Aneddoti ...
+16
Sergio
Atan
LaFè
Bruno
okkupador
marcheto62
motumare
eagleone_
Longhi
Monica G
ociocherivo
matteo
cercio
Ale75
Antonio Pechiar
haidettosandro?
20 partecipanti
Pagina 3 di 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Aneddoti ...
Beh, effettivamente nei miei anni, anche se la gaveva ciapà el cognome da sposada da parecchio, nell'inno dela scola la restava sempre "Montagnini" e la virtù citata fazeva appunto rima con sto cognome ( se pol discuter sul fatto che anche Riavini fa rima con la stessa roba ma subentreria questioni de metrica nella parte cantada... troppo casin per i miei neuroni) .
Però la strofa diseva " e la professoressa XXXXX yyyyyyyyy, invece de far chimica podessi far ..........." . Insomma muli ( e mule) : xè un "podessi" , tipo " saria bel ma no capita" .
Dai Longhi , almeno per far 2 ciacole te ne la pol contar la storia, in dieci anni de guardia sul ponte, de notte, con marinai mitomani, ghe ne gò sentide certe che no me impressiono facilmente...e a questo proposito, nella mia modestissima esperienza, le monade che conta certi marinai triestini no trova uguali nel mondo, da Torre del Greco a Kiribati li distanziemo de anni luce!
Però la strofa diseva " e la professoressa XXXXX yyyyyyyyy, invece de far chimica podessi far ..........." . Insomma muli ( e mule) : xè un "podessi" , tipo " saria bel ma no capita" .
Dai Longhi , almeno per far 2 ciacole te ne la pol contar la storia, in dieci anni de guardia sul ponte, de notte, con marinai mitomani, ghe ne gò sentide certe che no me impressiono facilmente...e a questo proposito, nella mia modestissima esperienza, le monade che conta certi marinai triestini no trova uguali nel mondo, da Torre del Greco a Kiribati li distanziemo de anni luce!
matteo- Capo di 3° Classe
- Numero di messaggi : 133
Luogo di residenza : Trieste
Ciao a tutti. Che piacere risentir parlare del mitico prof. Nicoli di Geografia....))) Della Mezzena...del Preside Cassia e la mitica e bellissima MONTA !!!! Cmq la leggenda affonda le radici già nel 1976 e secondo me erano tutte cazzate... Da ex studente sono proprio contento che esista questo forum che frequenterò con grande piacere.
Ciauzzzzzzzzzzzzz
Ciauzzzzzzzzzzzzz
marcheto62- Sottocapo
- Numero di messaggi : 5
Benvenuto tra noi!!! Io sono l'Amministratore del sito e del Forum, per qualsisasi problema rivolgiti pure a me!
Ciao!
Ciao!
Grazie mille del benvenuto Admin !! Non mancherò di certo di tediarti.
Ciaoooooo..
Ciaoooooo..
marcheto62- Sottocapo
Narra la leggenda che il marito della prof sia in realtà il secondo dei due. E che non sia altro che uno dei suoi primi allievi. Avrebbe finito nel '75 o '76. Quindi, signori, uno di noi ce l'ha fatta.
Longhi- Capo di 3° Classe
- Numero di messaggi : 118
Luogo di residenza : Ultimo lembo d'Istria italiana
Scusa Longhi, no gò capì! El secondo dei due...el secondo cognome te intendi? Riav...?
Un ex allievo? GRAAAANDE! Se xè vero , xè come scalar el K2 de corsa in zavatte e canottiera...col cichin in bocca! Un mito.Un eroe per generazioni de Nautici.
Cmq, qualsiasi roba gabbi fatto la Giuly, sarà stada nel pien rispetto della sua immensa virtù, santa donna e brava insegnante...col picon sconto in borsetta magari, ma brava.
Ciao a tutti e benvenuto a marchetto62
Un ex allievo? GRAAAANDE! Se xè vero , xè come scalar el K2 de corsa in zavatte e canottiera...col cichin in bocca! Un mito.Un eroe per generazioni de Nautici.
