Istituto Tecnico Nautico Tomaso di Savoia Duca di Genova di Trieste
Vuoi reagire a questo messaggio? Crea un account in pochi click o accedi per continuare.

Fatta la xe

+4
Sergio
Peter
Sandro
Ciacio
8 partecipanti

Pagina 21 di 25 Precedente  1 ... 12 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25  Successivo

Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 21 Empty a proposito dei giapponesi

Messaggio Da Sergio Mer Dic 21, 2011 10:14 pm

SIMOSUKI SINAMIKO ma no so se i lo ga fatto santo però poderia anche esser.

s
Sergio
Sergio
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 420
Luogo di residenza : TRIESTE
Data d'iscrizione : 18.01.08

Torna in alto Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 21 Empty Re: Fatta la xe

Messaggio Da Sandro Gio Dic 22, 2011 1:14 am

Sergio ha scritto:SIMOSUKI SINAMIKO ma no so se i lo ga fatto santo però poderia anche esser.

s
credo sia SIMOSUKI SINAMIKA e xe una santa donna
Sandro
Sandro
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 415
Età : 70
Data d'iscrizione : 24.12.07

Torna in alto Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 21 Empty Shooting Star

Messaggio Da Ciacio Sab Dic 24, 2011 1:12 am

Domani sera ricorrerà la nascita del Redentore.
A quel tempo , giusto 2011 anni fà , i quattro Re Magi seguiva la scia de un bolide nel cielo della Terra Santa che li guidava verso l'erede de ns Signore ma el neonato , per render el gioghetto più difficile , sè scondeva in una grotta drìo un mùs e una mucca.

I popoli anglosassoni definissi el suddetto bolide come "Shooting Star" che nel paese de Pulcinella significa :
Stella Cometa.

Per chi non la gà mai vista e credo sìa tanti , metto una foto dell'epoca:

Fatta la xe - Pagina 21 Shooti10

Per capir quanto sìa cambiai i tempi da quel momento , basta andar a Betlemme e guardar in alto .

Ogni giorno su quella Terra sempre Santa passa decine de bolidi ma invezze de Cinque ...questi gà Sei punte e... no i servi a guidàr nissùn verso nissuna grotta ma solo a buttar per terra.. Santa , una montagna de doni esplosivi.

Per chi non lì gà mai visti e credo sìa tanti , metto una foto de stì giorni :

Fatta la xe - Pagina 21 Shooti11

Per curiosa coincidenza " shooting " ' significa Assassinio e anche Stella Cometa ... che combinaziòn !


Shopping
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Numero di messaggi : 2321
Età : 68
Luogo di residenza : trieste
Data d'iscrizione : 01.03.08

Torna in alto Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 21 Empty Martirio

Messaggio Da Ciacio Lun Dic 26, 2011 1:50 am

El martirio , come tutto quel che xè soggetto a emolumenti , gà una tabella de classificaziòn.

Esisti :


El martirio Bianco che podessi esser l’esempio de S.Francesco quando l’abbandona tutti i beni ,i soldini e gira nudo dando scandalo e compromettendo quel disgrazià de lupo .

El martirio Verde che implica pratiche sadomaso con eccessi de digiuni e cilici e che pòl arrivar all’anoressia .

El martirio Rosso che ricorda oltre al Merlot anche el Sangue con fine ultimo …el trapasso…e che naturalmente xè el più gettonà !

Nei anni 20- 30 dopo Cristo , in Terra Santa sé verificava un ‘buso’de potere .
Ponzio Pilato iera cascà in disgrazia per aver liberà Barabba che dopo romperà i cojoni in maniera esponenziale per anni , rubando e taccheggiando a destra e a manca.

El Potere , dopo aver mandà a fan’c Ponzio , xè passà in màn del Sinedrio , una comitiva de giudei che doveva applicar le leggi ,zercando de metterse d’accordo tra 71 ebrei ,..chi rabbino e chi no.

Quel che disturba più de tutto i 71 gerarchi.. xè la proliferaziòn dei “ marrani” !

Marrano xè el giudeo che abiura la sua fede diventando cristian , mussulman , figlio de Manuel o de Genova , battista , mormon , valdese ecc. ecc.

Infatti a quel tempo iera in piena attività i Apostoli , dodici seguaci ed ex amici del Redentore , iperattivi nel reclutamento de novi adepti alla nova setta cristiana.

Un casìn de giudei sé fazzèva batezzar diventando cristiani e quindi marrani , con el sogno nascosto de combinar qualche bon affar con l’importazion de leoni o fiere da circo, confidando de cambiàr religion all’ultimo momento …prima de scender nell’arena.

A Gerusalemme nei anni 20 regnava un clima molto simile a quel che trovemo oggigiorno nella Città Eterna ,….manca solo i leoni .






Fatta la xe - Pagina 21 Lean10
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Numero di messaggi : 2321
Età : 68
Luogo di residenza : trieste
Data d'iscrizione : 01.03.08

Torna in alto Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 21 Empty Xè passà nadàl

Messaggio Da Ciacio Lun Dic 26, 2011 2:18 am

L’albero xè diventà un’orpello inutile ,.. l’unico riferimento alla festività resta... el presepio.

Sèmo tutti sazi , gonfi e anche un poco stronzi , .. oggi xè lunedì e no n’darèmo a lavorar !

Perché non sé lavora el giorno dopo nadàl ?

1° perché non sé gà vòia.

2° perché bisogna fàr mente locale e smaltìr tutto l’ingurgitato.

3° perché xè ....Santo Stefano , molto simile a Lunedì de Pasqua ma molto più utile in Dicembrè !

Considerando che su 170 (centosettanta) iscritti al Forum , gavemo 165 che non sà scriver e una cinquantina che guarda solo le figure perché gà difficoltà con la lettura , credo sìa logico spiegarve chi xè Santo Stefano ..grazie al quale oggi non lavorè!
Per quei più in difficoltà ….aggiungeremo qualche immagine in grande .

Trecani per Strada + amico

Fatta la xe - Pagina 21 3dogs10
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Numero di messaggi : 2321
Età : 68
Luogo di residenza : trieste
Data d'iscrizione : 01.03.08

Torna in alto Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 21 Empty Stefano

Messaggio Da Ciacio Lun Dic 26, 2011 1:51 pm

Santo Stefano

Fatta la xe - Pagina 21 Santos10


Stefano xè anche el nome de ùn mio fiozzo , forsi quel pìù stronzo (nel giusto senso della parola).
Ma questo non centra niente con la storia del protomartire.
Un protomartire xè el primo esemplare de una serie de martiri ,…. come un prototipo .
Per questo Stefano casca el 26 Dicembrè , subito dopo nadàl , perché el gà la fortuna de esser el Primo Martire , che però….. non centra un .zzo con S.Primo .

Nissun sà de dove rivàva stò Stefano , probabilmente iera un giudeo grego che sé gà stufà de ingrumar olive in patria e sé gà trasferì a Gerusalemme , a quel tempo capitale de tutte le religioni e centro commerciale bèn più grande delle Torri d’Europa .

Nei anni 20 in Terra Santa iera tutto…. un fermento !

I romani gaveva problemi gestionali a causa de quel mona de Ponzio , i cristiani stava lavorando sotto acqua , i ebrei iera i paroni de casa ma tanti dei confratelli cambiava religion con la speranza de una vita migliore , un stipendio più alto , una pensiòn sicura e …con un sindacalista come Cristo ..chi podeva darghe torto !?!

Stefano sé iscrivi al partito cristian , el rinnega la fede giudea e comincia a predicar in giro per le piazze , parlando nella sua linguamadre che xè el grego .

