Istituto Tecnico Nautico Tomaso di Savoia Duca di Genova di Trieste
Vuoi reagire a questo messaggio? Crea un account in pochi click o accedi per continuare.

Va capitani 73 - 74 and friends

+16
LaFè
fabio de grandis
mauriP
Ciacio
Monica G
Sergio
mario morelli
UDETE
Sissio
lucio55
Bruno Fragiacomo
Antonio Pechiar
matteo
Ale75
Peter
Sandro
20 partecipanti

Pagina 5 di 21 Precedente  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13 ... 21  Successivo

Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 5 Empty Per Ciacio & Co.- spetemo your kind reply

Messaggio Da Ospite Lun Mar 24, 2008 1:00 am

Hi boys & girls

Ghe xe sta' oportunità de farse un 2 ridade SANE-SANE (Story, non stemo parlando de babe) ....e per zonta, no xe una barzeleta.

sul sito:
https://www.youtube.com/watch?v=cXXm696UbKY
Titolo: laughing baby

Fioi come noi.....
Appreciated your coments.

Se agiornemo presto
Ola Pet

Ospite
Ospite


Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 5 Empty Ciò Genio ...

Messaggio Da Ospite Lun Mar 24, 2008 1:08 am

Sandro, con l'ultima de stasera son diventado
Sottocapo di 1° Classe Scelto
forsi ei me manda in "licenzapremioweek-endpasqualeinistria"
ce l'ho messa tuta e finalmente son 'rivado ....SSSIIII - invidiosi neehhhh.


Complimenti: finetto el tuo distinguo 'pittura' (antimuffa) e english che te gha fato sull'altro Topic.


G'night
Pet

Ospite
Ospite


Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 5 Empty RISPOSTA 1

Messaggio Da Sergio Lun Mar 24, 2008 8:13 pm

no se pol neanche far un poco de casin che subito tuti se incaza, bisogna tegnir soto controllo tutto el forum che magari salta fora qualche mulon giovine che ne cio pel cul gratis............. Scherzo naturalmente !!

comunque per chi che volesi una scorciatoia per questo topic basta che el clicki sul link qua soto,dopo una volta verta la pagina basta fracar el tasto "zonta a quei che piasi de più" e le altre volte basta partir de là.
Naturalmente questa guida xe per chi che ga Windows in Triestin , in taliano se disi aggiungi ai preferiti.

https://nauticots.forumattivo.com/ex-studenti-f8/va-capitani-73-74-and-friends-t31-90.htm

sergio
Sergio
Sergio
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 420
Luogo di residenza : TRIESTE
Data d'iscrizione : 18.01.08

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 5 Empty RISPOSTA 2

Messaggio Da Sergio Lun Mar 24, 2008 8:22 pm

Ciacio xe un nostro compagno de quei anni e mio grande amico fin de fioi ,da qualche settimana el smanettava per iscriverse e deso par che ghe la gabi fata, bentrovato nel forum visto che dal vivo se vedemo ogni settimana.

De solito,a parte le grandi riunioni che vien organizade con largo anticipo, el passaparola lo femo per telefono la mattina per la sera la prossima volta te vederà che te avviso anche ti.

P.S. Ciacio iera anche el compagno de banco de Graziella Solari.

sergio.
Sergio
Sergio
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 420
Luogo di residenza : TRIESTE
Data d'iscrizione : 18.01.08

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 5 Empty RISPOSTA 3

Messaggio Da Sergio Lun Mar 24, 2008 8:34 pm

Sai bela la ridada del muleto, niente a che far con quel incomatà che nè gà consiglià Jampa, comunque tuti i gusti xe gusti certo che l'accostamento dei due clip xe tremendo, in fin dei conti anche quel imbriagon xe stà picio e magari anche più cocolo.
Certo che no se smentimo mai, noi Triestini semo famosi per questa sottile vena de tristessa nel nostro quasi perenne morbin.

sergio
Sergio
Sergio
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 420
Luogo di residenza : TRIESTE
Data d'iscrizione : 18.01.08

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 5 Empty RISPOSTA 4

Messaggio Da Sergio Lun Mar 24, 2008 8:36 pm

Comunque gavè fato tanto polveron sui sardoni che Monica no la gò più sentida, e me dispiasi perchè volevo solo far una ciacolada con una mula che gaveva fato el nautico tanti anni dopo de noi.

sergio
Sergio
Sergio
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 420
Luogo di residenza : TRIESTE
Data d'iscrizione : 18.01.08

