son sempre più incazzado

Pagina 2 di 2 Precedente  1, 2

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Andare in basso

Go' fato sai fadiga...

Messaggio Da fabio de grandis il Mar Mar 10, 2009 7:21 am

... a cominciar a scriver sto post... e no perche' manchi i argomenti... ma, ben piu' grave, manca le motivazioni!!!

voio dir... xe' sta' un tempo... gnanca lontan... in cui sto forum iera una fucina de idee e de emozioni... in cui legendo, le persone ancora vive... trovava sempre uno spunto per aggiunger qualcosa de suo, arricchendo ulteriormente la bacheca.


4 Gati?

certo!!! 4 gati... ma bei vivi... sani e incazzai!!! pienamente consapevoli che no se pol brusar le machine... ma almeno pisarghe ne le prese dell'aria condizionata....

fieri del fatto che almeno se acorzemo ancora 'co ne tien de pissar...

e 'desso?? basta?? no pissemo piu'?? ogni d'un per le sue??

Come che gavere' (forsi) nota'... xe' da un po' de tempo che gnanca mi no scrivevo piu' gnente de ... interessante...
forsi convinto che in fondo "xe' tuto inutile"...

ma stamattina... go' senti' la scossa!!! spiego:

leger CIACIO... che me posta la foto del rampino... me ga fato sembrar sto forum come un club de veci filatelici rincojonidi che discuti sul valor del "GRONCHI ROSA" mentre fora de la finestra la gente se spara per strada... e l'invito a trovar altre foto de la voga... no me ga' iuta'!!!

quel che inveze xe' sta' determinante a farme far el primo passo... xe' sta la canzoncina de Sandro...(grazie Sandro)... quindi...

SVEGLIA RAGAZZI!!!!! la crisi... per cresser forte e sana... ga' bisogno anche de noi e del nostro oblio!!! ... vedemo de no farse INCULAR ANCORA UNA VOLTA!!! continuemo a parlar dei farabutti (leggi statisti) che sempre piu' se affanna per montarne sulle spalle, cercando disperatamente de fracarne sempre de piu' ne la merda... ormai i comincia ad aver anca lori le siole e le balzane de le braghe sporche!!! e presto.... molto presto... (entro fine giugno)... i nudera' con noi in un mare de merda!!!! NO VEDO L'ORA!!!!!

cicio

p.s. se gave' ancora titoli de stato o equipollenti... forsi xe' mejo andar in banca... stamatina!!!
avatar
fabio de grandis
1° Maresciallo Luogotenente
1° Maresciallo Luogotenente

Numero di messaggi : 588
Età : 60
Luogo di residenza : bacau romania
Data d'iscrizione : 08.04.08

Vedi il profilo dell'utente http://www.cameradecomertbacau.ro

Tornare in alto Andare in basso

Ecco quà

Messaggio Da Ciacio il Mar Mar 10, 2009 4:00 pm

avatar
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Numero di messaggi : 2321
Età : 61
Luogo di residenza : trieste
Data d'iscrizione : 01.03.08

Vedi il profilo dell'utente

Tornare in alto Andare in basso

DISTRAEMOSE.....

Messaggio Da Ospite il Mar Mar 10, 2009 8:43 pm



& friendship
PETER

Ospite
Ospite


Tornare in alto Andare in basso

MAGIC MOMENT

Messaggio Da Sergio il Mar Mar 10, 2009 9:27 pm

xe momenti che se no parlo con qualchedun de le robe che và mal sciopo e de robe che va mal de questi tempi no manca sicuro........
xe momenti che.... dopo una giornada de lavor dove me son incazzado 4 volte, go fato 2 teleconference in ostrogoto, go risposto a 20 telefonade de rompicoioni vari, go fato due o tre riunioni su argomenti diversi, go scritto una decina de mail a un centinaio de persone (se pol se pol basta usar le distribution list) me son magnado una Lubjanska de marea che la digerirò fra due giorni(forsi) ecc... bon in questi momenti magici la sola roba che me attira xe parlar/scriver do cazade con gli amici. Xe propio tanto sbagliado? Fabio te son sicuro che se quattro veci baloneri come noi mola un momento el mitra el mondo va in malora? Con questo no digo che bisogna lassar perder ma come disse no me ricordo più chi me par sulla Bibbia " c'e e un momento per ridere e un momento per soffrire" o qualcosa del genere che ogi go le idee più confuse del solito. Qualche volta prova a dimenticar la sporca genia che ne comanda e cerca de goder de quel che gavemo comunque conquistado con anni de lavor e de impegno nonostante tutto e tutti.