Trovando sul mercato una grande richiesta de giudei che voleva cambiar canal , i dodici Apostoli decidi de ingaggiar 7 diaconi per aiutarli nella campagna de assunzioni e tra questi trovemo Stefano

Zà el fatto che el mulo iera grego ghè fazzeva girar le balle al Sinedrio , in più el iera anche marrano e questa xè stada la goccia che gà rotto el vaso ! ( in Terra Santa non esisti el verbo Traboccare )

La religion giudea xè zà difficile de capir , xè la cabala , biceri rotti , i golem , zucchetti e cappei de pelliccia , trecce al posto de basette , pochissimo savòn , muri più alti de quel de Berlino con l’obbligo de darghe testade ..und so weiter .

Grego , marrano e anche appena assunto , el ns Stefano sé tira in‘dosso tutto l’odio dei superstiti alle onde del Mar Rosso che , con una manovra simile alla condanna del Cristo metti malumori tra i marrani de lingua ebrea e quei de lingua grega , appoggiando i primi in modo sfacciato per non dir di peggio.
Considerando che comunque iera marrani , stemo parlando de persone geneticamente false , bugiarde , traditore , anche fighintròcchia.
Cussì , senza sporcarse le màn come a suo tempo gaveva fatto Caifa con quel mona de Pilato, ..el Sinedrio ghè molla Stefano ai marrani ebrei che lo condanna alla lapidazion !

Lapidaziòn non centra niente con lapide o lappone ,.. vòl dir tirarghe piere in te’la testa ,…. a tutta forza !

Cristian , dopo aver tradì la sudditanza ebrea , predicando in grego in mezzo a gente che non lo capiva , unico diacono su sette in grado de distiguer le olive de marca e alla fine anche marrano , Stefano dopo una scariga de piere xè finalmente diventà Santo .
Non solo Santo ma …Protosanto !

Questo xè ..e grazie al grego oggi stèmo a casa !


Fatta la xe - Pagina 21 Martir10
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Numero di messaggi : 2321
Età : 68
Luogo di residenza : trieste
Data d'iscrizione : 01.03.08

Torna in alto Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 21 Empty 309 NO.... 298 SI

Messaggio Da fabio de grandis Gio Gen 12, 2012 6:04 pm

. e se sti numeri no ve disi gnente... me dispiasi per voi....

tranquilli... no comincero' a sparar inutili improperi... ma no per tignir fede ai miei boni propositi per l'ano novo, e gnanche per no crearghe casini al novo aministrator...noo... xe' che son talmente incazado e deluso, che se ga' crea' una specie de corto circuito... un corto continuo tra i due stati d'animo che ghe impedissi al zervel de seguir un unico ragionamento vagamente logico.

Xe' za' passade due ore... e nella colonia dei FANTOZZI, ancora una volta no xe' successo gnente!!! nissun che spara, nissun che ziga, nissun che da fora de testa... che bel posto la colonia dei FANTOZZI, piovi merda... torrenti de merda... fiumi de merda... de quela viscida e spuzzolente... e i FANTOZZI xe' tutti felici alla ricerca dei saldi negli outlet... disciplinati e in fila nel traffico con la benzina a 1,8 (che cazzo me frega ... vado in yugo: tipico del FANTOZZI modello astuto), me ricorda tanto el video gioco dei lemmings... ve lo ricorde'? tuti quei ometti in fila tuti uguali... che doveva coi pochi ordegni a disposizion scavar le galerie e costruir ponti per rivar de l'altra parte del schermo... mi me piaseva tanto quel che se meteva la bomba in testa... el rideva fino a la fine... e un istante prima del boom el fazeva: O-OH...

Gave' mai avu' modo de guardar con attenzion una carogna lassada al sol un per de giorni?

Ve garantisso che vista da qua... la colonia dei FANTOZZI ghe somiglia un casin... un gran agitarse de schifosi vermetti che sburta per magnar el piu' possibile prima che rivi la piova a negarli e lavarli via tutti.
Nessuna idea, nissun ideale, nissuna colaborazion... magnar e basta... ogni d'un per se... in fondo che colpa go' mi se son nato vermetto?!

e alla fine... che la piova rivi o meno, no xe' cussi' importante... prima o dopo anche la carogna finira'!!! ma questo i vermetti no lo sa... i xe' cussi' inutili ed insignificanti... cussi' convinti che a star nel branco i diventa invulnerabili... che la sola idea che la carogna sia una risorsa lineare e quindi finita no li sfiora gnanche, l'unico loro problema xe' magnar el piu' possibile... magari a spese del vicino che da' ssai piu' soddisfazion.

Forsi per questo nissun spara... nissun ziga... nisun da foara de testa... sulla carogna xe' ancora qualche brandel de polpa... ormai marza e spuzzolente... ma in sti ultimi 30 ani i vermetti se ga' abitua' a tutto e quindi bisogna continuar a magnar senza distrarse... o el nostro vicin podessi approfittar!!

Gran Bel posto la colonia dei FANTOZZI!!... gaveria voia de spiegarghe a PAPINI ... che anca mi son contro la violenza!!!

cicio






fabio de grandis
fabio de grandis
1° Maresciallo Luogotenente
1° Maresciallo Luogotenente

Numero di messaggi : 588
Età : 67
Luogo di residenza : bacau romania
Data d'iscrizione : 08.04.08

http://www.cameradecomertbacau.ro

Torna in alto Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 21 Empty Re: Fatta la xe

Messaggio Da Sandro Dom Gen 15, 2012 6:44 pm

Bon, mi che nela merda nudo soto la superficie da quando che son nato (salvo qualche esperienza in Inghilterra, Francia e Germania in cui go fato el morto de fame), de bravo Ale Fantozzi me sento de dir alcune cose.
Pensar che tuto quel che gavemo non sia frutto del nostro modo de esser, de concepir la società e del nostro ruolo dentro la stesa, xe una cagada (tanto per mantegnir vivo l'odor). Chi ne governa e gestisi xe la espression più vivida e fedele del nostro modo de esser e non ghe sarà mai cambiamento se non cambieremo noi dal più profondo del nostro intimo. Le tue parole me ga fato girar un poco i cojoni perchè se xe vero che noi andemo a far benzina in jugo molto speso lo femo per sopravviver un poco meio.
Ti inveze in jugo te se ga trasferì baraca e burattini e non me sembra che te vadi a far benzina con una fiat Duna o ford Fiesta per cui saria al caso che te incominci a pensar de trasferirte qua e incominciar a sparar inveze de buttar merda la dove ghe ne se za a tonnellate.

Sandrin
Sandro
Sandro
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 415
Età : 70
Data d'iscrizione : 24.12.07

Torna in alto Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 21 Empty Re: Fatta la xe

Messaggio Da Sandro Dom Gen 15, 2012 7:08 pm

Quando te ieri a Zanzibar a nudar tra i delfini te ga pensà mai a quale saria el giusto modello de società, quali i doveri e quali i privilegi che ognidun de noi dovesi gaver? Quale saria la filosofia più giusta per noi e/o per il genere umano? Quela marxista o quela capitalista? Te intravedi sula facia dela tera un model de società al quale dovesimo tuti ispirarse? e se si in quel model te ga intravisto la possibilita de mantegnir tuti i privilegi (se te li ga)? Quante, tra i migliardi de persone che adeso sta nella merda come mi, te pensi che di fronte a un fusil saria disposte a imbracciarlo per rivendicar i propri diriti?.
Credo che, oggi come non mai, ciascun de noi dovessi far quotidiano e costante esercizio de confronto con la propria coscienza soprattutto davanti a ogni scelta de vita, dalla più mona alla più importante, in maniera etica, equa, solidale e coerente. Vaghelo a spiegar ti a 54 milioni de Italiani o 300 milioni de europei o un miliardo e mezo de cinesi o 250 milioni de americani che imbugnidi de modelli estetici anela solo ad aver el suv, la villeta vista mar, la moglie figa e l'amante troja e el taquin pien per far le ferie a Cortina o Sharm el sheik (o come cazzo se scrivi) e dopo sappime dir.

Sempre lu (quel de sora)
Sandro
Sandro
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 415
Età : 70
Data d'iscrizione : 24.12.07

Torna in alto Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 21 Empty FINALMENTE!!!!

