E l'inno?

Pagina 1 di 3 1, 2, 3  Seguente

Vedere l'argomento precedente Vedere l'argomento seguente Andare in basso

E l'inno?

Messaggio Da Ospite il Sab Nov 10, 2007 1:50 am

...

Ultima modifica di il Mer Gen 16, 2008 1:57 pm, modificato 1 volta

Ospite
Ospite

Tornare in alto Andare in basso

Re: E l'inno?

Messaggio Da Antonio Pechiar il Sab Nov 10, 2007 5:25 pm

Ciao Mattia89, volevo innanzitutto ringraziarti di esserti iscritto al forum, e ti chiedo gentilmente se riusciresti a fare un p˛ di propaganda in giro per la scuola dell'esistenza di questo sito e del forum...
Tornando a bomba... Io ho sentito varie versioni del mitico "Inno del Nautico", ma non saprei comportelo totalmente... Ti consiglio di aspettare l'aiuto degli ex-studenti pi¨ "anziani", sicuramente loro ne sanno di pi¨...
Ciao e a presto!

Ammiraglio
Ammiraglio

Numero di messaggi : 109
EtÓ : 29
Luogo di residenza : Muggia TS

Vedi il profilo dell'utente http://antoniopechiar.wordpress.com

Messaggio Da Ale75 il Dom Nov 11, 2007 1:14 pm

Mattia89 ha scritto:Cari ragazzi, voi che siete un po' pi¨ "vecchiotti" di me riuscireste a ricomporre l'intero inno del Nautico???
Sarebbe bello tornare a vederlo girare tra i banchi di scuola (e chissÓ che no anche sentirlo)...

Eccoci!
Ciao Mattia,
giÓ il fatto che l'inno del Nautico non venga cantato prima l'ultimo giorno di scuola prima delle vacanze di Natale, Pasqua e di quelle estive fa un p˛ dispiacere.
Anzi, ad un certo punto qualsiasi momento era quello buono per intonarlo...quasi fosse un segno distintivo d'appartenenza.

Ecco a te l'inno:
E SORA PIAZA HORTIS XE SCESO UN DIRIGIBILE...E SORA IERA SCRITO NAUTICO INVINCIBILE
Rit.: bombe a man e carezze col pugnal
E LA CORENTE ELETRICA XE UNA CORENTE FORTE...CHI TOCA NOI DEL NAUTICO PERICOLO DE MORTE
SI FERMANO GLI AUTOBUS SI FERMANO I TRANVAI...MA NOI CHE SIAM DEL NAUTICO NON CI FERMIAMO MAI...
SI SPENGONO LE LUCI SI ALZANO I SIPARI...SI VEDE IL SIG. PRESIDE CHE INCULA I SEGRETARI...
E ANCHE EL PROF DE CHIMICA SCENDENDO PER LE SCALE...CO' L'ACIDO MURIATICO SE GA BRUSA' LE BALE...

Poi ci sono altre due strofe che riguardano due professoresse, visto che non insegnano pi¨ al Nautico e sono un p˛ pesanti, evito di citarle.....

Ciao e sempre NAUTICO INVINCIBILE
Ale75
2░ Capo Scelto
2░ Capo Scelto

Numero di messaggi : 79
EtÓ : 42
Luogo di residenza : Trieste

Vedi il profilo dell'utente

Messaggio Da Monica G il Lun Nov 12, 2007 3:11 am

CIAO RAGAZZI aLE 75 MI HA FREGATO STAVO PER SCRIVERLO IO L'INNO.......BEH PAZIENZA SARA' PER LA PROSSIMA........BONANOTTE Sleep MONICA G
Monica G
Sottocapo di 1░ Classe Scelto

Numero di messaggi : 37
EtÓ : 45
Luogo di residenza : Crogole13 San Dorligo

Messaggio Da matteo il Lun Nov 12, 2007 4:44 pm

Monica, questo Ŕ vero attaccamento al Forum!!! Messaggi anche all' una de notte, complimenti!