Te saludo con una barza.

Un vecchietto va in panetteria: "Vorrei due chili di pane". La panettiera: "Guardi che poi le viene duro". Lui: "allora me ne dia 4".

con affetto

s
avatar
Sergio
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 420
Luogo di residenza : TRIESTE
Data d'iscrizione : 18.01.08

Vedi il profilo dell'utente

Tornare in alto Andare in basso

semo alle solite

Messaggio Da Sandro il Mar Mar 10, 2009 11:39 pm

Allora, alla fine arrivemo sempre la del moto. Dopo un po de tempo la situazion generale del forum languisi e se incomincia a sentir l'eco de quei pochi che ancora prova del piacere a comunicar le proprie idee. Poi ogni tanto riva Zorro oppure qualche bigotto che ne fa buttar fora dal giro che conta e cussi tutto riprendi un po de vigor. Devo dir che xe difficile condivider il compter con la moglie che ogni sera fa almeno un solitario (me par de sentir i vostri commenti) e quindi non sempre riesso a legger la posta e soprattutto entrare nel forum. Anche mi lavoro, come tutti, go il laboratorio dove fazo qualche lavoretto in legno che servi per la casa, e per qualche amico (per fortuna ogni tanto), go una piccola ditta individuale per la gestione dei rifiuti (che voi conossè), go el fio che ogni sera ghe devo star sora altrimenti me lo piccona e l'ultima novità, mio zio me ga da in gestione un tochetto de terra per tirar su un pochi de pomidori cucumeri e fasoi e me alzerò alle 5 per andar a zappar; la mattina presto xe l'unico tempo libero che me xe rimasto. Dulcis in fundo go un amico inglese che ga una barchetta in legno ormeggiada alla Vela e sta sburtando per sbagazzarla al sottoscritto in forma gratuita (ma non definitiva ovviamente) e za so che almeno la biscaggina la doverò rifar e poi scuseme.... cossa rinuncerò a un gireto ogni tanto?!?.


Eppur oggi go rivà a far un'altra cosa!

il tempo, che xe galantuomo, conferma che go sempre sostegnudo che per mantegnir viva una certa attività, anche intellettuale, bisogna far qualcosa che presupponi un impegno da parte de tutti noi e che gabbi, come conseguenza de tale sforzo, dei risvolti socialmente utili.
Gavemo pensà al giornalino, gavemo pensà a un club, circolo, associazione, coperativa ecc. ecc. ma non gavemo mai fatto niente.
Oggi go fondà il primo circolo culturale. "LA VITA XE COME VIA GINNASTICA"
Ecco i numeri dell'evento che gha visto nominado quale presidente il sottoscritto.

partecipanti all'atto costitutivo: 1
iscritti: 1
candidati a Presidente: 1
votanti: 1
schede valide: 1
schede nulle: 0
schede bianche: 0
eletto presidente: Razza Alessandro (detto Genio)

Come primo atto del presidente e della maggioranza assoluta dei presenti si è stabilito che dopo la giornata di fondazione in cui l'iscrizione a socio era grtuita, da domani la quota associativa sarà di 100 euro.
Si è anche deciso che la prima azione che il corcolo metterà in atto, sarà divulgare la sua presenza nel panorma culturale locale (per ora) attraverso l'invio di una segnalazione al quotidiano locale di un articolo che tratterà delle deiezioni animali meglio definite come "merda de can" che i padroni di cani lasciano sui marciapiedi della nostra città. L'articolo, oltre a essere inviato al giornale, firmato come Circolo culturale "La vita è come via ginnastica" - il presidente Razza Alessandro, sarà anche pubblicato su questo forum in un topic, denominato con lo stesso nome del circolo, che raccoglierà tutte le azioni che i soci metteranno in atto da qui al futuro.
Intanto comincemocon le piccole cose e poi....
rimanete all'erta.
avatar
Sandro
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 415
Età : 63
Data d'iscrizione : 24.12.07

Vedi il profilo dell'utente

Tornare in alto Andare in basso

...zzo Genio...