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 5 Empty RISPOSTA 5

Messaggio Da Sergio Lun Mar 24, 2008 8:39 pm

ed infine per chi che no xe esperto de Pc un piccolo racconto trovado in giro per la rete ( internet naturalmente)

Definizion enciclopedica de UTENTE DE COMPJUTER
(inviado da Dave, Canberra, Australia)

Utenti del compjuter:
termine colettivo che se riferissi a tuti quei che varda el monitor con un sguardo spento e vacuo, sempre a la ricerca del tasto giusto de strucar.
I utenti xe divisi in tre categorie: novizi, intermedi e esperti.
I Novizi xe quei che credi che strucando un certo boton el computer se possi romper.
I Intermedi xe quei che no sa come riparar el compjuter dopo gaver strucà el boton che ga provocado el dano.
I Esperti xe quei che rompi i compjuter dei altri.

cocola no??

sergio
Sergio
Sergio
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 420
Luogo di residenza : TRIESTE
Data d'iscrizione : 18.01.08

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 5 Empty RISPOSTA 6

Messaggio Da Sergio Lun Mar 24, 2008 8:49 pm

a dimenticavo , no basta tuta la settimana che sento parlar ostrogoto sul lavor ,deso comincè anche quà !! ma mi de quel linguaggio posso solo dirve: I don't understand a Virgin Mary = no capisso una Madona

sergio.
Sergio
Sergio
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 420
Luogo di residenza : TRIESTE
Data d'iscrizione : 18.01.08

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 5 Empty Per Stori

Messaggio Da Sandro Lun Mar 24, 2008 9:29 pm

Sergio, per farme perdonar go perorà la tuacausa con Monica, forse la se farà viva.... altrimenti sti sardoni se no te li tiri i te resta in man e incomincia a spuzar
Ciao
Sandro
Sandro
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 415
Età : 70
Data d'iscrizione : 24.12.07

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 5 Empty I HAVE A DREAM

Messaggio Da Ospite Mer Mar 26, 2008 1:25 am

Hi

Yes, I have a dream: 1 biretta de "gustarsela" tutti assieme.... magari de un Venerdì sera e perchè no ...magari el prossimo mese (APRILE !?!???) però sopratuto anche coi muli/e che no gavemo avudo el piazer de re-incontrar el mese scorso su de Milic.

Comunque Ciacio, dopo tuti sti' inviti, nol se ga ancora fato vivo.......nol ne tirerà miga el bidon???

Stay awake.

Ciao Pet

Ospite
Ospite


Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 5 Empty Bireta!!!!! ......sempre!

Messaggio Da lucio55 Ven Mar 28, 2008 12:13 pm

Ottima l'idea de Pet! A una bireta (......drio l'altra) no se rinunzia mai, specialmente in compania de tochi boni....magari con pizzin vizin.
Avisemo un poca de brava gente e se pol far!

solo che mi go son impegnà venerdi sera all'11 e al 18/4 - Dò zene de lavor!!!!!
No stè cazarmela!!!!!


Pet te gà el mio cell.........
Lucio
lucio55
lucio55
Sottocapo
Sottocapo

Numero di messaggi : 6
Data d'iscrizione : 27.02.08

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 5 Empty Re: Va capitani 73 - 74 and friends

Messaggio Da Antonio Pechiar Ven Mar 28, 2008 8:42 pm

Ciao ragazzi!
Se volete organizzare qualche evento, inseritelo direttamente nella Sezione Annunci, così risutla più facile da trovare! magari denominarlo come un Avviso!
Ciao e Grazie a tutti! Very Happy
Antonio Pechiar
Antonio Pechiar
Ammiraglio
Ammiraglio

Numero di messaggi : 109
Età : 35
Luogo di residenza : Muggia TS
Data d'iscrizione : 30.09.07

http://antoniopechiar.wordpress.com

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 5 Empty impegni

Messaggio Da Sergio Ven Mar 28, 2008 9:15 pm

Lucio, no xe per dir ma in aprile xe 4 venerdì due no te pol, uno xe el 25 aprile ( festa!!! e le babe brontola) resta el 4 la prossima settimana se se demo de far per mi va ben, ma servi:

  • primo decider el posto - se volemo birete, poderia esser la birreria in marina difronte la pescheria ma la per venerdì sera bisogna prenotar prima , o spetar fora che i te ciama lori ( do bale).
  • secondo passar velocemente la vose a tuti e contarse ben.
  • terzo se volemo invitar anche qualche gentile signora dele nostre ex compagne veder che le sia almeno in due per Par condicio.
  • quarto se combinemo no xe mal l'idea de Admin de inserir l'annuncio, volendo poso farlo mi ma dovemo prima esser sicuri che no femo la solita figura del ciocolatin.