Per tutti gli altri : me fa veramente strano legger che, non solo no se canta pi¨ l'inno, ma diritura se ghe ne gÓ perso memoria. Mi me ricordo che el giorno prima delle varie vacanze iera un vero rito: all'ultima campanella tutti fora in corridoio e se spetava che le quinte vinissi zo intonando le strofe per dopo andarghe drio tutti insieme e intanto spetar el momento che a dar el via fossimo stadi noi. No xŔ sentimentalismo de veci ma non me risulta che nissuna altra scola fazessi una roba simile e iera un altro modo per evidenziar la nostra diversitÓ.
Ah, i presidi, quei veri (pre Marchione intendo)se metteva sule scale e controllava perchŔ anche lori se rendeva conto de esser parte de qualcosa de unico, "strano" ma unico.
Ricordeve, le tradizioni xŔ importanti : xŔ el fil che ne liga tutti , gente che oggi xŔ comandanti e muli che gÓ pena posado i libri sul banco.
Ciao a tutti.
P.s Monica, ara che speto la foto.
matteo
Capo di 3░ Classe
Capo di 3░ Classe

Numero di messaggi : 133

Messaggio Da cercio il Lun Nov 12, 2007 6:51 pm

Mattia89 ha scritto:Sarebbe bello tornare a vederlo girare tra i banchi di scuola (e chissÓ che no anche sentirlo)...

mad˛...no se canta pi¨ l'inno...ma come xŔ possibile?
epur tuti i giovani virgulti vegniva educadi a tale scopo dai veci, e quando un rivava in quinta lo saveva cantar anche alla riversa se voleva...
chissÓ dove se ga interrotto la tradizion...mah...
cercio

Numero di messaggi : 34

Messaggio Da Ospite il Lun Nov 12, 2007 6:54 pm

...

Ultima modifica di il Mer Gen 16, 2008 1:57 pm, modificato 1 volta

Ospite
Ospite

Messaggio Da Antonio Pechiar il Lun Nov 12, 2007 9:42 pm

Mi ricordo che lo abbiamo cantato in giro per l'italia durante il Giro d'Italia a Vela. (E vegniva tutti a scoltarne!!!) Very Happy
Ciao!

Ammiraglio
Ammiraglio

Messaggio Da Ale75 il Mar Nov 13, 2007 10:37 am

Mi me ricordo la volta pi¨ bela e eletrizante....abastanza imbriaghi (1 litro de bira a 25 lire) a Praga nel '92 (un paio de mesi dopo lo scioglimento del comunismo) nela piaza del orologio...pecÓ che la polizia Ceca ne ga cominciÓ a corer drio......aaaahhhhh che bei ricordi......e sopratuto che cago de finir dentro in Cecoslovacchia
Ale75
2░ Capo Scelto
2░ Capo Scelto

Messaggio Da matteo il Mar Nov 13, 2007 11:32 am

Mi invece me ricordo che quando son andado a far gli esami per entrar in accademia a Livorno , l'ultima sera in piazzal, lo gavemo intonado con gli altri muli de Trieste e gÓ fatto un certo effetto, ve assicuro!
Per la cronaca: i me gÓ buttÓ fora per evidenti squilibri mentali! Ma robe de poco...VA BEN??
matteo
Capo di 3░ Classe
Capo di 3░ Classe

Messaggio Da Antonio Pechiar il Mar Nov 13, 2007 9:51 pm

Eheheheh!!! Laughing Laughing Laughing
Ciao!