Messaggio Da Ciacio il Mer Mar 11, 2009 12:33 am

...ma sul serio ???????
avatar
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Numero di messaggi : 2321
Età : 61
Luogo di residenza : trieste
Data d'iscrizione : 01.03.08

Vedi il profilo dell'utente

Tornare in alto Andare in basso

wowowowowow!!!!!!!!!!!!!!!!

Messaggio Da fabio de grandis il Mer Mar 11, 2009 7:05 am

......funziona!!!!!

no pode' imaginarve che ben che go' comincia' la giornada verzendo el forum e legendove!!!!

yyyyyyyyyyyyyyyes!!!!!!!

son euforico... veramente... vojo dir... ancora piu' del solito!!!!

ognid'un a modo suo ga' risposto: PRESENTE!!!
grande ragazzi!!!

e per passar subito a qualcosa de concreto.... pensavo... Sandro... te vol che vegno in via ginastica con DUCA? Laughing Laughing Laughing Laughing

cicio
avatar
fabio de grandis
1° Maresciallo Luogotenente
1° Maresciallo Luogotenente

Numero di messaggi : 588
Età : 60
Luogo di residenza : bacau romania
Data d'iscrizione : 08.04.08

Vedi il profilo dell'utente http://www.cameradecomertbacau.ro

Tornare in alto Andare in basso

a tutti e do

Messaggio Da Sandro il Mer Mar 11, 2009 7:21 pm

Certo che fazo sl serio e Duca, in via Ginnastica, gaverà sepre un paletto dedicado.
avatar
Sandro
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 415
Età : 63
Data d'iscrizione : 24.12.07

Vedi il profilo dell'utente

Tornare in alto Andare in basso

TEMPI DURI

Messaggio Da Sergio il Dom Mar 22, 2009 8:42 pm

Mi no me ricordo de un periodo come questo in tutta la mia vita , xe andà tuto a putane , dove te se giri xe solo crisi e previsioni funeste. El futuro no xe mai stado tanto incerto.
La lista saria lunghissima dal riscaldamento globale = fine del mondo, alla crisi finanziaria = miseria e guerre , alla paura della gente = razzismo , alla violenza alla droga ecc....
La cosa che personalmente me fà più incazzar xe che una volta ghe davo la colpa al pretame, ai capitalisti alla mafia ma deso lori ga vinto e quei altri dopo aver dimostrado de essere praticamente pezo i xe anche scomparsi (e ben ghe stà).
Ormai la gente xe talmente delusa e preoccupada che tutti cerca de rintanarse nel suo piccolo privato sperando de lasar fora i casini più grandi.Anche noi che da questo forum delle volte gavemo cercado de dir qualcosa agli altri , de protestar contro tutto questo sembra come che gavemo rinunciado che tanto no xe speranza.
Muli mi credo che no dovemo assolutamente rassegnarse dovemo dir " MI NO SON DACCORDO " mi ogni giorno farò qualcosa per cambiar tutto questo.

s
avatar
Sergio
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 420
Luogo di residenza : TRIESTE
Data d'iscrizione : 18.01.08

Vedi il profilo dell'utente

Tornare in alto Andare in basso

splendido argomento....

Messaggio Da fabio de grandis il Mar Mar 24, 2009 7:17 am

.... ma come go' avu' modo de dir anche qua... piu' e piu' volte... "SARA' TUTO ASSOLUTAMENTE INUTILE"..

ANCHE SE... ESTREMAMENTE DIVERTENTE... almeno per chi come mi... xe' sempre stado abitua' a esser benevolmente emarginato fin da quando a sedici ani vegnivo a scola in zavate (per un anno) per una mia personale protesta contro il dilagare degli stivaletti BARROWS.

o come quando impazzava la moda dei biglietti da visita altisonanti... e mi spacciavo i miei: Fabio de Grandis, mona qualunque.

Go' avu' ieri notizia... che l'apertura del nuovo centro commerciale de rabuiese... xe' sta' un successon de pubblico e CONSUMATORI... quindi Sergio... dime... che cazzo te pensi de cambiar?? e sopratutto... PER CHI??