altro no me ricordo più, deso stà a voi,

P.s. una domanda per Sissio, ma ti no te poderà mai vignir che te lavori sempre de note??

sergio
Sergio
Sergio
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 420
Luogo di residenza : TRIESTE
Data d'iscrizione : 18.01.08

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 5 Empty sabato

Messaggio Da Ospite Sab Mar 29, 2008 1:28 am

ciao peter & amici

possibile che per una bireta bisogna far tuto sto anbaraban, ..... domani sabato
per le cinque de sera all'Ariston dovesi eser la lettura de un per de pasi de
"animo portualini belli" quel libro de la fia de Furlani, non son gnanche sicuro... ad ogni modo per le cinque son là davanti... xe gratis dura poco....

Ospite
Ospite


Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 5 Empty heilà muleria- OK per 'LA BIRETA ONE' del 04 aprile sera-

Messaggio Da Ospite Sab Mar 29, 2008 2:10 am

Ola

Bentrovati e felice de sentirve tuti in forma.

Per 'LA BIRETA ONE' se aggiornemo in 'ANNUNCI' come giustamente suggeritoci da Antonio (anzi' vien anche ti, che cussi te ofrimo una bionda): Sergio vai avanti come che te ga proposto; semo za in 4-5 tochi boni. Vien anche Bar007 (el gha dito che all'80 per cent el vien).
Appuntamento allora el 04 aprile alle 18.30/19.00 de Riccardo&Susy:bar Adria, insoma quel colle tende a strike gialle cole sedie de plastica bianche fora a Campo Marzio, la de 'Il Piccolo' stesso marciapiede girado el canton dove che xe l 'edicola per 20 metri su per la rivetta.
G'Paolo: bona l'idea delle ore 17.00 de domani all'Ariston.
Benvenuto al nostro stimatissimo Signor Capitano de Macchine 'Fulvio DB che gavemo l'onor de avere tra de noi a far data de ogi e dal quale se spetemo grandi fuochi d'artifizio.

Se vedemo nei 'ANNUNCI': Sergio sto' colpo me racomando, ricordite de 'fracar' giusto.
Lucio te son stado lucido come sempre, altrimenti no ghe venivimo fora con le date...e Sergio gha capido subito.Bravi
e el nostro Frà Sandro????
ciao Pet

Ospite
Ospite


Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 5 Empty MI SOLO STELLA ARTOIS

Messaggio Da Sandro Dom Mar 30, 2008 1:21 am

Ciao muli, un oretta arrivo ad esserghe poi vado a zogar a basket imbriago ma non fa niente.
no go capido la storia dei annunci. in sto posto dove se fa questi annunci dovemo anche risponder oppure continuemo qui a parlar monade?
Come al solito son in perfetta sintonia on Jampa che non capisi perchè non se podemo trovar ancha qualche sabato (per mi saria molto mejo) tanto per cambiar.
Intanto credo che in giro se trovi molta più picka e l'ocio, e solo lui, pol anca aver la sua parte.
Comunque resto sempre a diposizione della comunità.
Son contento de veder anche James

se vedemo

A beer a friday keeps the doctor away
Sandro
Sandro
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 415
Età : 70
Data d'iscrizione : 24.12.07

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 5 Empty Per Paolo

Messaggio Da Sandro Dom Mar 30, 2008 2:25 am

Caro jampa, scusa se no go risposto al tuo messaggio, saria vegnù de corsa a farme un caliceto ma iero de mio papà a Resia e poi tornando in drio me son fermà a Manzano e go ciolto un po de sgorbie da tornio; poi son da a Gorizia dove ghe xe una segheria che vendi anche legno pregiato (me serviva muraleti de faggio o rovere ma za stagionadi).
Quando son rivà a casa e me son accorto dell'invito iero za ben che coto. Non escludo che uno de sti giorni femo un ex-tempore de cabernet magari finìn de lavorar prima de zena.
We keep in touch
CIAO


Ultima modifica di Genio il Dom Mar 30, 2008 2:34 am - modificato 5 volte.
Sandro
Sandro
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 415
Età : 70
Data d'iscrizione : 24.12.07

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 5 Empty PER PETER

Messaggio Da Sandro Dom Mar 30, 2008 2:28 am

Te tallono, te tallono e non mollo. Adesso che te go messo el fià sul collo sento za le tue gambe che trema. Quando che sarò uffiziale allora si che te metterò sull'attenti.
Ciao bel se vedemo per la SA
Sandro
Sandro
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 415
Età : 70
Data d'iscrizione : 24.12.07

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 5 Empty per Paolo

Messaggio Da Sandro Dom Mar 30, 2008 2:37 am

giampaolo malalan ha scritto:ciao peter & amici

possibile che per una bireta bisogna far tuto sto anbaraban, ..... domani sabato
per le cinque de sera all'Ariston dovesi eser la lettura de un per de pasi de
"animo portualini belli" quel libro de la fia de Furlani, non son gnanche sicuro... ad ogni modo per le cinque son là davanti... xe gratis dura poco....