Cmq, qualsiasi roba gabbi fatto la Giuly, sarà stada nel pien rispetto della sua immensa virtù, santa donna e brava insegnante...col picon sconto in borsetta magari, ma brava.
Ciao a tutti e benvenuto a marchetto62
per Monica
Monica G ha scritto:Innanzitutto AUGURI a tutti quanti.......spero sia comincia' ben l'anno, almeno per voi!
Me la ricordo assai ben la Riavini, brava proff forse un poco troppo fissada sulla tavola chimica (vedi Matteo).Comunque bando alle ciance ve mando un'altra foto dei tempi che furono del "mio" nautico ok?chissa' se qualchedun se riconossi in questa cerimonia ...adesso provo a mandarla oppur fazzo come la scorsa volta chiedo aiuto al "capo"....Auguri ancora basetti Monica G
Ciao Monica! Cossa xè nato alla foto? Te gà ciamà l'onnipotente Admin? Ciamemo insieme?
AAAAADMIIIN ! Faaa qualcosaaaaaa!
Quando finì el quadrimestre?
Ciao.
Mi son in attesa che me rivi la foto, finchè non la go sotto man posso far ben poco.
Ciao e auguri a tutti!
Ciao e auguri a tutti!
Par che la xe vignuda a insegnar de giovanisssssima e bellissima. E la iera za sposada con un qualsiasi. Un dei allievi del biennio se la ga impatada, ela ga lancià el marì e con la calma la se ga sposà l'alievo co el xe diventà grande.
Mi cussì la go sentida, no so se la xe proprio cussì, ma ghe domandarò ulteriori conferme a che che me la ga contada.
Mi cussì la go sentida, no so se la xe proprio cussì, ma ghe domandarò ulteriori conferme a che che me la ga contada.
msg cancellato da Ale75
Ultima modifica di il Mar Gen 29, 2008 7:01 pm - modificato 1 volta.
Ale75- 2° Capo Scelto
- Numero di messaggi : 79
Longhi ha scritto:Par che la xe vignuda a insegnar de giovanisssssima e bellissima. E la iera za sposada con un qualsiasi. Un dei allievi del biennio se la ga impatada, ela ga lancià el marì e con la calma la se ga sposà l'alievo co el xe diventà grande.
Confermo si ! Anche mi la savevo cussì la storia della Giuly. Comunque a mi me gà sempre parso una leggenda metropolitana la sua. In ogni caso pienamente d'accordo con Matteo. che ringrazio per el benvenuto, stupenda donna ed insegnante. Col suo modo de far e la sua personalità la xe rivada a farme amar una materia che no soportavo e la me gà sempre ricompensado con voti giusti ed equilibradi.
VIVA LA MONTA E VIVA EL GRANDE NAUTICO !!
'dio e anca ciau...
marcheto62- Sottocapo
msg cancellato da Ale75
Ultima modifica di il Mar Gen 29, 2008 7:02 pm - modificato 1 volta.
Ale75- 2° Capo Scelto
Mi a questo punto voleria approfitar de quei che gà calcà le sacre aulee prima de mi per saver qualcossa sulla storia della Penco ( quella de matematica , quela vera per intenderse) e del Prof. Zennaro ( che cossa che el fazessi me resta un mistero).
Ai miei tempi se diseva che lui fussi stado sposado prima con la sorella gemella dela prof, la moglie xè prematuramente scomparsa e che poi se sia consolado con
la sorella appunto. Se la storia xè vera el mato gaveva davvero gusti strani, perchè va ben una volta...ma due devi proprio esser masochismo.
In realtà Zennaro me fazeva teoria,sicurezza e manovra ma lo gò avudo solo per poco, el gà molado per problemi de salute. Non me gaveva parso un cativo omo ma neanche me ricordo qualchedun che se sia disperado quando el gà molà.
Ciao a tutti.