Muioia sansone con tutti i filistei!!!!!

e se anca i filistei no capira' o fara' finta fino a la fine de no capir el perche'.... a sansone NO GHE CIAVA UN BEATO CAZZO!!!

cicio

P.S. te ga' veramente voia de spiegarghe la trigonometria sferica a chi che xe' convinto che 1 + 1 fa 5 ??
te pensi che servi a qualcosa? e ancora... te credi ancora che sia utile?
avatar
fabio de grandis
1° Maresciallo Luogotenente
1° Maresciallo Luogotenente

Numero di messaggi : 588
Età : 60
Luogo di residenza : bacau romania
Data d'iscrizione : 08.04.08

Vedi il profilo dell'utente http://www.cameradecomertbacau.ro

Tornare in alto Andare in basso

Re: son sempre più incazzado

Messaggio Da Sergio il Mar Mar 24, 2009 9:41 pm


""Fabio de Grandis, mona qualunque.""

El vizio dei biglietti da visita vedo che no te xe passado neanche adesso complimenti!

Per el resto, se tuto no servi a niente e se niente se pol far per cambiar, alora le soluzioni xe due .

  • me compro un gibbotto esplosivo e me fazo sciopar a rabuiese nel novo centro commerciale
  • vado in Romania anche mi e la scopro magari che xe la stesa plorda o magari pezo.

in fondo in fondo,nella ricerca della felicità a cui tutti magari per strade diverse volemo rivar, no xe importante cosa el resto del mondo pensa de quel che femo, ma come noi se sentimo con noi stessi dopo averlo fato.

s
avatar
Sergio
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 420
Luogo di residenza : TRIESTE
Data d'iscrizione : 18.01.08

Vedi il profilo dell'utente

Tornare in alto Andare in basso

Cinture e biglietti

Messaggio Da Ciacio il Mar Mar 24, 2009 11:08 pm

Vincenzo Nicoli , diseva sempre che le robe importanti xè TRE !

Quindi riduttive le due soluzioni de Sergio.

1° farse saltar in un centro commerciale me par squallido, a meno che no te pensi alle 99 vergini che te aspetta dall'altra parte dello Stige. ( Personalmente gò grossi dubbi sia sulle vergini che sul Stige )

2° andar in Romania podessi esser in controtendenza , quindi valutabile , prima però devo capir perchè tanti Rumeni vien quà .

Xè momenti pesanti però non sarìa pessimista e disilluso come vol farne creder de esser Cicio , fermeve un attimo a rifletter, cerchè de trovar el lato positivo nel momento de difficoltà !

Son daccordo che non sìa bel esser circondai da una popolazion che vivi al Giulia , alle Torri ,de Castrorama o adesso anche al Montedoro , però basta non andar in stì posti e quella popolazion sparissi , come se non la esistessi.
Del resto dove cazzo pol andar stì tipetti con stipendi sempre più miseri , con tutta la prole a carico (fino a 45 anni minimo) la rata del suv de pagar e col frigo pien de tre per due ,magari zà scadude ,se non a spazziren e basta nel novo Montedoro Free Time ***?

Posso mì , vecio e mezzo mona spiegarghe a uno de stì prototipi che xè possibile viver in un altro modo ?
Forsi anche sì , ma no me intaressa !
CONCLUDO


Consideremo che stemo discutendo tra disadattai , podemo comunicar con lo straniero in più lingue e questo è un male poichè la media della fauna cittadina sè esprimi in un italian triestinizzà e quando i devi risponderghe a un foresto i ghè disi :" Quà semo i Italia , imparite la lingua ... mona !"
Gavemo visto un poco de mondo , altro handicap , el medio normale vedi solo i villaggi turistici (se el pol !) cussì col torna da Sharm al massimo el gà conossù un trevisan !
Semo in una età fastidiosa , gavemo poca pazienza e nè gira ancora un poco le balle , diventemo stufadizzi e restemo , come sempre , dei grandissimi stronzi (nel senso nauticense della parola ).





ßß

P.S.
Complimenti per la visit card zingana , forsi troppo esplicita !

*** Nome del novo centro atomico a Rabuiese , a cento metri dal mio lavor , giuro che vado a vederlo prima de Nadal e dopo la conferma sulle 99 vergini.
avatar
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Numero di messaggi : 2321
Età : 61
Luogo di residenza : trieste
Data d'iscrizione : 01.03.08

Vedi il profilo dell'utente

Tornare in alto Andare in basso

BINGO!!!!!