Messaggio Da fabio de grandis Dom Gen 15, 2012 9:53 pm

Finalmente!!! qualchidun che rispondi ... e per le rime anche!!! e magari se incazza anca un poco... Grazie Ale!!! grazie davvero!!! pensavo che su quel pianeta la vita fossi ormai estinta... a dir el vero me gaveria speta' de piu' una risposta da parte de qualchiun al de fora de le simmie per una serie de motivi... che magari spieghero' co se vedemo... ma adesso passemo alle risposte:

Cominceria col far benzina in Yugo... scelta sacrosanta... la go' sempre fatta anche mi finche' stavo la... ma personalmente fazo una grande distinzion (anche se el gesto de fatto xe' lo stesso) tra quel che va per i motivi tuoi (che iera anca i miei) e tra i tanti che se senti intimamente fighi de poder ciavar lo stato senza risciar niente ed in assoluto anonimato... credo che basteria meter un vigile urban co la machina fotografica sul confin pe veder calar de la meta' almeno el traffico nei ISTRABENZ. Penso che te sappi anca ti.. che in un contesto del genere saria ben pochi disposti a piantar la macchina sul posto e andarghe a dir: CHE CAZZO TE ME FOTOGRAFI A FAR??

Circa el fatto de trasferirme la e sparar... devo dirte che mi iero la... e sparavo anche... ma oltre all'impagabile soddisfazion de tirar el grilletto... alla fine go' sempre e solo ciapa' de mona... ma go' SEMPRE PAGA' IN PRIMA PERSONA E DE TASCA MIA... SEMPRE!!! e credime... el motivo vero e profondo per cui me son cava' dalle gonadi, no xe' perche' pagavo mi... bensi' per el fatto che no xe' mai cambia' el benche' minimo cazzo!!!

El model de societa' che me piaseria... e che secondo mi esisti in vari paesi (no sicuramente in Romania) xe' la societa' in cui TUTTI rispetta le regole... anche se non le condividi, ma le rispetta per un motivo semplice: XE' LE REGOLE!!

e se le regole no te vaben... o te se fa eleger in parlamento e te le cambi, o te chiudi la valigia e te va de un'altra parte... semplice no?

Anche nel paese dove son nato... una volta iera cussi'... o quantomeno questa iera l'impression... iera un posto dove quando qualchidun diseva "CHI E' STATO?" magari con un po' de rossore sulle guance... ma te se alzavi in piei e te disevi: IO.

Poi come per magia... pian pianin ... un poco al giorno... ga' comincia' ad apparir la razza dei furbetti... quei che preferiva sconderse... e da bravi furbetti... lassar che la giusta punizione venissi condivisa da tutti.. e magari fra quei tutti, ghe ne iera tanti che preferiva la non meritata punizione piuttosto che far la spia... perche' far la spia xe' brutto...

Oggi, continuo a pensar che far la spia sia brutto, ma son altresi' convinto che al furbetto de turno, dopo aver condiviso la punizion, bisogna spetarlo fora e farghe un culo come un simioto... ma siccome nel grigiore de quel paese ormai xe' impossibile saver quanti sia i furbetti e quanti quei che "far la spia xe' brutto", e comunque quel che spara xe' sempre un povero mona, continuo a pensar che l'unica risposta possibile sia appunto quela de viver in un altro posto.

Infine... personalmente, no trovo gnente de disdicevole nel "aver el suv, la villeta vista mar, la moglie figa e l'amante troja e el taquin pien per far le ferie a Cortina o Sharm el sheik (o come cazzo se scrivi)" l'importante xe' che te se lo gabbi guadagna' con le tue forze senza aver mai incula' nissun!!!

cicio
fabio de grandis
fabio de grandis
1° Maresciallo Luogotenente
1° Maresciallo Luogotenente

Numero di messaggi : 588
Età : 67
Luogo di residenza : bacau romania
Data d'iscrizione : 08.04.08

http://www.cameradecomertbacau.ro

Torna in alto Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 21 Empty Re: Fatta la xe

Messaggio Da Sandro Lun Gen 16, 2012 1:22 am

be! devo dir che i pensieri xe nobili ma oramai troppo eterei. Se tra le righe devo legger la società che te e me piasesi devo ribadir el mio scetticismo sul fato che esisti. Son altresì scettico su alcuni altri punti quali per esempio che esisti una categoria de furbeti, in realtà esisti solo i furbeti e il cambiamento non poi nasser dall'esterno grazie ad una macchina fotografica ma devi vegnir da dentro (credo se ciami morale). La rivoluzion non pol esser che totale e il fallimento de tutte quele che gavemo visto xe stado causado solo dalla volontà de pochi, in nome de un vessillo, de volerla impor a tutti gli altri. Perchè semo diventadi cussì, poco importa se non per ricordarse come non continuar a far gli stessi errori. Al giorno d'oggi dietro ogni suv xe sempre un furbeto che in qualche modo o maniera ga inchiapetà, fragà sfrutà e/o derubà qualchedun altro. El triste sa cosa xe? che dietro una ford fiestà xe uguale solo che el furbeto xe un po più mona.
Infine xe un aspeto che più de ogni altro me toca e speso me fa trascender dalla ragion e purtropo trai origine dalla mia formazion religiosa (quela bona visto che non son diventà pedofilo) e se ciama rispeto e amor per el prossimo. Anche se lavoro duro, possibilmente in onestà, cercando de esser un buon marito e un buon pare e un decente citadino, anche se so che me meritasi de più de quel che go, anche se ale volte me podesi conceder de andar a sbrisar una settimana a Sesto (posto de merda) un po più speso che ogni cinque anni, cerco de accontentarme de quel che go pensando che go la salute, che xe uguale per la mia famiglia, che se se rompi el frigo riesso a comprar uno novo, che son vestido decorosamente, che go un suv che uso una volta per setimana e lo go pagado 10 mila euro e che xe miliardi de persone che me invidiasi per tuto questo. Te svelerò un segreto: sa quale xe il segreto per una vita lunga e serena? 1° il perdono, 2° l'accettazione. Sembra quasi una ciolta per el cul deto de questi tempi ma purtropo xe cussi. Mi cerco de seguir questo pensiero (molto antico e dal profumo orietale) però non domandarme de cior el sciopo in man perchè podesi sorprenderte.

Adeso te laso, devo dedicarme a Bruno che ne ga proposto una cosa intreressante. Cercar de tirar fora la categoria da quela figura de m.. che stemo fasendo con la Costa

Sandrin
Sandro
Sandro
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 415
Età : 70
Data d'iscrizione : 24.12.07

Torna in alto Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 21 Empty Fiestasuv.

Messaggio Da Ciacio Ven Gen 20, 2012 9:53 pm

Non credo che la scelta della vettura possi in qualche modo rivelar quanta merda uno gà nel cranio.( sempre che el gabbi la possibilità de sceglier!)

Per stemperar el clima cupo e fastidioso che stà regnando sul Bel Paese e per rasserenar quelle Simie che xè andade in depression per i ultimi brutti eventi , gò pensà de metter quà due righe lassandoghe a Plimsoll el compito de riportar le cronache sulle disavventure del comandante monon.



Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Numero di messaggi : 2321
Età : 68
Luogo di residenza : trieste
Data d'iscrizione : 01.03.08

Torna in alto Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 21 Empty Ro Manzo a Punta Te - PuntatUna

Messaggio Da Ciacio Ven Gen 20, 2012 10:08 pm

"Femo finta che el Monon sòn Mì"

Prima Puntata
Son un Costruttor ma grazie a tanti appoggi e sacrifici a volte fisici mè ritrovo a comandar una delle navi da crociera de maggior prestigio … la Furibonda , 115.000 tonellate de metallo trasformà nella città del Bengodi , tutta la popolazion de Erpelie- Kozina vivi sotto el mio comando posso sposar omini e donne o anche donne con omini , o anche …..
Sòn bellissimo e affascinante , gò una splendida divisa e dopo un casìn de corsi al Cepu , gò el diritto de guidar stò gigantesco carrozzon de circo.
El Staff in plancia lo gò scelto personalmente in Buffet Vita , per discrezion metterò solo le iniziali :
1° Ufficial S.P.
2° Ufficial S.R.
3° Ufficial S.C.
Allievo S.S.