Ai miei tempi se diseva che lui fussi stado sposado prima con la sorella gemella dela prof, la moglie xè prematuramente scomparsa e che poi se sia consolado con
la sorella appunto. Se la storia xè vera el mato gaveva davvero gusti strani, perchè va ben una volta...ma due devi proprio esser masochismo.
In realtà Zennaro me fazeva teoria,sicurezza e manovra ma lo gò avudo solo per poco, el gà molado per problemi de salute. Non me gaveva parso un cativo omo ma neanche me ricordo qualchedun che se sia disperado quando el gà molà.
Ciao a tutti.
matteo ha scritto:Mi a questo punto voleria approfitar de quei che gà calcà le sacre aulee prima de mi per saver qualcossa sulla storia della Penco ( quella de matematica , quela vera per intenderse) e del Prof. Zennaro ( che cossa che el fazessi me resta un mistero).
Ciao a tutti.
Te confermo che la storia xe andada proprio cusì....el mato gaverà avù strani gusti ma anche lui no iera tropo giusto, mi me ricordo che ghe piaseva 'ssai contar barzelete e se no te ridevi el te domandava se te stavi mal o el se alterava.....per mi qualche disfunzion ala scatola cranica (tipo i doberman) la gaveva!!!!!
Ela (la Penco) no iera una cativa dona, un fià pesantina, ma soto soto se la podeva aiutarte la aiutava....el suo groso limite iera rivar a spiegar...zero proprio.....un disastro!!!!!
Mi volevo ricordar la figura ecezionale de Vincenzo Stera.....grandi prof de ginastica (ginastica???? mi, ai miei tempi, lo ciamavo scagaz).....me ricordo che un anno, dopo gaver vinto 1 a 0 a balon contro el Carli (gol del sotoscrito) el xe corso in mezo al campo come un invasà e ne ga oferto de bever a tuti de bever più e più giri....grande Enzo "a zemigerghio" Stera!!!!!!!!
Ale75- 2° Capo Scelto
Zennaro: Arte Navale, Teoria dela Nave. Gentile, sorridente, amichevole. Una persona per ben. Come Provenzano.
La Zennaro (Penco, ma la ciamavimo Zennaro): Matematica. Non gentile, nè sorridente, nè amichevole. Picon facile, la ciamava a casa metendote in longhi con tu pare. Iera ..zzi tui.
Dio li fa e li meti assieme.
Zennaro gaveva do fioi; sti do, quando che i iera muleti, i ga avudo i sui 15 minuti de celebrità quando che durante una gita in grota i xe restai intrapolai dentro per un giorno.
I iera assiema a un certo prof. Nicoli.
Questa no xe leggenda, xe cronaca. Fatti avvenuti nei tardi anni 60.
Mi diria de no meter storie su Nicoli, povero, tuti quei che lo ga avudo soto soto un poco se vergogna.
La Zennaro (Penco, ma la ciamavimo Zennaro): Matematica. Non gentile, nè sorridente, nè amichevole. Picon facile, la ciamava a casa metendote in longhi con tu pare. Iera ..zzi tui.
Dio li fa e li meti assieme.
Zennaro gaveva do fioi; sti do, quando che i iera muleti, i ga avudo i sui 15 minuti de celebrità quando che durante una gita in grota i xe restai intrapolai dentro per un giorno.
I iera assiema a un certo prof. Nicoli.
Questa no xe leggenda, xe cronaca. Fatti avvenuti nei tardi anni 60.
Mi diria de no meter storie su Nicoli, povero, tuti quei che lo ga avudo soto soto un poco se vergogna.
Ma alora xè un vizio dei fioi dei prof quel de restra bloccai in grotta! Me ricordo che anche Stenner diseva sempre che suo fio ( o la fia) iera rimasto bloccado nel veliko sbrego sul monte Canin, sarà un hobby!
Invece, gnanche 30 minuti fa mi e Giovi gavemo incontrado proprio Vincenzo " zemigerghio " Stera che portava i muli in piscina.