Ammiraglio
Ammiraglio

Messaggio Da matteo il Mer Nov 14, 2007 1:24 pm

Sý sý Antonio, iera proprio de rider. Te digo solo che nel test scritto, quando i me domandava de sciver le cose che me gaveva pi¨ emozionado in quel periodo, mi ghe g˛ scritto :" la volta che ho fatto i 300 all'ora col Kawasaki 1100 in autostrada." ; a 18 anni me sembrava, e me sembra ancora adesso, una roba emozionante. ( adesso diria anche stupida e pericolosa ma certo emozionante) . Comunque durante el colloquio el psicologo me gÓ chiesto che tipo de automobile fossi la Kawasaki 1100, al che g˛ cominciÓ a capir in che man iero finido.
El colpo de grazia me lo gÓ dado qualche minuto dopo quando me gÓ chiesto :" Mi dica, a Trieste esiste ancora il rito collettivo della 'trappa' il sabato sera?". Parole testuali!!!
In maniera calma e forbita ghe g˛ risposto quanto segue:1) el rito collettivo de trovarse al sabato sera accomuna praticamente tutte le fasce de etÓ in buona parte d'Italia e non solo a Trieste, 2) trappa iera un termine dialettale e come tale non consono al luogo e al momento, 3) la grappa non xŔ una bevanda tipica triestina ma trova massima diffusione tra le terre friulane e venete.
Stavo arrivando al punto 4 ( ma vaff....!) quando me xŔ sta comunicado che el colloquio iera terminado avendo giÓ raccolto tutte le informazioni necessarie.
Morale: el mato voleva solo saver dove andar bever una bona trappetta!

Ciao.
matteo
Capo di 3░ Classe
Capo di 3░ Classe

Messaggio Da Ale75 il Mer Nov 14, 2007 4:35 pm

matteo ha scritto:Sý sý Antonio, iera proprio de rider. Te digo solo che nel test scritto, quando i me domandava de sciver le cose che me gaveva pi¨ emozionado in quel periodo, mi ghe g˛ scritto :" la volta che ho fatto i 300 all'ora col Kawasaki 1100 in autostrada." ; a 18 anni me sembrava, e me sembra ancora adesso, una roba emozionante. ( adesso diria anche stupida e pericolosa ma certo emozionante) . Comunque durante el colloquio el psicologo me gÓ chiesto che tipo de automobile fossi la Kawasaki 1100, al che g˛ cominciÓ a capir in che man iero finido.
El colpo de grazia me lo gÓ dado qualche minuto dopo quando me gÓ chiesto :" Mi dica, a Trieste esiste ancora il rito collettivo della 'trappa' il sabato sera?". Parole testuali!!!
In maniera calma e forbita ghe g˛ risposto quanto segue:1) el rito collettivo de trovarse al sabato sera accomuna praticamente tutte le fasce de etÓ in buona parte d'Italia e non solo a Trieste, 2) trappa iera un termine dialettale e come tale non consono al luogo e al momento, 3) la grappa non xŔ una bevanda tipica triestina ma trova massima diffusione tra le terre friulane e venete.
Stavo arrivando al punto 4 ( ma vaff....!) quando me xŔ sta comunicado che el colloquio iera terminado avendo giÓ raccolto tutte le informazioni necessarie.
Morale: el mato voleva solo saver dove andar bever una bona trappetta!

Ciao.

Visto che te ghe ga risposto in modo estremamente preciso sula trapa.....el dotor sul suo raporto el gaverÓ scrito....persona dedita a guidare la moto, raggiungendo i 300 km/h, sotto effetto "pesante" dell'alcool....
Un quadro decisamente ottimo.......

Mi in Accademia me gaveva colpý el "giogheto" dela matita sul foio guardando per˛ dal specio.....(in pratica vardando el specio per andar a sn te dovevi spostar la matita a dx.....insoma....far el contrario)....