In Macchina lavora el Direttor e altri amici sùi che non conosso, ma lui mè gà parlà ssai bèn !

Se sòn rivà sul Ponte de Comando lo devo a una serie de tessere de partito , alla disponibilità de mia moglie , alla mia professionalità , alla mia spregiudicatezza e al Comandante Colombo che dopo tanti dolorosi rapporti e bollettini .. mè gà messo qua.

Comincia la Crociera.

Partimo da Cittanova con tutti i Passeggeri euforici e l’equipaggio terrorizzà dal mio potere.
Tutti parla una lingua straniera ma coi motti sé capimo bastanza bèn .

Otto de sera , una moldava de 25 anni che mè tira sardoni , un cogo che mè porta la zena in plancia , 4000 polli in stiva che gozzoviglia immaginando avventure corsare e incontri erotici a base de salsedine e oio solare , si .. si anche in gennaio sulla Furibonda usemo l’oio !

Per rivàr in Spagna , la Compagnia me gà dà una rotta 150° ma per farghe un omaggio al Comandante Colombo che stà a Promontore , i mè gà dà el permesso de fàr l’inchino davanti el paese , cussì lui sarà contento e altrettanto el mio deretano abituà ad inchini ben più impegnativi.

Magno le due code de aragosta , bevo tre Ouzo e cinque Glenfiddich , scorezzetta , palpadina alla moldava , calcio in culo al timonier senegalese e metto a 56° per sfiorar Porer e passar davanti a Promontore illuminando el paese con le luci della Furibonda.
Grande omaggio al Com. Colombo che , forsi , la prossima volta che el mè incontra tegnerà le man in scarsela e la mina serada .
Gran figada per mì ..che gò portà stò condominio DDR dove i autoctoni gà paura de passar con una saccaleva !
Non sòn solo bellissimo …sòn anche bravissimo !!

Ghè telefono a Colombo:

Mì – Scolta ..và in finestra che stemo per passar sotto casa tua con la Furibonda , forsi rivo tirarte una scatola de sigari in terrazza

Colombo – No stà fàr el mona , tiente largo che qua xè pien de ricci.

Mì – Don’t worry , so quel che faccio , tra dieci minuti illumino voi e anche Medulin !

Colombo – Cossa ..zzo xè stò casìn ?

Mì – Xè la panza della nave … i Croati gà spostà Porer verso Sud …almeno de 800 metri , i gà anche distudà la lampadina …..senza dirme niente !!

Colombo – Te gavevo ditto de no fàr el mona ! Tì te sòn bòn solo per beccartelo in quel posto !!


Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Numero di messaggi : 2321
Età : 68
Luogo di residenza : trieste
Data d'iscrizione : 01.03.08

Torna in alto Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 21 Empty Ro Manzo a Punta Te - PuntaDue

Messaggio Da Ciacio Sab Gen 21, 2012 12:47 am

"Femo finta che el Monon sòn Mì"

Seconda Puntata



Chiudo el telefono , col tìro sé gà studà le luci , el cogo xè saltà sora la moldava , el timonier no rivo a vederlo nelle tenebre che regna in placia.
Sé spalanca la porta e vièn dentro el Direttor zigando come un matto :

Dir - Cossa ..zzo tè gà combinà brutto mona ??

Mi – No so ! Iero al telefono !

Dir – Ara quà insempià ..un per de braghe nove , una camisa nova e anche la cravatta…tutto bagnà !! E per cossa ?? Per colpa de un Monon che non sà che le piere xè dure !

Mì – Ma cossa xè succes ?

No rivo a finìr la frase , entra tutti i ufficiai de coverta con le lampade campig-gas e subito el Secondo comincia a bastonarme urlando offese terribili verso mia mamma e anche mio papà , S.P. smaca el cogo zò dell’aletta e sé ingroppa la moldava , l’Allievo S.S. me beca la fiasca de Ouzo dalle man e comicia a beverla zò a gola , el Terzo ufficial S.C. zerca de spoiar el timonier senegalese ma el mulo aiutà dal buio riva a filàr zo per le scale .
A stò punto tutti sè la ciapa con mì , a parte el Primo S.P. che non gà ancora portà a compimento l’intrusion nella moldava , i me dà un fracco de botte ,( e pensàr che là de Vita i iera cussì cocoli) sento un tepore maleodorante dalla cintura in zò e finalmente vado in svenimento.

Dopo non sò quanto tempo mè sveio sui scòi de Fenoliga , un’isola difronte a Promontore famosa per i nidi de cocai .
Non bastava tutta quella che gavevo in braghe , anche quella delle bestiazze sulla testa !
Pecà , ….una cussì bella divisa !
Sulla sinistra vedo la Furibonda , mezza affondada , pozada sul fianco e un sacco de gente che sé butta in acqua .

El primo pensier xè stà :
‘ Anche stavolta gò salvà el cul !’

Dopo ripensandoghe , gò immaginà che non iera proprio cussì , anche perché poco restava de salvar.



Fatta la xe - Pagina 21 Fenoli10
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Numero di messaggi : 2321
Età : 68
Luogo di residenza : trieste
Data d'iscrizione : 01.03.08

Torna in alto Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 21 Empty Ro Manzo a Punta Te - PuntaTre

Messaggio Da Ciacio Sab Gen 21, 2012 2:54 am

"Femo finta che el Monon sòn Mì"

Terza Puntata


Ma come son rivà sull’isola ?
Cosa xè successo dopo che quei fanatici de Vita me gà bastonà ?
Me ricordo solo la moldava che rideva , S.P. che bestemmiava , el senegalese che correva e un gatto scoresava.
Xè l’alba e adesso vedo bèn el relitto della ‘mia’ Furibonda , là…. distirà come una mucca in malga.
Tutto intorno alla nave una moltitudine de gommoni , plasticoni , menalugheri e moto d’acqua.
Sulla riva difronte distinguo una fila interminabile de istriani con tantissime taniche e sbrufadori de alluminio che và a recuperar la nafta dei bunker e vedo passarme davanti una pilotina cariga de tovaie , piatti e biceri col stemma della Compagnia .

Son distrutto , me sòn rovinà la carriera e anche la divisa , gò perso el cappel e me fa mal tutti i ossi ….chi gavessi immaginà tanta violenza in soli quattro ufficiai .

Sento un rumor drìo i scòi e avvicinandome trovo la moldava che sé lavora el timonier .
Se col scuro el iera quasi invisibile , col ciaro sé lo vedi e anche troppo !
Interrompo el meeting e domando cossa xè successo sulla nave.

I me manda a cagàr e vado a lavarme le braghe in una spiaggetta ripromettendome de tornar fra un’ora e interrogarli fazzendo valèr el mio titolo de Comandante !

Adesso son più neto , me spuzza un poco le scarpe ma almeno gò tirà via dalla bella divisa la cacca dei cocai e anche la mia , devo concentrarme e andar de quei lussuriosi per interrogarli .
No rivo a ligarme le scarpe che davanti la spiaggetta sé presenta una motovedetta della Kapetanija !
I vièn fina sul bagnasciuga e coi mitra puntai i me urla :

‘Jeste li kapetan Furibonda ?’

Avendo fatto la Brittis Kool gò capì che i mè chiedeva cossa gavevo de dichiarar e ghe rispondo:

'Nada de nada , I’m naufrago isto Robison Crusoe and c’è anche Venerdì und gnoccona moldavik but they are zumpa zumpa …in stò momento.'