Messaggio Da fabio de grandis il Mer Mar 25, 2009 7:14 am

in fondo in fondo,nella ricerca della felicità a cui tutti magari per strade diverse volemo rivar, no xe importante cosa el resto del mondo pensa de quel che femo, ma come noi se sentimo con noi stessi dopo averlo fato.


cicio
avatar
fabio de grandis
1° Maresciallo Luogotenente
1° Maresciallo Luogotenente

Numero di messaggi : 588
Età : 60
Luogo di residenza : bacau romania
Data d'iscrizione : 08.04.08

Vedi il profilo dell'utente http://www.cameradecomertbacau.ro

Tornare in alto Andare in basso

insomma ragazzi!!

Messaggio Da Sandro il Mer Mar 25, 2009 6:20 pm

MA ISCRIVEVE AL GRUPPO CULTURALE "LA VITA E' COME VIA GINNASTICA" XE RIMASTI ANCORA POCHI POSTI E COSTA SOLO 100 EURI. FAREMO GRANDI COSE INSIEME E SE DIVERTIREMO UNA CIFRA.
SON SICURO CHE SE NE SGONFIERà PERSIN LA PROSTATA.
avatar
Sandro
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 415
Età : 63
Data d'iscrizione : 24.12.07

Vedi il profilo dell'utente

Tornare in alto Andare in basso

Il pericolo delle ricadute

Messaggio Da fabio de grandis il Dom Apr 19, 2009 5:59 am

Nonostante i miei buoni propositi... per altro messi in atto credo da oltre due mesi... ieri go' avu' una ricaduta...

Dopo aver visto un bel documentario su le bestie su rete 4... essendo a rischio "emilio fede".. go' prontamente cambia' canal... e son casca' su rai tre... TG delle 19....

Mio malgrado... son rimasto esposto all'ennesima "saggezza" del nano in conferenza stampa!!!

dopo aver redarguido i giornalisti che impinissi pagine de giornai alla ricerca delle responsabilita' sui crolli dell'Aquila, mentre i dovessi (come lui) guardar al futuro... da grande comunicatore, el li ga' tignui un poco sui spini... prima de "rivelarghe" la grande saggezza che ghe diseva sempre suo papa' *....

" SE UNO NASSI PER FAR DEL MAL... EL GA' SOLO TRE POSSIBILITA': O EL FA EL DELINQUENTE, O EL FA EL PM, O EL FA EL DENTISTA"... ma ultimamente... i dentisti se ga' evolu'... e i dopra l'anestesia!!!

Quindi... se go' capi' ben... DELINQUENTE = PM = UNO NATO PER FAR DEL MAL

Oggi qua xe' Pasqua... quela ortodossa... e vojo far un fioretto... NO FARO' NISSUN COMMENTO!!! ma solo domande e considerazioni...

ovviamente gnaca una riga sui giornai de stamatina
dove cazzo xe' el CSM? ... e l'ANM?? ...e giorgio??

meno mal che la sera... go' visto l'intervista a GIOVANNI SARTORI da fazio...

cicio

*stramafioso de merda come lui e prima de lui: diretor generale de la Banca rasini... la banca per il riciclaggio della mafia.
avatar
fabio de grandis
1° Maresciallo Luogotenente
1° Maresciallo Luogotenente

Numero di messaggi : 588
Età : 60
Luogo di residenza : bacau romania
Data d'iscrizione : 08.04.08

Vedi il profilo dell'utente http://www.cameradecomertbacau.ro

Tornare in alto Andare in basso

UPGRADE HARDWARE PC

Messaggio Da Sergio il Mar Dic 08, 2009 12:21 pm

PICCOLA GUIDA ALLE MEMORIE DDR DEL C...O!!!!!

MOD. MGHZ DIM. DOVE VA' NOTE
DD2 133 256 MB PC COMPAQ INTROVABILI
DDR 133 512 MB PC COMPAQ INTROVABILI MA LE GO DE SCORTA
DDR 400 512 MB PC SERGIO 20€ GO 4 DE SCORTA
DDR 400 1 GB PC SERGIO 40€ NO ME SERVI
DDR2 533 512 MB PC MARCO INTROVABILI
DDR2 667 1 GB PC MARCO 23€
DDR2 800 2 GB PC MARCO 42€
DDR2 1600 2GB NO VA' 49€

Dopo xe anche le DDR3 in vari formati e prezzi fino a 16GB ma no và, senza dimenticarse delle SDRAM e delle DIMM anche quelle introvabili ma no servi.( e no parlemo delle memorie per i portatili che xe tutto altro)

Morale siccome sul PC Marco và solo DDR2 che le pol esser sia da 533, 667 e 800 ma per la famosa legge della parità le devi esser tutte uguali devo buttar via le due DDR" 533 da 512 visto che nove noi le vendi più e comprar una DDR2 800 da 2GB per 42€ ( ma solo dai furlani).
Naturalmente la stessa problematica xe anche per Hard Disk,processori ,schede madri e tutto quel che stà nella maledetta scatola.

