalzo !! (o forsi perchè gò un scanner lofio)
Cmnq questo xè un assaggio:
Ciacio- Moderatore
- Numero di messaggi : 2321
Età : 69
Luogo di residenza : trieste
Data d'iscrizione : 01.03.08
Decks
El plan decks xè stà messo a disposiziòn dall'indolente Sergio C. che sè gà preoccupà de trasferir i piani originali in formato pdf e quindi gà fatto un lavoraccio che merita un grosso rigraziamento.
Purtroppo postàr un pdf sul forum xè brutti ..zzi ....cussì xè intervenuda la task force della Nine Monkey Lobby per el Computer Engineering che gà ulteriormente trasformà stì disegni per podèr metterli quà.
Prestigiatori , maghi o solo millantatori sèmo in possesso dei disegni originali che saremo ben contenti de esibìr in cambio de un misero calicetto per el Ns Costruttor indolente.
Cobas N.M.L. & Sardon Consorzio
Ciacio- Moderatore
- Numero di messaggi : 2321
Età : 69
Luogo di residenza : trieste
Data d'iscrizione : 01.03.08
Argomenti simili
» 'Michelangelo' - Italia - 1965
» " Saturnia "
» Pangea
» 'Rex' - Italia - 1932
» 'Daunia' - Adriatica - 1965
» " Saturnia "
» Pangea
» 'Rex' - Italia - 1932
» 'Daunia' - Adriatica - 1965
Pagina 1 di 1
Permessi in questa sezione del forum:
Non puoi rispondere agli argomenti in questo forum.