El più anzian me spara una ventina de colpi ma per fortuna el iera mezzo orbo , i due giovani salta in acqua e i me cariga de peso sulla motovedetta , buttandome via le scarpe disendo qualcossa in cirillico …che no gò capì.

Sòn prigioniero su una nave de guerra straniera ,non gò podù saver niente da quei due stronzoni che fazzeva numeri in bianco e nero , la mia unica colpa xè stà render omaggio a un vecio satrapo con el vizio dei busi neri per evitar almeno qualche seduta dolorosa nel suo ufficio.

Forsi gò fatto el passo più longo della gamba .



Fatta la xe - Pagina 21 Kapeta10
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Numero di messaggi : 2321
Età : 68
Luogo di residenza : trieste
Data d'iscrizione : 01.03.08

Torna in alto Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 21 Empty Ro Manzo a Punta Te - PuntaQuattro

Messaggio Da Ciacio Sab Gen 21, 2012 4:20 pm

"Femo finta che el Monon sòn Mì"

Quarta Puntata


Arrivemo a Fasana e sul molo xè le troupe televisive de tutto el Mondo che zerca de riprenderme e de intervistarme ma i marinai croati li manda via a sburtoni , tutti quei giornalisti parla in straniero e non capisso cossa che i stà zigando.
Monto su una camionetta de militari e l’autista mè disi in perfetto inglese :

‘Iči na sudskog u Puli ‘

Comprendo che i mè stà portando là della Furibonda.

Sé fermemo invezze davanti a un grande palazzo in centro de Pola , probabilmente i gà cambià programma e quando smonto capisso che xè el tribunal !

I mè fa sentàr in una stanza senza finestre , un cesso e un lavandin in un cantòn , una tavola dell’Ikea , quattro sedie e un frigorifero con sora una television finta , de plastica come quelle nei negozi de mobili

Adesso sòn proprio disperà , gò tutti contro e stavolta difficilmente me la caverò , anzi in stò Paese mè pàr che i gà ancora la pena di morte e…… mì no capisso quel che i parla !!

Con la mente in preda ai pensieri più bui , comincio a pianzer e a ciamar mia mamma quando sé verzi la porta e compari el Direttor !

El xè elegantissimo , un vestito principe di galles , scarpe nere lucidissime, un borsalino in testa e un gran sorriso sulla faccia ; lo accompagna due ufficiai della marina croata e un cinese.

Dir. – Comandante , finalmente i te gà trovà , ierimo ssai in pensier !

Mi – Direttor , cossa xè successo , perché la Furibonda xè a fondo ? Chi gà spostà Porer e gà distudà la lampadina ? Dove xè i mii ufficiai ? Cossa pensa de stà storia la Compagnia ?

Dir. – Calma calma , una roba alla volta , prima de tutto vatte a metter qualcossa de decente indosso che quelle braghe spuzza come se te sé la gavessi fatta sotto , dopo comincerò a spiegarte la situazion.

Vedendo el Direttor mè sòn sentì un poco meio , se lui xè cussì sereno vòl dir che forsi non finiro impiccà o fucilà … magari brusà vivo !

O forsi el xè cussì rilassà proprio per questo ?



Fatta la xe - Pagina 21 Humphr10
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Numero di messaggi : 2321
Età : 68
Luogo di residenza : trieste
Data d'iscrizione : 01.03.08

Torna in alto Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 21 Empty Ro Manzo a Punta Te - PuntaCinque

Messaggio Da Ciacio Sab Gen 21, 2012 7:09 pm

"Femo finta che el Monon sòn Mì"

Quinta Puntata


Vado a cambiarme nel cantòn del lavandin , el cinese mè gà portà una divisa de hostess della Lufthansa , con tanto de collant e un pèr de doposci pelosi, iera tutto quel che el gaveva rivà a procurarse , quando gò finì la vestizion un ufficial croato mè offri una scudela de Stock-Cola e quell’altro me dà un pizzigotto sul cul.

El Direttor mè presenta i due ufficiai , Stanko e Sdenko , i gà el compito de sorvegliar le coste croate con un radar . Lori disi de esser gemei ma guardandoli non credo proprio
El cinese xè el traduttor ufficiale del tribunal de Peroj , el parla tutte le lingue e quel che nol capissi ..el sé inventa .

Sé sentemo intorno alla tavola , el cinese sul cesso ; el Direttor me spiega el ruolo dei due gemèi e scopro che xè stài lori a tignir sotto controllo la rotta della Furibonda dal momento che gò virà portandome a 56° e i gà visto sul radar la sagoma della nave che puntava su Porer .
Credendo sìa una portaerei nemica che attaccava Medulin , i pseudo gemei gà dà l’allarme e da quel momento la mia nave xè stada messa sotto controllo da tutti i satelliti disponibili e non.

Mì – Bòn và bèn ..ma perché i gà spostà l’isola e distudà el faro ?

El cinese traduci e Sdenko rispondi :

Sde. - tramite el cinese– Nissun gà spostà isola con faràl , guardiano del faro xè in complotto .

Son stressà , gò paura e stò .zzo de cinese traduci anche malamente , lo becco pel codin e lo butto contro el frigo rompendo el televisor finto.

Dir. – No' no' .. lassa stàr el nanetto , lui gà tradotto giusto ,… te sòn tì che non tè gà capì un .zzo !

Ma come ..vado a sbatter sui scoi con un mastodonte de oltra 100.000 tonellate , ciàpo un fraco de botte dai miei sottoposti , me trovo su un’isola tutto cagà a fàr el guardòn de una coppia interaccial ,la Furibona và in fondo , un mariner me spara col mitra …adesso son vestì de hostess tedesca con i doposci de Little Tony e…. stò stronzo de Direttor vièn a dirme che no gò capì un .zzo ???

Stanko sé alza , l’urla due frasi in vichingo e dopo el tira fora una siriga che el mè ficca nel daur .
Diventa tutto viola , anche el cinese , stago de novo andando in svenimento.



Fatta la xe - Pagina 21 Porer_10
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Numero di messaggi : 2321
Età : 68
Luogo di residenza : trieste
Data d'iscrizione : 01.03.08

Torna in alto Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 21 Empty Ro Manzo a Punta Te - PuntaSei

Messaggio Da Ciacio Dom Gen 22, 2012 3:26 pm

"Femo finta che el Monon sòn Mì"

Sesta Puntata


‘El sé stà sveiando , chè dago un altro tìro sul teston? ‘

‘No , basta cussì , lassemo che el torni in sé …’

Sentìndo stò dialogo me sveio in un letto de ospedal , quei che parlava , adesso li vedo bèn in viso , xè el timonier senegalese e la moldava !

Mì - Cossa fazzo qua , i me gaveva portà in tribunal , dove xè el Direttor , i due gemèi …e anche el cinese ?

Timonier – Stà calmo , adesso te spieghemo tutto

Mold – Lui non xè senegalese e nol fa el timonier de profession , el suo vero nome xè Olaf , el xè norvegese e lavora per la tua Compagnia de Crociere come agente segreto de sorveglianza col codice OS 117 .
Mi invezze sòn proprio moldava , de solito fazzo marchette e son quà perché Olaf me gà fatto imbarcar de sconto per tignirghe su el ‘morale’.

Olaf – So che tè fa màl la testa , ma iera necessario stordirte con l’eroina per farte uscir dal tribunal , quela iera una trappola per incastrarte ma per fortuna adesso xè tutto finì !
Sò anche che te son ssai mona , mio caro Comandante ma zercherò lo stesso de spiegarte in chè casin te sé trovi per colpa della tua testa piena de mosche .

E allora el nordico nero mè comincia a contar tutta la storia .
Da anni xè in atto una guerra silenziosa tra la mia Compagnia e una concorrente grega.