Paolo no te fasevo omo de granda Kultura
Sandro
Sandro
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 415
Età : 70
Data d'iscrizione : 24.12.07

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 5 Empty TE GO BECA'

Messaggio Da Sandro Dom Mar 30, 2008 2:43 am

peter53aussieaussie ha scritto:Sandro, con l'ultima de stasera son diventado
Sottocapo di 1° Classe Scelto
forsi ei me manda in "licenzapremioweek-endpasqualeinistria"
ce l'ho messa tuta e finalmente son 'rivado ....SSSIIII - invidiosi neehhhh.


Complimenti: finetto el tuo distinguo 'pittura' (antimuffa) e english che te gha fato sull'altro Topic.


G'night
Pet

Peter te raggiungo in licenzapremio, dove te son???
Sandro
Sandro
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 415
Età : 70
Data d'iscrizione : 24.12.07

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 5 Empty Son quà a casa...dove te vol che vado

Messaggio Da Ospite Dom Mar 30, 2008 3:24 am

Ciao Genio stago 'scoltando Giovanni Allevi; el xe veramente bravo.
Lo trovè anche su iutiub
per esempio 'Come sei Veramente' xe granda, a
https://www.youtube.com/watch?v=bzR_eYbgfCo

Comunque l'altro anno gavemo ideado tuta sta' storia dela cena, del Forum e che adesso se gha meterializado come d'incanto. Pareva un sogno e xe diventado realtà. I muloni gha rinsaldado i legami e per Sabato prossimo 05 de april per 'La Biretta number One' penso che venierà fora altre idee e /o proposte. Me piazi pensar che ci sono continuamente 'positive & good vibrations' che stimolano e stà roba me intriga.....

Te gha tirado in mezzo la storia de Ciacio etc etc. Comunque go conossudo Ciacio e te digo che xe una brava persona ma finadesso nol se gha ancora fato vivo....so che'l trapola me par anche in mezo a noi , ma nol se fa prioprio vivo, gavesi piazer de sentir la sua opinion. Che ne gabbi tirado veramente un bidon????

PS: ghavè cambiado l'ora???? che pair de balls......te sa quanto orologi che gho mi?????
Ola Pet

Ospite
Ospite


Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 5 Empty me son perso l'appuntamento

Messaggio Da Sergio Dom Mar 30, 2008 10:09 am

Ieri visto la giornada ,finalmente de bel tempo, son andà in barca a portarme avanti con i lavori e son stado, mi capitano de coverta, tutto el giorno in vano motore a baruffar con la vetroresina e la flex!!!!
El colmo xe che mi volevo un lavor " chiavi in mano" e la dita che go scelto me gaveva garantido la cosa e deso inveze vien fora che lori no toca legno, no lavora con la vetroresina,no fà lavori con plexigas ecc.. Me vien de rider quando che sarà de pagarghe el conto e mi ghe scalerò tute ste attività dalla mano d'opera per el montaggio.
Comunque no gò rivado a legger la posta e no go visto la storia dell' Ariston e dir che alle 5 son propio passado in vespa davanti a bar de Richy ( che go trovà chiuso) e go pensado che saria stado bel farse una bireta fra amici a fine giornata.

Ormai se no te son sempre on-line no te vivi.

Per sabato prossimo definimo i particolari che devo caturar qualche renitente ( Zupy? )

Per Ciacio no problem me rangio mi.

sergio.
Sergio
Sergio
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 420
Luogo di residenza : TRIESTE
Data d'iscrizione : 18.01.08

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 5 Empty Per Sergio

Messaggio Da Sissio Lun Mar 31, 2008 4:22 am

P.s. una domanda per Sissio, ma ti no te poderà mai vignir che te lavori sempre de note??