A proposito de Accademia.....
Ve raconto un anedoto che me gaveva riempý d'orgoglio......
Alora, mi go fato l'Academia nel lontano 1995 (90░ corso AUC/D....Allievo Ufficiale di Complemento Diplomato), durante la lezion de Navigazion l'Amm. de Squadra in pension MORETTI (un tipo emilian sai cocolo che gaveva fatto la II guera mondiale col S. Marco) el fa:
"ragazzi, oggi non ho voglia di spiegare perchŔ....bla bla bla.....(praticamente el gaveva mal ad una gamba per via de una scheggia durante la II G.M.)....per spiegarvi la differenza tra Navigazione lossodromica e navigazione ortodromica chiamo ad aiutarmi un allievo del miglior Nautico d'Italia.....alzi la mano chi Ŕ di Trieste.......
Penso de eser svolÓ fin la lavagna....
No voio pasar per rufian (tanto el me ga bociÓ un anno)......ma tanto merito lo devo sempre a lui......el prof. interista.......Prof. Sergio "Sergieto" Nigido......

Questo per dirve, cari muli giovani, che dovŔ eser fieri dela scola che frequentÓ e che in giro per l'Italia ghe xe questa nomea.....i migliori......
Ale75
2░ Capo Scelto
2░ Capo Scelto

Per Alex'75

Messaggio Da matteo il Mer Nov 14, 2007 6:41 pm

"Visto che te ghe ga risposto in modo estremamente preciso sula trapa.....el dotor sul suo raporto el gaverÓ scrito....persona dedita a guidare la moto, raggiungendo i 300 km/h, sotto effetto "pesante" dell'alcool....
Un quadro decisamente ottimo......."
Unquote

Ottimo? El migliore possibile, in linea con la scuola de provenienza.

El bel che quando son andÓ a far le selezioni per i corsi AUC dell'Esercito, g˛ scritto la stessa roba e i me gÓ mandÓ de corsa nei Lagunari a far el comandante de ploton per 3 anni. Mejo cussý se vedi!!!
p.s. mi sul gioghetto del specio me son letteralmente bloccÓ: g˛ fatto un per de ghirigori spedito e p˛, non so perchŔ, son andÓ in bambola e non rivavo pi¨ mover la man. Niente bel.
In compenso me domando ancora perchŔ i te chiedeva sempre se te volevi far el fioraio!
Ciao
matteo
Capo di 3░ Classe
Capo di 3░ Classe

Messaggio Da Longhi il Mer Dic 12, 2007 1:30 pm

Ci˛, se mati? no parlŔ de LONGHI, ve se dimenticai de LONGHI?
Reclute maledete.
In coridoio, per la messa pasquale (che un volta se faseva, e adesso no: miscredenti, fedifraghi iconoclasti), in gita, co iera cortei, co iera voia, se cantava i LONGHI.
La musica xe quela de John Brown, glory glory aleluya, la parole se no le savŔ informeve, mi no ve le conto.
Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Longhi
Capo di 3░ Classe
Capo di 3░ Classe

Numero di messaggi : 118
EtÓ : 55
Luogo di residenza : Ultimo lembo d'Istria italiana

Messaggio Da matteo il Mer Dic 12, 2007 4:48 pm

Alora, mi la version che me ricordo fa :

Li g˛ longhi longhi looooonghi,
li g˛ longhi longhi loooooonghi,
li g˛ longhi fin per teeera - ma che longhi che li g˛.

Se no vardo me li zapo,
se no vardo me li zapo,
se no vardo me li zapo - ma che longhi che li g˛!

e p˛ repete fin che te gavevi fiÓ!!!

Te confermi?
matteo
Capo di 3░ Classe
Capo di 3░ Classe

Messaggio Da eagleone_ il Mer Dic 12, 2007 6:25 pm

Da Longhi il Mer Dic 12, 2007 11:30 am

Ci˛, se mati? no parlŔ de LONGHI, ve se dimenticai de LONGHI?
Reclute maledete.
In coridoio, per la messa pasquale (che un volta se faseva, e adesso no: miscredenti, fedifraghi iconoclasti), in gita, co iera cortei, co iera voia, se cantava i LONGHI.
La musica xe quela de John Brown, glory glory aleluya, la parole se no le savŔ informeve, mi no ve le conto.