Ciò, una vision: nol xè cambià de una virgola, uguale preciso de come lo gò lassado oltre 15 anni fa! Tuta, scarpette, iacchetta de mulon e via.
Qua scatta anche la protesta formale: mi in 5 anni no i me gà mai portado in piscina, anche se la vecia bianchi iera tacada. Orpo! No va ben cussì! Vincè, portine anche a noi, te spetemo.
Ciao a tutti.
Invece, gnanche 30 minuti fa mi e Giovi gavemo incontrado proprio Vincenzo " zemigerghio " Stera che portava i muli in piscina.
Ciò, una vision: nol xè cambià de una virgola, uguale preciso de come lo gò lassado oltre 15 anni fa! Tuta, scarpette, iacchetta de mulon e via.
Qua scatta anche la protesta formale: mi in 5 anni no i me gà mai portado in piscina, anche se la vecia bianchi iera tacada. Orpo! No va ben cussì! Vincè, portine anche a noi, te spetemo.
Ciao a tutti.
parte del msg cancellato da Ale75
Chi se ricorda dela De Pretis de inglese.....mama mia che cativa.....me ricordo che ogni tanto la ne dava le 200/400 lire per andarghe a cior el tè caldo e noi sistematicamente ghe metevimo dentro el Gutalax o altre porcherie......che ridade!!!!!!!
Chi se ricorda dela De Pretis de inglese.....mama mia che cativa.....me ricordo che ogni tanto la ne dava le 200/400 lire per andarghe a cior el tè caldo e noi sistematicamente ghe metevimo dentro el Gutalax o altre porcherie......che ridade!!!!!!!
Ultima modifica di il Mar Gen 29, 2008 7:04 pm - modificato 1 volta.
Ale75- 2° Capo Scelto
Ciò, posto che la Montagnini xè la Riavini spero anche mi che ghe sia un error de persona, anche perchè adesso la podessi aver un sessantin o poco de più. No per altro ma zà me iera stado dito che iera passà a miglior vita Francini de macchine e dopo lo gò incontrado in città bel vispo. Se però fussi vero me dispiaseria veramente.
Per quanto riguarda la De Pretis penso che fossi la persona con l'intestin più regolare del mondo perchè tutti quei che conosso , prima e dopo de mi , ghe gà messo almeno una volta el guttalax nel cioccolato o nel tè. La iera la controfigura , in bruto, della mummia e la gaveva una teoria tutta sua sulla dispersione termica ovvero: a maggio inoltrato, con le classi che cominciava scaldarse no se podeva verzer le finestre perchè sennò entrava el caldo. Bisognava star a guardar i alberi de fora che fazeva ombra e frescura ma col caldo e la spuza in classe. Un genio incompreso.
No la me piaseva gnanche un poco come insegnante ma devo dir una roba: andada via ela, credo anno 88/89, prima che rivassi la Penco-Schafer , gavemo avudo una serie de supplenti che saveva solo "de cat is on de tebol", tutti de Londra bassa e in mezzo metto anche quella cieca che urlava perchè diseva che sentiva "le voci" ! Spettacolo!
Per quanto riguarda la De Pretis penso che fossi la persona con l'intestin più regolare del mondo perchè tutti quei che conosso , prima e dopo de mi , ghe gà messo almeno una volta el guttalax nel cioccolato o nel tè. La iera la controfigura , in bruto, della mummia e la gaveva una teoria tutta sua sulla dispersione termica ovvero: a maggio inoltrato, con le classi che cominciava scaldarse no se podeva verzer le finestre perchè sennò entrava el caldo. Bisognava star a guardar i alberi de fora che fazeva ombra e frescura ma col caldo e la spuza in classe. Un genio incompreso.