Nel 2007 ,el Comandante Colombo sé iera infiltrà in una nave della concorrenza , la Diamante e con artifizi e sabotamenti , el iera riva a mandarla a fondo vizìn Santorini , sbagliando qualcossa perché nell’azion xè andai dispersi due passeggeri e questo no iera previsto !

Per quel i lo gà mandà in pension a Promontore , cussì nissun capiva quel che el diseva !

Da quel momento non xè stà un attimo de pase … una ciapava fogo , un’altra andava su per i moli ,
I dirigenti greghi e quei italo-americani sé guardava in cagnesco e xè stà necessario istituir el corpo dei agenti segreti de sorveglianza su tutte le navi per prevenir disastri e altri casini.

Tutto andava bèn fina quando… non sòn rivà mì !

Tutti i ufficiai che gavevo trovà là de Vita iera greghi , el direttor e tutti i macchinisti iera greghi e anche el guardiano del faro a Porer gaveva la màre grega!

La compagnia concorrente usava la stessa arma che gaveva doprà el Com. Colombo per buttar zò la Diamante :

El “ clientelismo”.

Infatti nel 2007 el comandante della Diamante iera un ex studente della scola RadioElettra e anche lui sbassando le braghe e anche la testa de sù moglie el iera rivà sul Ponte de Comando …come mì!

Del resto semo vicinissimi alla Grecia , geograficamente, economicamente e anche politicamente , quindi le usanze xè quasi le stesse ,….. pensandoghe bèn anche el l’ouzo ghè somiglia all’anice forte.




Fatta la xe - Pagina 21 Strafa10


Ultima modifica di Ciacio il Dom Gen 22, 2012 3:55 pm - modificato 1 volta.
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Numero di messaggi : 2321
Età : 68
Luogo di residenza : trieste
Data d'iscrizione : 01.03.08

Torna in alto Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 21 Empty Ro Manzo a Punta Te - PuntaSette

Messaggio Da Ciacio Dom Gen 22, 2012 3:39 pm

"Femo finta che el Monon sòn Mì"

Settima Puntata


Adesso gò capì , la mia colpa xè ....de esser mona !

Se proprio volemo esser precisi sòn mona , senza scrupoli , un poco vanitoso , abbastanza incapace , sicuramente bellissimo e forsi troppo mediterraneo , non gò el senso della responsabilità ma sòn sempre pronto a leccar el cul de turno , quindi nissun pòl dir che non sòn umile .

Son convinto che chiunque al mio posto sé gavessi comportà come mì per raggiunger el Ponte de Comando !

La moldava xè andada via col primario , gò capì che sòn nell’ospedal de Rovigno e che devo restar in letto fina che no i riva a disintossicarme dell’eroina che quel mona de Stanko me gà ficcà nella natica.
Olaf , el nero norvegese e agente segreto xè sempre vizìn del letto.

Mì - Scolta Olaf ..adesso te pòl dirme cossa xè successo con stà .zzo de Furibonda ?

Olaf - Savendo quanto te sòn mona , i greghi iera sicuri che entro qualche ora dalla partenza tè gavessi combinà qualche gran cazzada .
Tutti conossi el tuo insano rapporto con el Com. Colombo e cussì xè bastà portarghe quattro fiasche de pelinkoveč al guardiano del faro per distudar la lampadina e in macchina i greghi ghè gà dà più giri all’asse de dritta per portar la Furibonda sòra Porer , come te vedi xè semplice .
Considerando che tì no te distingui la destra dalla sinistra xè ancora più semplice !

Mì - Bòn , volevo fàr el figon e quei stronzi me gà rovinà la festa ma perché xè rivai tutti in plancia e i gà tacà a bastonarme , e dopo come sòn capità su Fenoliga …che iero svenù ?

Olaf - A parte S.P. che voleva solo montar sora de Matta , tutti quei altri tè gà bastona perché te gà el muso de mona e quindi te tìri le s’ciaffe come una calamita , ….tutto qua .

Mì - Chi xè Matta ?

Olaf - Matta xè la moldava , la sé ciàma Matta Harry , te la trovi sul Mercatino e anche sul Piccolo de sabatò e domenicà .

Mì - E come sòn rivà sull’isola ?

Olaf - I tè gà buttà zò dall’aletta , come el cogo , solo che lui xè cascà su una cocia che passava là sotto e non savemo dove el xè finì ….invezze ti tè son cascà in acqua vizin de mì che iero saltà quando quel porco de Terzo ufficial voleva spoiarme ,… dopo… el Primo gà buttà in acqua anche la moldava , forsi perchè nol rivava a trovar el passaggio .

Te gavemo ciapà per quei quattro pèi che tè gà in testa e tè gavemo strasinà fina all’Isola .
Dopo te gavemo lassa tra i scòi perché te ieri tutto cagà e tè spuzzavi come un pozzo nero.

Certo che come Comandante sòn proprio una merda , per fortuna el scurotto mè gà ciàpà in simpatia.



Fatta la xe - Pagina 21 Guardi10
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Numero di messaggi : 2321
Età : 68
Luogo di residenza : trieste
Data d'iscrizione : 01.03.08

Torna in alto Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 21 Empty Ro Manzo a Punta Te - Puntotto

Messaggio Da Ciacio Dom Gen 22, 2012 6:16 pm

"Femo finta che el Monon sòn Mì"

Ottava Puntata


Le otto de mattina , l’infermiera dalmata me gà dà el metadone e un poco de caffelatte.
Adesso riva anche el primario , el me disi : ‘Come xè ?’

Mì - Sior primario stago meio ma i mii amici dove xè ?

Pri - Brava mula quella Matta … piena de morbìn , te sòn fortunà ad aver gente compagna che tè aiuta.
Ieri sera la mè gà contà quel che xè successo e visto quanto tè sòn mona , xè un miracolo che tè sìa quà ! Comunque ancora qualche litro de metadone , tre clisteri de ammoniaca e fra quattro o cinque giorni tè dimettemo , cussì l’opinion pubblica poderà sbranarte fina in fondo !

Mì - La ringrazio sior primario .

Alle 10 e mezza rìva Olaf , el xè tutto sorridente ; el mè porta una borsa de peri .

Olaf - Ecco tè gò portà un pochi de peri , cussì non te penserà alle pere ! Ah. ah. ah . ..te gà piasso la battuda ?

Mì - No …e tè pòl anche andar …. .

Olaf - Oh oh .. oltre che imbecilli semo anche permalosi !

Mì - Finissi de far el paiazzo , sèntite e còntime quel che stà succedendo , el primario mè ga ditto che là fora i stà zercando de sputtanarme.

Olaf - Oramai el tuo nome xè sulla bocca de tutti come sinonimo de ‘merdazza’ ; pensa che l’infermiera qua fora.. la mè diseva :
“Una volta i Taliani iera famosi per Michelangelo e Leonardo ,adesso i Taliani famosi xè Scillipoti e stà merda qua dentro “
quindi esser sputtanà , per tì ,...... xè solo un eufemismo.

Mì - Questo lo immaginavo , ma 'desso contime della Furibonda .

E Olaf , bevendo un poco del mio metadone el ripredi la spiegazion

Dopo che la Furibonda sé gà taià un fianco sui scòi de Porer , mì iero in placia che ciapavo lignade , el nero saltava in acqua , el Primo non rivava andar in trippa e la nave imbarcava acqua.
El Direttor , insieme a tutto el manipolo de ufficiai greghi e con la complicità de una màre grega ,iera riuscì nel suo intento , affondar la Furibonda per vendicar la perdita della Diamante , proprio davanti la casa del Com. Colombo , artefice del precedente misfatto!
L’azion de sabotaggio sarìa restada segreta , scarigando la colpa sul Comandante ( mì ) notoriamente deficiente e culorotto.

Però però….Matta riceveva spesso a casa sua ….per lavor.. Stanko , uno dei gemèi e tra una capriola e l’altra l’ufficial croato sé gà innamorà della bionda moldava ,… questo xè tornà utile quando i agenti segreti della compagnia gà dovù combatter contra la Gang dei Greghi !