Se penso che qualche mega ingegner xe pagado per studiar ste tecniche per farghe comprar sempre tuto de novo alla gente tipo el Window 7 con la nova funzion de verifica compatibilità che dopo 5 minuti de sbrombolamento el vien fora con un rapporto dove el te disi che primo la memoria devi esser minimo de 2GB, la stampante xe vecia e te la devi cazar via, el modem xe vecio ma forsi se te ghe fa un pompin al produttor el te manda i driver aggiornadi, la scheda video appena comprada per el novo giogo funziona al 50% (pezo della vecia), per la scheda audio se te aggiorni el driver ( vedi sopra) forsi funzionerà ma no el microfono (quel no xe previsto) e dulcis in fundo siccome el programma de posta xe bersagliado dai virus no lo meti più e te se devi rangiar comprando un altro o usando qualchedun free o meglio Hot mail internet.
Dopo riva un mona con un CD gratuito e te scopri che in 5 minuti senza installar niente te pol usar el PC con LINUX UBUNTU senza nessun problema con dentro tutto: internet, posta, office, player, musica, immagini, masterizzazion ecc.. usando la metà delle risorse che richiedi windows e senza star ore per " Ottimizzar el sistema" quindi se un programma open source xe cusì semplice vol dir che go ragion su quei ingegneri pagadi per complicar le robe.

magari xe tutte cazzade e sicuramente no xe questi i problemi più grandi del mondo ma a mi me fa incazzar lo stesso.




s.


avatar
Sergio
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 420
Luogo di residenza : TRIESTE
Data d'iscrizione : 18.01.08

Vedi il profilo dell'utente

Tornare in alto Andare in basso

DDR ?

Messaggio Da Ciacio il Mer Dic 09, 2009 2:03 am

avatar
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Numero di messaggi : 2321
Età : 61
Luogo di residenza : trieste
Data d'iscrizione : 01.03.08

Vedi il profilo dell'utente

Tornare in alto Andare in basso

basta aver voja de leger...

Messaggio Da fabio de grandis il Mer Dic 09, 2009 1:17 pm

... e magari, legendo la motivazion de la sentenza de primo grado, che nel 2004 condannava dell'utri a 9 ani de cheba... podessimo scoprir che spatuzza no gà contà gnente de novo, che la scusa che el nano iera zà ricco de suo e che no gà una logica andar a infognarse coi mafiosi... NO STA' IN PIE!!! visto che i primi sui contatti e affari risali addiritura al 1974... venti ani prima de la discesa in campo... sempre ovviamente assistì da dell'utri.

Podessimo scoprir anca... che tali rapporti xè diventai nei ani sempre più stretti... e spiega dettagliatamente de dove che xè rivai i soldi per comprase le televisioni e far milano 2... e magari anca che a la domanda " de dove riva i schei" in un processo del '98... el nano gà dito: "MI AVVALGO DELLA FACOLTA' DI NON RISPONDERE".... processo nel quale OVVIAMENTE xè poi intervenuda la prescrizion...

se dopo volemo anca considerar che alfano gà fatto la stabilizazion del 41 bis (ve spieghero' cos che vol dir co sarè più grandi) e che oltre allo scudo fiscale stemo approvando in finanziaria la possibilità de meter in vendita (anche con trattativa privata) i beni sequestrai a la mafia.... ben... credo che a sto punto el quadro dovessi esser abbastanza ciaro anche per i berluscones più sfegatai.