No la me piaseva gnanche un poco come insegnante ma devo dir una roba: andada via ela, credo anno 88/89, prima che rivassi la Penco-Schafer , gavemo avudo una serie de supplenti che saveva solo "de cat is on de tebol", tutti de Londra bassa e in mezzo metto anche quella cieca che urlava perchè diseva che sentiva "le voci" ! Spettacolo!
parte del msg cancellato da Ale75
La De Pretis xe andada via nel 90 o 91, al suo posto iera rivada una de Messina....no sai roba ma un fisico da urlo....minigona e auto regenti.....altro che video telefonini......ghe fosi voluda la telecamera de tele4!!!
Durante la lezion cascava pene per tera come piova de monson.....
Altra icona storica del bienio iera la "nunche" Baici.....gran dona.....logoroica de morir ma cocola.
Me ricordo che in seconda, diventando vecia, per far el scalin e sentarse la se aiutava ciapandose sula catedra, noi che ierimo dei bastardi incoscienti gavemo ben pensà de svidar le vide che tigniva el piano......ela riva.....la se grampa.......booooooommmmmm.....zo ela e catedra........
La De Pretis xe andada via nel 90 o 91, al suo posto iera rivada una de Messina....no sai roba ma un fisico da urlo....minigona e auto regenti.....altro che video telefonini......ghe fosi voluda la telecamera de tele4!!!
Durante la lezion cascava pene per tera come piova de monson.....
Altra icona storica del bienio iera la "nunche" Baici.....gran dona.....logoroica de morir ma cocola.
Me ricordo che in seconda, diventando vecia, per far el scalin e sentarse la se aiutava ciapandose sula catedra, noi che ierimo dei bastardi incoscienti gavemo ben pensà de svidar le vide che tigniva el piano......ela riva.....la se grampa.......booooooommmmmm.....zo ela e catedra........
Ultima modifica di il Mar Gen 29, 2008 7:06 pm - modificato 1 volta.
Ale75- 2° Capo Scelto
GO VISTO LELE. L'ILUSTRISSIMO, LUI, EL PRESIDE. CASSIA !!
El me ga conossù! Ciò go finì 25 ani fa e el mato se ga ricordà de mi.
"Si, si, di Muggia, un casinista, eri più magro. Ti è andata bene? Sono contento per te".
Sarò anche mona, muli, ma certe robe fa piazer.
El me ga conossù! Ciò go finì 25 ani fa e el mato se ga ricordà de mi.
"Si, si, di Muggia, un casinista, eri più magro. Ti è andata bene? Sono contento per te".
Sarò anche mona, muli, ma certe robe fa piazer.
msg cancellato da Ale75
Ultima modifica di il Mar Gen 29, 2008 7:06 pm - modificato 1 volta.
Ale75- 2° Capo Scelto
Esisti ancora el libro de inglese per el trienio scrito da Margherita "Etel" Luzzatti? La go avuda per un quadrimestre in seconda. Dona incredibile. La fumava Muratti ultimamente, per colpa sua go amà le Camel senza filtro. Dopo la xe andada in pension. Gavemo fato pianzer sei o sete supplenti, e xe rivada la Furlani. Mi no la podevo veder a ela, e ela no me podeva veder a mi; naturalmente ga vinto ela: la me ga bolà in setembre. La ghe la ga dada, comunque, e la gara xe finida.
E la De Toma? E la Mendler? La Viola? Che banda ...
E la De Toma? E la Mendler? La Viola? Che banda ...
Ale75 ha scritto:matteo ha scritto:Mi confermo tutta la storia dei piani: per un primin el pensier de salir suso dale quinte iera semplicemente fora question. E ve digo anca una roba: in bona parte dei corpi speciali questo tipo de "nonnismo" bon xè giudicato assolutamente funzionale all'istruzion delle reclute. Me rendo conto che stemo parlando de una scola e non son impazzido ma questo modo de far crea e mantien alto el desiderio de diventar come quei che vien presentadi come dei modei. Ovviamente noi se mantiniva el costume per farghe le angherie a quei dei piani bassi una volta rivadi in quinta ma forse qualcossa serviva sul serio.