Fatta la xe - Pagina 21 Metado10
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Numero di messaggi : 2321
Età : 68
Luogo di residenza : trieste
Data d'iscrizione : 01.03.08

Torna in alto Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 21 Empty Ro Manzo a Punta Te - PuntaNove

Messaggio Da Ciacio Dom Gen 22, 2012 8:38 pm

"Femo finta che el Monon sòn Mì"

Nonna Puntata


Quel che el Direttor non saveva , xè che a bordo iera presente anche un altro agente segreto della sorveglianza , sotto le mentite spoglie del Comissario sé celava l’agente os 118 , grande esperto nel soccorso sìa in terra che in mare e sempre pronto a risolver qualunque situazion nel migliore de modi.

Mentre mì iero preda dei scagnozzi del Direttor , l’agente Comissario rendendose conto che ormai la nave iera persa , ordinava de calar le scialuppe mettendo in salvo tutti i passeggeri e tutto el crew , el portava personalmente in salvo el gatto scorezzòn e in più el seguiva con la coda dell’ocio le mosse del perfido Direttor visto che el sciagurato grego gaveva ormai palesà le sue intenzioni.

Quando la nave iera finalmente deserta l’agente 118 corri a svodàr la cassaforte , in quanto Comissario… el iera in possesso delle ciave .
Tornando all’aperto el vedi la Gang dei Greghi in terra , i stà correndo verso Promontore e ..con due borsoni pieni de soldi e gioielli el sé metti all’inseguimento del gruppo de malfattori .

Dell’eroico agente os118 nonché Comissario, non gavemo più notizie .
L’osto della trattoria ‘Mammuth’ afferma de averlo visto montar su un taxi e dirigerse verso l’interno dell’Istria ma oltre a lui , nissun altro pòl dir con certezza chè fine el gàbbi fatto .

Xè triste che sìa sempre i più meritevoli a pagar sulla propria pelle .

Al momento xè l’unico dichiarà ufficialmente disperso de tutta la nave , infatti el cogo xè stà localizzà a Lussin che el zerca de ingrumàr i soldi pel traghetto .
Quando el xè cascà sulla cocia el gaveva le braghe calade e a prima vista sé capiva che el iera anche parecchio eccità cussì el Comandante-pescadòr lo gà messo in isolamento nel pozzetto delle cadene e lo gà sbarcà a Ossaro per salvaguardar l’incolumità dell’equipaggio .

Xè la mèzza , Olaf gà bevù tutto el mio metadone e adesso el sé gà distirà sul letto , vizin de mì.
Speremo che quando la dalmata vièn a farme el clistero ..la sbagli cul !




Fatta la xe - Pagina 21 Os11810
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Numero di messaggi : 2321
Età : 68
Luogo di residenza : trieste
Data d'iscrizione : 01.03.08

Torna in alto Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 21 Empty Ro Manzo a Punta Te - PuntaDieci

Messaggio Da Ciacio Mar Gen 24, 2012 12:34 am

"Femo finta che el Monon sòn Mì"

Decima Puntata

Ormai xè mezzogiorno .
Vedo de la finestra Olaf che stà tornando, el iera andà a parlar col Com. Colombo.

Sòn parecchio scantinà , ieri sera quando l’infermiera xè vignuda pèl clistero la gà visto el nero in letto e la sé gà ficcà anche ela… buttandome per terra.
Gò passà la notte sulla carega e anche senza metadone , …un inferno.

L’agente segreto me gà portà ‘L’arena di Pola ‘ el Piccolo e Telesette , el sé senta ma… oggi el xè serio e col muso duro..

Mi - Allora xè qualche novità ?

Olaf - Sì ..gò parlà col Com. Colombo , ..iera presente anche l’amministrator della Compagnia.

Mì - ..zzo e allora ?

Olaf - Allora….allora..Allora xè meio che finisso de spiegarte tutto fina in fondo !

El nerissimo norvegese mè conta che lui e Matta Harry xè sposài.

Lui xè sempre imbarcà e la mula sé gà messo a fàr marchette, un poco perché la xè troppo sola e un poco per metter da parte qualche soldìn , in più quando che servi …la ghè dà una màn al marì .
Niente de strano , anche James Bond iera circondà da mignottone innamorade.

Matta passa sempre l’estate a Pola ,più precisamente in un albergo de Verudela e quà , in agosto ghè sé presenta sulla porta i due gemèi per far quattro salti tutti insieme.
Anche per ela quei due non xè gemèi , ma trombando e bevendo vièn fòra el nome della Furibonda !

Avendo el marì scurotto imbarcà proprio su quella nave , la gagliarda moldava comincia a indagar.
I due paneti non và oltra còl discorso ma la mula sé impùnta e ghè fa capir a Stanko , el gemèl meno appariscente che la podessi esser disponibile per un incontro a due e magari …a gratis .

El 'Breve' , cussì lo definissi Olaf , nei momenti de intimità ghè cònta a Matta tutto el piano dei greghi per mandar a remengo la ns Compagnia , l’obbiettivo xè affondàr l’ammiraglia e sputtanar la società !

Con el mio arrivo , tutto diventava più semplice , con le mie capacità ed essendo el mio curriculum pubblico e bastanza vergognoso , iera elementare raggirarme e buttar a fondo la nave !

El piano del Direttor prevedeva prima la distruzion della Furibonda e subito dopo la mia scomparsa , cussì tutte le responsabilità cascava sulla Compagnia e mì diventavo el secondo disperso dopo el Comissario.

Per sfiga mè gà trovà le motovedetta della Kapetanija e allora xè intervenùi i due gemèi che con l’autorità del grado i me gà ciòlto in consegna e i mè gà portà in tribunal , dove con el Direttor i doveva farme una sponta overdose de eroina e dopo ……el cinese gavessi smaltì el mio cadavere nel suo ristorante a Banjole .

Portarme in tribunal serviva a render ufficiale el mio fermo e come tutti sà … vignìr fora de un tribunal xè più facile che scampàr de presòn , cussì alla fine i due gemèi gavessi dichiarà che sòn filà e …..pò pronti !



Fatta la xe - Pagina 21 Cogo_c10
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Numero di messaggi : 2321
Età : 68
Luogo di residenza : trieste
Data d'iscrizione : 01.03.08

Torna in alto Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 21 Empty Ro Manzo a Punta Te - Puntundici

Messaggio Da Ciacio Mer Gen 25, 2012 12:48 am

"Femo finta che el Monon sòn Mì"

Undicesima Puntata


Per fortuna , durante le marchette con Stanko la moldava xè vignuda a savèr che i due gemèi sé iera vendùi alla Gang dei Greghi per un soggiorno de due settimane a Mikonos e che Stanko gaveva sempre drìo la siringa con la ‘mia’ overdose , cussì su consiglio del marì Olaf la gà svodà la siriga de quella parte ‘over ‘ e quando i mè gà fatto la sponta sòn n’dà in orbita ma no sòn morto.

Ghè devo la vita a una escort !

Dopo che sòn cascà per terra , el Direttor e i due gemèi me gà lassa in man del cinese che doveva trasformarme in qualche piatto forte del suo ristorante ma quando el nanetto mè stava carigando sul risciò xè rivà l’agente segreto nero che essendo alto el triplo e largo el doppio lo gà ridotto a esca per parangai e mè gà portà in ospedal a Rovigno per disintossicarme da quella ‘quasi overdose’ .

Nei ultimi rapporti , vièn riferì che el Direttor fa el contrabbandier de gianduiotti in Cina , i pseudo ufficiai S.P. , S.R. , S.S. e S.C. fa i ballerini de sirtaki a Mikonos , i due gemèi xè anche a Mikonos a guardar i quattro greghi che balla .
Col cinese no i gà pescà niente , solo un pochi de suri.

Rivolgendome a Olaf :

Mì - Mamma mia , se non iera per tì e tù moglie adesso sarìa morto , voi sé i mii angeli custodi !