Quindi, a noi povere, inutili ed insignificanti... MERDE... no ne resta che sperar che una volta "stabilizada" la dittatura... i gabi almeno la dignità (parola molto grossa per questi buchi del culo) de dirne: "SEMO GRANDI GROSSI E CATTIVI... E NO VE GAVEMO GNANCHE PEL CUL!!!" triste prospettiva ... certamente... ma sempre mejo che farse cior pel cul de una miriade de insetti... tra cui vespa spicca.

cicio
avatar
fabio de grandis
1° Maresciallo Luogotenente
1° Maresciallo Luogotenente

Numero di messaggi : 588
Età : 60
Luogo di residenza : bacau romania
Data d'iscrizione : 08.04.08

Vedi il profilo dell'utente http://www.cameradecomertbacau.ro

Tornare in alto Andare in basso

ma pensa ti le coincidenze...

Messaggio Da fabio de grandis il Ven Dic 11, 2009 4:20 pm

l'altro ieri gavemo cazzà in finanziaria l'emendamento che prevedi la RIVENDITA ai mafiosi sei beni sequestradi... el scudo fiscale và a la grande... el 41bis xè stabilizzà..... e "combinazion"... oggi i graviano smentisi spatuzza.

El nanetto pensava de far el figo come coi altri... ma i mafiosi... lori si che i gà i cojoni!!!

cicio
avatar
fabio de grandis
1° Maresciallo Luogotenente
1° Maresciallo Luogotenente

Numero di messaggi : 588
Età : 60
Luogo di residenza : bacau romania
Data d'iscrizione : 08.04.08

Vedi il profilo dell'utente http://www.cameradecomertbacau.ro

Tornare in alto Andare in basso

anno nuovo.... storie vecie!!!

Messaggio Da fabio de grandis il Dom Gen 03, 2010 9:23 am

Forse voi credevi che il taglio inserito in finanziaria per la pubblicità de sky... fossi l'unico regalo di natale al nanetto... NNNNOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!

i gà anca fracà dentro due emendamenti che disi 1) le reti a pagamento che proponi repliche de programmi (mediaset premium) no fà palinsesto; e quindi non entra nel computo de la legge gasparri (el nome xè zà una garanzia) che prevedi che nisun pol superar el 20% delle frequenze disponibili.

2) i diritti d'autore de un programma, che fino a ieri tornava al suo produttore dopo qualche anno, adesso resterà de proprietà de la azienda che lo compra.(DE LA SERIE: Ve inculo a costo zero)

e i mauritaliani cossa fà??

DIECI CHILOMETRI DE FILA PER RIVAR ALL'OUTLET DE LA VIA PONTINA A OVEST DE ROMA.

DOMANDA: DOVE CAZZO PENSEMO DE ANDAR IN STO MODO?

cicio

P.s. Auguri a tutti ed in particolare a Ferdy per la sua nuova nomina.... ma come el fa a moderar se el xè in mar?
avatar
fabio de grandis
1° Maresciallo Luogotenente
1° Maresciallo Luogotenente

Numero di messaggi : 588
Età : 60
Luogo di residenza : bacau romania
Data d'iscrizione : 08.04.08

Vedi il profilo dell'utente http://www.cameradecomertbacau.ro

Tornare in alto Andare in basso

Ferdy in mezzo al mar: una forza della natura.

Messaggio Da Ospite il Dom Gen 03, 2010 6:51 pm



Dopo anni di esperienza in questo Forum direi che ormai non ci sarebbe più bisogno che qualcuno moderi nessuno per cui la nomina rimane puramente simbolica.

Pertanto, sosterrei con forza la validità della nomina fatta, fino all'ultimo respiro. FORZA FERDY!!!!!!

Ospite
Ospite


Tornare in alto Andare in basso

20Ferdy10

Messaggio Da Ciacio il Dom Gen 03, 2010 8:54 pm

Non xè de discuter , Ferdy xè el moderator e basta !
Non voterò nè accetterò scuse.

Xè el destin che gà deciso !!!






Sarà certamente un anno sereno con tanti buoni per la benzina e tante torte per tutti !!

Grande Ferdy , complimenti e buon lavoro !!

Br1
avatar
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Numero di messaggi : 2321
Età : 61
Luogo di residenza : trieste
Data d'iscrizione : 01.03.08

Vedi il profilo dell'utente

Tornare in alto Andare in basso

Re: son sempre più incazzado

Messaggio Da Contenuto sponsorizzato


Contenuto sponsorizzato


Tornare in alto Andare in basso

Pagina 2 di 2 Precedente  1, 2

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Tornare in alto

- Argomenti simili

 
Permessi di questa sezione del forum:
Non puoi rispondere agli argomenti in questo forum