Prima de tuto metemo i puntini sulle i, mi lavoro in un orario normale, se voi che se un poco strambi.
Mi se xe sol vado fora, se piovi stago a casa, dopo, più tardi co xe finì el casin che voi fazè in giro
con quele mone de auto, vado a ciaparme la pagnotta e torno a casa tardi che no xe nessun che rompi
per strada.
Insoma per certi aspetti son fortunado, xe facilissimo che se incontremo de venerdi al bar Adria, mi ogni
sette settimane gò festa de venerdi, insoma tic-tac son là.
Sergio credime nissun regala niente, e dove che lavoro mi neanche el cortel per coparte.
Comunque te vederà che rivo per una bira.
Ciò, ma ostrogoto mi me par sto modo de scriver che usè voialtri, ma co te và all'estero, insomma in giro per l'Italia, no te parli miga come che te scrivi spero?
Sissio
Sissio
Sottocapo di 1° Classe Scelto
Sottocapo di 1° Classe Scelto

Numero di messaggi : 37
Data d'iscrizione : 24.02.08

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 5 Empty Re: Va capitani 73 - 74 and friends

Messaggio Da Sergio Lun Mar 31, 2008 10:09 pm

[quote="Sissio"]P.s. una domanda per Sissio, ma ti no te poderà mai vignir che te lavori sempre de note??

Sissio , te sa che te ga ragion sull'orario, anche sul mio lavor i muli che fa turno i gà do matine do pomeriggi e do noti e dopo i sta a casa 4 giorni e siccome xe turno continuo quasi mai i capiata liberi de sabato e domenica cusì noi trova mai fila ne al mar ne sule piste de sci e neanche nei ristoranti per magnar e bever miga mal no??

Per quanto riguarda sto linguaggio xe propio questo el bel del forum Nautico Ts se pol scriver tute le cazade e anca in dialetto ....se no saria come sul lavor che me toca far come minimo 20 mail al giono e stando magari atento a quel cortel che te disi ti.

sergio
Sergio
Sergio
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 420
Luogo di residenza : TRIESTE
Data d'iscrizione : 18.01.08

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 5 Empty Noi del nautico non molliamo mai!!

Messaggio Da Sergio Lun Mar 31, 2008 10:29 pm

Era così 30 anni fà e non è cambiato niente,

Adesso vi racconto di un episodio troppo spassoso che mi è successo questa settimana.

Un mio buon amico anche lui ex nautico aveva un piccolo problema, la moglie nel preparare una pietanza ha voluto usare la tecnica del bagnomaria(che penso nota a tutti) e fatalità ha voluto che le due pentole si sono incastrate in un modo incredibile.
Dopo vari tentativi falliti e vari suggerimenti fra i più stravaganti , io per esempio ho avuto l'idea di andare al deposito rottami di via broletto e siccome li ci sono sempre i Serbi che prima di farti entrare ti fermano per vedere se quello che porti può essere rivenduto da loro dirgli che gli regalavo una pentola ma la doveva prima estrarre da quella incastrata e con la loro inventiva loro ci sarebbero sicuro riusciti.
Ma oggi non c'erano chissa perchè, allora ne abbiamo pensata un'altra siccome la pentola esterna era anche piena d'acqua perchè non utilizzare la forza del vapore per mettere tutto in pressione e far saltare il tappo. Detto fatto installato un camping gas in giardino ( non si sa mai che no ci tocchi ridipingere qualche cucina) e tenendosi a debita distanza ci mettiamo ad aspettare il botto.
Dopo un oretta il sole comincia a tramontare la cena ad incombere e le due pentole non danno segni di vita allora visto che mollare non e neanche lontanamente previsto passiamo alle maniere forti e decidiamo di sacrificare la pentola interna ( tanto era della suocera) e via di trochesine , scarpelli,trapani e martellate a raffica in pochi minuti la pentola interna è diventata una specie di cartoccio e si arrende clamorosamente.

Missione compiuta , certo non c'è molta gloria in un bagnomaria ma quello che conta è lo spirito e tutte le risate e cazzate che sono venute fuori da questo semplice episodio. cheers cheers cheers

Magari se la suocere ce la presta ( non ci giurerei) vi mando pure la foto del misfatto.

sergio.
Sergio
Sergio
1° Maresciallo
1° Maresciallo

Numero di messaggi : 420
Luogo di residenza : TRIESTE
Data d'iscrizione : 18.01.08

Torna in alto Andare in basso

Va capitani 73 - 74 and friends - Pagina 5 Empty Re: Va capitani 73 - 74 and friends

Messaggio Da Contenuto sponsorizzato


Contenuto sponsorizzato


Torna in alto Andare in basso

Pagina 5 di 21 Precedente  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13 ... 21  Successivo

Torna in alto

- Argomenti simili

 
Permessi in questa sezione del forum:
Non puoi rispondere agli argomenti in questo forum.