L’agente segreto fa una smorfia de disgusto e guardandome dritto nei oci el mè tira una sberla !

Olaf - Se sarìa per mì i podeva farte fritto o anche in sugo ma la Compagnia me gà ordinà te tignirte in bone condizioni , …….a lori te ghè servi vivo !

Mì – Perché ‘ghè servo’ ?

Olaf - Te vedi che tè sòn proprio mona !
Non tè gà capì che te son un capròn espiatorio da manuale ?
Incapace , pronto a qualunque bassezza per fàr carriera , leccaculi fino al punto de affondar una nave , tanto vigliacco da abbandonàr la Furibonda con tutti ancora a bordo, adesso anche tossicomane … non tè basta ??

Mì - Ma come … no xè colpa dei greghi ?

Olaf - Che greghi ?! Non esisti greghi , non esisti la Grecia , esisti solo la tua testa de ..vedèl !

Mì - Ma se tè mè gà pèna spiegà tutto el complotto , el ruolo de Matta Harry , i gemèi ..el Direttor ….anche el cinese ………..la sponta …..

Olaf - Tutto invenzioni de un tossicodipendente, strapièn de metadone e scampà a un’overdose perché nol xè bòn de farse nanche una pera .
O te vòl che la Compagnia sé metti in mezzo a difenderte…. col pericolo che salti fora l’affondamento della Diamante ??

Mì - Ma allora cossa sarà de mì ?

Olaf - Domani i tè porterà a Pola , de novo in tribunal ma stavolta per processarte !

L’agente segreto Os 117 , nero e norvegese và vià sbattendo la porta e portandose drìo Telesette e anche el Piccolo.



Fatta la xe - Pagina 21 Sirtak10
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Numero di messaggi : 2321
Età : 68
Luogo di residenza : trieste
Data d'iscrizione : 01.03.08

Torna in alto Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 21 Empty Ro Manzo a Punta Te - PuntaDodici

Messaggio Da Ciacio Mer Gen 25, 2012 2:10 am

"Femo finta che el Monon sòn Mì"

Dodicesima Puntata


Xè l’alba , stanotte gò letto tutta ‘Arena di Pola’ , i disi che mezza Istria stò inverno sé scalderà con la nafta recuperada nei bunker della Furibonda , dopo i parla mal de mì e de un Mario Monti che non so chi .zzo sìa .
Entra l’infermiera dalmata col metadone
Inf. – Allora Comandante ..oggi la né lassa !

Mì - Gò proprio paura de sì .

Inf. – Sù col morale , con quel che la gà combinà , qualunque pena ….sarà sempre poco !!

Mì - ........grazie de tutto .......

In quela vièn dentro quattro sbirri croati , i me lìga le man drìo la schena .

Mì - Cossa fè !? Lasseme almeno che me metto la divisa …volè portarme in tribunàl col pigiama ?

Un sbirro – Sì

I me fa montar su un’auto e dopo meno de un'ora mè trovo nell’aula del tribunàl , sul banco dei ‘imputati’ ..in pigiama.

Entra el giudice , dopo saverò che el xè fìo de un furlan e una macedone ma essendo lui croato , l’odia i triestini , i furlani e anche i macedoni ….. come avvocato d’ufficio el mè gà assegnà un sordomuto de Orsera.

Tra el pubblico vedo el Com. Colombo , l’amministrator della Compagnia , Olaf in alta uniforme de agente segreto , Matta Harry in minigonna e push-up , el primario e anche quella stronza de infermiera che me fà gestacci .

Tutto el processo vien fatto parlando croato , solo alla fine i ciàma un traduttor sloven quando el giudice devi emetter la sentenza .

El sanguemisto comincia a parlar e in quel momento el mio istinto de sopravvivenza me fa urlàr :

“ Perdoneme , vè prego perdoneme …non farò più !
Starò sempre bòn , no monterò mài più su una nave , andarò a lavorar in miniera , pagherò tutti i danni …..ma non stè farme morìr !!”

El giudice sé metti a rider , e subito el replica :

“ Ma brutto mona ,.... non te sa che nella nostra città no xè più in vigòr la pena de morte ?
Xè più de un’anno che quel stupidìn de inserviente gà buttà el DDT sul formicaio !
Niente formighe rosse ….niente più pena de morte …..semplice no ?

Adesso stà zitto che devo legger la sentenza .”



Fatta la xe - Pagina 21 Red_we10
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Numero di messaggi : 2321
Età : 68
Luogo di residenza : trieste
Data d'iscrizione : 01.03.08

Torna in alto Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 21 Empty Ro Manzo a Punta Te - HappyLogo

Messaggio Da Ciacio Mer Gen 25, 2012 10:22 pm

"Femo finta che el Monon sòn Mì"

Epilogo


Tutti sé alza in piedi , el giudice parla ma el traduttor sloven iera distratto e mè traduci solo la parte finale :
“……e quindi considerando la straordinaria imbecillità e sicura che non esisti alcuna possibilità de recuperar una persona cussì mona , la corte condanna el Comandante della nave Furibonda a trentadue anni e un mese de lavori forzati , che vegnerà raddoppiai se alla scadenza della pena el Comandante non gaverà finì el spostamento dell’isolotto de Porer de almeno ottocento metri verso la terraferma , mettendolo al sicuro da altri eventuali comandanti coioni che passa de là fazzendo finta de esser bravi.
La seduta è tolta andate in pace “

Sòn annichilì !
Finirò la condanna a 89 anni , ammesso che rivo spostar l’isola e anche el faràl !

Le orece mè ronza ,…. una vose ciama el mio nome in lontananza ..
De colpo vegno investì da una luce fortissima e la vose diventa più distinta
L a riconosso ,…… xè mia moglie che vien a saludarme prima che i mè metti in man el piccon e la pala visto che el mio pigiama và benissimo come divisa de forzato .

“Ale alzite che xè ora de n’dar a lavorar”

Mì - Come !? ………Ma ………e………………..e la Furibonda ?

Moglie - Sì , te gà ragiòn , dovessi esser proprio furibonda …gò dovù dormir sul divano de tanto che te sé misiavi per el letto ,....... per no parlar dei rumori che te fazzevi......
Ieri sera tè gavevo ditto che dopo la porzina e i capuzzi quel mezzochilo de mussoli te sarìa restài sul stomigo !
E come se non bastassi ......anche la fiasca de vin bianco !…….. Te sà che'l te fà màl !
Avanti movite ..alzite che xè zà tardi !

.......zzo .....me sòn insognà tutto !

La Furibonda , el posto de Comandante , Olaf e Matta Harry e anche i greghi xè frutto della pessima digestion ….un banale sogno , forsi mèio dìr un’incubo .

Metto le scarpe e vedo el siamese andar in cassetta..

Xè strano......nel sogno qualche particolar corrispondi alla realtà ….., el gatto scorezzòn , el fatto che forsi finirò de lavorar a 89 anni e anche .......che sòn parecchio mona .

Però volè metter la soddisfaziòn che nel mio incubo e sotto el mio comando non xè stà altre vittime , a parte quel stronzòn de cinese che sé la meritava !?!

Ok…..monto in auto e …..fan’c i mussoli !



Fatta la xe - Pagina 21 Vinars10



Fine
Ciacio
Ciacio
Moderatore
Moderatore

Numero di messaggi : 2321
Età : 68
Luogo di residenza : trieste
Data d'iscrizione : 01.03.08

Torna in alto Andare in basso

Fatta la xe - Pagina 21 Empty Re: Fatta la xe

Messaggio Da Contenuto sponsorizzato


Contenuto sponsorizzato


Torna in alto Andare in basso

Pagina 21 di 25 Precedente  1 ... 12 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25  Successivo

Torna in alto

- Argomenti simili

 
Permessi in questa sezione del forum:
Non puoi rispondere agli argomenti in questo forum.