Istituto Tecnico Nautico Tomaso di Savoia Duca di Genova di Trieste
Vuoi reagire a questo messaggio? Crea un account in pochi click o accedi per continuare.

NO GUANTO

+7
Ale75
Longhi
Sissio
matteo
Sergio
Antonio Pechiar
Sandro
11 partecipanti

Pagina 3 di 3 Precedente  1, 2, 3

Andare in basso

NO GUANTO - Pagina 3 Empty 2 minuti ben spesi: risposta a Fabio

Messaggio Da Ospite Dom Dic 14, 2008 2:13 am

Quote
=====
due minuti ben spesi...



NO GUANTO - Pagina 3 Icon_post_target Da fabio de grandis il Mer Dic 10, 2008 7:21 am
http://it.youtube.com/watch?v=9p0dE7m5lmI

e dopo sarà tuto un po' più chiaro!!!

Unquote
======

Fabio, scusa se te go copià da "...& Friends" e continuassi la discussion qua che me par + consono.

Allora la 'porcata' che disi l'intervistato xe frutto de intrallazzi della politica con scambi de favori (de voti etc.) e, qua no ghe piovi.
Lo sa anche iscoi.

Allora, lori ga godudo in sti anni de tutti sti favori, mentre ti, mi e 'i alltri no perchè nel frattempo gavemo lavorado e pagado quel che iera de pagar...in tutti i sensi.

Chi ga' remà finora e chi se ga' inveze 'profittà senza alcuna professionalità con l'unica preoccupazion - finchè iera possibile - de andar a incassar a fine mese, con el sorriso e la sfacciataggine e la straffotenza "alla romana" che xe sconvolgente. Come dir mi son furbo e ti te son m.na. NO VA BEN!!!

Mi li go conossudi personalemte e te assicuro che gente più sfacciata raramente me xe successo de incontrarla.

Per non parlar de quando che 'i li liquidava con mandorle extra-terrestri per pre-pensionamenti a fior de centinaia de milioni de ITL e dopo qualche settimana sti siniori/e oramai pensionati/e 'i se prersentava sul mercatro del lavoro proponendose come 'ex dirigenti Alitalia' finchè no' 'i se imbuza nel privato, forsi anche in nero, solo perchè protetti dalle loro personali conoscenze e protezioni politiche 'romane'.

Senz'altro il mondo del lavoro xe cambiado e sta cambiando molto velocemente; lo vedemo nel settore del privato per cui non me meraviglio se questi sconquassi e ri-sistemazioni/strutturazioni de bilanci (?) ghe xe tocadi anche ala ex Compagnia de bandiera.

Qulached'1 - e savemo chi - ga dito che quei dela CAI xe "patrioti", credo ben...anche a mi me gavessi piasso e convenudo de entrar e de goder dei favori ottenuti: eliminazion dei debiti che comunque pagherà la comunità e cioè noialtri, certi azionisti della CAI xe entradi vantando dei crediti non onorati da Alitalia per cui sicuramente adesso 'i gaverà la priorità per ottener i relativi pagamenti.

Ronchi guanterà? vederemo DiPiazza - attual presidente dell'aeroporto FVG - cossa che sarà in grado de ottener.....e dopo conteremo localmente anche noi i nostri feriti e/o morti ammazzai.
e intanto "noi paghiamo" , diseva quel.....

ciau
Peter

Ospite
Ospite


Torna in alto Andare in basso

NO GUANTO - Pagina 3 Empty saro' pessimista...

Messaggio Da fabio de grandis Dom Dic 14, 2008 12:37 pm

... ma mi la vedo ancora più grave!!!! credo che l'unico motivo per el quale no semo ancora per strada come i greghi... sia el fatto che grazie ale sue TV (tutte!! !) e i sui giornalisti leccaculi.. el nano ne conta solo che tuto va ben e xè COMUNISTI quei che disi che no xè vero... ma.... non tarderà a rivar el momento in cui MOLTI... gaverà el portafoglio svodo... e probabilmente questo momento supremo, coinciderà con le prime pantigane dell'arco parlamentare... che abbandona la nave che affonda... e tante altre che se "dissocia" lasando el nano con un poca de MERDORANZA* in meno... e alora si che sarà de rider!!!

Mi speto con pazienza e ottimismo... e stavolta... de pazienza ... no ocori tanta!!!!

cicio

* dicesi MERDORANZA: maggioranza di merda che si ottiene portando in parlamento: mafiosi, pregiudicati, collusi, affaristi, troie, parenti ecc ; estremamente affidabili fin tanto che c'è qualcosa da rubare!! !
fabio de grandis
fabio de grandis
1° Maresciallo Luogotenente
1° Maresciallo Luogotenente

Numero di messaggi : 588
Età : 67
Luogo di residenza : bacau romania
Data d'iscrizione : 08.04.08

http://www.cameradecomertbacau.ro

Torna in alto Andare in basso

Pagina 3 di 3 Precedente  1, 2, 3

Torna in alto

- Argomenti simili

 
Permessi in questa sezione del forum:
Non puoi rispondere agli argomenti in questo forum.