Oltre a questo: ma ve ricordè la prassi per portar una giustificazion dopo l'assenza? Prima delle 8 te andavi dal bidel che te accompagnava dal Preside, lui te metteva un visto sul libretto e te spediva in classe, el prof. della prima ora segnava che te son tornado sul registro ma non te giustificava e te spetavi de aver el prof capoclasse che strappassi la pagina del libretto e te fossi finalmente riammesso tra i "buoni".
Per no parlar del fatto che anche a 18 anni compiudi no te podevi scriverte la giustificazion a scola o in giardin perchè " è un chiaro gesto di sfida nei confronti dell'autorità e istiga gli altri studenti a ripeterlo" . Prof. Dott. R. MARCHIONE dixit!
Ciao.
Urca...questa dele asenze no me la ricordo....me ricordo ben però quel sabato del marzo 94 co me xe rivà la Digos a casa.....denuncià dal Preside (mi e altri 10) per l'ocupazion.....art. 340 codice penale "interruzione di pubblico servizio"....cocolo no????
Neanche a dir xe s'ciopà un casin infinito, con tuti (o almeno tanti) prof dala nostra.....
Altro che il SIG. Preside Prof. Cassia........altro pianeta......un che se doveva tirarte un scopeloto te lo tirava (e comunque el gaveva ragion....)
E l'anno in cui iera Mizzan Preside? ogni volta, ripeto ogni volta, che ghe presentavo una giustificazion el me diseva,"coccolo" come sempre," Guarda che alla fine dell' anno mi ricorderò di te!" e difatti alla fine dell'anno il se ga ricordà e i me gà segà, anche sopratutto perchè mi go ghe go dado una man a farlo!...
okkupador- Sottocapo
Luogo di residenza : al nautico iero de casa
FORA I ANEDOTI...VOLEMO SAVER
Me piasesi leger qualche bel anedoto dei muli del 73-74...magari el mio colega "Diretor Jampa" podesi cominciar...
Noi dei primi anni 90 ierimo bastanza birichini ma son sicuro che quei dei anni 70 doveva eser dei briganti (forsi pirati xe meio) e i loro anedoti son sicuro ne fazesi tanto rider e divertir.....
'ndemo muli......fora i vostri anedoti........
Noi dei primi anni 90 ierimo bastanza birichini ma son sicuro che quei dei anni 70 doveva eser dei briganti (forsi pirati xe meio) e i loro anedoti son sicuro ne fazesi tanto rider e divertir.....
'ndemo muli......fora i vostri anedoti........
Ale75- 2° Capo Scelto
Bha, mi podessi contarte qualche storiela dei ani a caval tra i 70 e i 80 (Maria Vergine, che vecio che son), ma son ancora titubante. Te me spieghi perchè manca (te ga cancalà?) comunicazioni? Spieghime, te prego, anche se credo che te gavarà avù le tue ragioni.
Intanto pensa che all'epoca Lele Cassia ga deciso che no se va più in montagna perchè xe nata una question co l'alarme anti incendio de un albergo, che xe partì ale 3 de note in un bagno serà a ciave, con la ciave rota nela seradura. La leva iera ligada a una piera che iera posada su un mucio de neve che se ga squaià. El mato (Lele) ga trovà due volontari per farli fora (mai più un diploma). Li ga trovai grandi, grossi e cativi. I colpevoli ga confessà (no i voleva morir giovini). No so che fine che i ga fato. No i ga finì la scola.
Intanto pensa che all'epoca Lele Cassia ga deciso che no se va più in montagna perchè xe nata una question co l'alarme anti incendio de un albergo, che xe partì ale 3 de note in un bagno serà a ciave, con la ciave rota nela seradura. La leva iera ligada a una piera che iera posada su un mucio de neve che se ga squaià. El mato (Lele) ga trovà due volontari per farli fora (mai più un diploma). Li ga trovai grandi, grossi e cativi. I colpevoli ga confessà (no i voleva morir giovini). No so che fine che i ga fato. No i ga finì la scola.
Pagina 3 di 5 • 1, 2, 3, 4, 5