Ma cosa te vol che te digo? Gavemo come rappresentanti d'Istituto due Rossi de *****, e questo no disi tanto, de +... semo allo scatafascio!
eagleone_
Sottocapo di 1░ Classe
Sottocapo di 1░ Classe

Numero di messaggi : 24

Messaggio Da Longhi il Mer Dic 12, 2007 9:03 pm

OOOH lÓ.
Confermo matteo.
Longhi
Capo di 3░ Classe
Capo di 3░ Classe

Messaggio Da Ale75 il Ven Dic 14, 2007 10:59 am

Longhi ha scritto:Ci˛, se mati? no parlŔ de LONGHI, ve se dimenticai de LONGHI?
Reclute maledete.
Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Muli ste atenti che "Ghilon" xe rabiÓ e no ve conterÓ le strofe del ino del Nautico....... Very Happy Laughing
Ale75
2░ Capo Scelto
2░ Capo Scelto

Messaggio Da Longhi il Ven Dic 14, 2007 2:03 pm

A ti te xe andÓ ben che no iero in quarta co te son rivÓ in prima.
Te se diplomavi al Deledda, altro che Nautico.
Wink Wink
Longhi
Capo di 3░ Classe
Capo di 3░ Classe

Messaggio Da Ale75 il Ven Dic 14, 2007 5:05 pm

Longhi ha scritto:A ti te xe andÓ ben che no iero in quarta co te son rivÓ in prima.
Te se diplomavi al Deledda, altro che Nautico.
Wink Wink

Forsi te me traumatizavi cusý tanto che gnanca me diplomavo... flower
Ci˛ "Ghilon" me piasi sto tuo nonismo.... afro
Ale75
2░ Capo Scelto
2░ Capo Scelto

Messaggio Da Longhi il Ven Dic 14, 2007 5:10 pm

PerchŔ semo lontani nello spazio e nel tempo.
Co se calava quei de quarta a svasticar iera ca**i garbi.
Twisted Evil
Longhi
Capo di 3░ Classe
Capo di 3░ Classe

Messaggio Da Ale75 il Ven Dic 14, 2007 5:17 pm

Longhi ha scritto:PerchŔ semo lontani nello spazio e nel tempo.
Co se calava quei de quarta a svasticar iera ca**i garbi.
Twisted Evil

ma perchŔ solo quei de quarta???? Quei de quinta cossa fazeva......spavava????
Ai miei tempi......medio paleozoico......quarta e quinta in simbiosi contro tutto e tutti Evil or Very Mad Twisted Evil Twisted Evil Evil or Very Mad

Ghilon.....mi son sicuro che anche ai miei tempi (13 anni fa) te se gavesi divertý e te fosi sta fiero de noi!!!!
elephant
Ale75
2░ Capo Scelto
2░ Capo Scelto

Messaggio Da Longhi il Ven Dic 14, 2007 5:37 pm

Quei de quinta iera Dio, e no i se missiava nele storie umane. I gaveva el potere e i lo esercitava tramite quei de quarta. El figo iera la quarta.
Se te nassevi prima anche ti te se gavessi divertý e te fussi sta fiero de noi.
Ma che xe sto ghilon?
Longhi
Capo di 3░ Classe
Capo di 3░ Classe

Messaggio Da Ale75 il Ven Dic 14, 2007 6:09 pm

Longhi ha scritto:Quei de quinta iera Dio, e no i se missiava nele storie umane. I gaveva el potere e i lo esercitava tramite quei de quarta. El figo iera la quarta.
Se te nassevi prima anche ti te se gavessi divertý e te fussi sta fiero de noi.
Ma che xe sto ghilon?

L'anagrama de Longhi.....ghilon me piasi de pi¨ !!!!!

Penso che me fosi sai divertido....ma xe giusto cusý.....el bel xe che ognidun ga qualche bela storia de contar sul Nautico, nonostante i anni diversi.....
Ale75
2░ Capo Scelto
2░ Capo Scelto

Messaggio Da Contenuto sponsorizzato

Contenuto sponsorizzato